0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.
as ti gospe sinjske.. sta ja vozim...
stavili smo seleniju za sad nis ne trosi ulja al me to zabrinjava morat cemo tlak izmjerit
Malo je smekara prepoznalo ovo savrsenstvo talijanske mehanike. Taman kad se mislilo da će JTD zadati zavrsni udarac, pojavilo se ovo čudo i spasilo stvar. Sada je JTD tamo gdje i pripada, na dnu ponude
Evo da malo ozivim ovu temu koju malo tko prati kao i aute s doticnim motorom Pa evo da podijelim svoje iskustvo nakon generalke JTS-A... Napravljeno je apsolutno sve sto se trebalo i nije trebalo promijeniti od klipova,novih karika,novih katalizatora,letecih,ociscene su dizne,pobrušena glava itd... jucer sam nakon prijeđenih cca 150 kilometara malo isprobavao ponašanje auta nakon svega toga... Sada konacno lijepo vuce vec od nekih 3 tisuce okretaja i mogu reci da se cak osjeti neka razlika... auto prije generalke nije isao s mjesta... potrošnja je mozda nekih 8,5 litara plus sto BC laže... ali sveukupni dojam... zadovoljan sam za sad. Nadam se da ce služiti barem 30 tisuca bez nekih vecih mušica. Pošto je planiram ostaviti za sada zato sam se i odlucio na taj potez slaganja... dok ne naleti nesto bolje jednog dana...
Ova predzadnja rečenica baš ulijeva optimizam!
I to s obzirom na uloženu cifru koja i nije puno manja od te očekivane kilometraže
samo pozitiva... vidjet cemo... put za Split i nazad ce biti veliki test
Nadam se da će izdržati ipak malo dulje od toga, bar do Splita 2021 godine.U protivnom mogao si rentati Ferarri za susret pa se pravit da si bogati odvjetnik iz inozemstva smislit cu nesto za iduci put... ako nista onda bar sa jednim od onih auta koje nitko nije vidio a zapravo ih imam jel... Poslano sa mog SM-A530F koristeći Tapatalk
Misliš da "uzima" kunu po kilometru?
Btw vidjeh na vise filmica na yt da preporucuju maltene pod obavezno stavljanje oil katch can-a na povrat plinova (iberlauf) na usis kod svih benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem...