05-10-2024, 04:18:30

Autor Tema: Busso V6 - motori  (Posjeta: 115839 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline boris

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: V6 motori
« Odgovori #450 u: 05-10-2018, 16:13:37 »
E super, puno hvala na odgovoru!
Ja sam zaključio da je crni lijeva strana (red cilindara kod branika), a sivi desna (red cilindara ispod vjetrobrana).
Još nije potvrđeno je li to točno.

Moguće, bilo bi logično da je cijela jedna strana siva, a jedna crna, u ovom slučaju.

Offline cava

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1003
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: V6 motori
« Odgovori #451 u: 05-10-2018, 18:10:41 »
pa ustekas kako god, vozis, ako izbaci grsku, prespojis i to je to.
druga solucija je da spojis samo jednu (zadnju sondu prednje glave) i gledas parametre preko obd-a ovisno koje cita li ne, znat ces koja je koja.. zakomplicira si vrlo jednistavnu stvar
« Zadnja izmjena: 05-10-2018, 18:11:28 od cava »
Behind the red line
 

Offline R

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 317
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #452 u: 05-10-2018, 22:41:32 »
Potvrđeno: crni konektori na instalaciji, pa onda i na strani lambda senzora (Bosch) su lijeva strana (red cilindara kod branika), a sivi desna (red cilindara ispod vjetrobrana)
Mr. Wolf
 

Offline R

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 317
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #453 u: 05-10-2018, 22:53:00 »
pa ustekas kako god, vozis, ako izbaci grsku, prespojis i to je to.
druga solucija je da spojis samo jednu (zadnju sondu prednje glave) i gledas parametre preko obd-a ovisno koje cita li ne, znat ces koja je koja.. zakomplicira si vrlo jednistavnu stvar

Nije tako jednostavno, plus kod mene je po mojim standardima dosta brljano, većim dijelom zbog Supersprinta, i nemam dijagnostiku; još.
Sad je sve razjašnjeno (i pitanja koja se tiču Boscha i SSa), potrebne lambde nabavljene i definirano konačno rješenje. Još pokušavam nabavit konektore instalacije (sivi u prvom redu), ali do sad nisam uspio saznati njihove kodove/šifre (Bosch).
Mora bit savršeno, nema kompromisa  :hap:
Hvala svima na sudjelovanju  :)
Mr. Wolf
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: V6 motori
« Odgovori #454 u: 09-10-2018, 15:54:13 »
Nije tako jednostavno, plus kod mene je po mojim standardima dosta brljano, većim dijelom zbog Supersprinta, i nemam dijagnostiku; još.
Sad je sve razjašnjeno (i pitanja koja se tiču Boscha i SSa), potrebne lambde nabavljene i definirano konačno rješenje. Još pokušavam nabavit konektore instalacije (sivi u prvom redu), ali do sad nisam uspio saznati njihove kodove/šifre (Bosch).
Mora bit savršeno, nema kompromisa  :hap:
Hvala svima na sudjelovanju  :)

Šta će ti konektori instalacije?
Inače to su obični standardni 4 pinski vodonepropusni auto konektori koje na ebayu/aliexu imaš kupiti za sitne pare
Sumnjam da su po nečemu različiti osim po boji, probaj spojiti crni sa sivim, ako ide onda su std.
« Zadnja izmjena: 09-10-2018, 15:55:30 od boris »
 

Offline R

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 317
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #455 u: 10-10-2018, 12:17:25 »
Jedan, sivi, je izmješten iz donje kutije cca. pol metra dalje produžavanjem žice i želim ga vratiti natrag, pa ako nešto strgam kod demontaže da imam backup. Također, taj, kao i ovaj na slici, imaju strgane kopče.
Još uvijek nemam Bosch šifru konektora.
Uz tvoj savjet sam našao na ebayu i aliexu setove crnih (primarno tražim sive), ali me muči kvaliteta spojnih/metalnih dijelova u njima.
Mr. Wolf
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5798
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: V6 motori
« Odgovori #456 u: 10-10-2018, 23:14:34 »
Lošiji od originala mogu teško biti.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline seco

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 11
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Bistra
Odg: V6 motori
« Odgovori #457 u: 01-06-2020, 10:55:13 »
Jel se ko susreo sa karikama na 2.0 tb V6 motoru.Dal je isti fi ko od 3.0 motora.Nemogu ih naći nigdje.
Alfa Romeo GTV 2.0 ts

Alfa Romeo GTV 2.0 TB
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5798
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: V6 motori
« Odgovori #458 u: 02-06-2020, 00:48:17 »
Nije isti, svi imaju drugaciji promjer osim 3.0 i 3.2
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline alfaQ

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 60
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 156 2.5 V6
    • Zadar
Odg: V6 motori
« Odgovori #459 u: 24-06-2020, 07:54:39 »
Ima li netko preporuku za neku kvalitetniju fleksibilnu cijev benzina, moram je mijenjati svakih par mjeseci jer od vrućine brzo ispuca, a i dosta je savijena baš u onom dijelu iznad ispušne grane?
 

Offline Stanko

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8492
  • Karma: 808
  • Spol: Muški
  • GTV6 2.5; restauracija sprint 1.5, Berlina 1750
    • balkon s pogledom na Kvarnerski zaljev RI
Odg: V6 motori
« Odgovori #460 u: 25-06-2020, 10:30:42 »
ja sam sebi stavio ovakvu za dovod na reil i povrat s reila, ali...ne ide nigdje blizu ispušne grane. Teflon opleten s nehrđajućim čelikom + omotan s crnom platnenom mrežicom pa ne upada u oči.

https://www.ebay.com/itm/AN4-4-AN6-6-AN8-8-AN10-10-AN12-12-PTFE-Teflon-e85-Oil-Gas-Fuel-Hose-Line-BK/283693716847?hash=item420d76956f:g:L~kAAOSwfW5d4eSi
SPASIMO ZEMLJU!...to je jedino mjesto u svemiru gdje ima čokolade...
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41695
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Busso V6 - motori
« Odgovori #461 u: 03-01-2021, 12:38:19 »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Stanko

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1697
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Audi A6 45tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Busso V6 - motori
« Odgovori #462 u: 07-02-2021, 18:33:23 »
Čitam sve redom pa mi bih molio malo pojašnjenje pojmova za nas laike , što znače: :?
ITB
cf2, cf3

Uz sliku mojeb Bussa  :love:
 :mah:
« Zadnja izmjena: 07-02-2021, 18:34:44 od AriVatanen »
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: Busso V6 - motori
« Odgovori #463 u: 07-02-2021, 20:05:45 »
Itb = individual throttle body, usis ne ide na jednu klapnu nego svaki cilindar ima svoju klapnu i trubicu.

Pojednostavljeno:

Cf2 - starija eko norma na bussu, nema pretkatalizatore

Cf3 - finalna eko norma na bussu, 4 lambda sonde, pretkatalizatori.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: AriVatanen

Offline AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1697
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Audi A6 45tdi Quattro
    • Osijek
Odg: Busso V6 - motori
« Odgovori #464 u: 07-02-2021, 20:57:27 »
Itb = individual throttle body, usis ne ide na jednu klapnu nego svaki cilindar ima svoju klapnu i trubicu.

Pojednostavljeno:

Cf2 - starija eko norma na bussu, nema pretkatalizatore

Cf3 - finalna eko norma na bussu, 4 lambda sonde, pretkatalizatori.

 :thanks
Pretpostavljam da je moj 3.2 onda cf3...obzirom da je iz 156hta...
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: Busso V6 - motori
« Odgovori #465 u: 07-02-2021, 20:59:47 »
Izvorno sigurno. Ako su mu skinuti pretkatalizatori je prebacen na CF2, sto je popularan mod na cf3
 

Offline Stanko

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8492
  • Karma: 808
  • Spol: Muški
  • GTV6 2.5; restauracija sprint 1.5, Berlina 1750
    • balkon s pogledom na Kvarnerski zaljev RI
Odg: Busso V6 - motori
« Odgovori #466 u: 07-02-2021, 21:01:08 »
pa s obzirom da je tvoja gtv bila kod Barića...vjerojatno je cf0....znači ni K od katalizatora  :D :D :D
SPASIMO ZEMLJU!...to je jedino mjesto u svemiru gdje ima čokolade...
 

Offline maki147

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3088
  • Karma: 197
  • Spol: Muški
  • 147 GTA
    • Sisak
Odg: Busso V6 - motori
« Odgovori #467 u: 07-02-2021, 21:05:22 »
pa s obzirom da je tvoja gtv bila kod Barića...vjerojatno je cf0....znači ni K od katalizatora  :D :D :D
E pa u tom slucaju ima jer ga uopce nije bilo...nije oem ali je napravljen kod Lastovcica


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline maki147

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3088
  • Karma: 197
  • Spol: Muški
  • 147 GTA
    • Sisak
Odg: Busso V6 - motori
« Odgovori #468 u: 07-02-2021, 21:08:52 »
:thanks
Pretpostavljam da je moj 3.2 onda cf3...obzirom da je iz 156hta...
Aj vise da zavrsimo tu raspravu znaci motor je 3.2 unutra iz cega je neznam moze bit 147/156 gta,moze bit 166 3.2 ,moze bit gt 3.2,a moze bit i lancia 3.2 dakle ja samo znam da je 3.2
A sto je tice cf2,cf3 znaci gtv 3.0 1998godina je cf2 euro 2 motor sa jednim katalizatorom a ima dvije lambda sonde


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Oki

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 122
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • GTV v6 24v, GTV6 u nastajanju
    • Turopolje
Odg: Busso V6 - motori
« Odgovori #469 u: 07-02-2021, 22:49:18 »
E pa u tom slucaju ima jer ga uopce nije bilo...nije oem ali je napravljen kod Lastovcica


Sent from my iPhone using Tapatalk
I ja bi trebao kat na 3.0 gtv, imas li podatke kakav kat je slozen kod Laste?

Sent from my SM-G986B using Tapatalk

 

Offline maki147

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3088
  • Karma: 197
  • Spol: Muški
  • 147 GTA
    • Sisak
Odg: Busso V6 - motori
« Odgovori #470 u: 08-02-2021, 10:11:41 »
I ja bi trebao kat na 3.0 gtv, imas li podatke kakav kat je slozen kod Laste?

Sent from my SM-G986B using Tapatalk
Nazalost ne odvezao auto i rekao da se napravi katalizator...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3673
  • Karma: 98
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Odg: Busso V6 - motori
« Odgovori #471 u: 06-07-2021, 02:33:01 »



Busso na 100tkm
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41695
  • Karma: 1336
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Busso V6 - motori
« Odgovori #472 u: 03-01-2022, 20:26:30 »
3 gennaio 2006.
Ci lasciava uno dei più grandi progettisti del mondo, e come spesso accade nella totale indifferenza di tanti Alfisti e appassionati.
Questa associazione è stata dedicata a lui il 24 settembre 2009, ed ha come socio fondatore e presidente onorario il figlio Fiorenzo, insieme a tanti appassionati ed ex dipendenti, promuove la storia della nostra amata Alta Romeo.
Chi era Giuseppe Busso?
Il geniale progettista dell'Alfa Romeo, nato a Torino il 27 aprile 1913 che dal 1948 al 1977 è stato il padre di tutti i motori Alfa Romeo prodotti prima al Portello e poi ad Arese.
Iniziamo a dire che Busso era un progettista di motori da corsa.
Fu il progettista dei mitici 6 cilindri a V di Arese (prodotti fino al 2004 e utilizzati fino al 2007), so o suoi anche i 6 cilindri in alluminio in linea che hanno equipaggiato le 2600, sono suoi anche gli 8 cilindri che hanno equipaggiato le 33 da competizione, la Montreal e soprattutto tutti i 4 cilindri bialbero in ghisa dalla 1900, della 2000 e della Matta (vettura progettata interamente da lui e testata da Guido Moroni) fino alle versioni in alluminio che sono stati i Cuori delle Alfa Romeo dal 1954 fino al 1996. Dal suo genio sono nate la 1900, la Matta, la Giulietta, la Tipo 103 a 4 cilindri bialbero, la Giulia, la 33 Stradale con il suo V8, la Montreal ma soprattutto l'Alfetta: la vettura più tecnologica di sempre dal dopo guerra in poi, l'Alfa 6 con il suo motore, il 6 cilindri in alluminio, denominato anche il "violino di Arese”e disegnato da Edo Masoni, il suo braccio destro.
Busso fu una colonna portante della Casa del Biscione per trent'anni grazie anche al suo capo e condirettore generale Orazio Satta Puliga (purtroppo mancato per una grave malattia nel 1974) fino al suo pensionamento nel 1977.
Un pensiero di Giuseppe Busso ricordando le visite al Museo Storico:
''Quando, maniaco cultore di ricordi, vado aggirandomi per il Museo, mi capita talvolta di sostare in quasi religioso raccoglimento davanti a qualcuno dei miei meno noti capricci, come lo Scarabeo del 1966 o la piccola trazione anteriore 103. Ma l'oggetto al quale mi è più difficile negare una affettuosa, nostalgica carezza, è la 2000 Sportiva di Bertone, del 1954, per ciò che rappresenta per la storia dell'Alfa, e per la mia''
Questa vetture fece nascere, 18 anni dopo, l'Alfetta.
Ciao Beppe, salutaci anche Carlo Chiti, ci mancate un sacco!
Un doppio lampeggio!



🍀