22-03-2023, 07:14:23

Autor Tema: Regeneracija DPF-a kod JTD motora  (Posjeta: 5381 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dgas

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1049
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: Regeneracija DPF-a kod JTD motora
« Odgovori #30 u: 21-11-2022, 09:56:58 »
Da ne otvaram novu temu, auto mi radi česte regeneracije Dpf-a , a to vidim kada ga ugasim nakon gradske vožnje, često venilator još dugo radi. Iako vozim uglavnom duge dionice po autocesti, izgleda da ga je bivši vlasnik vozio po gradu puno i zaštopao Dpf. Ne pali nikakve lampice samo sada gledam što mogu uraditi da se ne zaštopava i dalje....Inače radi se o A6 2.0 tdi 190 ks.

E sada, koliko znam nikakvo čišćenje niti zamjenski Dpf ne pomažu baš nešto......a navodno u Njemačkoj već ne možeš na teh.pregledu ako je izvađen Dpf pa možemo to uskoro očekivati i kod nas.

Moje pitanje je što se događa ako se samo softwerski ugasi DPF, a on ostane fizičiki u lonsu? Da li kroz njega i dalje prolaze plinovi tj. da li se na njemu tada još više skuplja čađa, obzirom da nema regenarije?  :Hm

Ako ti je npr. egr ugašen a dpf nije onda će ti prije štopat dpf... ako ga samo softwerski ugasiš možeš očekivati nakon nekog vremena drastični gubitak snage, vjerojatno i neku štetu (buraz je imao takav slučaj na Bmw-u gdje ga je netko samo ugasio)...
Ako želiš sačuvati svoj dpf, najbolje uzmi neki polovni izbij sve van, ugasi i riješio si problem, pusti Njemačku i nas... kasnije ako ti zatreba imaš svoj u rezervi.



Sve ostalo je bacanje para u vjetar, dpf je zamišljen da se mijenja novim nakon x kilometara.
« Zadnja izmjena: 21-11-2022, 11:02:05 od a.m.alfa »
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5731
  • Karma: 133
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Regeneracija DPF-a kod JTD motora
« Odgovori #31 u: 21-11-2022, 18:19:29 »
Provjeri dobro senzore itd. Ako je sve uredu onda skini dpf i ocisti, bude bolje pogotovo ako se vozi po autocesti cesto.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline ..miha..

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 398
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
    • okolica N. Marofa
Odg: Regeneracija DPF-a kod JTD motora
« Odgovori #32 u: 21-11-2022, 19:55:00 »
Itekako se dpf može dobro očistiti.Iskustvo kaže da blokiranjem egr- auto manje dimi pa vidi..
 

Offline aggressor

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 161
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 JTDm
    • Tuzla
Odg: Regeneracija DPF-a kod JTD motora
« Odgovori #33 u: 23-11-2022, 11:59:57 »
Ja bi prije rekao da te zeza elektronika ventilatora nego da on ostane upaljen zbog dpf-a.
Inace taj 2.0 motor ima problem s elektronikom ventilatora pogotov na golfu. Poslje nekog vremena zna se sam paliti bez razloga, parkiras, ugasis i on se upali nakon pola sata, odradi i ugasi i tako u krug.
 

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1676
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Giulia 2.2d Misano blue
    • Osijek
Odg: Regeneracija DPF-a kod JTD motora
« Odgovori #34 u: 24-11-2022, 10:32:57 »
Ja bi prije rekao da te zeza elektronika ventilatora nego da on ostane upaljen zbog dpf-a.
Inace taj 2.0 motor ima problem s elektronikom ventilatora pogotov na golfu. Poslje nekog vremena zna se sam paliti bez razloga, parkiras, ugasis i on se upali nakon pola sata, odradi i ugasi i tako u krug.

 :thanks
To bi bila najbolja varijanta. Znaš li da li se to može vidjeti na dijagnostici? Idem slij. tjedan na dijagnostiku.
 

Offline aggressor

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 161
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 JTDm
    • Tuzla
Odg: Regeneracija DPF-a kod JTD motora
« Odgovori #35 u: 24-11-2022, 14:12:40 »
:thanks
To bi bila najbolja varijanta. Znaš li da li se to može vidjeti na dijagnostici? Idem slij. tjedan na dijagnostiku.

Kako znam ne moze, cak gotov niko to i ne smatra problemom, znam dosta raje koja tako vozi vec duzi period, po 2-3 godine i nema nekih problema.
Tako da se ne bi ni ja zamarao tim problemom.
(prica je da hladi motor, ali kako hladi kada pumpa ne vrti i nema cirkulacije vode, ohladi samo vodu u hladnjaku)

Problem tek nastane kad se pocne paliti poslje nekog vremena nakon sto je ugaseno auto, pa izvuce akumulator.
(nekad se pojavi taj problem, a nekad nikada)
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: AriVatanen