Auto sa ITB-om, tim bregastim i otvorenim auspuhom nije za se voziti po gradu a da ne govorim o tehnièkom. Sa tolikim modifikacijama Me46 ide na 400.
Bregaste nisu dirali, serijske su, to sve govori samo za sebe (a proci TP si vratis kat i zatvoreni lonac

)

Bmw-i imaju itb-e serijski od 80ih, a gdje su tu alfe?!
Inace, kod 3.0 24v sa spic klipovima i jacim bregama, i svime ranije navedenim (pricam o ekvivalentnom setupu e36 ali bez vvt-a) su izvukli vise od e36 sa 280ak ks, govorim o autu kojeg se moze voziti svaki dan i koji prolazi TP (plinovi) kad se vrate kat i zatvoreni lonac

Govorim iskljucivo o 24v da me krivo ne shvatis

Motori su odlicni, imaju odlicnu VE, odlican potencijal...
3.0/3.2 24v sa setup-om kakav ima E36 S50 bi bio motor u istom tom rangu, a alfe od svega navedenoga nemaju nista. E46 ne ide do nikakvih 400ks jer E46 vise manje sve te pizdarije vec ima i auto je na nekom maksimumu, dok GTA nema nista od svega navedenoga (bregaste slicnih spec, ekvivalentni CR sa pripadajucim klipovima, itb, plenum veci, vanos (aka varijator), adekvatnu elektroniku koja to prati itd). Vjerojatno jedan od razloga lezi i u cinjenici sta se radi o V6 koji je vec sam po sebi drasticno skuplji proizvod od jednog R6 (ekvivalent boxeru naspram R4)

Bmw je ponudio dobro zapakiran proizvod, a alfa je ponudila goli k. jer je Fiat rekao da ce tako biti i da je to dovoljno. Istina da je tome pridonijela i cinjenica da alfa u tom trenutku nije imala rwd bazu gdje bi mogla zapakirati takav jedan superioran proizvod (kao danas npr Giuliu

), ali to tako bude kad radi troskova pet marki baziras na istoj ogranicenoj platformi ...dodje sve na svoje

Pricam iskljucivo o 24v, a u 12v necu ulaziti jer je to koncepcijski skroz drukciji motor i to je vise manje ok sta se tada nudilo zapakirano u 75 (nemam nikakve zamjerke), po meni vise manje ok proizvod, ali mi smeta da je bmw uvijek imao stepenicu-dvije vise
