22-02-2024, 00:00:39

Autor Tema: Obnove motora V6 i Nord by Killergame  (Posjeta: 782 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline killergame

  • Trade Count: (+2)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 422
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV i 156 SW 1.9 JTDm
    • Brežice, SLO
    • Alfa R online trgovina rezervnih autodijelova
Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« u: 30-08-2023, 01:05:40 »
Ne znam koja je prava galerija za ovo otvorit, pa ako admin ima bolju ideju, neka pomakne.

Znači ovak, da još drugi dio mojeg posla predstavim (uz online trgovinu sa avtodijelovima Alfa R). Obnova motora V6 i Nord za Alfe :)

Početak moj posla sa obnovama je bio moj motor za 164 3.0 V6 12V. To ima previše slika za sve kopirat, pa ko hoče, ima na linku dole cijela obnova vrlo detajlno u slikama. Link na slo forum, jer su mu samo tamo uspijeli riješit sve slike prije nekdo je krepala stranica za slike kot nas  :fp

https://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=31208&start=240

Prva naruđba obnove, bila je za našeg slo predsjednika Alfa Kluba. Motor 3.2 V6 24V "GTA".

Moja "radiona" je bila garaža davne godine 2017 :D :tooth









Odmah na početku bilo jasno, da su radili šalabajzeri oko motora. Krive matice izpušnih šarafa, rezani, pojedeni navoji u glavi, itd.

I odmah isto surprise. Puknot karter i samo tekoči metal na izvana i to je to  :D





Zezala jedna remenica bregaste, ostalo išlo ok







Unutra super motor. Imao nekih 90k km



Skinute glave. Baš super, da treba izdavid bregaste, da dođes do matica  :clap:



Dihtungi kao uvijek, uništeni zbog starosti





Košuljice izgledaju super



Mmm brozga  :D











Dihtungi malo manje lijepi haha










Motor skoro do kraja razkopan









Dobro puknot karter i puno aluminijskih opilka



Glavni ležaji več dosta bogi









Ojnični svi top, jer niso problematični kod V6





Original pumpa vode, plastična..





Sve označeno





Klipnjače ko nove, klipovi super stanje





Radilica izgleda ok

















Zamazanija za očistit





4 košuljice se upiraju



Na brzino pregledano ok









Košuljice išle na honovanje



Razstavljanje klipnjača i klipa





Pumpa olja izgleda ok
 








Poklopac če se izravnat



Došle košuljice iz honovanja. Nakon honovanja, uvijek se više pokaže i vidi realno stanje

















Nabavile se sportske bregaste od Jim K. it grčke





Čiščenje bloka





Glave razstavljene i otišle u obradu






Glave i radilica stigli iz obrade





Radilica bi trebala biti samo ispolirana ali su krivo zapisali i napravili gratis još čiščenje i promjenu čepova  :dontno: :D





Blok če bit sutra očiščen do kraja i košuljice očiščene izvana



I namazane sa uljem




Čiščenje bloka. Jako je oksidiran, vidi se da je stajal sa zamazanijom i vodom par godina..















Ovo izgleda grozno, a ne osjeti se ništa..





Ozvana očiščen kolko je išlo





Vodni kanali nemoguče očistit







Donji dio je bio ionak jako čisti



Radilica izmjerjena. Sve super



I zmontirana u blok





Također košuljice




Klipovi očiščeni



Sve izvagano







I bio problem sa karikama. Isti kataloški broj i sve, a potpuno drugačiji. Jedni imamju 21g, drugi 24g i također izgledaju drugačiji







Kanali karika bilo je još zapaljenog ulja, ali sam uspio sve očistit sa starom karikom onda







Sutra idu u blok



I jedan time laps slaganja karika



Konačno svi dijelovi









Sutra još pumpa ulja i blok gotov





Pumpa ulja izmjerjeno sve i izravnano

















Novi oringi







Sjedište pumpe je bilo jakoo oksidirano, pa sam ga malo poravnal i izbrusil





Pumpa vode montirana






Nekom srečom našo NOVO remenicu za 1/3 cijene na odprodaji  :tooth :D







Remenicu vodne pumpe treba još očistit



Pronašo top zaščitet remena i kučište termostata











Staro i nakon pjeskarjenja na brzinu, još uvijek nije izgledalo ok








Kot čiščenja ventila, iznenađenje



Sjedišta u glavi super



Usisni ventili isto super nakon brušenja s pastom





Izpušna sjedišta super



A izpušni ventili... :fp Imam na sumu da je to zbog toga, jer je netko uzel iz motora 3.2 bregaste i stavil unutra obične 2.5/3.0  :fp :o000:







Svih 12 ventila očiščenih i sa pastom par puta izbrušeni. Sutra trebam još ponovit, da vidim, dal če bit izpušni ok ili treba vozit na obradu ventile



Ovo su bili usisni ventili...




Nakon par brušenja sa finom pastom, vidi se malo bolji rezultati. Sutra dolazi još gruba pasta



Usisne još jedno pošlajfal, da su još bolji





Izpušni isto več puno olje





Očiščeni kanali u glavi



Stigli dročniki 24 komada i termostat








Stigla gruba pasta. 99% riješena sjedišta i ventili







Poklopci jako oksidirani



I jedna glava gotova












12V vs 24V   :)





Još druga glava. Ventili za početak u ultazvučnoj oprani





Izpušni ventili sjedišta opet uništena



Nakon prvog brušenja još uvijek užas



Nako 6-7 brušenja, 8 komada ok, 4 još uvijek slabi



Očiščn i montiran karter











I još neke druge stvari očiščene



Sve više izgleda kao motor





Nov dihtung payen (drugog nije bilo)



I glava gore







Remenice također očiščene





Riješio još preostale 4 ventile. Slaganje glave do kraja danas







Stanje izpušnih vijaka. Sve uništeno  :D :fp






Složena druga glava, provjerio sve dihtanje sa bencinom u komori i puhanje zraka u kanale ventila





Stegnute glave 25 Nm + 230°



Oznaka se poklapa i sa uricom za fazu



3.2 blokade





Skoro sve skupa več







Još malo








Par krugova, faza i sve ok, motor se zatvara





Termostat i novi oringi





Mikro remen rolice i napenjač







Injektori okupani u ultrazvuku





Nove silikon gumice (ako jih ko treba, imam za 12V i 24V, unutra kao original)



Nove cinšpule sve original



Zalijepljen zadnji most radilice



Lijepljenje kartera











Svi novi vijaki za izpušne grane



Kablovi na motoru





Semering radilice kot mjenjača



Injektori isprobani preko testera. Lijepo rade i prše






I to je to  :)










Veseli vlastnik  :)



« Zadnja izmjena: 30-08-2023, 01:10:22 od killergame »
3.0 V6 12V Arese POWER!

- Alfa 164 3.0 V6 12V QV 1988 i 156 SW 1.9 JTDm 2005, ex Alfa 164 2.0 TS 1993, ex Alfa 156 1.9 JTD 2000, ex Alfa 164 2.5 TD 1993, ex Alfa 164 2.0 TS 1991, ex Alfa 164 2.5 TD 1998, ex Alfa 164 3.0 V6 12V 1990, ex Giulietta 2.0 1974
 

Offline killergame

  • Trade Count: (+2)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 422
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV i 156 SW 1.9 JTDm
    • Brežice, SLO
    • Alfa R online trgovina rezervnih autodijelova
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #1 u: 30-08-2023, 01:31:40 »
Slijedeči motor je bio za kolega Nord 2000 za Alfu Spider 1981





Košuljice su bile ovalne i valovite haha :lol











Radilica za svoje godine top stanje







Ležaji isto super bili još







Klipovi mere i vizualno ok













Radilica vani





Izmerjena, sve u tolerancama, super stanje mjera



I spolirana



Naručila se roba za cijeli motor. Novi klipovi, košuljice, karike, pumpa vode, vodilice, dihtunge, itd.











Glava pripramljena za obnovu kompletnu



Očiščen blok







Očiščena i provjerjena sjedišta tesnila košuljic







Obnovljena glava kompletno







Bregaste ispolirane



Radilica u bloku, ležaji king, svi luftovi super



Nove košuljice u bloku





Nova dihtunga i zaljepljeno nazad na blok





Vodno ispjeskaren poklopac bloka





Klipnjače očiščene i složeno sa novim klipovima





I ugrađeno





Ležaji glyco, luftovi imjerjeni i sve super opet







Dalje je trebalo složit blok do kraja







Isto kao original, dihtung plus diht masa







Semering radilice ugrađen



Očiščena, izmjerjena i ugrađena pumpa ulja







Karter razstavljen, očičen i pripremljen. Jako puno vremena uzelo





Dihtung je bio krivi, tak da se stavilo samo diht masu





Zalijepio i zadnji most radilice





Montaža kartera







Montaža glave





Izravnal površinu gdje nazali izpušna grana i fergazeri





Glava zmontirana





Svi vijaki kompletno novi





I moj najomiljeni dio. Štelanje ventila sa podložkama  :D :fp

















I gotov







Zamašnjak bio samo malo pobran, kvačilo ostalo "staro", jer je bilo potpuno novo







3.0 V6 12V Arese POWER!

- Alfa 164 3.0 V6 12V QV 1988 i 156 SW 1.9 JTDm 2005, ex Alfa 164 2.0 TS 1993, ex Alfa 156 1.9 JTD 2000, ex Alfa 164 2.5 TD 1993, ex Alfa 164 2.0 TS 1991, ex Alfa 164 2.5 TD 1998, ex Alfa 164 3.0 V6 12V 1990, ex Giulietta 2.0 1974
 

Offline Alfista145

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 20720
  • Karma: 448
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS 2001 - Volvo V60 R 2018
    • Istra
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #2 u: 30-08-2023, 06:14:23 »
Pratim  :rol: :tooth
 

Offline MARIAL

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2748
  • Karma: 45
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #3 u: 30-08-2023, 08:10:40 »
 :respect: :Rock: :hat:
 

Offline gvija

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6244
  • Karma: 370
  • Spol: Muški
  • tristač
    • Zagreb - Medveščak
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #4 u: 30-08-2023, 08:26:34 »
bjutiful i  :respect:
The Variator Gang
"Ich liebe dihtung."
 

Offline g3ar

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 44
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Osijek
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #5 u: 30-08-2023, 09:44:10 »
 :respect: izgleda savrseno
<3JTD
 

Offline killergame

  • Trade Count: (+2)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 422
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV i 156 SW 1.9 JTDm
    • Brežice, SLO
    • Alfa R online trgovina rezervnih autodijelova
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #6 u: 24-10-2023, 01:47:32 »
Next! Slijedeči je bio GTV6 2.5 V6 12V motor. "Samo" za složit, glave obnovljene, itd. Naravno ja to sve provjerim, da mogu garantirat za motor i ko bi si mislio..  :Crazy





Prva stvar je bilo več, sh*t, ovo neče bit ok..





Skinem karter..bože pomozi









Filter ulja skinut



Več mi bilo jasno sve





 :000:











Nikak kraja sranja











Radilica pojedena od hrđe







Pumpa ulja nekak preživjela







"Obnovljene glave.."











Kad rade ljudi motor, kojeg ne znaju radit..



Došle druge košuljice ko nove od 2.5 24V



Mjerjenje isto top



Klipovi ok



Novi ventili



Radilica išla prvo na poliranje, da se vidi ako bude ok. Samo pokazalo još više kakvo jako je oštečena











Kanali puni



Išla onda na brušenje 0.25 mm i nitriranje. Sad je ko nova 



Novi čepovi





Blok očiščen











Svi navoji više manje taki.. :bup: :000:



Radilica u bloku. Svi luftovi top.



Nabavio flexhone





Sad su kušuljice ko nove





U bloku





Klipovi očiščeni



I složeni



Hrđa radila svoje opet..





Obnovljen napenjač zubčastog







I klipovi čekaju na ugradnju




Donji dio gotov. Još glave provjerio kaj se radilo sa njima

Ne znam kaj su radili sa pumpo olja, ali ovo je strašno.



Sve površine izravnane







Ležaji svi super



Klipovi i pumpa ulja ugrađena







Karter očiščen. Užas kakav je bio



Dihtunga + diht masa



Složen



Zalijepio most radilice, umjesto dihtunga koje ne valjaju





I gotov donji dio








I došo več novi pacient. 164 3.0 V6 12V QV  :hap:





Imam nekaj zalihe  :D :tooth Motori za obnovu: 164 QV, GTV 2.0 V6 TB, 156 3.0 24V. Ostalo su moji motori rezerva 2x 3.0 V6 12V i 1x 3.0 V6 24V



GTV6 horror

"Obnovljene" glave negdje u HR. Očito su jih slagali u pjesku..









Sve puno zamazanije i hrđe







Original M8, napravljen na M12!



Još više..



Nakon toga sam odlučil glave razkopad i još jedno sve provjerit i obnovit



Ja bi promjenil svih 12..



Mislil, da bi ventile mogo samo pošlajfat, jer su več obražena sjedišta



Pa sam onda skužio, da vodilice ventila niso ok, blokiraju ventile, nemaju rub za gumice ventila, itd



Razkopal glave, naručil nove vodilice i sve na novo napravit i složit



Još jednom obrađena sjedišta





Bregaste isto oštečene od vode i hrđe





I složena glava



Te išla na blok





Vodeno pjeskareni poklopci



Druga glava bila još gora. Još više hrđe na izpušni osovini klackalica





Nako malo finoh brušenja i poliranja





Bregaste isto dobile oštete od hrđe..



Složena i druga glava



I obadve na bloku



Najgora stvar V6 i nord motora. Štelanje ventila



Jedna glava gotova, druga čekam podloške



Sređeni navoji





Falio jedan štift glave, pa se dao napravit novi





Glave stegnute i stavit remen gore, itd



Več se malo vidi RWD motor



Injektori, ubitačno stanje također..



100 dijelova injektora



Ultrazvuk





Novi M7 šarafi i popravljeni navoji



Još dodatno čiščenje i testovi





Išli na motor







Naštean frtajler



I legendarna sredinska usisna grana





Inštalacija svega ostalog







Nove silikonske cijevi, sve očiščeno, itd





I gotov. Samo još semering kad ga skinem i to je to. Vrlo zadovoljan kak je ispalo, motor je kompletno gotov i pripremljen za ubacit u avto  :)









3.0 V6 12V Arese POWER!

- Alfa 164 3.0 V6 12V QV 1988 i 156 SW 1.9 JTDm 2005, ex Alfa 164 2.0 TS 1993, ex Alfa 156 1.9 JTD 2000, ex Alfa 164 2.5 TD 1993, ex Alfa 164 2.0 TS 1991, ex Alfa 164 2.5 TD 1998, ex Alfa 164 3.0 V6 12V 1990, ex Giulietta 2.0 1974
 

Offline Alfista145

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 20720
  • Karma: 448
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS 2001 - Volvo V60 R 2018
    • Istra
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #7 u: 24-10-2023, 07:05:19 »
Znaci strasno sta ti radis  :clap:
Fascinantno gledat sve te detalje, jos bolji osjecaj na kraju kad znas kakav je bio motor na pocetku, i kakav je sada.  :love: :respect:
 

Offline ivan149

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2797
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 159 2,4, 159 2,4sw gtv 3.0 V6 turbo
    • BiH
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #8 u: 24-10-2023, 08:23:23 »
Posao za 10, svaka čast

Poslano sa mog SM-S918B koristeći Tapatalk

#drobipare
 

Offline robertsk

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 537
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD; Alfa Romeo GTV 2.0 TS x2
    • Velika Gorica
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #9 u: 24-10-2023, 09:10:16 »
 :respect: :love:
 

Offline filip_zg

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 253
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #10 u: 24-10-2023, 11:47:47 »
 :care
ex 156 1.6 TS, 159 1.9 JTS, 156 2.0 JTS. now: 159 2.4 JTD
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6585
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #11 u: 24-10-2023, 12:50:02 »




Topčina  :respect:

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5301
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #12 u: 25-10-2023, 13:51:50 »
Jako fini posao, a bome i puno živaca treba da se dovede sve u redu 👍🥇
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4146
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Obnove motora V6 i Nord by Killergame
« Odgovori #13 u: 30-10-2023, 15:00:39 »
bravo, tak se to radi  :pivo: