U petak me je malo šokirala - putem na posao, na autocesti pri cca 140 km/h odjednom mi je na ekranu iskočilo upozorenje o previsokoj temperaturi rashladne tekučine, pogledam kazaljku temperature, kad ono na 130, do maksimuma je otišla
Nisam imao odmah gdje stati jer sam bio na mostu, pa sam se polako otkotrljao kojih par sto metara dalje, gdje je bila zaustavna traka, da vidim kaj se dogodilo. Ispod haube se dimilo ko ludo, iza mene trag bijelog dima, usro sam se.
Stanem ugasim auto, dignem haubu, vidim da je u posudi malo antifriza, samo na dnu. Odmah sam se vratio u auto i dao kontakt, barem da ventilatori vrte zrak kroz kiler.
Gledam po motoru, sve je u antifrizu, niš mi nije jasno. Nakon koje minute vidim da se temperatura vratila na normalu, izgleda da je na senzor došo vrući zrak pa je zato tak skočila temp. Upalim auto, kazaljka temperature opet par puta skoči gore dolje i stabilizira se na 90 stupnjeva.
Pošto sam stajao u zaustavnoj traci, u vrijeme najgore gužve (pol 8 ujutro), skužim da ne mogu tu ostat jer je promet užasan, pa sam se polako otkotrljao do benzinske. Temperatura je cijelo vrijeme bila ok.
Dignem opet haubu, gledam i vidim da je posuda antifriza cijela mokra, kaplje s dna posude. Odem na bengu, kupim običnu vodu, natočim i skužim da je*ena posuda pušta!!
Posuda koju sam stavio novu u 3. mjesecu, znači maksimalno 6-7 mjeseci je stara, i propustila je, i to na sredini, ko da ju je netko izbušio s nečim.
Nakon toga sam zvao mehaničara, došli su s vučnom po mene, odfurali smo auto k njima, promijenili posudu i to je bilo to, opet vozimo, na sreći nikakve štete nije bilo, osim te posude.
Al sam se pošteno prestrašio, cijeli dan nisam došo k sebi