p.s. rekao mi je jedan majstor da su karike glavni uzrok povećane potrošnje ulja ovog motora. Ali da se one zamijene bez skidanja motora. Uz to mi je rekao da je dobro promjeniti brtvu glave, leteće ležajeve i očistit motor od gareži i da je to kao neka manja polugeneralka. To bi me navodno koštalo oko 3500kn. Opet manje nego kvačilo i zamašnjak kod tebe, a barem vozim alfu na pravom pogonskom gorivu
ta cijena od 3500 je odlicna. mene je slican posao kostao 8000kn
za karike najbolje vidis tako da izmjeris kompresiju. nasao sam na netu da bi trebala kompresija biti oko 15kg/cm2 a meni je bilo 11.
sto se tice performansi mislim da vise utjece ta zacadenost nego karike. jts na celu klipa ima utor, kao recimo vrtlozna komora, a meni je to bilo sve zapunjeno. ventili i usisna grana isto tako puna garezi.
nakon te polugeneralke malo sma je razradivao, na 300km sam je vec izvrtio do kraja jer nisam vise mogao izdrzati, i dok sam otisao na brod sam napravio nekih 600km i nije popila nista. uglavnom, moglo bi se reci da je potronja ulja zbog karika. sad koliko ce to trajati nemam pojma.
moja je na cca 170tkm
sto se tice ulja, prijasnji vlasnik (do 80tkm) je svakih 10tkm stavljao 20K, ja sam nastavio sa racingom.
sada nakon tog veceg servisa je ponovno unutra nego "obicno" ulje. mislim yacco 10-40 ili nesto tako. nisam iskreno ni pitao precizno, rekao sam da stave na svoju dusu sto god zele.
sto se tice tih bobina, to prodimi kako prodimi, svima bude tlaka i napravi nervozu jer "svako malo prdne jedna" a zapravo samo treba sve 4 promjeniti cim prva ode i opet mir sljedecih 120-150tkm