Ne znam koja je prava galerija za ovo otvorit, pa ako admin ima bolju ideju, neka pomakne.
Znaèi ovak, da jo¹ drugi dio mojeg posla predstavim (uz online trgovinu sa avtodijelovima Alfa R). Obnova motora V6 i Nord za Alfe

Poèetak moj posla sa obnovama je bio moj motor za 164 3.0 V6 12V. To ima previ¹e slika za sve kopirat, pa ko hoèe, ima na linku dole cijela obnova vrlo detajlno u slikama. Link na slo forum, jer su mu samo tamo uspijeli rije¹it sve slike prije nekdo je krepala stranica za slike kot nas
https://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=31208&start=240 Prva naruðba obnove, bila je za na¹eg slo predsjednika Alfa Kluba.
Motor 3.2 V6 24V "GTA".
Moja "radiona" je bila gara¾a davne godine 2017





Odmah na poèetku bilo jasno, da su radili ¹alabajzeri oko motora. Krive matice izpu¹nih ¹arafa, rezani, pojedeni navoji u glavi, itd.
I odmah isto surprise. Puknot karter i samo tekoèi metal na izvana i to je to



Zezala jedna remenica bregaste, ostalo i¹lo ok



Unutra super motor. Imao nekih 90k km

Skinute glave. Ba¹ super, da treba izdavid bregaste, da doðes do matica


Dihtungi kao uvijek, uni¹teni zbog starosti


Ko¹uljice izgledaju super

Mmm brozga






Dihtungi malo manje lijepi haha




Motor skoro do kraja razkopan




Dobro puknot karter i puno aluminijskih opilka

Glavni le¾aji veè dosta bogi




Ojnièni svi top, jer niso problematièni kod V6


Original pumpa vode, plastièna..


Sve oznaèeno


Klipnjaèe ko nove, klipovi super stanje


Radilica izgleda ok








Zamazanija za oèistit


4 ko¹uljice se upiraju

Na brzino pregledano ok




Ko¹uljice i¹le na honovanje

Razstavljanje klipnjaèa i klipa


Pumpa olja izgleda ok




Poklopac èe se izravnat

Do¹le ko¹uljice iz honovanja. Nakon honovanja, uvijek se vi¹e poka¾e i vidi realno stanje








Nabavile se sportske bregaste od Jim K. it grèke


Èi¹èenje bloka


Glave razstavljene i oti¹le u obradu


Glave i radilica stigli iz obrade


Radilica bi trebala biti samo ispolirana ali su krivo zapisali i napravili gratis jo¹ èi¹èenje i promjenu èepova



Blok èe bit sutra oèi¹èen do kraja i ko¹uljice oèi¹èene izvana

I namazane sa uljem

Èi¹èenje bloka. Jako je oksidiran, vidi se da je stajal sa zamazanijom i vodom par godina..







Ovo izgleda grozno, a ne osjeti se ni¹ta..


Ozvana oèi¹èen kolko je i¹lo


Vodni kanali nemoguèe oèistit



Donji dio je bio ionak jako èisti

Radilica izmjerjena. Sve super

I zmontirana u blok

Takoðer ko¹uljice

Klipovi oèi¹èeni

Sve izvagano



I bio problem sa karikama. Isti katalo¹ki broj i sve, a potpuno drugaèiji. Jedni imamju 21g, drugi 24g i takoðer izgledaju drugaèiji



Kanali karika bilo je jo¹ zapaljenog ulja, ali sam uspio sve oèistit sa starom karikom onda



Sutra idu u blok

I jedan time laps slaganja karika
Konaèno svi dijelovi




Sutra jo¹ pumpa ulja i blok gotov


Pumpa ulja izmjerjeno sve i izravnano








Novi oringi



Sjedi¹te pumpe je bilo jakoo oksidirano, pa sam ga malo poravnal i izbrusil


Pumpa vode montirana


Nekom sreèom na¹o NOVO remenicu za 1/3 cijene na odprodaji




Remenicu vodne pumpe treba jo¹ oèistit

Prona¹o top za¹èitet remena i kuèi¹te termostata





Staro i nakon pjeskarjenja na brzinu, jo¹ uvijek nije izgledalo ok



Kot èi¹èenja ventila, iznenaðenje

Sjedi¹ta u glavi super

Usisni ventili isto super nakon bru¹enja s pastom


Izpu¹na sjedi¹ta super

A izpu¹ni ventili...

Imam na sumu da je to zbog toga, jer je netko uzel iz motora 3.2 bregaste i stavil unutra obiène 2.5/3.0




Svih 12 ventila oèi¹èenih i sa pastom par puta izbru¹eni. Sutra trebam jo¹ ponovit, da vidim, dal èe bit izpu¹ni ok ili treba vozit na obradu ventile

Ovo su bili usisni ventili...

Nakon par bru¹enja sa finom pastom, vidi se malo bolji rezultati. Sutra dolazi jo¹ gruba pasta

Usisne jo¹ jedno po¹lajfal, da su jo¹ bolji


Izpu¹ni isto veè puno olje


Oèi¹èeni kanali u glavi

Stigli droèniki 24 komada i termostat



Stigla gruba pasta. 99% rije¹ena sjedi¹ta i ventili



Poklopci jako oksidirani

I jedna glava gotova





12V vs 24V


Jo¹ druga glava. Ventili za poèetak u ultazvuènoj oprani


Izpu¹ni ventili sjedi¹ta opet uni¹tena

Nakon prvog bru¹enja jo¹ uvijek u¾as

Nako 6-7 bru¹enja, 8 komada ok, 4 jo¹ uvijek slabi

Oèi¹èn i montiran karter





I jo¹ neke druge stvari oèi¹èene

Sve vi¹e izgleda kao motor


Nov dihtung payen (drugog nije bilo)

I glava gore



Remenice takoðer oèi¹èene


Rije¹io jo¹ preostale 4 ventile. Slaganje glave do kraja danas



Stanje izpu¹nih vijaka. Sve uni¹teno


Slo¾ena druga glava, provjerio sve dihtanje sa bencinom u komori i puhanje zraka u kanale ventila


Stegnute glave 25 Nm + 230°

Oznaka se poklapa i sa uricom za fazu

3.2 blokade


Skoro sve skupa veè



Jo¹ malo



Par krugova, faza i sve ok, motor se zatvara


Termostat i novi oringi


Mikro remen rolice i napenjaè



Injektori okupani u ultrazvuku

Nove silikon gumice (ako jih ko treba, imam za 12V i 24V, unutra kao original)

Nove cin¹pule sve original

Zalijepljen zadnji most radilice

Lijepljenje kartera





Svi novi vijaki za izpu¹ne grane

Kablovi na motoru


Semering radilice kot mjenjaèa

Injektori isprobani preko testera. Lijepo rade i pr¹e


I to je to





Veseli vlastnik
