U petak me je malo ¹okirala - putem na posao, na autocesti pri cca 140 km/h odjednom mi je na ekranu iskoèilo upozorenje o previsokoj temperaturi rashladne tekuèine, pogledam kazaljku temperature, kad ono na 130, do maksimuma je oti¹la

Nisam imao odmah gdje stati jer sam bio na mostu, pa sam se polako otkotrljao kojih par sto metara dalje, gdje je bila zaustavna traka, da vidim kaj se dogodilo. Ispod haube se dimilo ko ludo, iza mene trag bijelog dima, usro sam se.
Stanem ugasim auto, dignem haubu, vidim da je u posudi malo antifriza, samo na dnu. Odmah sam se vratio u auto i dao kontakt, barem da ventilatori vrte zrak kroz kiler.
Gledam po motoru, sve je u antifrizu, ni¹ mi nije jasno. Nakon koje minute vidim da se temperatura vratila na normalu, izgleda da je na senzor do¹o vruæi zrak pa je zato tak skoèila temp. Upalim auto, kazaljka temperature opet par puta skoèi gore dolje i stabilizira se na 90 stupnjeva.
Po¹to sam stajao u zaustavnoj traci, u vrijeme najgore gu¾ve (pol 8 ujutro), sku¾im da ne mogu tu ostat jer je promet u¾asan, pa sam se polako otkotrljao do benzinske. Temperatura je cijelo vrijeme bila ok.
Dignem opet haubu, gledam i vidim da je posuda antifriza cijela mokra, kaplje s dna posude. Odem na bengu, kupim obiènu vodu, natoèim i sku¾im da je*ena posuda pu¹ta!!
Posuda koju sam stavio novu u 3. mjesecu, znaèi maksimalno 6-7 mjeseci je stara, i propustila je, i to na sredini, ko da ju je netko izbu¹io s neèim.

Nakon toga sam zvao mehanièara, do¹li su s vuènom po mene, odfurali smo auto k njima, promijenili posudu i to je bilo to, opet vozimo, na sreæi nikakve ¹tete nije bilo, osim te posude.
Al sam se po¹teno prestra¹io, cijeli dan nisam do¹o k sebi
