Ja osobno nijedan jer me takav i taj auto uopće ne zanima, nikad to nebih kupio ali to sad nije ni bitno, ne trebaš biti izuzetno inteligentan da bi vidio da su vani takvi auti u lošijem stanju oko 4000€, bolji ipak drže cijenu jer ih nema bogzna što. E sad, taj auto ima 186g/km co2. Uzmimo da uvoziš auto iz 2012 godine koji je nov koštao oko 300 000kn, toliko je negdje koštala 159 TBi ako se ne varam. Na 186g/km co2 davanja zza uvoz su
Eco komponenta
53.870,00 kn
Vrijednosna komponenta
12.500,00 kn
Ukupno
66.370,00 kn
Umanjenje za rabljeno vozilo
- 62,94%
Konačno
24.596,72 kn
Eto, nije ni 100 ni 150% ali dodaj tome trošak transporta vozila, smještaj kad ideš po njega, puno odlazaka u molitvene zajednice da uopće pronađeš dobar primjerak i da nisi kupio samouojstvo na kotačima. Da uzmeš lošiju za 4000 dodaš 3000 davanja, minimum 500€ troškova da dovezeš taj auto doma treba ti još 3000€ cca da od toga napraviš donekle dobar auto. Ako uzmeš dobru ili odličnu dat ćeš namjanje 7000€ sigurno. Dodaj još 3500 i eto te na 10500, za auto star 6 godina dosta novaca ako realno pogledamo doduše kad je TBi u pitanju i općenito kad su alfe u pitanju realnost je manje bitna, kao i razum, kupuješ srcem.
Da se u dizelu voziš ko čovjek sam pisao s konstatacijom da je sve to skupa puno manje brige, više ih je na domaćem tržištu i da se naći dobar auto koji ne traži prevelika ulaganja. Kad je 159 u pitanju dizeli su nažalost daleko bolji izbor čak i meni koji ne volim i ne vozim dizele.
Imao sam neko vrijeme (10-ak dana) doma na probi onu bijelu 159 3.2 v6 koja se prodavala u zagrebu sa cca 60 ili 70tkm, taj auto ide kao 156 2.5 v6, feeling alfe je u odnosu na 156 značajno smanjen i trošila je oko 2-3 litre više. Nažalost je tome tako, težak auto i nedostatak boljih motora poput TBi koji je nažalost došao malo prekasno su zapečatili i sudbinu i prodajne rezultate tog auta između ostalih kriterija