23-04-2024, 14:06:38

Autor Tema: Busso V6 - motori  (Posjeta: 109741 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline KA2001MR

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2806
  • Karma: 44
  • Spol: Muški
    • Duga Resa
Odg: V6 motori
« Odgovori #90 u: 03-11-2010, 19:41:04 »
auto ne stoji nego je nedavno kupljen iz rijeke u zg riječ je o ovom autu




zna tko što o njemu??
........
 

Offline KA2001MR

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2806
  • Karma: 44
  • Spol: Muški
    • Duga Resa
Odg: V6 motori
« Odgovori #91 u: 04-11-2010, 03:24:03 »
Nitko mi nije odgovorio jel mi mogu ostat moje gewinde
........
 

Offline hicki

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 74
  • Spol: Muški
  • MIKA HVALA-Neka pornic pocne
    • rijeka
Odg: V6 motori
« Odgovori #92 u: 04-11-2010, 07:01:41 »
Mogu ostat tvoje gevinde.
PIJEM PUSIM DROGIRAM SE CINI MI SE POPRAVLJAVLJAM SE
 

Offline KA2001MR

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2806
  • Karma: 44
  • Spol: Muški
    • Duga Resa
Odg: V6 motori
« Odgovori #93 u: 04-11-2010, 07:55:14 »
Super to je veliki plus

Sad me jos nesto zanima koliko kosta komplet promijena remenja, spanera i toga, koliko je prerada potrebno da se digne taj motor na 200ks, za koje novce bi mi to neko mogao preselit iz alfe u brava i sad nesto dosta bitno, sto je sve potrebno da bi dobio atest za to pa da bude sve legalno???
........
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: V6 motori
« Odgovori #94 u: 04-11-2010, 08:04:09 »
za 2.5 12V tvornicki ima 166KS, puno polsa da ga dignes na 200.
3.0 12V ima cca 190
2,5 24V 192

trpaj 3.0
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline KA2001MR

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2806
  • Karma: 44
  • Spol: Muški
    • Duga Resa
Odg: V6 motori
« Odgovori #95 u: 04-11-2010, 08:33:09 »
kako kad mi ne stane bez rezanja mulde
........
 

Offline Boksi

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3472
  • Karma: 134
  • Spol: Muški
    • Pula
Odg: V6 motori
« Odgovori #96 u: 04-11-2010, 08:39:57 »
a šta uopšte stane bez rezanja? Ja sam vidio bravo turbo. Niš nije rezano koliko se sjećam, ali zato šrafciger nemožeš progurati u haubu, sve nabijeno  :)
Alfa--Fiat--Lancia
 

Offline KA2001MR

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2806
  • Karma: 44
  • Spol: Muški
    • Duga Resa
Odg: V6 motori
« Odgovori #97 u: 04-11-2010, 08:42:28 »
kao što rekoh ne zanimaju me turbaci, nego alfin v6, a jedino ide od 155-ice 2.5 v6, l bi ga ja htio dobit nekako na 200ks-a, ali izgleda da to baš nije jednostavno
........
 

Offline Boksi

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3472
  • Karma: 134
  • Spol: Muški
    • Pula
Odg: V6 motori
« Odgovori #98 u: 04-11-2010, 08:44:10 »
kao što rekoh ne zanimaju me turbaci, nego alfin v6, a jedino ide od 155-ice 2.5 v6, l bi ga ja htio dobit nekako na 200ks-a, ali izgleda da to baš nije jednostavno

stavi turbinu na 0.5 bara pa koliko traje traje  :song:
Alfa--Fiat--Lancia
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: V6 motori
« Odgovori #99 u: 04-11-2010, 09:38:32 »
nabavi 2.5 24V.  :craz
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: V6 motori
« Odgovori #100 u: 04-11-2010, 10:59:34 »
potpis na isusov post  :mah:  :ok: 2.5 24V je nepoderiva krmača na kojoj se nema šta pokvariti :)
imaš 3-4 senzora i to je to.
« Zadnja izmjena: 04-11-2010, 11:00:18 od Ery »
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Offline KA2001MR

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2806
  • Karma: 44
  • Spol: Muški
    • Duga Resa
Odg: V6 motori
« Odgovori #101 u: 04-11-2010, 12:41:34 »
Pa on mi isto nejde kao ni ostali sestaci, samo ovaj iz 155 ide na saraf
........
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: V6 motori
« Odgovori #102 u: 04-11-2010, 15:17:21 »
misliš da ne ide :)  :wz ili znaš  :?:
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #103 u: 04-11-2010, 15:20:05 »
kao što rekoh ne zanimaju me turbaci, nego alfin v6, a jedino ide od 155-ice 2.5 v6, l bi ga ja htio dobit nekako na 200ks-a, ali izgleda da to baš nije jednostavno

stavi 2.0 V6 Turbo pa ćeš imati i turbaka i V& u jednome, a taj motor je isto 12 ventilac kao i 2.5 iz 155ice i fizički vrlo sličan pa bi trebao stati
 

Offline lost

  • Trade Count: (+4)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 427
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • ALFA = Always Looking For Another
    • Sisak
Odg: V6 motori
« Odgovori #104 u: 04-11-2010, 15:36:12 »
postoji brava sa v6 tb iz 164 unutra...

 

Offline KA2001MR

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2806
  • Karma: 44
  • Spol: Muški
    • Duga Resa
Odg: V6 motori
« Odgovori #105 u: 04-11-2010, 18:32:13 »
kod tog 2.0 v6 turbo me brine dosta misao jednog čovijeka koji zna što priča, pa eto quote

2.0 V6 turbo je meni jedanm od najgorih alfinih motora....ogromna turbo rupa,max pik na relativno niskim okr., loša konstrukcija razvoda bregastih (kvare se),ima drukčji zamašnjak,kvačilo pa je pitanje dal paše na getribu koja bi tebi pasala,...zvuk je samo kad slušaš zvuk motora isti od V6...na usis i ispuh je zagušen zbog turba...turbo je vrlo mali pa nema bez večih ulaganja mogučnost za nekim pravim podizanjem snage,...itd
alči imaš dečka tu kod mene u jednom selu što ej taj motor stavio u Lanciu Dedru...probaj ga potražit na Lancia forumu i pitat kak je sve išlo
........
 

Offline lost

  • Trade Count: (+4)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 427
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • ALFA = Always Looking For Another
    • Sisak
Odg: V6 motori
« Odgovori #106 u: 04-11-2010, 18:38:47 »
Zanimljivo, vozikao sam se ljetos i nisam primjetio turbo rupu, to je t25 turbo i motor od 2l... aj da je gore t3/t4 pa da se priča o nekoj turbo rupi  :henker:
Naravno da ide bolje kad ode u boost, ali ide to i ovak pogotovo na malo većem tlaku  :funny:
Ako je dobar onda leti  :wz
« Zadnja izmjena: 04-11-2010, 18:39:53 od lost »
 

Offline miro

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1941
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
  • benzinac
    • podstrana split
Odg: V6 motori
« Odgovori #107 u: 04-11-2010, 18:43:26 »
ja san vozija 166icu sa tim motorom i performanse mogu samo pohvalit ide zamjetno bolje od moje 166ice sa 2,5v6, doduše ima i par konjića više, a šta se tiče kvarova, istina da su osjetljive bregaste ali to je opet stvar održavanja i općeg stanja.................
************
 

superfly tnt

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: V6 motori
« Odgovori #108 u: 04-11-2010, 19:06:56 »
ljudi stave deltu 5 i onda se cude kako odlazi.
 

Offline SigniGT

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1179
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • u offsetu...
    • Rijeka
Odg: V6 motori
« Odgovori #109 u: 04-11-2010, 20:00:23 »
ljudi stave deltu 5 i onda se cude kako odlazi.

da mogu dao bi ti sad 100" karme" za ovo  :pivo: :mahm
SPEED IS A MATTER OF COST! HOW MUCH CAN YOU AFFORD TO GO?!?
 

electroboy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: V6 motori
« Odgovori #110 u: 04-11-2010, 20:09:40 »
ljudi stave deltu 5 i onda se cude kako odlazi.

Ili neko smeće od Ravenola(delta 5 je jos dobar) košto je radio prijašnji vlasnik od moje 166 turbo pa je na 200tkm morala na generalku.Od generalke sam prešao 6000 km i nikakvih problema nemam jer pazim i sipam sintetiku unutra. :mah: :mah:

navodno 2.5 V6 24V i 3.0 V6 24V su naj kvalitetniji alfini motori, nisam probao ali koliko sam mogao zaključiti tako je.
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: V6 motori
« Odgovori #111 u: 05-11-2010, 08:22:25 »
 :da: :ok: 2.5 24V :cigara:
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: V6 motori
« Odgovori #112 u: 05-11-2010, 08:29:21 »
kod tog 2.0 v6 turbo me brine dosta misao jednog čovijeka koji zna što priča, pa eto quote

2.0 V6 turbo je meni jedanm od najgorih alfinih motora....ogromna turbo rupa,max pik na relativno niskim okr., loša konstrukcija razvoda bregastih (kvare se),ima drukčji zamašnjak,kvačilo pa je pitanje dal paše na getribu koja bi tebi pasala,...zvuk je samo kad slušaš zvuk motora isti od V6...na usis i ispuh je zagušen zbog turba...turbo je vrlo mali pa nema bez večih ulaganja mogučnost za nekim pravim podizanjem snage,...itd
alči imaš dečka tu kod mene u jednom selu što ej taj motor stavio u Lanciu Dedru...probaj ga potražit na Lancia forumu i pitat kak je sve išlo

ovo s bregastima stoji tj s prednjom ( ona prema kileru), doduse, mika veli da bi vjerojatno pomoglo da se ventilima ostavi malo lufta, te da ona ne bi bilo problema. Takodjer veli da su sve bregatse koej su otisle i koje je on ljudima mijenjao bile prednje i to nikad na 75icama vec samo na 164 i 166.

A inace je razvod bregatsih isti kao i kod 2,5 i 3,0 12V.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline KA2001MR

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2806
  • Karma: 44
  • Spol: Muški
    • Duga Resa
Odg: V6 motori
« Odgovori #113 u: 06-11-2010, 00:47:00 »
iskreno ideja je na umu već jako dugo prije nego sam počeo bilo što drugo radit na autu, al nakon što sam dobio ponudu za gta nije me tako držala.

nije mi hitno, ali definitivno bi kad-tad htio alfin v6 u bravu, jel mi je osobno alfa romeo daleko najdraži brand u auto industriji čak i ispred ferraria, a to se može promijeniti, samo ako ju kupi vw.

ako netko zna za 155 koja se prodaje u dijelovima, a motor je u super stanju nek javi na pm
........
 

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8896
  • Karma: 567
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: V6 motori
« Odgovori #114 u: 23-11-2010, 20:13:06 »
Uhhh kako ugodno podrhtava u leru i to uz kakav zvuk :-))) Stvarno ovaj motor je  :care
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

electroboy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: V6 motori
« Odgovori #115 u: 26-11-2010, 21:48:10 »
ovo s bregastima stoji tj s prednjom ( ona prema kileru), doduse, mika veli da bi vjerojatno pomoglo da se ventilima ostavi malo lufta, te da ona ne bi bilo problema. Takodjer veli da su sve bregatse koej su otisle i koje je on ljudima mijenjao bile prednje i to nikad na 75icama vec samo na 164 i 166.

A inace je razvod bregatsih isti kao i kod 2,5 i 3,0 12V.

Kako misliš trebalo bi im ostavit malo lufta??? pa ostavlja se npr 0,35mm

 :mah: :mah:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: V6 motori
« Odgovori #116 u: 26-11-2010, 21:53:54 »
pa da se ostave malo rastelani ventili.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

electroboy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: V6 motori
« Odgovori #117 u: 26-11-2010, 21:59:48 »
da, mozda bi se spasila bregasta ali to za posljedicu ima onda drugaciji omjer usisa i ispuha što može zeznit ventile i/ili klipove koji ionako trpe mnogo.
Mislim da se tim motorima samo mora češće štelati zazor ali baš štelati(ne košto rade neki "majstori"- naštelao sam a tamo zazora pola stote )

To štelanje je malo iritantno ali ako se ne radi propisno brzo se bregaste pojedu, što je i kod mog prijašnjeg vlasnika slučaj... nego šta bi od tvoje generalke?počeo si raditi nekakvu generalku pa si stao
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: V6 motori
« Odgovori #118 u: 29-11-2010, 16:47:31 »
postoje fabričke mjere za štelanje ventila kojih se treba držati, to "ostavljanje lufta" uvijek završi kobno
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

electroboy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: V6 motori
« Odgovori #119 u: 29-11-2010, 19:19:37 »
postoje fabričke mjere za štelanje ventila kojih se treba držati, to "ostavljanje lufta" uvijek završi kobno
na to sam i mislio
Valve intake inlet valve
0,47 - 0,50 mm cold
Valve clearance exhaust valve
0,27 - 0,30 mm cold  :mah: :mah: