12-07-2024, 22:17:15

Autor Tema: Busso V6 - motori  (Posjeta: 113623 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Grdi

  • Član Alfa Kluba 16
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1331
  • Karma: 379
  • Spol: Muški
    • Sveti Petar U Sumi
Odg: V6 motori
« Odgovori #390 u: 08-11-2017, 00:55:15 »
Govorim o onome što se sada moze kupiti kao neki provjereni proizvod.
Svašta se može napraviti ali uglavnom se ništa me napravi

Nije nešto?

Naravno da se ne napravi jer forumski trkaci politaju tipke, ne kanale :D
Moze se kupiti i napraviti, to sta tada ulazis vec u opasnu zonu gdje se pripremaju auti za utrke i lako te uzme, jos ovo, jos ono i nikad kraja...za weekend
/track car je najbolje ono sta vam je Alan napisao za V6 3.0 motor sta on i radi na kraju krajeva

Hondu nisam probao, vjerujem da je ok.
S54 mi se svidja iako je R6
niza i gas!
 


Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6588
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: V6 motori
« Odgovori #392 u: 08-11-2017, 01:03:34 »
Naravno da se ne napravi jer forumski trkaci politaju tipke, ne kanale :D
Moze se kupiti i napraviti, to sta tada ulazis vec u opasnu zonu gdje se pripremaju auti za utrke i lako te uzme, jos ovo, jos ono i nikad kraja...za weekend
/track car je najbolje ono sta vam je Alan napisao za V6 3.0 motor sta on i radi na kraju krajeva

Hondu nisam probao, vjerujem da je ok.
S54 mi se svidja iako je R6

Sa Alanom sam se već čuo, šteta što sad necu stići na TD da dogovorimo sve u detalje ali nema veze. Odnijeti ću njemu sve što treba da odradi balansiranje na ovom mojem. Nije toliko do performansi nego želim da taj motor sluzi kao što je tebi tvoj.
« Zadnja izmjena: 08-11-2017, 01:16:06 od jakov »
 

Offline Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2451
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Audi A3
    • Zagreb centar
Odg: V6 motori
« Odgovori #393 u: 08-11-2017, 01:03:38 »
evo par primjera

9900eur
http://www.motorsportmarkt.de/show/rennsportteile/rennsportteileauto/alfa-romeo-3-7-v6-24v-gta-360-hp-engine.html
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/alfa-romeo-147-156-3-7-v6-24v-gta-generalueberholter-tuning-motor/412111020-223-1757


ovaj je 15000 eur :o000: :o000:

http://www.ebay.de/itm/Alfa-Romeo-3-7-V6-24V-GTA-Generalueberholter-330-PS-Tuning-Motor-0km-inkl-EINBAU-/360855785592?nma=true&si=BJcocpdeY34XhjM2jbZvRP0XvpY%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Dobro, ovo su gotovi motori...
Ja pricam za kit, imao sam i link, Igorr mi ga poslao kada sam bio u fazi prodaje Giu i dogovaranja 156, pa sam malo sanjao......

Ugl, sami kit je 3500€ cca, plus treba ti motor i sada ostalo sto zelis ovisi o tebi i na koliko konja zelis ici, o tome i cifra ovisi...



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: V6 motori
« Odgovori #394 u: 08-11-2017, 02:38:57 »
To povećanje hoda jedino ima logike ako su želili dobiti još malo vremena za pravilnije izgaranje smjese. Inače nema nikakve logike

Radi eko normi, sto je veci hod u odnosu na borung, bolja je toplinska iskoristivost, bolje izgaranje itd...da nije eko normi, tek onda bi to bio brutalan motor.

Sa s/a ne prolazi nikako ne eko-test...moj feler :ok:
 

Offline Alanq4

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1097
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
    • Ljubljana - Slovenija
Odg: V6 motori
« Odgovori #395 u: 08-11-2017, 11:54:04 »
ma kakve eko norme, vecje i lakse klipove i dobru speru i to bi bila prava gta (jos da bi skinuli 100kg)
jebemti talijanske salabajzere

Offline Mariner

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 252
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #396 u: 08-11-2017, 12:52:02 »
zdravo,

našao sam par dobavljača za dihtunge poklopca ventila:
viktor reinz
elring
autolusso
alfisti ricambi
oem

što preporučujete? razlika između originala i zamjenskih je cca duplo

radi se o alfi gtv 3,0 v6
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16015
  • Karma: 1072
  • Spol: Muški
  • GT Blackline Q2
    • Zgb
Odg: V6 motori
« Odgovori #397 u: 08-11-2017, 12:59:15 »
zdravo,

našao sam par dobavljača za dihtunge poklopca ventila:
viktor reinz
elring
autolusso
alfisti ricambi
oem

što preporučujete? razlika između originala i zamjenskih je cca duplo

radi se o alfi gtv 3,0 v6

...reinz, elring - nema greške...

*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #398 u: 08-11-2017, 13:02:36 »
zdravo,

našao sam par dobavljača za dihtunge poklopca ventila:
viktor reinz
elring
autolusso
alfisti ricambi
oem

što preporučujete? razlika između originala i zamjenskih je cca duplo

radi se o alfi gtv 3,0 v6
Ja sam lani stavio od Reinza
Prije toga sam stavio Ricambi kojo su proslinili nakon cca 30000km!!

Imas u Tokicu Payenove i ti su najjeftiniji ali nemoj njih jer nemaju onih 6 gumenih ringova u setu
 

Offline Mariner

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 252
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #399 u: 08-11-2017, 13:09:19 »
Ja sam lani stavio od Reinza
Prije toga sam stavio Ricambi kojo su proslinili nakon cca 30000km!!

Imas u Tokicu Payenove i ti su najjeftiniji ali nemoj njih jer nemaju onih 6 gumenih ringova u setu
ma pitam jer sam mislio uzet reinz ali mi majstor kaze da oni nisu nes posebno, što mi je čudno jer ih svi hvale.
najjeftiniju opciju sigurno ne uzimam, neda mi se bavit ovim pitanjem ponovo za par mjeseci.
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6588
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: V6 motori
« Odgovori #400 u: 08-11-2017, 13:15:33 »
ma pitam jer sam mislio uzet reinz ali mi majstor kaze da oni nisu nes posebno, što mi je čudno jer ih svi hvale.
najjeftiniju opciju sigurno ne uzimam, neda mi se bavit ovim pitanjem ponovo za par mjeseci.

A koje onda on preporuča?

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6588
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: V6 motori
« Odgovori #401 u: 08-11-2017, 13:19:26 »
ma kakve eko norme, vecje i lakse klipove i dobru speru i to bi bila prava gta (jos da bi skinuli 100kg)
jebemti talijanske salabajzere

Nedavno sam naletio na informaciju da Eko norme nisu pokopale busso jer je motor mogao još jednu Eko normu bez problema progurati. Jednostavno je fiat odlučio prekinuti proizvodnju i prebaciti se na GM blokove.

Na istom izvoru je napisano da je cosworth želio otkupiti proizvodnu liniju i licencu da nastavi proizvodnju ali je odbijen.
Kakva je to šteta, tko zna kakvih djelova bi sada bilo na raspolaganju. Postao bi besmrtan
« Zadnja izmjena: 08-11-2017, 13:20:04 od jakov »
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #402 u: 08-11-2017, 13:25:01 »
Nedavno sam naletio na informaciju da Eko norme nisu pokopale busso jer je motor mogao još jednu Eko normu bez problema progurati. Jednostavno je fiat odlučio prekinuti proizvodnju i prebaciti se na GM blokove.

Na istom izvoru je napisano da je cosworth želio otkupiti proizvodnu liniju i licencu da nastavi proizvodnju ali je odbijen.
Kakva je to šteta, tko zna kakvih djelova bi sada bilo na raspolaganju. Postao bi besmrtan

istina, sve to sam i ja čitao....
jer zadnji Busso su EURO4 i mogli su još..
taj GM proizvod uza sve nove tehnologije (JTS, Twin phaser,..) ima samo 10 KS viška, a izgleda i čuje se lošije, a troši isto ili više...

negdje je jednom bila fotka cijele hrpe plenuma od GTA na nekom otpadu....koji su to idioti... :wal: :wal:
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #403 u: 08-11-2017, 13:25:21 »
ma pitam jer sam mislio uzet reinz ali mi majstor kaze da oni nisu nes posebno, što mi je čudno jer ih svi hvale.
najjeftiniju opciju sigurno ne uzimam, neda mi se bavit ovim pitanjem ponovo za par mjeseci.

Uzmi Reinz i ne razbijaj glavu   :hap:
 

Offline Mariner

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 252
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #404 u: 08-11-2017, 14:47:54 »
A koje onda on preporuča?
Uzet ću Reinz kak mi je Borna rekao jer želim to rješiti čim prije. Budem ga pitao kada dođem do radione ovih dana pa javim ako da kakav smislen odgovor.
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: V6 motori
« Odgovori #405 u: 09-11-2017, 09:40:02 »
Nedavno sam naletio na informaciju da Eko norme nisu pokopale busso jer je motor mogao još jednu Eko normu bez problema progurati. Jednostavno je fiat odlučio prekinuti proizvodnju i prebaciti se na GM blokove.

Progurati da, ali po kojoj cijeni?! Kao boxeri, s 20% manje potencijala i neprihvatljivim mpg?! Rekla kazala price, kao i za boxere  :ok:
GM je imao gotovo rjesenje,koje je prilagodjeno alfi i to je to, nazalost  :dontno:
 

Offline Alanq4

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1097
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
    • Ljubljana - Slovenija
Odg: V6 motori
« Odgovori #406 u: 09-11-2017, 17:12:22 »
da se na busso stavi variabilni sistem za bregaste bi bio mnogo bolji od gm sranja. I sigurno bi se izvuklo barem 280 konja iz 3.2.

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: V6 motori
« Odgovori #407 u: 10-11-2017, 12:37:36 »
A tko bi to platio...komplet redizajn glava, elektronike i tko zna cega sve ne, za manji xy broj iskljucivo alfi i to za samo nekoliko godina, nakon cega se planski prelazi na downsized tb motore  :Hm Busso 3.2 si mozes i ovak-onak slozit na slicnu snagu, iskljucivo na piggyback ako zelis proci ekotest. To sam si ja dogovarao s likom u ri za preslozeni 8v ali sam odustao od svega jer me uredan oem16v slicne snage dodje 3x manje (blazeni bili turbo motori)  :)
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5787
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: V6 motori
« Odgovori #408 u: 11-11-2017, 01:33:14 »
Na 24v glavama ima mjesta za variatore, mape imaju od ts, centrala to sve podrzava, ubacivanje u motorni prostor 159 nula bodova jer nema nosaca.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline R

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 317
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #409 u: 04-12-2017, 12:15:37 »
Ako je motor (3.2) cijeli slinav od vrha (poklopci) do dna (karter), je li dovoljno samo nabaviti onaj full set dihtunga za cijeli motor i promijeniti ili to ipak znači nekakvu (polu)generalku i uključuje brušenja/specijale i sl.?
Mr. Wolf
 

Offline Grdi

  • Član Alfa Kluba 16
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1331
  • Karma: 379
  • Spol: Muški
    • Sveti Petar U Sumi
Odg: V6 motori
« Odgovori #410 u: 04-12-2017, 12:30:27 »
Obicno samo dihtung, ne vjerujem da je nesto vise od toga? Jesi detektirao gdje ti tocno curi?
niza i gas!
 

Offline R

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 317
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #411 u: 04-12-2017, 12:39:26 »
Koliko sam vidio na svakom malo, čini mi se najviše u srednjem dijelu. U biti još nije strašno (meni je :-)), pa se pripremam. Čisto pokušavam logično razmišljati; to u biti znači otvaranje motora?  ...pa je onda zbog takve konstrukcije motora sve moguće samo sklopiti bez dodatnih radova po glavi/bloku?
Mr. Wolf
 

Offline Grdi

  • Član Alfa Kluba 16
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1331
  • Karma: 379
  • Spol: Muški
    • Sveti Petar U Sumi
Odg: V6 motori
« Odgovori #412 u: 04-12-2017, 12:57:31 »
Zasto bi skidao glave?
niza i gas!
 

Offline Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2451
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Audi A3
    • Zagreb centar
Odg: V6 motori
« Odgovori #413 u: 04-12-2017, 13:06:32 »
Ne moras skidati glave...
Uzmi si samo brtve poklopaca ventila, ako slini, ali ja bih odmah i brtvu kartera zamijenio i letece...
Ako sve valja nema potrebe glave skidati...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline R

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 317
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #414 u: 04-12-2017, 13:57:21 »
Budem još jednom sve polako i detaljnije pogledao. U biti gledam da li mi se isplati uzeti cijeli set, pa sam miran ako zatreba koji dihtung.
Karter obavezno.
Čije leteće uzeti? OEM, SKF,...?
Mr. Wolf
 

Offline Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2451
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Audi A3
    • Zagreb centar
Odg: V6 motori
« Odgovori #415 u: 04-12-2017, 14:04:37 »
Budem još jednom sve polako i detaljnije pogledao. U biti gledam da li mi se isplati uzeti cijeli set, pa sam miran ako zatreba koji dihtung.
Karter obavezno.
Čije leteće uzeti? OEM, SKF,...?

Glico ce ici kod mene...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Grdi

  • Član Alfa Kluba 16
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1331
  • Karma: 379
  • Spol: Muški
    • Sveti Petar U Sumi
Odg: V6 motori
« Odgovori #416 u: 04-12-2017, 16:29:22 »
Igor...da, ako vec radis neka se promjeni i brtva kartera i uz put provjere leteci...ako su ok, uzmi novi set (ja sam za 3.0 24v uzeo OEM) i rijesis taj dio + brtve poklopca ventila.
Ali prvo odi do majstora koji ce ti to raditi pa neka ti da savjet sta da uzmes... tko ti odrzava taj busso?
niza i gas!
 

Offline R

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 317
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #417 u: 04-12-2017, 16:45:42 »
Ok. Za sada skupljam polako dijelove s kojima nisam zadovoljan i za koje znam da se trebaju mijenjati pa kad se sve skupi, zajedno s novcima, auto ide na dizalicu, a do tad bude i odluka tko bude radio ;-)
Mr. Wolf
 

Online maki147

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3083
  • Karma: 197
  • Spol: Muški
  • 147 GTA
    • Sisak
Odg: V6 motori
« Odgovori #418 u: 04-12-2017, 18:07:25 »
Ako je motor (3.2) cijeli slinav od vrha (poklopci) do dna (karter), je li dovoljno samo nabaviti onaj full set dihtunga za cijeli motor i promijeniti ili to ipak znači nekakvu (polu)generalku i uključuje brušenja/specijale i sl.?
Ako je motor slinav odozgora,prvo oprat kak spada znaci brake cleaner i spricanje po njemu dok sve ne siđe dolje nema brige za vlagu ili tako nesto...zatim dobra probna voznja i cekat od kuda ce pocet slinit makar ovdje po meni u pitanju su brtve poklopca ventila nikakva nauka za promjenu...po meni nepotrebno skidanje kartera jer taj motor nema brige,ja na njega nikad zamjenske lezajeve nebih stavio samo oem ali opet ponavljam nema potrebe jer motor na tom autu je savrsen...samo gore brtve poklopca i gas dalje...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Grdi

  • Član Alfa Kluba 16
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1331
  • Karma: 379
  • Spol: Muški
    • Sveti Petar U Sumi
Odg: V6 motori
« Odgovori #419 u: 04-12-2017, 18:41:44 »
Ako je motor slinav odozgora,prvo oprat kak spada znaci brake cleaner i spricanje po njemu dok sve ne siđe dolje nema brige za vlagu ili tako nesto...zatim dobra probna voznja i cekat od kuda ce pocet slinit makar ovdje po meni u pitanju su brtve poklopca ventila nikakva nauka za promjenu...po meni nepotrebno skidanje kartera jer taj motor nema brige,ja na njega nikad zamjenske lezajeve nebih stavio samo oem ali opet ponavljam nema potrebe jer motor na tom autu je savrsen...samo gore brtve poklopca i gas dalje...


Tvoj stari je to meni radio na onoj crnoj 156 2.5 V6

Kaj se tice letecih, ako vec radi neka prpvjeri stanje, stavi OEM i miran je...moze klat

niza i gas!