24-09-2022, 19:51:06

Autor Tema: GT 3.2 Grigio Antares  (Posjeta: 15635 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6518
  • Karma: 596
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS TI SS & 75 3.0 12v & 595 Competizione
    • Losinj
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #150 u: 08-11-2020, 22:14:02 »
Gdje si našao kutijicu?

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #151 u: 09-11-2020, 05:44:42 »
U bunkeru, pokraj silikonskih crijeva, lezajeva i simeringa diferencijala

Nabavio mi je kolega R, ne znam odakle...
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6518
  • Karma: 596
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS TI SS & 75 3.0 12v & 595 Competizione
    • Losinj
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #152 u: 09-11-2020, 11:19:53 »
U bunkeru, pokraj silikonskih crijeva, lezajeva i simeringa diferencijala

Nabavio mi je kolega R, ne znam odakle...

 :D  :D

 :ok:

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #153 u: 09-11-2020, 19:14:58 »
Kako autic slabo vozim, pala je odluka na prodaju. 500 km u zadnja 4 mjeseca


Na autu je sve mehanicki 100% ispravno, gevinde atestirane i nemaju ni 2000km, ARB kit, cf2 grane, SS ispuh, q2 diff, Alfatune remap s novom centralom (osjetno zivlji auto, slicna potrosnja, mapa prilagodena CF2 ispuhu), nove donje vilice, pu nosaci motora, short shifter, allround novi diskovi + plocice ATE (~1500 km) sa pletenim crijevima, k&n filter, autolusso silikonska crijeva vode sa AL selnama plus roose zadnja crijeva u bunkeru (sva crijeva vode, ne samo 3 kao AL set), veliki servis napravljen kad i gevinde, novi akumulator prije ljeta (ispravna dimenzija ), sve nove bobine i jos more stvari... vecina ispracena ovdje.

Estetski tko hoce da je 1/1 treba lakiranje jer ima tockica od kamencica, parkiranja i slicno. Felge su izgrebane, trebaju tretman. Meni to nije bilo najvaznije pa nikad nije stiglo na red.



Vise info na PP.
« Zadnja izmjena: 09-11-2020, 19:16:17 od ledo »
 

dugiKA

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #154 u: 09-11-2020, 19:45:51 »
steta!
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #155 u: 09-11-2020, 20:36:42 »
Pa i nije, otici ce u dobre ruke sigurno, autu treba voznja
 

Offline R

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 317
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #156 u: 10-11-2020, 13:11:57 »
Na autu je sve mehanicki 100% ispravno, gevinde atestirane i nemaju ni 2000km, ARB kit, cf2 grane, SS ispuh, q2 diff, Alfatune remap s novom centralom (osjetno zivlji auto, slicna potrosnja, mapa prilagodena CF2 ispuhu), nove donje vilice, pu nosaci motora, short shifter, allround novi diskovi + plocice ATE (~1500 km) sa pletenim crijevima, k&n filter, autolusso silikonska crijeva vode sa AL selnama plus roose zadnja crijeva u bunkeru (sva crijeva vode, ne samo 3 kao AL set), veliki servis napravljen kad i gevinde, novi akumulator prije ljeta (ispravna dimenzija ), sve nove bobine i jos more stvari... vecina ispracena ovdje.

Estetski tko hoce da je 1/1 treba lakiranje jer ima tockica od kamencica, parkiranja i slicno. Felge su izgrebane, trebaju tretman. Meni to nije bilo najvaznije pa nikad nije stiglo na red.

..najvažnija stvar koja jako jako puno vrijedi; pravi kupac će to znati cijeniti.

Budući sam vidio auto, rekao bih da mu ne treba komplet lakiranje nego djelomično, odnosno samo popravak/ušpricavanje na par mjesta; a felge se riješe za relativno malo novaca, to danas stvarno više nije problem (lakiranje, plastika,..)
Mr. Wolf
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #157 u: 10-11-2020, 15:54:24 »
Slažem se za ECU, to je nešto što će bar 50% 3.2 vlasnika iskusiti s vremenom, a dostupnost novih je vrlo upitna.  Osobno bi mi to bio najveći minus da uzimam opet ovaj auto, nebih ga verglao bez grča u želucu radi toga.

Ne treba mu sigurno kompletno lakiranje, ali bih volio da budući kupac to odradi bez obzira što ne treba, kao i uređenje felgi.  Tako bi mu cijeli auto bio pic-pic, i nadam se takvom kupcu a ne nekome tko će auto uzeti i voziti dok se ne raspe... Za takvog kupca možemo i pričati o korekcijama cijene  :da:
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1650
  • Karma: 40
  • Spol: Muški
  • Infiniti Q50
    • Osijek
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #158 u: 10-11-2020, 16:56:29 »
Slažem se za ECU, to je nešto što će bar 50% 3.2 vlasnika iskusiti s vremenom, a dostupnost novih je vrlo upitna.  Osobno bi mi to bio najveći minus da uzimam opet ovaj auto, nebih ga verglao bez grča u želucu radi toga.

Ne treba mu sigurno kompletno lakiranje, ali bih volio da budući kupac to odradi bez obzira što ne treba, kao i uređenje felgi.  Tako bi mu cijeli auto bio pic-pic, i nadam se takvom kupcu a ne nekome tko će auto uzeti i voziti dok se ne raspe... Za takvog kupca možemo i pričati o korekcijama cijene  :da:

Da li je ta centralina problematična i za moj GTV 3,2?  :?

I sretno s prodajom  :mah:
« Zadnja izmjena: 10-11-2020, 16:57:01 od AriVatanen »
 

Online Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2377
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
    • Zagreb centar
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #159 u: 10-11-2020, 17:45:15 »
Da li je ta centralina problematična i za moj GTV 3,2?  :?

I sretno s prodajom  :mah:
Na svakom 24v Bussu, radi pozicije na kojoj se ecu nalazi, je problematican...

Razlika je jedino sto za 2.5 i 3.0 ecu kosta 100€ i boli te briga dali ce se rastopiti ili nece...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #160 u: 10-11-2020, 18:05:42 »
Ako imas centralu prikacenu na usisnu granu iliti motronic 7.3.1, onda DA!

Mislim da je to svaki originalan 3.2 imao tako rijeseno. Sve GTA, GT3.2, 166 3.2. GTV 3.2 nisam nikad vidio uzivo, ali nema zasto biti drukcije.
 

Offline draak

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2509
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • LD 12
    • Bruxelles
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #161 u: 10-11-2020, 18:32:50 »
Ako imas centralu prikacenu na usisnu granu iliti motronic 7.3.1, onda DA!

Mislim da je to svaki originalan 3.2 imao tako rijeseno. Sve GTA, GT3.2, 166 3.2. GTV 3.2 nisam nikad vidio uzivo, ali nema zasto biti drukcije.
Na 166ici 2.5, 3.0 i 3.2 nemaju vizualno nikakve razlike, raspored komponenti je potpuno isti. I 166ice nemaju problema sa centralama.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

:ar:
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #162 u: 11-11-2020, 07:34:03 »
Moguce da zbog veceg motornog prostora bolje rjesavaju probleme s vrucinom oko ECU-a.  A mozda ni ne pate od toga jer nisu ovdje navedene... https://www.alfaowner.com/threads/autolusso-gta-ecu-replacement-kit.1080658/

Navodno se moze rijesiti i popraviti, moj stari ECU je zalemljen nazad i auto je normalno vozio na njemu, ali je stucao na ablend i slicno. Takve “popravke” nisam htio. Uglavnom, nebitno. Jedino sto svi znaju da je to nikakav problem za rijesit, a kad vrisne nitko nista i puno ceskanja po glavi
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #163 u: 01-05-2021, 19:08:36 »
Doslo je vrijeme na godisnji servis, usput odradeno i kvacilo jer je bilo tvrdo i hvatalo visoko, popratno promijenjeni i svi pripadni simerinzi, ulje u mjenjacu, manzete spidan za 3.2 (OEM), podmazane sajle mjenjaca, ubaceni novi sesirici s autolussa. Cista Selenia Racing + Purflux da i to bude sve po PS-u. Usput nasli i da ne vracaju sajle rucne kocnice pa je i to promijenjeno i jos neke sitnice tipa senzori temperature...

Sada je kvacilo dosta mekse i dublje i cvrsce hvata (doduse meni je draze bilo prije), mjenjac je jos precizniji i bolji.  Sada je nekih 4000 km mir do iduceg servisa na 12 mj
I dalje se prodaje, na moju kilometrazu i kolicinu vremena je nema smisla zadrzati
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #164 u: 16-09-2021, 22:42:48 »
Moze lock na temu, otisla u odlicne ruke.

Novom vlasniku puno lijepih trenutaka s autom