31-01-2023, 03:09:57

Autor Tema: TD / JTD / JTDm motori  (Posjeta: 362521 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Dama 166

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3780
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #30 u: 07-07-2007, 22:56:19 »
nece imati ni jedan problema sa palenjem, ako se sipa kvalitetan Dizel, jer bas sa CR i MultiJet ima finije ubrizgavanje sa manjom kolicinom po dizni i vecim pritiskom nego sadasnji, i da je kompresija manja je takodjer logicno ako dignu Pritisak Turba ili cak stave dva. Na 103KW je mozda neznam tocno ali negdje pritisak ubrizgavanja oko 1600 Bara koji zadovoljava Euro 3, dok kod novijih je vec na 1800 za Euro 4, a Euro 5 ce biti oko 2100 Bara. Na dizni postoje zavisi od konstrukcije klipa i motora 4-6 otvora u velicini od nekih 0,02mm i kad se kroz to ubrizga Dizel moze si svako misliti u kojem maglenom stanju ulazi u Zyl. Raspored otvora dizni na Injektoru se radi kao gore vec receno po formi klipa i obujma motora. Neke su u jednom redu, neke zik-zak.
Da bi opet dosli na staru temu sa Losom CR ima mogucnost do 8 ubrizgavanja ali nije ni bitno.


Ma gle znam ja otprilike što je sve moguće sa CR sustavima, i to će svake godine još više napredovati (trenutno CR3, 1800bar i više , piezo brizgaljke, do 10 a uskoro i više otvora na dizni, tko zna koliko ubrizgavanja u taktu...)

Ali mi ovdje govorimo o Fiat-ovim JTD motorima čiji je maksimum danas (računam i najnoviji 1.9 16V Mjet TwinTurbo 188ks):
CommonRail 2
1600 bar
max 5 ubrizgavanja u taktu
i zadovoljavaju Euro4 (a ti motori su navodno spremnii za Euro5)

Tako da nema smisla sad razglabati o onome čega još nema. Nažalost Fiat još ne iskorištava pun potencijal CR tehnologije (koju je sam začeo) i kao i obično kaska za konkurencijom kad su u pitanju nove tehnologije, ali eto...

ne pa nije problem, samo kazem momentalno se radi CR4, a ta verzija nije CR2 nego CR1H tj. pravi naziv CP1H ili vec kako bilo od jedan do sadasnjeg 4 samo sto 2-jka nije 2 nego 1h. nemres to ni znati jer se tako u stampi ne pise, i ako nemas koga da radi u boschu ili u Simensu.
Jeli Fiatovi ili bilo koji drugi princip je isti a ostalo su nijanse. Jel i drugi kuhaju isto sa Vodom ili mislis da onu mogu na suho kuhati. Ne iskoristava ga jos ni jedan proizvodjac, jer to nije u interesu nikome a pogotovo onima koji to rade  :da: :da: . I sta kad bi iskoristili sve odmah sta bi onda. bilo par miliuna ljudi na cesti za par godina. Pa ppogon na Vodu vec stoji i Dajmler ga je vec uveo u svoja neka auta samo kao test. Busevi i neki Taxi su vec u prometu, i to vec oko 1 i pol godine. Pa bi postavio pitanje zasto vec to ne izbace na trziste  :?: :?: :?:, sta bi onda sa konvencijalnim pogonom  :?: :?: :?:, sve na otpad ili sta. Cijena je malo veca ali je i korist ogromna!!! Otpada porez na zagadjivanje, troskovi za benzin itd.
« Zadnja izmjena: 07-07-2007, 22:56:37 od Dama 166 »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #31 u: 08-07-2007, 12:09:40 »
Je, ali manja kompresija ima i svojih prednosti...

Naime motori sa manjom kompresijom ljepše/tiše rade, a naravno kao što si ti i rekao moguća je veća specifična snaga.



A što se tiče paljenja, paaa to je malo kompliciranija priča. Da se radi o starim TD motorima to bi štimalo ali...

Čak ni prvim JTD motorima kod paljenja u ljeti grijači skoro ni ne trebaju, a čak ni oni koji su pregurali 200k Km nemaju problema s palenjem, a o čemu se radi.
Kompresija je manja (pa je i temperatura manja), ali JTD motori koriste brze tanke grijače velike snage koji tu odrađuju odličan posao, zatim kad je motor hladan ovisno o generaciji CR sustava nafta izlazi pod pritiskom do 1350-1600 bara i to u 3-5 mlazova što sigurno pridonosi boljem izgaranju, i ono što je najvažnije elektronsko ubrzgavanje omogućava trenutak ubrizgavanja po želji, pa kod hladnog motora centrala daje vrlo rano palenje (zato JTD i jesu tako glasni na hladno) i motor mora biti prilično loš da ne bi upalio.
Zapravo ako JTD i ima problema sa palenjem onda je to vjerovatno zbog dotrajalog sustava ubrizgavanja.

Imam ja motokultivator Goldoni iz 1971. godine sa Lombardini dizelom od 13 ks. Nema ni "s" od struje, ni grijača ni CR , ništa, čista mehanika. Na temperaturi ispod nule upalit će na prvo potezanje konopa. To dobro paljenje je zasluga direktnoga ubrizgavanja (ima ga taj motor) koje imaju i kamioni i autobusi, radni strojevi, bar 50 godina unazad. U automobile su se ugrađivali dizeli i TD sa pretkomorama zbog mirnijeg i mekšeg rada. Pretkomora ima relativno veliku površinu koja ohladi zrak u taktu kompresije i da bi se taj gubitak topline nadoknadio treba grijače prilikom startanja.

I motorima sa direktnim ubrizgavanjem  se s vremenom (mislim u radu) potoše cilindri i prstenovi i jednoga dana pri paljenju neće postići dovoljan tlak i temperaturu da se zapali ubrizgana nafta ma na koliko bara mi nju brizgali. Prilikom paljenja svi motori bez razlike su atmosferci, ne pomaže ni turbo ni biturbo ni twin turbo jer se ne okreću. Motori sa nižim kompesionim omjerom su u tom slučaju hendikepirani i imaju manju rezervu za trošenje cilindara i prstenova.

Po mom proračunu radni vijek će im (onima sa 1:16.5) biti manji za 30-35% u odnosu na starije verzije JTD motora (onima sa 1:18.45). To se sada ne može provjeriti jer se još nisu počeli prodavati, ali za desetak godina će se sve znati.
 

Offline piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5589
  • Karma: 847
  • Spol: Muški
  • GYMM
    • Zagreb
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #32 u: 18-01-2008, 09:55:35 »
1.6 M-JET 120 cv...engine launch in April

- Potenza: 120 cv a 4.000 RPM;
- Coppia massima: 300 Nm a 1.500 RPM (+25% rispetto al 1.9 M-Jet 120 cv);
- Numero di cilindri: 4;
- Cilindrata: 1598 cc;
- Alesaggio: 79,5 mm;
- Corsa: 80,5 mm;
- Numero Valvole: 16;
- Rapporto di compressione: 16,5:1;
- Pressione di iniezione a 1600 bar + nuovi iniettori + nuove strategie di iniezione;
- Nuovo turbo (Geometria Variabile) che sopporta maggiore carico termico e meccanico;
- Nuova EGR + candelette di preriscaldamento Low Voltage + materiali e leghe ad alta resistenza per molte componenti (Cuscinetti ed Anelli di tenuta Pistoni);
- Nuovo tipo di DPF: CCDPF (Close Coupled DPF) ovvero l'integrazione di "DPF e Catalizzatore Ossidante", posizionato a ridosso della turbina, al fine di favorire riscaldamento catalizzatore e minor spreco di carburante durante la rigenerazione;
- Euro5 Ready;
- Intervalli dei tagliandi a 35.000km;
- Consumo inferiore dell'8% (ciclo NEDC) rispetto al 1.9 M-Jet 120 cv;
- Comfort acustico: IA migliorato del 7% (130 km/h) rispetto al 1.9 M-Jet 120 cv.
MiTo
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #33 u: 23-01-2008, 16:01:58 »
Evo konačno i službeno predstavljeni novi 1.6 Multijet motori, možemo ih očekivati u novoj Alfi Junior  :ok:

italiaspeed.com



1.6 Multijet 16V
obujam: 1598 ccm
provrt 79.5 mm x hod 80.5 mm
snaga: 105ks @ 4000rpm
moment: 290Nm @ 1500rpm
ubrizgavanje: Multijet, max 1600 bar
turbo: elektronski reguliran sa fikson geometrijom krilaca
krivulja snage i momenta:




1.6 Multijet 16V
obujam: 1598 ccm
provrt 79.5 mm x hod 80.5 mm
snaga: 120ks @ 4000rpm
moment: 300Nm @ 1500rpm
ubrizgavanje: Multijet, max 1600 bar
turbo: elektronski reguliran sa varijabilnom geometrijom krilaca
krivulja snage i momenta:

Offline Neven

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5044
  • Karma: 1430
  • Spol: Muški
  • 147 JTDm
    • Varaždin
    • Naljepnice - dizajn, izrada i prodaja
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #34 u: 25-01-2008, 08:17:28 »
Ima netko sliku krivulje momenta i snage 1.9 jtdm 120 ?

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #35 u: 26-01-2008, 19:23:22 »
Ima netko sliku krivulje momenta i snage 1.9 jtdm 120 ?


Ovo ti je iz brošure od 147, grafovi nisu posebno precizni, ali otprilike vidiš o čemu se radi...
I inače graf za 1.9JTDM 120ks, ti se ne razlikuje posebno od grafa za 1.9 JTD 110/115ks.


Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #36 u: 01-03-2008, 20:09:40 »
Nevjerovatno ali istinito, Fiat-ov 1.9 TD (koji je od 1986.god. ugrađivan u Fiat Ritmo/Regata/Tipo/Tempra, Lancia Delta1/Delta2/Dedra, AlfaRomeo 145/146/155) je još živ :da:

Gledao sam na RTRS-u emisiju Autovizija, i vidim voze neki kineski pickup Gonow Troy, kažu ima šasiju od Toyote i licenciran motor od Fiata, pa reko da vidim o čemu se radi...
A kad sam vidio da pod haubom ima Fiat-ov 1929ccm Turbo Diesel od 90ks nisam mogao vjerovati... :o000: :o000: :o000:



Da stvar bude zanimljivija pogledao sam malo na netu i vidim da je u Bosni taj auto dosta popularan, čak je bio u izboru za terenac godine :) :) :)
Evo i testa za terenac Gonow Victory:
Auto OnLine

Offline sven

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 492
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • 33
    • ZG
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #37 u: 01-03-2008, 20:41:31 »
Pa nevjerojatno!!!  :o000:  :happ:

Da li znaš kakve preinake su kinezi napravili na tom motoru, kolika je garancija?
Možda bi se preko zastupstva tih kineza u Bosni moglo kupiti taj novi motor i staviti u Tipo/146 itd.  :color:
Il silenzio della notte è stato brutalmente disturbato dalla musica del mio Alfa Romeo...
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #38 u: 01-03-2008, 21:58:41 »
Pa nevjerojatno!!!  :o000:  :happ:

Da li znaš kakve preinake su kinezi napravili na tom motoru, kolika je garancija?
Možda bi se preko zastupstva tih kineza u Bosni moglo kupiti taj novi motor i staviti u Tipo/146 itd.  :color:


Pošto kinezi taj motor rade po licenci, a kubikaža i snaga je ostala ista vjerujem da nema većih preinaka (vjerovatno je stavljena novija visokotlačna pumpa, jer pretpostavljam da mora zadovoljavati bar Euro3)...

A nevidim ni neke isplativosti da se kupuje taj novi motor kad je isti kao i oni stari, a čak da i trebaš novi motor jeftinije je napravit generalku na starome nego kupovati novi motor...

Uglavnom ja sam ostao paf, nakon 22 godine taj se motor još ugrađuje u nove automobile  :)

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #39 u: 01-03-2008, 22:12:30 »
Pročitao test. Ono je TD motor jer kažu da slabo ide ispod 2000 rpm. O potrošnji pišu bajke, ne može to biti tako nisko za terenca od skoro 5 metara. Naša Delta sa istim motorom troši upravo toliko.
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #40 u: 01-03-2008, 23:16:24 »
Pročitao test. Ono je TD motor jer kažu da slabo ide ispod 2000 rpm. O potrošnji pišu bajke, ne može to biti tako nisko za terenca od skoro 5 metara. Naša Delta sa istim motorom troši upravo toliko.


Većina toga što su napisali uglavnom je dobar opis tog TD motora:
- Pogonski agregat je dosta bučan i ima karakterističan zvuk pumpe visokog pritiska
- Na niskim obtrajima, motor se guši, a pravu snagu pokazuje tek preko 2000 obr/min

A što se tiče potrošnje, dobro kažeš tako nekako troši i moja 146. :clap:

Pa sam potražio malo po netu podatke za taj Gonow, ima 1700Kg, ide 140Km/h, a prepisali su tvorničke podatke o potrošnji (grad 9l, otvoreno 6.6l, mješovito 7.8l) što naravno nikad nije baš točno.

Još jednu zanimljivu stvar sam primjetio, piše da motor ima 210Nm na 2500rpm (moj recimo ima 186Nm na 2500rpm), pa pretpostavljam da pumpa ima nešto veći pritisak ubrizgavanja goriva kad motor ima veći moment...


Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #41 u: 24-03-2008, 21:27:02 »
Saznao sam u međuvremenu: taj ventil služi za gašenje motora. Leptir se zatvori i motor se ugasi.
 

Offline GTA 147

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1174
  • Karma: 204
  • Spol: Muški
  • 147 JTDm16v
    • Highway Tuhelj
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #42 u: 29-04-2008, 09:38:18 »
Postoji li kakva razlika u izvedbi JTD motora kod 147 i 156?

Evo što me dovelo na takvo razmišljanje..

147 JTD8v 115ks --> crveno područje okretaja počinje na 4500 o/min;  156 JTD 8v  115 ks --> crveno područje okretaja na 5000 o/min
147 JTDm16v 140ks -->                     - II -                      4500 o/min;  156 JTDm 16v 140ks -->                        - II -         5000 o/min
147 JTDm16v 150ks -->                     - II -                      4500 o/min;   156 Crosswagon JTDm 16v 150ks -->     - II -         5000 o/min

Zbog čega taj pomak od 500 o/min?

 :mah:
Piše se, v Tuhlju!  :craz
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #43 u: 29-04-2008, 09:54:13 »
Izgleda da je bilo bisera koji su ga auto putem vozili na 5000 rpm. Čitao sam na jednom forumu da je jedan tako uništio motor od Vectre od 150 ks. Jest da ga nije proizvela Alfa, ali je po licenci. Meni se čini da bi bolje bilo da su stavili kod svih motora žuto područje od 4500-5000 rpm. To žuto znači da ga možeš držati na tim okretajima kratko.
Kod dizela crveno područje ima potpuno drugačiji razlog u odnosu na benzinca. Kod benzinca je čisto zbog mehaničkih razloga, kada opruge ventila ne mogu dovoljno brzo vraćati ventile i postoji mogućnost da klip udari u ventil.
Kod dizela nema taj problem jer su okretaji niži, ali ima drugi problem toplinske prirode. Kod dizela je sporije izgaranje i kod velikog broja okretaja se dogđa da je klip otišao skoro do donje mrtve točke, a još sve gorivo nije izgorilo. Posljedica toga je slaba efikasnost i visoka potrošnja na visokim okretajima, ali je opasnost u tome što se diže temperatura ispušnim plinovima koji onda užare ispušnje ventile i turbo punjač. To se ne može dogoditi recimo prilikom pretjecanja, ali kada bi ga se stalno pržilo na 5000 rpm postoji velika vjerojatnost da se uništi motor.
 

Offline Agneza

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1807
  • Karma: 503
  • Spol: Ženski
  • 147 1.9 JTDm
    • Zagreb
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #44 u: 29-04-2008, 10:30:14 »

šta bi bilo dugo - recimo 2 minute ili pola sata ? Također, ono što sam ja primjetila na svojoj 147 je da se hoče zavrtit u crveno na nižim brzinama dok recimo u 5. na autoputu ne možeš ju dobiti u crveno, dakle max okretaju su joj 4200-4300... barem meni nije uspjelo više a max brzinu koju je postigla je skoro pa 210 km/h i to ne jednom ... Ne znam sad dal sat laže (vjerojatno malo laže) ali kažem, ni pri toj max brzini (više neće nikako   :craz ) ne ide u crveno
 

Offline GTA 147

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1174
  • Karma: 204
  • Spol: Muški
  • 147 JTDm16v
    • Highway Tuhelj
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #45 u: 29-04-2008, 10:47:41 »
Ali čemu onda razlika; zašto crveno područje okretaja nije isto?
Nije da mi je to toliko bitno, ionako ne forsiram(o) preko 4000-4200 o/min, al eto, zanima me..

Piše se, v Tuhlju!  :craz
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #46 u: 02-05-2008, 14:45:12 »
šta bi bilo dugo - recimo 2 minute ili pola sata ? Također, ono što sam ja primjetila na svojoj 147 je da se hoče zavrtit u crveno na nižim brzinama dok recimo u 5. na autoputu ne možeš ju dobiti u crveno, dakle max okretaju su joj 4200-4300... barem meni nije uspjelo više a max brzinu koju je postigla je skoro pa 210 km/h i to ne jednom ... Ne znam sad dal sat laže (vjerojatno malo laže) ali kažem, ni pri toj max brzini (više neće nikako   :craz ) ne ide u crveno
To što postižeš u 5. brzini je maksimum što auto može. Mora se zaustaviti na nekoj brzini gdje je snaga motora izjednačena sa snagom otpora (zraka i trenja guma i  trenja u zupčanicima), a kod tebe je to baš pri toj brzini. 
Kratki prolaz bi bio red veličine 5-6 sekundi. Ne bi motoru ništa bilo kad bi bio 5-6 sekundi u početku crvenoga.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #47 u: 02-05-2008, 14:48:56 »
Ali čemu onda razlika; zašto crveno područje okretaja nije isto?
Nije da mi je to toliko bitno, ionako ne forsiram(o) preko 4000-4200 o/min, al eto, zanima me..



Meni je skroz logično to kako su stavili sada  crveno na 4500 rpm. Motor ima max snagu na 4000 rpm. Prije su stariji dizeli  (recimo legendarni 1.9 TD od Fiat/Alfa/Lancia) imali max snagu na 4100-4200 rpm, a crveno na 4500-4600 rpm.
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #48 u: 10-05-2008, 20:11:03 »
Lista iz Fiat-ove servisne knjige, simptomi i mogući uzroci kvarova na TD motoru:


Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #49 u: 21-05-2008, 12:37:05 »
Postoji li kakva razlika u izvedbi JTD motora kod 147 i 156?

Evo što me dovelo na takvo razmišljanje..

147 JTD8v 115ks --> crveno područje okretaja počinje na 4500 o/min;  156 JTD 8v  115 ks --> crveno područje okretaja na 5000 o/min
147 JTDm16v 140ks -->                     - II -                      4500 o/min;  156 JTDm 16v 140ks -->                        - II -         5000 o/min
147 JTDm16v 150ks -->                     - II -                      4500 o/min;   156 Crosswagon JTDm 16v 150ks -->     - II -         5000 o/min

Zbog čega taj pomak od 500 o/min?


Ne postoji nikakva razlika između tih motora, a nije ni meni jasno zašto 156-ice imaju crveno tek od 5000rpm, jer je to maksimalan broj okretaja koji ti motori uopće mogu postići...

Offline Boogie Man

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1711
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
  • AR 146 1.6 TS
    • Split
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #50 u: 15-10-2008, 08:44:34 »
 :mah: ekipa jeli mi može netko pobliže objasnit koja je razlika (ako je uopće ima) između jtd od 105 ks i jtd od 110 ks, naravno osim u 5 konjića, jer san čua priče da ovaj motor od 105 ks puno više vibrira,više troši i više dimi (predpostavljam zbog one euro 3 norme).  :?:?: i koliko variraju razlike u performansama? 
« Zadnja izmjena: 15-10-2008, 10:48:11 od Boogie Man »
CoMe In PeAcE, oR sTaY aT hOmE !!!
 

Alfa-Dodo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #51 u: 19-10-2008, 19:24:33 »
Moja je od 110 ks i mislim osobno da nema neke razlike jer je samo stvar u elektronici. Motor je isti koliko je meni poznato  :ok:
Piše ti na početku ovoga da je razlika samo u varijabilnoj turbini pa možda zbog toga manje vibrira ili tako to. Moja ima sasvim dobre performanse još uvijek, samo moja je pažena i mažena  :love3: :da:
« Zadnja izmjena: 19-10-2008, 19:27:49 od Alfa-Dodo »
 

Offline 156 sp1 rosso

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5257
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 156 2.4 20v, GP 1.4 8v
    • ZAGREB
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #52 u: 19-10-2008, 19:31:04 »
Moja ima 110 ks i koja je razlika od 115 ks.
Gubila il dobila......zauvijek si moja voljena. Volim te Hrvatska.
 

Alfa-Dodo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #53 u: 19-10-2008, 19:39:08 »
Pa ništa posebno, malo poboljšan motor ali tehnika ista. Ne brini to su među najboljim motorima ako ih paziš i održavaš nemaš frke  :ok:
 

roby_zg

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #54 u: 03-12-2008, 13:55:34 »
Pozdrav svima,
nisam siguran je li ovo bas mjesto za ovaj moj post, ali imam velikih problema i nadam se da ce mi netko moci pomoci svojim odgovorom i savjetom.
Vlasnik sam Alfe 156 2.4 JTD, 2003. godina. Auto ima svega 46 000km, dakle, gotovo nov. Međutim, iako je uredno odrzavan u ovlastenom servisu, imam problema sa motorom. Naime, ponekad se pojavljuje cukanje i motor gubi snagu bez ikakvog meni objašnjivog razloga. Najprije sam sumnjao na gorivo, i dalje mislim da je gorivo krivac svemu, ali isprobao sam i gorivo OMV-a, Tifona i Ine i problem je i dalje prisutan. U servisu tvrde da je sve sa autom OK i da nema nikakvih problema. Naravno sad kad je isteklo jamstvo pojavile su se neke price od strane servisera da je mozda rijec o turbini. Razgovrao sam sa drugim kolegama koji imaju dizelase i jedan kolega koji ima VW golfa 5 imao je istih problema. Otisao je u Sloveniju na servis, buduci da su mu u Zagrebu rekli da je otisla turbina i da kvar kosta 12 500 kuna. U Sloveniji su mu ocistili cijeli sustav za dovod goriva i od tada vise nema nikakvih problema sa autom. S obzirom na simptome koje mi je on opisao, mislim da je i na mojoj Alfi isti problem u pitanju. Moze li mi netko reci je li imao ili ima istih problema i kome da se obratim. Autocommerce jednostavno tvrdi da je sa autom sve Ok i da nema razloga za ciscenje sustava za dovod goriva unatoc tome sto ja to zahtijevam. Jednom su nesto malo napravili i bilo je dobro nekih 5 000-10 000 kilometara, no, sada se opet vratilo na staro. To samo meni dokazuje da turbina nije u kvaru, jer, ili radi ili ne, jer ne moze 10 000 km raditi savrseno, pa onda opet ne i tako ispocetka. Molim pomoc i savjet.
 

Offline alfista147

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3288
  • Karma: 108
  • Spol: Muški
  • 147 kombajn edisn
    • Rijeka
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #55 u: 03-12-2008, 14:03:13 »
Obrati se Sebu....Sebastijan Bertol-magistar za alfe!! :craz :craz
trazim plug za kombajna marke alfa ,tip 147 i prikolicu za žito
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #56 u: 03-12-2008, 14:13:29 »
Pozdrav svima,
nisam siguran je li ovo bas mjesto za ovaj moj post, ali imam velikih problema i nadam se da ce mi netko moci pomoci svojim odgovorom i savjetom.
Vlasnik sam Alfe 156 2.4 JTD, 2003. godina. Auto ima svega 46 000km, dakle, gotovo nov. Međutim, iako je uredno odrzavan u ovlastenom servisu, imam problema sa motorom. Naime, ponekad se pojavljuje cukanje i motor gubi snagu bez ikakvog meni objašnjivog razloga. Najprije sam sumnjao na gorivo, i dalje mislim da je gorivo krivac svemu, ali isprobao sam i gorivo OMV-a, Tifona i Ine i problem je i dalje prisutan. U servisu tvrde da je sve sa autom OK i da nema nikakvih problema. Naravno sad kad je isteklo jamstvo pojavile su se neke price od strane servisera da je mozda rijec o turbini. Razgovrao sam sa drugim kolegama koji imaju dizelase i jedan kolega koji ima VW golfa 5 imao je istih problema. Otisao je u Sloveniju na servis, buduci da su mu u Zagrebu rekli da je otisla turbina i da kvar kosta 12 500 kuna. U Sloveniji su mu ocistili cijeli sustav za dovod goriva i od tada vise nema nikakvih problema sa autom. S obzirom na simptome koje mi je on opisao, mislim da je i na mojoj Alfi isti problem u pitanju. Moze li mi netko reci je li imao ili ima istih problema i kome da se obratim. Autocommerce jednostavno tvrdi da je sa autom sve Ok i da nema razloga za ciscenje sustava za dovod goriva unatoc tome sto ja to zahtijevam. Jednom su nesto malo napravili i bilo je dobro nekih 5 000-10 000 kilometara, no, sada se opet vratilo na staro. To samo meni dokazuje da turbina nije u kvaru, jer, ili radi ili ne, jer ne moze 10 000 km raditi savrseno, pa onda opet ne i tako ispocetka. Molim pomoc i savjet.


Nije baš tema za kvarove ali

Trebao bi otići na dijagnostiku da se vidi kakve greške javlja centrala kada ti cuka i gubi snagu, ovako napamet:
- ako voziš auto većinom po gradu, i ako na određenim okretajima izgubi snagu zna se dogoditi da se začađi turbina i ne radi regulacija krilaca pa je prevelik pritisak na usisu i onda te centrala baci u safe mod što rezultira gubitkom snage
- ako auto baš trza/cuka možda ne bi bilo loše napraviti čišćenje sistema za ubrizgavanje

Uglavnom javi se Seb-u, on će ti vjerovatno ustanoviti uzrok problema, a ima i kemijsko čišćenje sistema za ubrizgavanje...

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #57 u: 03-12-2008, 14:19:10 »
:mah: ekipa jeli mi može netko pobliže objasnit koja je razlika (ako je uopće ima) između jtd od 105 ks i jtd od 110 ks, naravno osim u 5 konjića, jer san čua priče da ovaj motor od 105 ks puno više vibrira,više troši i više dimi (predpostavljam zbog one euro 3 norme).  :?:?: i koliko variraju razlike u performansama? 

1.9 JTD 105ks je Euro2 motor i općenito prva verzija JTD motora uopće, ako je ispravan ne bi trebao ništa više vibrirati/trošiti/dimiti od verzija sa 110/115ks.

1.9 JTD 110ks je Euro3 motor, u principu je to isti motor, ali razlika u odnosu na 105 ks je recimo što ima turbinu sa varijabilnom geometrijom krilaca, noviji EGR sistem, noviji sistem ubrizgavanja, itd...

Offline VIRANIN

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 206
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • Vir
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #58 u: 25-12-2008, 21:26:32 »
Imam alfu 166,2.4jtd ,2001god ima 140ks zanima me koliko taj motor moze proci sad ima 208000 i super je?
Alfa 166
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2284
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • Možda Giulia
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #59 u: 27-12-2008, 15:12:35 »
Imam alfu 166,2.4jtd ,2001god ima 140ks zanima me koliko taj motor moze proci sad ima 208000 i super je?
Uz odgovarajuču njegu i malo sreče još toliko,bez večih zahvata!