Hvala ljudi, sve sami korisni savjeti i iskustva...
...u skladu s tim past æe i odluka

Iako, Crnka i ja veæ sada imamo (mali) problemèiæ: kod 3 i vi¹e osoba (dakle, veæeg optereæenja), zadnje gume mi veæ stru¾u
o unutra¹nju za¹titnu plastiku blatobrana. Izgleda da su ove felge (Alessio Alaska) koje imam malo izbaèene prema vani :rolll:
te je zakljuèak da, ako mijenjam ovjes, moram izabrati ne¹to tvrðe i s kraæim hodom.... 
Evo Vele ovako.
Moje iskustvo sa mojom 166. Uzmimo u obzir Spur (sirinu), te raznak kotaca(prednji-zadnji). Moja je spustena naprijed nekih -50, a pozadi oko -45,46. Tako sam si je namjesti da na malu formu kajle. Do sad nisam imao vecih problema ni po ZG, jedino sto je moras paziti i lakse voziti ( nema trka po losoj cesti) ali zato di je malo bolja ozezi.
Kazem, po mome je samo spustanje bez dobrih amortizera smrt, jer ce ti na neravnoj cesti naprijed biti ko ladja. Da je moj islo bi Koni komplet unutra, ili H&R na navoj pa se igraj gore dolje dok ne nadjes da mozes svuda. Sto se tice struganja sa spustanjem -30 ces morati savinuti zadnji blatobran malo na unutra i zavisi kako ti se napravi tolko ce ti se i vidjeti. Sto ces na kraju odluciti je tvoja odluka i tvoji novci. Ti najbolje znas kuda sa autom ides, i kolko ide na dolje.
Sto se tice ZG ove godine je bila katastrofa tako da budem iskren nisam se vozio alfom nego sa Corsom po ZG. Da sam bio sa alfom nebi nigdje stigo jer su napravili teren za Jeepove i SUV

Lijepo je za viditi, ali ima sve svoje prednosti i nedostatke
