17-05-2025, 02:44:46

Autor Tema: Busso V6 - motori  (Posjeta: 125454 vremena)

0 Èlanova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 17164
  • Karma: 503
  • Spol: Mu¹ki
  • GTV V6 TB, GIULIETTA, Z750, BEVERLY 250
    • ZG
Odg: V6 motori
« Odgovori #360 u: 05-08-2017, 22:51:40 »
tako je, cupica je u pitanju...mogu li racunati na tvoju pomoc oko majstora i slicno? vidim da si vec ufuran u te vode.
bilo bi lijepo da bude jos jedna original cup u hr, zar ne Borna? i ta bi se vozila, za razliku od ove druge  :drive:

U tome sam preko 10 godina.. :ok: :ok:
moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline lost

  • Trade Count: (+4)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 428
  • Karma: 11
  • Spol: Mu¹ki
  • ALFA = Always Looking For Another
    • Sisak
Odg: V6 motori
« Odgovori #361 u: 06-11-2017, 10:21:20 »
Jel pa¹u blokade bregastih za zamjenu remena na sve 24v (2.5   3.0 cf2, cf3 164 3.0? )

konktreno me zanima na 3.0
 

Offline maki147

  • Èlan Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3156
  • Karma: 198
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 GTA
    • Sisak
Odg: V6 motori
« Odgovori #362 u: 06-11-2017, 10:35:23 »
Jel pa¹u blokade bregastih za zamjenu remena na sve 24v (2.5   3.0 cf2, cf3 164 3.0? )

konktreno me zanima na 3.0
2.5 3.0 imaju iste blokade


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline lost

  • Trade Count: (+4)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 428
  • Karma: 11
  • Spol: Mu¹ki
  • ALFA = Always Looking For Another
    • Sisak
Odg: V6 motori
« Odgovori #363 u: 06-11-2017, 10:37:41 »
a razlike u cf2/cf3 nema u bregastim?
 

Offline maki147

  • Èlan Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3156
  • Karma: 198
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 GTA
    • Sisak
Odg: V6 motori
« Odgovori #364 u: 06-11-2017, 10:37:57 »
a razlike u cf2/cf3 nema u bregastim?
Ne


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline lost

  • Trade Count: (+4)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 428
  • Karma: 11
  • Spol: Mu¹ki
  • ALFA = Always Looking For Another
    • Sisak
Odg: V6 motori
« Odgovori #365 u: 06-11-2017, 10:41:39 »
A 166/164  :what:
 

Offline maki147

  • Èlan Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3156
  • Karma: 198
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 GTA
    • Sisak
Odg: V6 motori
« Odgovori #366 u: 06-11-2017, 10:43:15 »
A 166/164  :what:
Ako je 24v motor nema razlike


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline lost

  • Trade Count: (+4)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 428
  • Karma: 11
  • Spol: Mu¹ki
  • ALFA = Always Looking For Another
    • Sisak
Odg: V6 motori
« Odgovori #367 u: 06-11-2017, 10:44:15 »
Ok, hvala na informaciji, gledam kupit blokade,  zanimljivo da nisu mjenjali bregaste od 164ke :)
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: V6 motori
« Odgovori #368 u: 07-11-2017, 16:44:02 »
Ekologija zdere sve.. nadam se da cu uspijet ugurat 3.0 u 156 2.5 do grobnika i stavit Cf2 grane uz remap da to sve klapa po ps. Ovi katalizatori su kriminal.

Taj busso je zagusen da boli glava  :wal:
Gta3.2 sa ahm itb+otvoren ispuh+motec, izvukli 300ks; sve ostalo serijala; isp. grane, bregaste, glave, klipovi  :ok:
Potencijal je vrhunski :ok:
Sa diða-miðama i setup-om koje su nudili S50B30, ili daj boze S50B32, to (3.0/3.2) je mogao biti motor doslovno istoga ranga (barem u ponudi za one ekskluzivne verzije gtv-jke), a ovako je sipak :wal:
To jest ono sta mi ide na jetra kod alfiata...iz vrhunskog temelja naprave komercijalni (polu)proizvod  :roll:
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: V6 motori
« Odgovori #369 u: 07-11-2017, 17:04:33 »
Auto sa ITB-om, tim bregastim i otvorenim auspuhom nije za se voziti po gradu a da ne govorim o tehnièkom. Sa tolikim modifikacijama Me46 ide na 400.

Napravili su vise manje ¹to su mogli da bude svakodnevno upotrebljiv motor.
Stari 12v je konstrukcijski zagusen sa premalim liftom na bregastim, pretankim ispu¹nim granama, pretankim usisnim granama i niskom kompresijom.

Jedino sto su mozda mogli napraviti, a imali su vec "u kuæi", da stave variomate na bregaste. Tu se moglo jo¹ ne¹to snage gore dobiti.
« Zadnja izmjena: 07-11-2017, 17:06:23 od jakov »
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: V6 motori
« Odgovori #370 u: 07-11-2017, 21:05:46 »
Auto sa ITB-om, tim bregastim i otvorenim auspuhom nije za se voziti po gradu a da ne govorim o tehnièkom. Sa tolikim modifikacijama Me46 ide na 400.

Bregaste nisu dirali, serijske su, to sve govori samo za sebe (a proci TP si vratis kat i zatvoreni lonac  :craz ) :ok:
Bmw-i imaju itb-e serijski od 80ih, a gdje su tu alfe?!
Inace, kod 3.0 24v sa spic klipovima i jacim bregama, i svime ranije navedenim (pricam o ekvivalentnom setupu e36 ali bez vvt-a) su izvukli vise od e36 sa 280ak ks, govorim o autu kojeg se moze voziti svaki dan i koji prolazi TP (plinovi) kad se vrate kat i zatvoreni lonac :ok:
Govorim iskljucivo o 24v da me krivo ne shvatis  :ok:
Motori su odlicni, imaju odlicnu VE, odlican potencijal...
3.0/3.2 24v sa setup-om kakav ima E36 S50 bi bio motor u istom tom rangu, a alfe od svega navedenoga nemaju nista. E46 ne ide do nikakvih 400ks jer E46 vise manje sve te pizdarije vec ima i auto je na nekom maksimumu, dok GTA nema nista od svega navedenoga (bregaste slicnih spec, ekvivalentni CR sa pripadajucim klipovima, itb, plenum veci, vanos (aka varijator), adekvatnu elektroniku koja to prati itd). Vjerojatno jedan od razloga lezi i u cinjenici sta se radi o V6 koji je vec sam po sebi drasticno skuplji proizvod od jednog R6 (ekvivalent boxeru naspram R4) :ok:
Bmw je ponudio dobro zapakiran proizvod, a alfa je ponudila goli k. jer je Fiat rekao da ce tako biti i da je to dovoljno. Istina da je tome pridonijela i cinjenica da alfa u tom trenutku nije imala rwd bazu gdje bi mogla zapakirati takav jedan superioran proizvod (kao danas npr Giuliu QV), ali to tako bude kad radi troskova pet marki baziras na istoj ogranicenoj platformi ...dodje sve na svoje :dontno:
Pricam iskljucivo o 24v, a u 12v necu ulaziti jer je to koncepcijski skroz drukciji motor i to je vise manje ok sta se tada nudilo zapakirano u 75 (nemam nikakve zamjerke), po meni vise manje ok proizvod, ali mi smeta da je bmw uvijek imao stepenicu-dvije vise  :(
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: V6 motori
« Odgovori #371 u: 07-11-2017, 22:33:57 »
Spomenuo sam 12v motor iz razloga ¹to si ti rekao da sve fiat zajebe pa sam ti dao primjer pravog alfinog motora gdje fiat nije imao utjecaj.
Znaèi alfa radi 3.0 motor i napravi ga sa jednom bregastom po glavi a po duplim su i bili poznati. Imaju varijator u kuæi pa ga ne ugraðuju. Znali su da æe ga koristiti u utrkama a onda niti ne naprave maksimalnih 2999 kubika nego 2934.
Motor je ba¹ konstrukcijski lo¹e izveden i potrebno je puno modifikacija da bi bio "za nesto"

Spomenuo sam krivi M za usporedbu, mislio sam na E36m koji za brdo pripremljen ima 415 konja, znaèi ona 3.0 verzija jer onaj noviji 3.2 je bio prevelik, tako da je i e46 bio homogoliran za grupu A sa 3.0 motorom.

Za usporedbu, 12v Grupa A ima 250 konja.

Cim stavi¹ da je ITB ne¹to pod normalno da rjesimo par sitnica. Za ITB alfa nema rje¹enja, zato se ide na SA struju, jer se skida potenciometar gasa i stavlja se gas na sajlu. Zato se mora struja promjeniti.
Za ITB plenum nema mjesta pod haubama alfe, ono ¹to vidi¹ po netu su polurjesenja jer jedino tako stane.
ITB na cesti sa strujom koja radi na SA nije neka sreæe, to ne mo¾e biti auto za svaki dan, nema teorije.

I nije ba¹ neka sreca izgraditi mi¹ljenje na temelju par postova na alfa owneru koje su postali radnici AHM jer oni i prodaju taj proizvod

Uglavnom, alfin 3.0 je fora, meni najbolji motor ali to je motor zami¹ljen 1979 i takvog ga treba gledati a ne misliti da je los jer nisu stavili trkaèu struju gore i ¹ta ja znam ¹to sve ne.

Taj motor u najjaèoj varijanti se prodavao u 147GTA za 250t kn.
Ovo ¹to ti govori¹:
ITB - 2000 eura
Plenum - 1000 eura
Motec - 3-4000 eura
Ruke za struju - 1500 eura

Za te pare se slo¾i 3.7 i ima¹ auto koji koristi¹ za svaki dan.

Offline Alanq4

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1097
  • Karma: 126
  • Spol: Mu¹ki
    • Ljubljana - Slovenija
Odg: V6 motori
« Odgovori #372 u: 07-11-2017, 23:11:55 »
3.0 je super motor i sa preinakama za cca 3000eu ima cca 270konja sto je super za igrati se :)
Po meni je 3.2 nelogican jer su produzili gib umjesto povecali klipove!
« Zadnja izmjena: 07-11-2017, 23:14:04 od Alanq4 »
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: V6 motori
« Odgovori #373 u: 07-11-2017, 23:41:16 »
To poveæanje hoda jedino ima logike ako su ¾elili dobiti jo¹ malo vremena za pravilnije izgaranje smjese. Inaèe nema nikakve logike

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Mu¹ki
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #374 u: 08-11-2017, 00:24:33 »
Spomenuo sam 12v motor iz razloga ¹to si ti rekao da sve fiat zajebe pa sam ti dao primjer pravog alfinog motora gdje fiat nije imao utjecaj.
Znaèi alfa radi 3.0 motor i napravi ga sa jednom bregastom po glavi a po duplim su i bili poznati. Imaju varijator u kuæi pa ga ne ugraðuju. Znali su da æe ga koristiti u utrkama a onda niti ne naprave maksimalnih 2999 kubika nego 2934.
Motor je ba¹ konstrukcijski lo¹e izveden i potrebno je puno modifikacija da bi bio "za nesto"

Spomenuo sam krivi M za usporedbu, mislio sam na E36m koji za brdo pripremljen ima 415 konja, znaèi ona 3.0 verzija jer onaj noviji 3.2 je bio prevelik, tako da je i e46 bio homogoliran za grupu A sa 3.0 motorom.

Za usporedbu, 12v Grupa A ima 250 konja.

Cim stavi¹ da je ITB ne¹to pod normalno da rjesimo par sitnica. Za ITB alfa nema rje¹enja, zato se ide na SA struju, jer se skida potenciometar gasa i stavlja se gas na sajlu. Zato se mora struja promjeniti.
Za ITB plenum nema mjesta pod haubama alfe, ono ¹to vidi¹ po netu su polurjesenja jer jedino tako stane.
ITB na cesti sa strujom koja radi na SA nije neka sreæe, to ne mo¾e biti auto za svaki dan, nema teorije.

I nije ba¹ neka sreca izgraditi mi¹ljenje na temelju par postova na alfa owneru koje su postali radnici AHM jer oni i prodaju taj proizvod

Uglavnom, alfin 3.0 je fora, meni najbolji motor ali to je motor zami¹ljen 1979 i takvog ga treba gledati a ne misliti da je los jer nisu stavili trkaèu struju gore i ¹ta ja znam ¹to sve ne.

Taj motor u najjaèoj varijanti se prodavao u 147GTA za 250t kn.
Ovo ¹to ti govori¹:
ITB - 2000 eura
Plenum - 1000 eura
Motec - 3-4000 eura
Ruke za struju - 1500 eura

Za te pare se slo¾i 3.7 i ima¹ auto koji koristi¹ za svaki dan.

2959ccm je u serijskim modelima

2934 je razvila Autodelta za Ju¾nu Afriku i Australiju  i ugraðivao se samo u Gtv6 :hap:
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: V6 motori
« Odgovori #375 u: 08-11-2017, 00:33:34 »
2959ccm je u serijskim modelima

2934 je razvila Autodelta za Ju¾nu Afriku i Australiju  i ugraðivao se samo u Gtv6 :hap:

Pa da, za trkaèi motor sam i govorio. Taj je bio na karbove ilitiga ITB for poor people
Nikada mi to nece biti jasno.
Znaèi radi¹ motor za klasu i onda ga ne napravis

Za grupu A su se izvukli jer su homologirali 0.4mm veæi klip pa su skoro dovukli do maksimuma
« Zadnja izmjena: 08-11-2017, 00:36:20 od jakov »
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Mu¹ki
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #376 u: 08-11-2017, 00:36:27 »
Pa da, za trkaèi motor sam i govorio. Taj je bio na karbove ilitiga ITB for poor people
Nikada mi to nece biti jasno.
Znaèi radi¹ motor za klasu i onda ga ne napravis

da..èudno i nelogièno...kao i puno stvari kod talijana....ali zato ih volimo :lol :lol
 

Offline Grdi

  • Èlan Alfa kluba 17
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1331
  • Karma: 379
  • Spol: Mu¹ki
    • Sveti Petar U Sumi
Odg: V6 motori
« Odgovori #377 u: 08-11-2017, 00:42:36 »
S54+busso V6 zvuk - e to bi bio najbolji NA 6cil svih vremena  :hap:
niza i gas!
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: V6 motori
« Odgovori #378 u: 08-11-2017, 00:46:02 »
S54+busso V6 zvuk - e to bi bio najbolji NA 6cil svih vremena  :hap:

Honda NSX?

Offline Grdi

  • Èlan Alfa kluba 17
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1331
  • Karma: 379
  • Spol: Mu¹ki
    • Sveti Petar U Sumi
Odg: V6 motori
« Odgovori #379 u: 08-11-2017, 00:47:08 »
Ovo ¹to ti govori¹:
ITB - 2000 eura
Plenum - 1000 eura
Motec - 3-4000 eura
Ruke za struju - 1500 eura

Ima se, mE¾E se :tooth
Od kud ti ove cijene, ovo sve napravis u ZG jako ozbiljno za osjetno manje novaca
niza i gas!
 

Offline Grdi

  • Èlan Alfa kluba 17
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1331
  • Karma: 379
  • Spol: Mu¹ki
    • Sveti Petar U Sumi
Odg: V6 motori
« Odgovori #380 u: 08-11-2017, 00:48:01 »
niza i gas!
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: V6 motori
« Odgovori #381 u: 08-11-2017, 00:48:09 »
da..èudno i nelogièno...kao i puno stvari kod talijana....ali zato ih volimo :lol :lol

Ma da, naravno.
I dalje mi je najveæa nelogicnost to ¹to nisu stavili variomat, jer je to ono ¹to je radilo mozda i najveæu razliku.

Offline Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2481
  • Karma: 121
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi A3
    • Zagreb centar
Odg: V6 motori
« Odgovori #382 u: 08-11-2017, 00:48:56 »
Spomenuo sam 12v motor iz razloga ¹to si ti rekao da sve fiat zajebe pa sam ti dao primjer pravog alfinog motora gdje fiat nije imao utjecaj.
Znaèi alfa radi 3.0 motor i napravi ga sa jednom bregastom po glavi a po duplim su i bili poznati. Imaju varijator u kuæi pa ga ne ugraðuju. Znali su da æe ga koristiti u utrkama a onda niti ne naprave maksimalnih 2999 kubika nego 2934.
Motor je ba¹ konstrukcijski lo¹e izveden i potrebno je puno modifikacija da bi bio "za nesto"

Spomenuo sam krivi M za usporedbu, mislio sam na E36m koji za brdo pripremljen ima 415 konja, znaèi ona 3.0 verzija jer onaj noviji 3.2 je bio prevelik, tako da je i e46 bio homogoliran za grupu A sa 3.0 motorom.

Za usporedbu, 12v Grupa A ima 250 konja.

Cim stavi¹ da je ITB ne¹to pod normalno da rjesimo par sitnica. Za ITB alfa nema rje¹enja, zato se ide na SA struju, jer se skida potenciometar gasa i stavlja se gas na sajlu. Zato se mora struja promjeniti.
Za ITB plenum nema mjesta pod haubama alfe, ono ¹to vidi¹ po netu su polurjesenja jer jedino tako stane.
ITB na cesti sa strujom koja radi na SA nije neka sreæe, to ne mo¾e biti auto za svaki dan, nema teorije.

I nije ba¹ neka sreca izgraditi mi¹ljenje na temelju par postova na alfa owneru koje su postali radnici AHM jer oni i prodaju taj proizvod

Uglavnom, alfin 3.0 je fora, meni najbolji motor ali to je motor zami¹ljen 1979 i takvog ga treba gledati a ne misliti da je los jer nisu stavili trkaèu struju gore i ¹ta ja znam ¹to sve ne.

Taj motor u najjaèoj varijanti se prodavao u 147GTA za 250t kn.
Ovo ¹to ti govori¹:
ITB - 2000 eura
Plenum - 1000 eura
Motec - 3-4000 eura
Ruke za struju - 1500 eura

Za te pare se slo¾i 3.7 i ima¹ auto koji koristi¹ za svaki dan.

Slozi se 3.7 i za puno manje novaca od ovoga tu nabrojanoga...

Sami kit je oko 3500€ + motor trebas, a to ti je najmanji priblem......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: V6 motori
« Odgovori #383 u: 08-11-2017, 00:49:51 »
Ima se, mE¾E se :tooth
Od kud ti ove cijene, ovo sve napravis u ZG jako ozbiljno za osjetno manje novaca

Govorim o onome ¹to se sada moze kupiti kao neki provjereni proizvod.
Sva¹ta se mo¾e napraviti ali uglavnom se ni¹ta me napravi


How Yes No

Nije ne¹to?

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: V6 motori
« Odgovori #384 u: 08-11-2017, 00:51:06 »
Slozi se 3.7 i za puno manje novaca od ovoga tu nabrojanoga...

Sami kit je oko 3500€ + motor trebas, a to ti je najmanji priblem......


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oces se kladiti da je ipak skuplje?  :tooth

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Mu¹ki
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #385 u: 08-11-2017, 00:51:32 »
Slozi se 3.7 i za puno manje novaca od ovoga tu nabrojanoga...

Sami kit je oko 3500€ + motor trebas, a to ti je najmanji priblem......


Sent from my iPhone using Tapatalk
gdje to?

u njemaèkoj su cijene upgradea na 3.7 dosta veæe kolko sa èuo..barem duplo od navedene
 

Offline Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2481
  • Karma: 121
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi A3
    • Zagreb centar
Odg: V6 motori
« Odgovori #386 u: 08-11-2017, 00:52:12 »
Oces se kladiti da je ipak skuplje?  :tooth

Necu, ali cca 5k€ ti treba za sloziti sve......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2481
  • Karma: 121
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi A3
    • Zagreb centar
V6 motori
« Odgovori #387 u: 08-11-2017, 00:52:59 »
gdje to?

u njemaèkoj su cijene upgradea na 3.7 dosta veæe kolko sa èuo..barem duplo od navedene

U engleskoj, komplet kit na 3.7, osim ak ne lazu na stranici...

Plus, treba ti motor jos i majstor i tako to...

Sent from my iPhone using Tapatalk
« Zadnja izmjena: 08-11-2017, 00:53:33 od Cobra »
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: V6 motori
« Odgovori #388 u: 08-11-2017, 00:53:38 »
gdje to?

u njemaèkoj su cijene upgradea na 3.7 dosta veæe kolko sa èuo..barem duplo od navedene

To ti je cijena klipova i obrade bloka. A tek onda krene veselje  :hap:



Necu, ali cca 5k€ ti treba za sloziti sve......


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dobro, ¾ivi bili pa vidjeli  :ok:

Offline Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2481
  • Karma: 121
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi A3
    • Zagreb centar
Odg: V6 motori
« Odgovori #389 u: 08-11-2017, 00:55:08 »
Ma nis od toga, bar kaj se mene tice...
Prvo ovo moje cudo dovesti u red, a onda krece veselje, malo plenum, malo klapna i tak to, nista pretjerano...


Sent from my iPhone using Tapatalk