15-01-2025, 15:59:19

Autor Tema: Crash testovi  (Posjeta: 27416 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Kiro

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #60 u: 14-09-2012, 19:01:16 »
Pa kaj ovi crash testovi opće nisu loši...?
Koji?
Ako te interesira 156, onda znaj da je daleko lošije prošla od 147, znaći vrlo vjerojatno bi po ncap-u dobila 1 zvjezdicu.
147 se od jedne zvjezdice spasila (glupo bodovanje!) što je dobila veliki broj bodova za bočni sudar i stup, točnije zato što je imala bočne zavjese.
 

Offline yedwy

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2103
  • Karma: 127
  • Spol: Muški
  • Ford C-Max 1.8 duratec
    • Sesvete Zagreb
Odg: Crash testovi
« Odgovori #61 u: 14-09-2012, 20:16:19 »
Ovi od kombija heboga patak...
 

denis147

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #62 u: 14-09-2012, 20:33:47 »
Koji?
Ako te interesira 156, onda znaj da je daleko lošije prošla od 147, znaći vrlo vjerojatno bi po ncap-u dobila 1 zvjezdicu.
147 se od jedne zvjezdice spasila (glupo bodovanje!) što je dobila veliki broj bodova za bočni sudar i stup, točnije zato što je imala bočne zavjese.



drago mi je da je giulietta riješila te mane  :da:
« Zadnja izmjena: 04-06-2016, 23:08:51 od denis147 »
 

Offline Mikula

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4841
  • Karma: 414
  • Spol: Muški
  • Ubit će me žena
    • Split
Odg: Crash testovi
« Odgovori #63 u: 15-09-2012, 18:42:17 »
ovo je pravi crash test  :craz





« Zadnja izmjena: 15-09-2012, 18:43:31 od Veseljko »
I muskarci placu, ali i žene prde
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41911
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #64 u: 26-09-2012, 22:26:15 »
Proveden prvi crash test naleta vozila na pješaka u Hrvatskoj



Zavod za prometno-tehnička vještačenja Fakulteta prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, u suradnji s tvrtkama DSD GmbH iz Linza i Meditronik iz Zagreba, u strogo kontroliranim uvjetima organizirao je prvi crash test naleta vozila na pješaka u Hrvatskoj. Za razliku od prošle godine kad je proveden crash test sudara dvaju vozila, ovaj je put simuliran nalet vozila na pješaka. Povod su tome testu porazni podaci o 18 posto pješaka u ukupnom broju smrtno stradalih sudionika u prometnim nesrećama u protekloj godini, odnosno 25 posto u 2010. godini, koji ukazuju na činjenicu da su pješaci jedna od najugroženijih skupina sudionika u cestovnom prometu.

„Cilj je ovakvih znanstvenih istraživanja praćenje cjelovite dinamike prometne nesreće, naleta vozila na pješaka, u svim njenim fazama u strogo kontroliranim uvjetima te s poznatim ulaznim parametrima. Ovakvi su testovi nužni kako bi se upozorilo da i pri malim naletnim brzinama vozila na pješake nastaju kobne posljedice često sa smrtno stradalim ili teško ozlijeđenim osobama. Rezultati nastali provedenim ispitivanjima koriste se u provedbi preventivnih mjera kako bi se smanjio broj smrtno stradalih u cestovnom prometu, odnosno povećala sigurnost cestovnog prometa“, objasnio je prof.dr.sc. Goran Zovak, predstojnik Zavoda za prometno-tehnička vještačenja Fakulteta prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Ujedno je naglasio da ovakva istraživanja, osim u znanstveno-istraživačke svrhe, koriste i stručnjaci koji se bave analizom prometnih nesreća, u prvom redu prometni vještaci, kako bi rezultate provedenih ispitivanja primijenili u izradi nalaza i mišljenja vještačenja.

Prvi crash test naleta vozila na pješaka u Hrvatskoj organiziran je u sklopu PC-Crash radionice pod vodstvom  prof. dr. sc. Gorana Zovaka te osnivača i tvorca programa PC-Crash dr. Andreasa Mosera. U sklopu radionice polaznici će proučavati i primjere sudara kako bi što bolje usvojili vještine u radu s programom.

PC-Crash je međunarodno priznati računalni program koji omogućava simulaciju i rekonstrukciju prometnih nesreća u 2D i 3D formatu te preciznu analizu sudara motornih vozila i drugih čimbenika i provedbu kompleksnih izračuna na računalu.


Offline Alfista145

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 21053
  • Karma: 449
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS 2001 - Volvo V60 R 2018
    • Istra
Odg: Crash testovi
« Odgovori #65 u: 26-09-2012, 23:12:31 »
 

Offline dugixy1

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 962
  • Karma: 30
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 1.9 jtdm 16v
    • Zagreb
Odg: Crash testovi
« Odgovori #66 u: 27-09-2012, 02:52:12 »
Proveden prvi crash test naleta vozila na pješaka u Hrvatskoj




ovo sam gledao na tv-u u boji :craz

mislim da je test rađen na 60 km/h
i lutka se raspala na 3 dijela, užaš šta se dogodi pješaku ako nema kočenja,
zbilja se čovjek zamisli poslije da ovako nedaj bože naletiš na nekoga,
pa to ostanu trame za cijeli život. :?:

moji puno bicikle voze ali ti biciklisti su opča opasnost na cesti.
mog starog na biciklu je pokupio tip koji se isparkiravao u rikverc,
stari mi je od udarca pao u nesvijest,hitna ga odfurala ali srečom
prošao je bez težih posljedica.

sad je bicikl ko svemirski brod,svijetli i pišti sa svih strana pa se opet brinemo za njega.
ovisan o biciklu sa 70 god. :n065:
mislim da je čak zakonski da se moraju voziti po cesti gdje nema staze,
to mi je nepojmljivo ako je točno.
« Zadnja izmjena: 27-09-2012, 02:54:48 od dugixy1 »
 

Kiro

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #67 u: 01-10-2012, 09:06:59 »
Američki IIHS napravio nove i teže crash testove

Američka IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) organizacija napravila je nove testove sigurnosti na 11 vozila, od kojih su samo dva modela pokazala zadovoljavajuću razinu sigurnosti.

Dobre rezultate na ovim testiranjima pokazali su samo Volvo S60 i Acura TL, dok je prolaznu ocjenu dobio Infiniti G. Loše su međutim prošli Mercedes C klase, Lexus ES 350, Audi A4 i Lexus IS 250/350. Najlošiju ocjenu dobili su BMW serije 3, Lincoln MKZ, Acura TSX i Volkswagen CC, a zanimljivo je spomenuti da je Volkswagen CC jedini model kojem su otpala vozačka vrata.

Amerikanci su ovim testom htjeli pokazati da još ima mjesta napretku i da su vozila konstruirana kako bi zadovoljila standardne testove koje provodi EuroNCAP i druge organizacije. Osnovna razlika krije se u postotku preklapanja, što znači da se standardni testovi rade po principu 40 posto preklapanja, dok je IIHS radio testove po principu 25 posto preklapanja s barijerom. Time su htjeli simulirati udarac rubom automobila u drvo ili stup. Pogledajte video u nastavku i sve će vam biti jasno.


IIHS - New type of crash test aims for safer vehicles

http://automoto-portal.hr

Rješenje je jednostavno :icon_smile:
ADAC crash test sperimentale offset 20% [SUB-ITA]
« Zadnja izmjena: 01-10-2012, 09:08:19 od Kiro »
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41911
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #68 u: 05-10-2012, 19:00:51 »

Offline Igica

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8323
  • Karma: 578
  • Spol: Muški
  • Alfa 146
    • Varaždinske toplice - Varaždin
Odg: Crash testovi
« Odgovori #69 u: 06-10-2012, 10:41:25 »
Pa dobar je
 

fychozagorec

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #70 u: 06-10-2012, 18:02:28 »
Ovo ne vjerujem....
Holden VB Commodore 1978 (Worst crash-test 1992 RTA).flv
mora biti neka caka...
 

Offline Bero

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2249
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • 145 1.6 boxerača & 159 1.9 diZLO
    • Jastrebarsko
Odg: Crash testovi
« Odgovori #71 u: 06-10-2012, 23:51:00 »
Tvrdi zid (nije deformabilna barijera), i vjerojatno veća brzina od 64 km/h (tek toliko da bude atraktivnije)
Biti će lima, ali nikad više kao alfa 33...
 

Offline yedwy

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2103
  • Karma: 127
  • Spol: Muški
  • Ford C-Max 1.8 duratec
    • Sesvete Zagreb
Odg: Crash testovi
« Odgovori #72 u: 07-10-2012, 10:44:01 »
Ovi ADAC-ovi likovi opće nemaju lošu ideju čak i neće puno mase povećati...
 

Offline gturcic

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 220
  • Karma: 20
  • Spol: Muški
  • Fiat Coupe 20vt+ / Lancia Delta 1.9mjeTT
    • Rijeka
Odg: Crash testovi
« Odgovori #73 u: 09-10-2012, 14:57:41 »
Ovo ne vjerujem....
mora biti neka caka...

Tvrdi zid (nije deformabilna barijera), i vjerojatno veća brzina od 64 km/h (tek toliko da bude atraktivnije)

Mogao bi biti i nekakav teret u prtljažniku, previše kinetičke energije ima stražnji kraj za obični prazni bunker, rezervnu gumu i tank goriva... gura auto u zid sve dok se ne složi cijeli kao harmonika... bio je negdje i test starog VW Caravelle/Transportera, koji se sabio u 1m dužine, ali je test bio s 2 tone cementa u tovarnom prostoru.
 

Offline Bero

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2249
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • 145 1.6 boxerača & 159 1.9 diZLO
    • Jastrebarsko
Odg: Crash testovi
« Odgovori #74 u: 09-10-2012, 16:30:47 »
Istina, zadnji kraj samo ide ravno umjesto da se podize u zrak ko na obicnom crash testu....
Biti će lima, ali nikad više kao alfa 33...
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41911
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #75 u: 11-10-2012, 21:59:03 »



Kiro

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #76 u: 15-10-2012, 07:48:46 »
Istina, zadnji kraj samo ide ravno umjesto da se podize u zrak ko na obicnom crash testu....

Podigao bi se u zrak kad bi se imalo što. Samo što kod novih deformira manji prednji dio i taj dio na kraju deformabilnog djela koji ide dole digne zadnji kraj,tj. ne digne ga nego dođe do čvrstog djela a gornji dio je manje čvršći i onda dolazi do zakretanja. Ovo me zapravo ni nečudi jer bi svi auti prije 90ih tako prošli.
« Zadnja izmjena: 15-10-2012, 07:56:17 od Kiro »
 

Kiro

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #77 u: 26-10-2012, 09:40:06 »
Stalno viđam napise o 10 ili 12 :rol: airbagova kod 147/156, a nema ih toliko :ne:

Alfa Romeo 156
2,4,6
Alfa Romeo 147
6
Alfa Romeo GT
6
Alfa Romeo 159
7
Alfa Romeo Brera
7
Alfa Romeo Spider
7
Alfa Romeo Mito
7
Alfa Romeo Giulietta
6



2-prednja za glavu
2-bočna za ruke
1-za koljena vozača (nema ga: 147, 156, GT, Giulietta)
2-bočne zavjese

 

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1040
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: Crash testovi
« Odgovori #78 u: 26-10-2012, 10:16:22 »
Stalno viđam napise o 10 ili 12 :rol: airbagova kod 147/156, a nema ih toliko :ne:

Alfa Romeo 156
2,4,6
Alfa Romeo 147
6
Alfa Romeo GT
6
Alfa Romeo 159
7
Alfa Romeo Brera
7
Alfa Romeo Spider
7
Alfa Romeo Mito
7
Alfa Romeo Giulietta
6



2-prednja za glavu
2-bočna za ruke
1-za koljena vozača (nema ga: 147, 156, GT, Giulietta)
2-bočne zavjese

156FL ima 12 airbagova
2 vozač - suvozač
2 u prednjim stupovima
2 u sjedalima
2 u srednjim stupovima
4 u zadnjem stupu
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Kiro

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #79 u: 26-10-2012, 10:19:59 »
Gledao sam za FL i piše samo 6. Što u prednjem stupu? Pa ima za ruke u sicevima. I ima zavjese koje idu po cijeloj dužini bočne stranice. To što si ti vidio su otvori (kojih ima više) za zavjese tj cijeli jedan airbag?
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4406
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Crash testovi
« Odgovori #80 u: 26-10-2012, 10:20:18 »
156-FL ima 12 poklopaca na kojima piše AIRBAG.

Ali ima 6 zračnih jastuka jer je zračna zavjesa u jednom komadu od prednje do zadnje šajbe.

Offline alfa156sarajevo

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 708
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • AR 147FL 1.9JTD 2005
    • Sarajevo, BiH
    • Dijagnostika Fiat, Lancia i Alfa Romeo
Odg: Crash testovi
« Odgovori #81 u: 29-10-2012, 13:00:10 »
Gledao sam za FL i piše samo 6. Što u prednjem stupu? Pa ima za ruke u sicevima. I ima zavjese koje idu po cijeloj dužini bočne stranice. To što si ti vidio su otvori (kojih ima više) za zavjese tj cijeli jedan airbag?
Ja sam nabacio par slikica pa ce ti biti lakse skontati gdje, kako i koliko...
http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=28.2980

Kiro

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #82 u: 06-11-2012, 09:10:14 »
 
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41911
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #83 u: 28-11-2012, 18:59:33 »

Kiro

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #84 u: 06-12-2012, 09:22:11 »
Preuzeto s njuškala

« Zadnja izmjena: 06-12-2012, 09:22:50 od Kiro »
 

Offline Alfista145

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 21053
  • Karma: 449
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS 2001 - Volvo V60 R 2018
    • Istra
Odg: Crash testovi
« Odgovori #85 u: 06-12-2012, 09:39:42 »
Felga ostala pa skoro citava, malo je izlupana vidim.
 

Offline GTzadar

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9600
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • Gt 1.9 jtdm
    • Zadar
Odg: Crash testovi
« Odgovori #86 u: 06-12-2012, 14:48:02 »
Preuzeto s njuškala



Dobro je podnila ... ova je stradala u istri negdi ako se ne varam ,nedavno.  :rolll:
Ovo je tribalo bacit u temu sudari  :hap:
.... sempre gilles ....
 

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8918
  • Karma: 568
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Crash testovi
« Odgovori #87 u: 17-02-2014, 14:33:15 »
Ako se pitate koje je najsigurnije auto po pitanju sudara, to je Tesla S.

http://www.teslamotors.com/about/press/releases/tesla-model-s-achieves-best-safety-rating-any-car-ever-tested


Da se ne radi o propagandi, ovo je nedavno snimljeno u jednom sudaru na autocesti, Tesla S je pogođen od iza.
http://gas2.org/2014/02/15/tesla-is-invincible-what-happens-when-you-crash-a-model-s/
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8918
  • Karma: 568
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Crash testovi
« Odgovori #88 u: 17-02-2014, 21:35:42 »
Dodatni podatak je iz ljeta kad je sluzba za ispitivanje cvrstine auta razbila svoju masinu koja testitra tvrdocu krova posto je Model S bilo prvo auto kojem nisu mogli razbit krov. Tehnicar je onda programirao masinu da simulira udar o krov jacine 4G i pukla je masina

http://www.wired.com/autopia/2013/08/tesla-model-s-crash-test/
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5808
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: Crash testovi
« Odgovori #89 u: 17-02-2014, 22:06:10 »
ako je auto toliko krut onda ce ljudi umirat od sile udarca jer ce bit 0 deformacije pogotovo tesla vs tesla
svaka cast autu al neke stvari mi djeluju malo napuhano
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.