12-02-2025, 17:09:03

Autor Tema: Crash testovi  (Posjeta: 27574 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41984
  • Karma: 1337
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #30 u: 23-06-2007, 20:24:34 »
Prvi kineski auto (terenac) registriran u HR na VŽ tablice
riječ je o GWM Hoveru,a registrirala ga je firma koja će ih prodavat u nas
piše auto klub



Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4406
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Crash testovi
« Odgovori #31 u: 23-06-2007, 21:32:26 »
Taj problem ce oni rijesit sa nekoliko pojacanih mjesta i to je to, nije ovo tako lose. Al kako cemo mi rijesit problem na 156-ici koja je vec sad poprilicno stara a nema puno bolje rezultate  :?: A ima mnogo onih koji voze i 145/6, kaj mislite kolko su one cvrste ?
Ebes crash test, dosta da te udari malo tezi auto sa strane i mrtav si. Ja sam na bravi ovinuo lim jer sam lupio u kosilicu, skroz se bojim sto bi bil da lupim u neki auto.
Ne zelim nikog uvrijedit al talijani nemaju bas cvrsti lim, nit plastiku, dok sam sa svabima sa plasticnim branicima vijao limov na drugim automobilima  :da:

Ja jedva cekam da dodju kinezi k nama, bit ce jeftinih rabljenih automobila, i onda cu si napunit garazu, a ko jebe crash test  :rolll: :)))


1. Svi auti iz 90-ih imaju po današnjim mjerilima katastrofalan CrashTest, sličan kao i 156:
- A4:
   Euro NCAP - For safer cars | Audi A4

- BMW3:
   Euro NCAP - For safer cars | BMW 3 Series


2. Problem nije u čvrstoći lima nego upravo suprotno. Stariji auti (145/146/155/147/156...) imaju prejak prednji kraj koji nakon sudara prenosi taj udarac na kabinu i onda se sve piga. Novi auti imaju naprijed deformacijske zone koje upijaju snagu udarca i zato na kabini nema velike štete.

3. 145/146 bi na testu prošla podjednako kao 147/156 jer je sama konstrukcija dosta slična.
Uglavnom testirana je Brava koja ima gotovo istu šasiju kao 145/146/155 pa je to ispalo ovako nekako:
   Euro NCAP - For safer cars | Fiat Brava

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5350
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 146 1.9JTD & 156 V6 SW
    • Samobor
Odg: Crash testovi
« Odgovori #32 u: 23-06-2007, 21:54:07 »
Ha ništa ljudi moji,trebamo prodat našt pile od talijana i kupit Tenk m48 pa smo sigurni skroz na skroz jedino nam više onda netrebaju auto-ceste jer tenk nema zapreke(dobro,možda osim vode) pa ćemo bit svi bit sigurni jer ADAC nije napravil još crash test sa tenkovima bilo ruskim ili američkim itd
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Crash testovi
« Odgovori #33 u: 23-06-2007, 22:53:22 »
Ne treba raditi test za tenk, nula zvjezdica garantirano, ima da svi izginu unutra. Mislim na udarac tenka u neprobojni zid sa 64 km/h.
 

sira

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #34 u: 24-06-2007, 07:42:17 »
Ako je prepreka kao na adacovim testovima tenk bi samo preša preko nje :D :D
 

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #35 u: 24-06-2007, 13:32:28 »
Taj problem ce oni rijesit sa nekoliko pojacanih mjesta i to je to, nije ovo tako lose. Al kako cemo mi rijesit problem na 156-ici koja je vec sad poprilicno stara a nema puno bolje rezultate  :?: A ima mnogo onih koji voze i 145/6, kaj mislite kolko su one cvrste ?
Ebes crash test, dosta da te udari malo tezi auto sa strane i mrtav si. Ja sam na bravi ovinuo lim jer sam lupio u kosilicu, skroz se bojim sto bi bil da lupim u neki auto.
Ne zelim nikog uvrijedit al talijani nemaju bas cvrsti lim, nit plastiku, dok sam sa svabima sa plasticnim branicima vijao limov na drugim automobilima  :da:

Ja jedva cekam da dodju kinezi k nama, bit ce jeftinih rabljenih automobila, i onda cu si napunit garazu, a ko jebe crash test  :rolll: :)))


1. Svi auti iz 90-ih imaju po današnjim mjerilima katastrofalan CrashTest, sličan kao i 156:
- A4:
   Euro NCAP - For safer cars | Audi A4

- BMW3:
   Euro NCAP - For safer cars | BMW 3 Series


2. Problem nije u čvrstoći lima nego upravo suprotno. Stariji auti (145/146/155/147/156...) imaju prejak prednji kraj koji nakon sudara prenosi taj udarac na kabinu i onda se sve piga. Novi auti imaju naprijed deformacijske zone koje upijaju snagu udarca i zato na kabini nema velike štete.

3. 145/146 bi na testu prošla podjednako kao 147/156 jer je sama konstrukcija dosta slična.
Uglavnom testirana je Brava koja ima gotovo istu šasiju kao 145/146/155 pa je to ispalo ovako nekako:
   Euro NCAP - For safer cars | Fiat Brava


kak to da na svakom najvise strada vozac a najmanje suvozac  :?: pa na alfi mi je motor kod suvozaca, kod vozaca nema nista osim akumulatora i nekoliko filtera  :rolll:

ma vidim da brava ima jos skroz ok naprema nekim ostalim, al taj crash test je nekako ono idealan nacin kako zabit auto, siguran sam da u voznji da se lupim sa E36 i Bravom da bih maje ozlijede pokupio sa E36. Nista, treba probat  :hap:
 

Offline Neven

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5044
  • Karma: 1430
  • Spol: Muški
  • 147 JTDm
    • Varaždin
    • Naljepnice - dizajn, izrada i prodaja
Odg: Crash testovi
« Odgovori #36 u: 24-06-2007, 21:46:44 »
Prvi kineski auto (terenac) registriran u HR na VŽ tablice


Da, jer je uvoznik iz Vžd. Evo sad uz ekskluzivnog zastupnika Humera za HR, imamo i kineze u Vžd.

Inače taj naranđasti terenac je odavno registriran, puno prije nego se pisalo u AK da su dobili homologaciju... Sad ko zna kak je onda ovaj regan bio  :rolll:



A kaj se tiče ovog testa. Nije da branim kineze jer slike same po sebi dovoljno govore (a osim toga negdje se mora vidjeti zasto toliko kostaju), ali taj ADAC je jedno veliko švapsko sranje koji je uvijek imao za cilj da pokopa konkurenciju domaćih proizvođača i meni su ti njihovi testovi, kao i testovi kvalitete, pouzdanosti isl. kroz jednu uho unutra kroz drugo van.

sokre

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #37 u: 25-06-2007, 08:38:51 »
taj ADAC je jedno veliko švapsko sranje koji je uvijek imao za cilj da pokopa konkurenciju domaćih proizvođača i meni su ti njihovi testovi, kao i testovi kvalitete, pouzdanosti isl. kroz jednu uho unutra kroz drugo van.
:ok:  :da:  :da:
 

Offline joe957al

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1054
  • Karma: 573
  • Spol: Muški
    • Našice
Odg: Crash testovi
« Odgovori #38 u: 25-06-2007, 09:04:02 »
Citam,alfa losa na crashu, slaba zastita vozaca,suvozaca... Mislim da imam par istomisljenika: mi nismo kupili alfe da ih lupamo,mi slim da mi koji smo vozili nesto drugo znamo kakav je to drugaciji osjecaj u voznji kada se sjedne za 145 ili 146, jednostavno osjetis auto. A to se netko slupa... Losa karma..
Those who dares, wins
 

Offline tvatavuk

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 147
  • Karma: 53
  • Spol: Muški
  • 33 S 16v Permanent4 GMo & 166 V6 3.2
    • Split
Odg: Crash testovi
« Odgovori #39 u: 25-06-2007, 09:25:30 »
Envere stvar je najvise u ispitnoj tehnici a tek onda u volanu, pedalama....
Prvo se frontalni crash test radio sa full frontalkom, pa su ga smanjili na nekuh 50% i to onih ispred vozaca jer se pokazalo da statisticki taj dio kod EU autica najvise strada. S vremenom to to jos vise smanjili na trenutni iznoos jer se pokazalo da vozac pokusa izbjeci sudar ali najcesce neuspije pa odere sa jos manjom frontalnom povrsinom ispred sebe.
 

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #40 u: 25-06-2007, 12:34:03 »
Ma ja mislim da nema bas neke sanse da se lupis bas na taj nacin kako oni rade na testovima, jer ako citas malo novine, vidis da uvijek stradaju putnici a vecinom vozacima nista. Ma, ne dira me crash test na autu uopce, sve to zavisi kakve si srece, ja sam imao neke sudare gdje sam se kretao i preko 100kmh pa sam prosao bez ogrebotine. Dok auto ima zracne jastuke i abs, auto je siguran, kolko i svaki drugi, ostalo je sve sreca. Al naravno da tezi automobil ima vece sanse da bolje prodje. Ne mogu nac sad jedan clanak iz novina, gdje je tip sa kadetom udario u novu sedmicu, sedmica se poskliznula sa ceste i nikom nista, a ovaj u kadetu stradao na mjestu, kadet bio kompletno slomljen a sedmica malo okrznuta.

Neznam bas kolko ljudi kupuje auto prema tome kolko zvjezdica je dobio, ljudi vise gledaju kako auto ide i kako izgleda, i naravno da im u cijenovnom rangu. Siguran sam da ce se kinezi prodavat ko ludi kod nas, pa pogledajte samo daciu kolko ih ima, a i kolko se cuje, auto i nije tolko los. Svaki auto ima svog kupca (skoro svaki, lancie bas i nemaju  :rolll: )  :da:
 

Offline ivan149

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2807
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • 159 2,4, 159 2,4sw gtv 3.0 V6 turbo
    • BiH
Odg: Crash testovi
« Odgovori #41 u: 25-06-2007, 13:48:36 »
ja mogu rec iz iskustva da je 146-ica odlicno prosla na testu kako sa 130 do 140 lomi mermerne blokove zeljezne cijevi i 2 bora
izuvijana je ko limenka ali mi smo prosli za 10
#drobipare
 

Offline tvatavuk

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 147
  • Karma: 53
  • Spol: Muški
  • 33 S 16v Permanent4 GMo & 166 V6 3.2
    • Split
Odg: Crash testovi
« Odgovori #42 u: 25-06-2007, 23:23:15 »
Envere i ja sam to isto mislio tim vise sto su stare statistike pokazivale da je suvozacko mjesto najgore, jer vozac uvijek sebe pokusava zastiti refleksno.
Iskustveno ti mogu reci prijateljica mi ja zamalo poginula, uspjela se maknuti dovono da je budala iz suprotong smjera zakaci na povrsini fara. Zbog cega je ona imala slomljenu bedrenu kost i jos 100 pizd, a njezin muz na suvozackom mjestu u Z128 nista.
Nakon toga sam vidio jos dosta slicnih frontalki. Ali vidio sam i dosta drukcijih tipova nesreca gdje bi nastradali svi osim vozaca koji je napravio pizd.. pa sad ti vidi.
NCAP testovi se stalno usavrsavaju i mijenjaju s vremenom u pravilu prilagodjavaju trzistu za koje su namjenjeni. Pa tako recimo USA testovi su malo drukciji ali puno drukciji rezultati od EU.

 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Crash testovi
« Odgovori #43 u: 26-06-2007, 11:50:18 »
Svi zaboravljaju da su crash zvjezdice djelomično marketinški trik, jer je javna tajna da većina prozvođača sad projektira aute tako da imaju što više zvjezdica i da su najčvršći upravo na tom mjestu i na toj zoni gdje se radi crash test, a na drugim zonama nisu tako čvrsti. Što u praksi znači da ako auto dobije udarac sa neke druge strane, možeš slobodno reći bye bye i kupiti grobno mjesto. Ne budite naivni, šta mislite otkud odjednom takav porast zvjezdica, mislite da projektanti prije nisu znali napraviti crash zone i nisu znali kako se prenosi sila prilikom sudara.
Npr. Ima u Alfinom muzeju podatak da su Giulie već 60-tih godina projektirane imajući u vidu sudare i crash zone, samo nije bilo NCAP testova da prilagode auto baš određenim sudarima koje nose NCAP zvjezdice.

Offline Neven

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5044
  • Karma: 1430
  • Spol: Muški
  • 147 JTDm
    • Varaždin
    • Naljepnice - dizajn, izrada i prodaja
Odg: Crash testovi
« Odgovori #44 u: 26-06-2007, 13:10:54 »
ADAC-ove testove mi nema smisla komentirati, ali i taj EURO NCAP mi bas ne djeuluje toliko nezavisan koliko se hvale...

Negdje sam čitao da pri izboru automobila koji će se testirati se najviše vodi računa o prodaju tog automobila, tj. testiraju automobile koji se više prodaju. To je i normalno, koga zanima recimo test Lancie Thesis kad je malo vlasnika...
Zato me čudi kako to da su Renalutovi modeli odmah svi testiratni, neki skoro i prije nego su došli u salone, a i npr. Vel Satis su isto testirati, iako ima automobila te klase koji se prodaju daleko više od tog promašaja pa nisu nikad testirani.

A i još jedna stvar, oni testiraju automobile sa serijskom opremom. Npr. u njemackoj je stari Punto serijski imao 4 zračna, a kod nas jedan, dok je 147 imala 6 jastuka serijski i kod nas i vani.

Relja

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #45 u: 28-06-2007, 20:24:45 »
Po mom mišljenju NCAP je dobro smišljen markentinško psihološki trik. Prvo, oni točno kažu proizvođaćima gdje će razbiti auto, pa netreba biti veliki inžinjer da auto dobro prođe kada se točno tamo i razbije. Drugo, dodjele zvjezdica su žalosne. Auto nakon crash testa osvoji 3 zvjezdice, nakon toga mu dodaju žarulju koja upozorava da se zaveže pojas i auto dobije četvrtu zvjezdicu. Svašta. Trebali bi raditi nasumićne testove sudara, sudara sa svih strana i pri raznim brzinama. Mislim da bi tada slika bila malo drugacija.

No, moram priznat da taj NCAP (trik) djeluje i na mene kao i na široke mase. Osjećam se sigurnije u autu koji je dobio 5 zvjezdica negoli u onom koji je dobio dvije, bila to realnost ili ne.  :crazy:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Crash testovi
« Odgovori #46 u: 26-08-2007, 22:24:41 »
Kompilacija video snimaka raznih crash testova

1. dio
[youtube=425,350]rUvL0JLQhqE[/youtube]

ili
    YouTube
      - Broadcast Yourself.
 




2. dio
    YouTube
      - Broadcast Yourself.
 


3. dio
    YouTube
      - Broadcast Yourself.
 


 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
 

Kiro

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #48 u: 01-05-2012, 20:35:58 »
Da oživimo temu :bic:

Slike crash testova

Alfa Romeo 156 2000.g.

http://img263.imageshack.us/img263/2864/78683344.jpg
http://img43.imageshack.us/img43/4739/19562271.jpg
http://img830.imageshack.us/img830/2226/27827497.jpg

Fiat Croma

http://img64.imageshack.us/img64/9034/digitalizar00031.jpg
http://img854.imageshack.us/img854/578/digitalizar00042.jpg
http://img846.imageshack.us/img846/6361/digitalizar00182.jpg

Fiat Tipo

http://img405.imageshack.us/img405/1142/digitalizar00385.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/5194/digitalizar00395.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/9742/fiattipoa.jpg
http://img845.imageshack.us/img845/9922/fiattipo931.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/5606/tipogeral.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/3791/tipogeral2.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/7315/tipointerior.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/327/digitalizar00474.jpg

Fiat Uno

http://img31.imageshack.us/img31/3488/crashadaccarrospequenos.jpg
http://img534.imageshack.us/img534/3488/crashadaccarrospequenos.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/3488/crashadaccarrospequenos.jpg
http://img41.imageshack.us/img41/3488/crashadaccarrospequenos.jpg
http://img593.imageshack.us/img593/3488/crashadaccarrospequenos.jpg

Fiat Punto mk1

http://img846.imageshack.us/img846/1126/digitalizar0003k.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/5870/digitalizar00091.jpg
http://img16.imageshack.us/img16/2423/digitalizar0010bu.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/5091/digitalizar00264.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/9905/digitalizar00272.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/3113/digitalizar00284.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/8915/digitalizar00293.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/3879/digitalizar00302.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/7137/fiat1z.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/3172/13022010194120.jpg
http://img195.imageshack.us/img195/883/13022010194438.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/9291/18022010194435.jpg
http://img40.imageshack.us/img40/9518/18022010194603.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/4639/18022010194801.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/5530/punto1z.jpg
http://img90.imageshack.us/img90/7123/punto2.jpg
http://img821.imageshack.us/img821/659/punto3g.jpg
http://img41.imageshack.us/img41/5685/punto4p.jpg


Punto vs Punto cabrio >50km/h<

http://img31.imageshack.us/img31/5173/puntofechadovscabrio2fm.jpg
http://img593.imageshack.us/img593/5110/puntofechadovscabrio1bi.jpg

Fiat Coupe

Nažalost nemogu više pronači, samo jedna slikica..


Fiat Cinquecento

http://img9.imageshack.us/img9/2366/fiatcinquecento.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/3381/fiatcinquecento2.jpg
http://img840.imageshack.us/img840/3393/daihatsucuorealemo.jpg
http://img855.imageshack.us/img855/1903/digitalizar00012t.jpg
http://img855.imageshack.us/img855/8578/smart1.jpg
http://img716.imageshack.us/img716/7323/smart4.jpg
http://img707.imageshack.us/img707/9532/digitalizar000310.jpg
http://img339.imageshack.us/img339/4969/digitalizar000411.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/9530/sidekra2003e.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/1525/imagem020h.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/4231/21072010192901.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/3170/21072010193018.jpg
http://img684.imageshack.us/img684/8058/21072010193236.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/6486/21072010193451.jpg

Fiat Brava

http://img831.imageshack.us/img831/4156/digitalizar00244.jpg
http://img24.imageshack.us/img24/358/digitalizar00295.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/9860/digitalizar00523.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/8705/27062010231507.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/8171/27062010231719.jpg
http://img202.imageshack.us/img202/415/27062010231911.jpg

Fiat Bravo mk1

http://img855.imageshack.us/img855/3773/29032010194258.jpg
http://img16.imageshack.us/img16/7476/29032010194420.jpg

Alfa 156, Fiat Bravo, Fiat Punto mk2a  (8km/h)

http://img841.imageshack.us/img841/1578/digitalizar00208.jpg
http://img204.imageshack.us/img204/701/digitalizar00149.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/3882/digitalizar00168.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/839/digitalizar000910.jpg

Fiat Palio

http://img233.imageshack.us/img233/9465/050ms1024.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/8746/111ms1024.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/2981/block1albea11024.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/3962/fiat200.jpg
http://img836.imageshack.us/img836/2932/img1093750.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/79/img11361024.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/4918/img11761024.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/9956/img11981024.jpg
http://img585.imageshack.us/img585/8223/img12591024.jpg

Fiat Stilo




Fiat Grande Punto



Test: niža, srednja,viša, terenci...ocjene

http://img707.imageshack.us/img707/8865/autopluparade1.jpg
http://img202.imageshack.us/img202/6075/autopluparade2.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/7839/autopluparade3.jpg
http://img836.imageshack.us/img836/331/autopluparade4.jpg
http://img707.imageshack.us/img707/5433/autopluparade5.jpg
http://img3.imageshack.us/img3/1161/autopluparade6.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/223/autopluparade7.jpg

..još jedan

http://img714.imageshack.us/img714/8223/digitalizar00236.jpg
http://img641.imageshack.us/img641/6797/digitalizar00246.jpg
http://img577.imageshack.us/img577/3475/digitalizar00257.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/5162/digitalizar00269.jpg
http://img685.imageshack.us/img685/4413/digitalizar00277.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/408/digitalizar00289.jpg
« Zadnja izmjena: 01-05-2012, 20:36:45 od Kiro »
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41984
  • Karma: 1337
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #49 u: 29-08-2012, 06:04:21 »

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41984
  • Karma: 1337
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #50 u: 29-08-2012, 06:05:31 »

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41984
  • Karma: 1337
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #51 u: 29-08-2012, 06:06:17 »

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41984
  • Karma: 1337
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #52 u: 10-09-2012, 19:05:09 »
Američki IIHS napravio nove i teže crash testove

Američka IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) organizacija napravila je nove testove sigurnosti na 11 vozila, od kojih su samo dva modela pokazala zadovoljavajuću razinu sigurnosti.

Dobre rezultate na ovim testiranjima pokazali su samo Volvo S60 i Acura TL, dok je prolaznu ocjenu dobio Infiniti G. Loše su međutim prošli Mercedes C klase, Lexus ES 350, Audi A4 i Lexus IS 250/350. Najlošiju ocjenu dobili su BMW serije 3, Lincoln MKZ, Acura TSX i Volkswagen CC, a zanimljivo je spomenuti da je Volkswagen CC jedini model kojem su otpala vozačka vrata.

Amerikanci su ovim testom htjeli pokazati da još ima mjesta napretku i da su vozila konstruirana kako bi zadovoljila standardne testove koje provodi EuroNCAP i druge organizacije. Osnovna razlika krije se u postotku preklapanja, što znači da se standardni testovi rade po principu 40 posto preklapanja, dok je IIHS radio testove po principu 25 posto preklapanja s barijerom. Time su htjeli simulirati udarac rubom automobila u drvo ili stup. Pogledajte video u nastavku i sve će vam biti jasno.


IIHS - New type of crash test aims for safer vehicles

http://automoto-portal.hr

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41984
  • Karma: 1337
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #53 u: 10-09-2012, 19:06:35 »

Offline Mikula

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4841
  • Karma: 414
  • Spol: Muški
  • Ubit će me žena
    • Split
Odg: Crash testovi
« Odgovori #54 u: 10-09-2012, 19:10:17 »
I muskarci placu, ali i žene prde
 

fychozagorec

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #55 u: 10-09-2012, 19:18:26 »
Evo..ja bi rađe bio u prikolici....

What about that VW t3 crash test?
 

Offline Mikula

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4841
  • Karma: 414
  • Spol: Muški
  • Ubit će me žena
    • Split
Odg: Crash testovi
« Odgovori #56 u: 10-09-2012, 19:21:44 »
sad kad se sjetim kako sam vozija transportera od firme  :o000: :o000:
I muskarci placu, ali i žene prde
 

fychozagorec

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Crash testovi
« Odgovori #57 u: 10-09-2012, 19:25:09 »
sad kad se sjetim kako sam vozija transportera od firme  :o000: :o000:
:hehe: bolje da si se v truge vozil
 

Offline yedwy

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2103
  • Karma: 127
  • Spol: Muški
  • Ford C-Max 1.8 duratec
    • Sesvete Zagreb
Odg: Crash testovi
« Odgovori #58 u: 11-09-2012, 15:45:32 »
Pa kaj ovi crash testovi opće nisu loši...?
 

Offline Igica

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8323
  • Karma: 578
  • Spol: Muški
  • Alfa 146
    • Varaždinske toplice - Varaždin
Odg: Crash testovi
« Odgovori #59 u: 11-09-2012, 18:55:59 »
Ovaj VW je bio brutalno natovaren s prekomjernom masom. Navodno je imao gomilu cigala u trugi.