15-05-2025, 11:50:24

Autor Tema: JTS motori  (Posjeta: 124029 vremena)

0 Èlanova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline buzz11

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4251
  • Karma: 209
  • Spol: Mu¹ki
  • This time, next year, will be millionaire
    • Rapperswil, Switzerland
    • Personal web site
Odg: JTS motori
« Odgovori #90 u: 02-05-2013, 21:44:21 »
Upravo tako  :da:  :ok:

@ ostali BMK za dizel i usporedivanje sa traktorima, ja nemislim bacat novce na turbine,egr-ove,zamasnjake itd da se mogu hvalit kako vozim nacipanog traktora  :grinning-smiley-044:

156 2.4 10V 150 KS štok...sada cca 190 li la, koji gore dole, 202000 km, egr iskopčan, zamašnjak oriđiđi, turbina niti taknuta, zapravo na motoru ništa nije niti taknuto, 5 cilindara riču ko bijesni bik u koridi, kad ga načepiš čupa bubrege pod uši...taj moj načipani traktor papa za doručak sve te 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2 jts kad god  :funny: ...a radilica...to ni ne znam šta je...nešto tamo u bloku motora  :song: ...varijator  :?: nikad čuo ... a potrošnja...7,5 po gradu nimalo nježne vožnje  :song: :song: :song:

Za razliku u cijeni i količini potrošenog goriva mi sa čađarama sasvim pristojno možemo održavat naša takataka kolica :hap:

Al jednom kad ću imat brdo para onda ću si priuštit jednog 3.2 da se nađe :song:
« Zadnja izmjena: 02-05-2013, 22:49:35 od buzz11 »
Ex: AR 33 1.7 16V, Fiat Brava 1.4 12V, AR 156 2.4 JTD, AR Giulietta 1.4 TB, A3 2.0 TFSI, AR 147 1.9 JTDm Q2
Trenutno: AR 147 1.9 JTD, Fiat Bravo 1.4TB MultiAir Sport
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Mu¹ki
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #91 u: 02-05-2013, 23:02:18 »
156 2.4 10V 150 KS ¹tok...sada cca 190 li la, koji gore dole, 202000 km, egr iskopèan, zama¹njak oriðiði, turbina niti taknuta, zapravo na motoru ni¹ta nije niti taknuto, 5 cilindara rièu ko bijesni bik u koridi, kad ga naèepi¹ èupa bubrege pod u¹i...taj moj naèipani traktor papa za doruèak sve te 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2 jts kad god  :funny: ...a radilica...to ni ne znam ¹ta je...ne¹to tamo u bloku motora  :song: ...varijator  :?: nikad èuo ... a potro¹nja...7,5 po gradu nimalo nje¾ne vo¾nje  :song: :song: :song:

Za razliku u cijeni i kolièini potro¹enog goriva mi sa èaðarama sasvim pristojno mo¾emo odr¾avat na¹a takataka kolica :hap:

Al jednom kad æu imat brdo para onda æu si priu¹tit jednog 3.2 da se naðe :song:

ako imas preko 16 godina zabrini se ozbiljno
 

Offline darkoqv

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3507
  • Karma: 42
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo 145 QV
    • Crna Gora,Sutomore
Odg: JTS motori
« Odgovori #92 u: 02-05-2013, 23:03:04 »
ako imas preko 16 godina zabrini se ozbiljno
::) ::) ::) :kokice: :kokice: :love-smiley-013: :love-smiley-013:
Cuore Sportivo
 

Offline buzz11

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4251
  • Karma: 209
  • Spol: Mu¹ki
  • This time, next year, will be millionaire
    • Rapperswil, Switzerland
    • Personal web site
Odg: JTS motori
« Odgovori #93 u: 02-05-2013, 23:10:09 »
ako imas preko 16 godina zabrini se ozbiljno

 :?: a vi sa benzinjarama ne znate za šalu?  :sport:
uopće me ne zamara benzin, diesel, 50 ili 250 KS. Ja uživam u činjenici da vozim alfu i sasvim mi je svejedno koji je motor ispod haube.
Kolega dragi ponekad treba čitat između redova  :mah:

Poanta mog posta je ta da sve alfe pate od ovoga ili onoga, a ponajviše od dubine naših novčanika. Benzinci imaju svoje bolesti i prednosti, čađare svoje. Svaka na svoj način ima svoju draž jer to je Alfa.
Svakako je pretjerivanje pričat o izmjenama zamašnjaka i egr ventila i turbina na dizlima kao što je suvišno pričat o izmjenama radilica, prolupalim motorima i varijatorima na benzincima. Svakome se prije ili kasnije desi nešto od svega navedenoga.
Ako bi na to gledali tako kako se prepucava po forumu onda mi svi zapravo vozimo smeće, a moja frau ustvari vozi najbolji auto na svijetu jer je prešla 190000, a jedino šta je do sada promijenila je motorić ler gasa. Nebi možda bilo toliko čudno kad nebi znali da se priča o Corsi 1.0 iz 99 sa 3 cilindra. Ulje nije promijenila valjda dvije godine, smao doljeva, svjećice možda i pet godina...a auto ide i ne škripi.

Dakle dragi kolega to je sve bila šala i radije bi da maknemo neke ćevape u Banja Luci nego da se tu omalovažavamo. Ako je zeza onda je zeza i NHF.
« Zadnja izmjena: 02-05-2013, 23:22:51 od buzz11 »
Ex: AR 33 1.7 16V, Fiat Brava 1.4 12V, AR 156 2.4 JTD, AR Giulietta 1.4 TB, A3 2.0 TFSI, AR 147 1.9 JTDm Q2
Trenutno: AR 147 1.9 JTD, Fiat Bravo 1.4TB MultiAir Sport
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Po¾ega
Odg: JTS motori
« Odgovori #94 u: 03-05-2013, 00:00:13 »
Èitam sad hrvatski EVO, broj 12/2012, ima na kraju popis svih testiranih automobila po klasama, za 3.2 JTS pi¹e, citiram : "Ponajbolji V6 motor na svijetu..."

Za 2.2JTS ka¾u takoðer jedan od ponajboljih èetvercilindra¹a :ok:
:da: :ok: dosta ljudi mjesa alfin jts sto je isao u 156 i ovaj sto se ugraduje u 159  :da: naravmo da je ovaj drugi za  5 koplja bolji  :grinning-smiley-043:
Varijator sekta
 

Offline buzz11

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4251
  • Karma: 209
  • Spol: Mu¹ki
  • This time, next year, will be millionaire
    • Rapperswil, Switzerland
    • Personal web site
Odg: JTS motori
« Odgovori #95 u: 03-05-2013, 00:13:11 »
Što se mene tiče, izvukao si se  :pivo: :craz

 :hap: :pivo:


:da: :ok: dosta ljudi mjesa alfin jts sto je isao u 156 i ovaj sto se ugraduje u 159  :da: naravmo da je ovaj drugi za  5 koplja bolji  :grinning-smiley-043:

Naslušao sam se priča kako je taj holdenov 3.2 smeće i bla, da nije ni do koljena areseu i svašta. Međutim kad sam probao 159 s tim motorom ostao sam iznenađen nemilo. Na kraju krajeva samo je blok GM, sve ostalo je Alfa iako taj stroj odlično odrađuje svoj posao i u Vectri  :redf: :song:
Možda malko više popije, al očekivat da će šestak 3.2 sa 260 KS konzumirat 8 litara po gradu je u najmanju ruku smiješno. Treba ipak napojit ergelu.
O kvaliteti jednog ili drugog nisam kompetentan sudit jer nisam ni jednog ni drugog ima dovoljno dugo, al vozačko zadovoljstvo je vrhunsko.
« Zadnja izmjena: 03-05-2013, 00:15:54 od buzz11 »
Ex: AR 33 1.7 16V, Fiat Brava 1.4 12V, AR 156 2.4 JTD, AR Giulietta 1.4 TB, A3 2.0 TFSI, AR 147 1.9 JTDm Q2
Trenutno: AR 147 1.9 JTD, Fiat Bravo 1.4TB MultiAir Sport
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Mu¹ki
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #96 u: 03-05-2013, 01:42:31 »
ko si moze priustiti 3.2 jts, mislim, velika vecina vozi ili 1.9 jtd ili plinjare...da je gorivo 1 usd ko u USA bilo bi drugacije a da dajem pola plate na tankanje finansirajuci nase propale drzave (u cijeni goriva drzava zahvata 50%) - neka hvala.

sve je to teska prevara.

sad je ljeto, prelazim na  :n065:
 

Online Antonio

  • Èlan Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3908
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: JTS motori
« Odgovori #97 u: 11-05-2013, 13:08:34 »
Da malo opet aktualiziramo temu  :kokice:

Proèitao sam sve navedeno veæ nekoliko puta, pola je ionako vezano za 1.9/2.2/3.2 JTS, a mene zanima iskljuèivo 2.0 JTS.

Koliko sam vidio, samo nekoliko je ljudi na forumu koji zaista imaju taj motor, veæina su rekla/kazala prièe. Zanima me, koliko je ustvari to slièan/razlièit motor od 2.0TS. Kako mu se kreæe potro¹nja otvorene i mje¹ovite vo¾nje, kako stoji s potro¹njom ulja.

Da li ima nekih posebnih boljki, kao ¹to su leteæi na 1.8/2.0 TS? Proèitao sam da i JTS takoðer ima taj famozni varijator faze, no nisam na¹ao da radi probleme kao kod TS-a.


Naime, èemu sva ova prièa. Ima na tr¾i¹tu u SLO/ITA Alfi GT s tim motorom po stvarno korektnim cijenama, i korektnim kilometra¾ama. A po¹to su 1.9JTDm dosta i skuplje i s vi¹e km, a i stvarno nemam potrebu za dizelom jer ne radim mnogo kilometara, mislim da bi ovaj motor bio sasvim ok.
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #98 u: 11-05-2013, 18:00:25 »
Meni je ok, ali nisam nikada vozio TS-a tako da ne mogu usporediti. Prijatelj sta je imao TS-a je rekao da mu se èini da prije pocne vuci ali u trenutku testa vec je bio komprimiran jer je duze vrijeme vec imao 147-icu 1.6 pa je moguæe da mu se zato cinilo da ide bolje.  Od kad sam zakrpao karter trosi 3-4 dc ulja na 1000, mo¾da i manje.  Benzin mi je u prosjeku 450 km do dobre rezerve (nekih 55 litara benzina nalijem). Sa varijatorom faze mi je jedini problem to sta mi masti motor na brtvi. Moja ima 140-150 000 km. Jedna od mana sto ima "tanje" karike pa mi je meho rekao da je mjenjao na par primjeraka na oko 160 000km ali da se to manifestira velikom potrosnjom ulja. Mislim da jo¹ ni jedan nije protukao na radioici jer bi prije "protukli" na diznama od cca 2000kn komad. Lijevam racing svakih 10 tkm i u ovih 70 000 km sta je kod mene i 5 godina imao sam jednu probijenu bobinu, jedan izgoreni jack na ventilatoru i 2 mrtva akumulatora.  Ok, i karter, ali to nema veze sa motorom

Online Antonio

  • Èlan Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3908
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: JTS motori
« Odgovori #99 u: 11-05-2013, 18:12:50 »
E to te pitam, iskustvo iz prve ruke


Samo, nekako mi se tih 3-4 dcl ulja na 1000km èini previ¹e. Pa to bi bilo 3-4 litre na 10 000. Praktièki onda nemora¹ ni mjenjati, samo nasolijeva¹. Da ne fali jedna nula mo¾da? A potro¹nja, to bi bilo 55 lit /450 km = 12 litara. Ako je to gradska vo¾nja i jo¹ po Rijeci, onda je ok, po papirima.

Meni taj podatak i ne znaèi mnogo, jer ovo kilometra¾e ¹to radim je CK-RI, i lokalno po CK. Koliko potro¹i na otvorenome?


Eto recimo veæ jedno du¾e vrijeme pratim ovo tu: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7286220&show=1
Trebalo bi vidjeti u ¾ivo, ali èini mi se kao korektna ponuda. Dodu¹e, ja imam jo¹ pol godine-godinu sigurno prije ikakve kupovine, tako da æe se ova vjerovatno i prodati, ali recimo na tako ne¹to ciljam.

Jesi radio veliki servis? ©ta ide sve? Ja raèunam na cijenu auta jo¹ 1000€ za servis motora i ovjesa, mislim da bi to bilo dovoljno
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #100 u: 11-05-2013, 20:49:11 »
Ovo za potro¹nju ulja nisam falio nulu  :craz dosta ovisi o stilu voznje. Recimo kad sam isao u Hercegovinu po autocesti drzao sam je preko 180 gdje sam mogao,  znaci pun gas. Potrosila je 6 dcl. Kad se vozi¹ pomalo onda skoro nista. Ni¹ta je relativan pojam jer to znaèi 2 dcl. Potro¹nja ulja mi je ista od kad sam je kupio sa 78 000 i sada blizu 150 000 sa jednom fazom od 20-tak tisuca kad mi je trosila skoro pa litru ali sam naknadno shvatio da slini po karteru. Samo sta je slinila na zagrijani motor a cim bi je ugasio nebi tako da nikada nije bilo fleke ispod auta. Jedino mi se nakon godinu dvije pojavila crta od ulja na prednjem pocetku praga pa sam skuzio. Sreca da ne perem auto èesto.  Meni je to potrosnja kombinirana nesto grada a nesto zaobilaznica. Uvijek je vozim koliko mo¾e ovisno o uvjetima.  Jednom sam na tempomatu vozio na 80 km/h od Lo¹inja do rijeke i onda je potrosnja bila cca 7, 5 litara uz prosjek od neki cca 60km/h. Primjeæujes vjerojatno da èesto koristim ovo cca... ne pazim bas previ¹e na to jer sam samo 5 mjeseci godi¹nje doma pa mi nije toliko bitna dva rezervara vise manje i jedna limenka selenije

Veliki servis sam imao u planu sada odraditi jer prolazi 5-ta godina ali imao sam tu nezgodu da mi je pijani mulac porazbijao oba auta pa sada to rjesavam. Mislim da je veliki servis cca 5000 kuna sa rukama. Svijecice su ti cca 1000 kuna i idu svaki veliki servis. Vilice sam sve promjenio na nekih 130 tisuæa,  stavio sam orginal. Cini mi se nekih 3000 kuna ali se ne sjecam vi¹e jer sam jos dosta nekih sitnica onda promjenio. Uglavnom me vi¹e kostala zbog razno raznih propuha u mojoj glavi tipa gewinde, strongfleks seleni, brembo pa k-sport 305mm koènice,  razno raznih strut barova, polomljenih felgi/guma i kako to veæ ide. Redovno odr¾avanje,  plus estetika tipa novih znakova i takvihssitnica nije toliko zahtjevno. Jedino me recimo iznenadila cijena prednjeg le¾aja od cca 1000 kn komad

Offline ghostzg

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #101 u: 12-05-2013, 12:18:20 »
Moj je upravo presao 170000. Imam ga 50000 km, potrosnja ulja po gradu cca 5dcl/1000km, na autoputu 8dcl. To se cini puno, medjutim potpuno je isto stanje zadnjih 50000km, otkad ga vozim. Jedini problemi do sad jedna bobina i povremeno bacanje greske na katalizatoru (do dana danasnjeg nije razjasnjeno zasto). Zna malo nemirnije raditi u leru. Ja zadovoljan.
"What you have to remember is that Alfa make their cars to be as good as a car can be...briefly" (Jeremy Clarkson)
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #102 u: 12-05-2013, 16:41:28 »
To ¹to ti radi nemirno je normalno,  normalno je da nije normalno  :craz.  Meni je bacao gre¹ke katalizatora kad mi se fleksibilna cijev od auspuha pukla. Isto mi je jedna bobina prdnula

Online Antonio

  • Èlan Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3908
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: JTS motori
« Odgovori #103 u: 12-05-2013, 18:47:01 »
Hm...dakle, dalo bi se zakljuèit da je u biti motor solidan, i u principu po kvarovima i uvijetima odr¾avanja u nekom prosjeku.

Samo, nekako mi ta potro¹nja ulja nije jasna. Neznam da li gazite auto konstantno, ali 0.5-0.8 dcl na 1000km mi je jednostavno previ¹e. Nije to VW pa da pu¹e prièu kako je 1L na 1000km u granicama tolerancije. Meni je to jednostavno puno. Dakako, dr¾im da je bolje da tro¹i ulje nego da ne tro¹i, ali opet, puno mi je to. Trenutno vozim 21 godinu starog Tipa sa 255000km i ne tro¹i vi¹e od 0.5 dcl na 10 000km.

Osobno mislim da je to ipak korektan motor, tako da æe vjerovatno uæi u izbor. Ne vjerujem puno te prièe rekla-kazala ¹to se okolo prièa, i za Tipa se sva¹ta prièa, pa u principu u tih 21 godinu nikakvih ozbiljnijih kvarova.
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Mu¹ki
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #104 u: 12-05-2013, 19:02:26 »
Hm...dakle, dalo bi se zakljuèit da je u biti motor solidan, i u principu po kvarovima i uvijetima odr¾avanja u nekom prosjeku.

Samo, nekako mi ta potro¹nja ulja nije jasna. Neznam da li gazite auto konstantno, ali 0.5-0.8 dcl na 1000km mi je jednostavno previ¹e. Nije to VW pa da pu¹e prièu kako je 1L na 1000km u granicama tolerancije. Meni je to jednostavno puno. Dakako, dr¾im da je bolje da tro¹i ulje nego da ne tro¹i, ali opet, puno mi je to. Trenutno vozim 21 godinu starog Tipa sa 255000km i ne tro¹i vi¹e od 0.5 dcl na 10 000km.

Osobno mislim da je to ipak korektan motor, tako da æe vjerovatno uæi u izbor. Ne vjerujem puno te prièe rekla-kazala ¹to se okolo prièa, i za Tipa se sva¹ta prièa, pa u principu u tih 21 godinu nikakvih ozbiljnijih kvarova.

nije valjda da si vozio tipo 21 godinu  :rolll:
 

Online Antonio

  • Èlan Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3908
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: JTS motori
« Odgovori #105 u: 12-05-2013, 19:07:05 »
Ja ga vozim 4 godine, prije toga ga je vozio moj stari koji ga je kupio novog 1992.
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Mu¹ki
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #106 u: 12-05-2013, 19:13:35 »
tipo i takvi su old school auti. alfu sa 2.0 jts motorom uzimaju samo oni koji dobiju posebno dobru cijenu za auto sa tim motorom jer se drugacije ne isplati.
 

Online Antonio

  • Èlan Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3908
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: JTS motori
« Odgovori #107 u: 12-05-2013, 19:32:08 »
Ne ku¾im ¹to toèno ¾eli¹ reæi.

Ja sam samo rekao da mi je 0.5-0.8 dcl na 1000km puno i usporedio to sa potro¹njom ulja svojeg auta. A Tipa vozim zato ¹to mi je æale s 19 godina dao kljuèeve i rekao, evo sine, tvoj je. I mogu reæi da je fenomenalan auto.

Sada sa 23 sam neki drek od love skupio, ne¹to bi pomogli starci, ne¹to nona pa si gledam malo ¹to u zamjenu. Imam nekoliko kandidata na koje ciljam, Alfa je jedna od (i GT i 156).

Zato sam i do¹ao ovdje, da èujem iz prve ruke od vlasnika takvih auta kakav je motor. Jer ka¾em, po kafanskim prièama ja nebi sa svojim Tipom ni 20km napravio kakve ljudi gluposti prièaju.
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Mu¹ki
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #108 u: 12-05-2013, 19:40:46 »
Ne ku¾im ¹to toèno ¾eli¹ reæi.

Ja sam samo rekao da mi je 0.5-0.8 dcl na 1000km puno i usporedio to sa potro¹njom ulja svojeg auta. A Tipa vozim zato ¹to mi je æale s 19 godina dao kljuèeve i rekao, evo sine, tvoj je. I mogu reæi da je fenomenalan auto.

Sada sa 23 sam neki drek od love skupio, ne¹to bi pomogli starci, ne¹to nona pa si gledam malo ¹to u zamjenu. Imam nekoliko kandidata na koje ciljam, Alfa je jedna od (i GT i 156).

Zato sam i do¹ao ovdje, da èujem iz prve ruke od vlasnika takvih auta kakav je motor. Jer ka¾em, po kafanskim prièama ja nebi sa svojim Tipom ni 20km napravio kakve ljudi gluposti prièaju.

ako hoces auto koji ces voziti preko 2 godine, 2.0 jts je pogresan izbor. to je najgori motor koji je isao u alfu (mozda ikada). mlad si, natezaces ga, bice problema. onda ce biti price kako alfa ne valja.
eto nemoj reci da nisi bio upozoren
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #109 u: 12-05-2013, 21:34:49 »
ako hoces auto koji ces voziti preko 2 godine, 2.0 jts je pogresan izbor. to je najgori motor koji je isao u alfu (mozda ikada). mlad si, natezaces ga, bice problema. onda ce biti price kako alfa ne valja.
eto nemoj reci da nisi bio upozoren

a iz svog iskustva u 5 godina se nebi bas slozio. u gt i vanjski redizajn 156-ice je isla revizija tog motora kojem su uklonjeni oni nedostaci sa gubitkom snage. moja i dalje lovi 230 km/h sa 150tkm. ako ce ici na benzinca to mu je skoro i jedini izbor ako zeli noviju Alfu jer redizajn 156-ice sa drugim benzincem ce tesko naci. dizeli vise manje svi su vec preko 200tkm a uglavnom i 300tkm. ja svojem hebem mater kad god stignem. rijetko kad sam mjenjam u visu nego pustim da SS na limitatoru to obavi. tako da ga dosta zivo vozim i nisam imao problema sta se toga tice. jedino ostaje ta potrosnja ulja.. objasnjeno mi je od jednog sigurno boljeg mehanicara za alfe u rijeci da je to zbog toga sta ima tanje karike od klasicnog TS-a radi smanjivanja unutarnjih otpora i samim time potrosnje.

ipak je tu deklarirano i 15 konja vise koje treba uzeti u obzir. po meni je jedini problem sta se tice tog motora sta ima skupe dizne, pa dugorocno gledajuci mozes ocekivati skupi kvar. mislim da mi je seb rekao da je cijena nekih 2000kn komad. ali ponovo, nema varijator koji se mjenja svako toliko pa na neki nacin to anulira. tu je i 4 bobine manje i samim time manja mogucnost da prdne jedna. nisam imao ni problema sa nekakvim motoricima minimuma, senozirima radilice, lambdama ili bilo cemu slicno. znaci u 5 godina, 70tkm, imao sam da ponovim: jednu bobinu, jack na ventilatoru od hladnjaka, 2 akumulatora (spominjem akumulatore zbog mozebitno vecih zahtjeva za strujom zbog visokotlacne pumpe, ali tu je i pumpa od SS-a). potrosnju ulja nebi spominjao u ovoj usporedbi zbog toga sta ima i obicnih TS-ova sta trose dosta ulja. zapravo, neznam ni jedan 2.0 TS ili JTS koji ne trosi ulje.

jos bi samo htjeo dodati da je tu vidljivo dosta i cadenje ulje, koje normalan TS nema, znaci nakon 2-3tkm ulje je vec crno. nije kao na dieselu ali nije bome ni kao na normalnom benzincu. u gt-ejci nema ni izbora, mora uzeti JTS. sad, da li je bolje uzeti 1.9 jtd ili ovo je neka druga rasprava, ali ni taj motor nije bez problema kao sta se vidi po iskustvima onih koji to javno govore.


Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Mu¹ki
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #110 u: 12-05-2013, 22:02:17 »
a iz svog iskustva u 5 godina se nebi bas slozio. u gt i vanjski redizajn 156-ice je isla revizija tog motora kojem su uklonjeni oni nedostaci sa gubitkom snage. moja i dalje lovi 230 km/h sa 150tkm. ako ce ici na benzinca to mu je skoro i jedini izbor ako zeli noviju Alfu jer redizajn 156-ice sa drugim benzincem ce tesko naci. dizeli vise manje svi su vec preko 200tkm a uglavnom i 300tkm. ja svojem hebem mater kad god stignem. rijetko kad sam mjenjam u visu nego pustim da SS na limitatoru to obavi. tako da ga dosta zivo vozim i nisam imao problema sta se toga tice. jedino ostaje ta potrosnja ulja.. objasnjeno mi je od jednog sigurno boljeg mehanicara za alfe u rijeci da je to zbog toga sta ima tanje karike od klasicnog TS-a radi smanjivanja unutarnjih otpora i samim time potrosnje.

ipak je tu deklarirano i 15 konja vise koje treba uzeti u obzir. po meni je jedini problem sta se tice tog motora sta ima skupe dizne, pa dugorocno gledajuci mozes ocekivati skupi kvar. mislim da mi je seb rekao da je cijena nekih 2000kn komad. ali ponovo, nema varijator koji se mjenja svako toliko pa na neki nacin to anulira. tu je i 4 bobine manje i samim time manja mogucnost da prdne jedna. nisam imao ni problema sa nekakvim motoricima minimuma, senozirima radilice, lambdama ili bilo cemu slicno. znaci u 5 godina, 70tkm, imao sam da ponovim: jednu bobinu, jack na ventilatoru od hladnjaka, 2 akumulatora (spominjem akumulatore zbog mozebitno vecih zahtjeva za strujom zbog visokotlacne pumpe, ali tu je i pumpa od SS-a). potrosnju ulja nebi spominjao u ovoj usporedbi zbog toga sta ima i obicnih TS-ova sta trose dosta ulja. zapravo, neznam ni jedan 2.0 TS ili JTS koji ne trosi ulje.

jos bi samo htjeo dodati da je tu vidljivo dosta i cadenje ulje, koje normalan TS nema, znaci nakon 2-3tkm ulje je vec crno. nije kao na dieselu ali nije bome ni kao na normalnom benzincu. u gt-ejci nema ni izbora, mora uzeti JTS. sad, da li je bolje uzeti 1.9 jtd ili ovo je neka druga rasprava, ali ni taj motor nije bez problema kao sta se vidi po iskustvima onih koji to javno govore.

ima i JTS varijator... najveci problem JTS za nase prostore sto ima direktno ubrizgavanje i jos par stvari sto vuce uz to - ugradnja LPG je gotovo onemogucena (moze ali..70:30 + skupa instalacija itd...).

inace u gt je isao i 1.8 ts, ali vrlo ih je malo proizvedeno.
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #111 u: 13-05-2013, 00:22:52 »
ima i JTS varijator... najveci problem JTS za nase prostore sto ima direktno ubrizgavanje i jos par stvari sto vuce uz to - ugradnja LPG je gotovo onemogucena (moze ali..70:30 + skupa instalacija itd...).

inace u gt je isao i 1.8 ts, ali vrlo ih je malo proizvedeno.

znam da JTS ima varijator, ali iz nekog razloga ne crkava. sta se tice te ugradnje plina, to tu nije toliko bitno jer decko planira kupiti polovni auto. recimo da u cijenama 156-ica TS ili JTD je toliko male razlike da se ne isplati kupovati benzinca i natjerati ga da malo trosi kad vec imas gotovo rjesenje (u obliku dizelasa) u cijeni 156 TS + plin. proizvodila se i 156-ica redizajn sa 2.5 v6 pa sam cuo samo za jednu koja je bila na podrucje rijeke.

ono sta mora znati je to da treba racunati na pola litre ulja svakih 1000km (sta je uslucaju racinga cca 45 kuna), da su mozebitni skupi kvarovi (kao i na svakoj Alfi, neovisno o motoru) i da je samo odrzavanje Alfe mnogostruko vece od odrzavanja fiata. sreca je jedino sada sta je ponuda na otpadima tako velika sada da ga ne treba brinuti ako mu netko razbije retrovizor, pukne podizac stakala, sajba i takve neke stvari jer se sve za parsto kuna nade.

kod Alfe GT, to nije slucaj, na otpadima je jos jako, jako rijetka. ali to vise nema veze sa JTS motorom vjerovatno

Offline ghostzg

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #112 u: 13-05-2013, 20:47:37 »
Ja svoju vozim relativno obazrivo (potro¹nja u gradu nikad preko 11.5l, na otvorenoj cesti oko 7.5l), tako da ne znam bi li pre¾ivjela ga¾enje. Znam da je moja iz one prve serije o kojoj se lo¹e prièa, ali jedino ¹to sam primjetio je da ne vuèe ba¹ spektakularno iznad 5000/min, moguæe da je to uzrokovano tim konstrukcijskim gre¹kama koje su kasnije ispravljene. Vuèe jako dobro u srednjem podruèju okretaja (èesto vozim Hondu Accord 2.0 VTEC, mnogo dojmljivije u tom nekom svakodnevnom radnom podruèju). Koliko znam, u odnosu na TS motor je ispravljeno mnogo slabih toèaka (pumpa ulja, radilica+le¾ajevi, varijator). Problem je da bi eventualna generalka bila nemoguæe skupa zbog dijelova kojih nema neoriginalnih (npr. klip svaki je 300tinjak eura). Ali s druge strane, nisam èuo da se ga je itko doveo u to stanje, ¹to je èesta pojava kod TS motora.
"What you have to remember is that Alfa make their cars to be as good as a car can be...briefly" (Jeremy Clarkson)
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Mu¹ki
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #113 u: 13-05-2013, 20:52:24 »
Ja svoju vozim relativno obazrivo (potro¹nja u gradu nikad preko 11.5l, na otvorenoj cesti oko 7.5l), tako da ne znam bi li pre¾ivjela ga¾enje. Znam da je moja iz one prve serije o kojoj se lo¹e prièa, ali jedino ¹to sam primjetio je da ne vuèe ba¹ spektakularno iznad 5000/min, moguæe da je to uzrokovano tim konstrukcijskim gre¹kama koje su kasnije ispravljene. Vuèe jako dobro u srednjem podruèju okretaja (èesto vozim Hondu Accord 2.0 VTEC, mnogo dojmljivije u tom nekom svakodnevnom radnom podruèju). Koliko znam, u odnosu na TS motor je ispravljeno mnogo slabih toèaka (pumpa ulja, radilica+le¾ajevi, varijator). Problem je da bi eventualna generalka bila nemoguæe skupa zbog dijelova kojih nema neoriginalnih (npr. klip svaki je 300tinjak eura). Ali s druge strane, nisam èuo da se ga je itko doveo u to stanje, ¹to je èesta pojava kod TS motora.

lo¹e gorivo, puno sumpora ili vode. Seb je ovdje pisao o problemima JTS motora op¹irno i nisam se ne¹to uvjerio da je taj motor kvalitetom bolji od TS.
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Po¾ega
Odg: JTS motori
« Odgovori #114 u: 13-05-2013, 20:58:39 »
Jos da se nestavlja u isti kos Alfin 2.0 Jts koji se ugradivao u 156 i gt i  Holden sa alfinom glavom 1.9 i 2.2 Jts koji je isao u 159,brera,spider  ::)
Varijator sekta
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Mu¹ki
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #115 u: 13-05-2013, 22:44:53 »
ovi noviji jts su dosta dobri motori znam jednog koji je u 159ki sa 1.9 jts prevalio 400.000 km za 5 godina
 

Offline jakov

  • Èlan Alfa Kluba 13
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6602
  • Karma: 599
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #116 u: 14-05-2013, 05:30:50 »
Ja svoju vozim relativno obazrivo (potro¹nja u gradu nikad preko 11.5l, na otvorenoj cesti oko 7.5l), tako da ne znam bi li pre¾ivjela ga¾enje. Znam da je moja iz one prve serije o kojoj se lo¹e prièa, ali jedino ¹to sam primjetio je da ne vuèe ba¹ spektakularno iznad 5000/min, moguæe da je to uzrokovano tim konstrukcijskim gre¹kama koje su kasnije ispravljene. Vuèe jako dobro u srednjem podruèju okretaja (èesto vozim Hondu Accord 2.0 VTEC, mnogo dojmljivije u tom nekom svakodnevnom radnom podruèju). Koliko znam, u odnosu na TS motor je ispravljeno mnogo slabih toèaka (pumpa ulja, radilica+le¾ajevi, varijator). Problem je da bi eventualna generalka bila nemoguæe skupa zbog dijelova kojih nema neoriginalnih (npr. klip svaki je 300tinjak eura). Ali s druge strane, nisam èuo da se ga je itko doveo u to stanje, ¹to je èesta pojava kod TS motora.

A onda ti je zacadena jer moja se vrti sve bolje i bolje kako ide¹ bli¾e limitatoru. Pisao je tu netko da je kupio uvoz iz Italije i da je motor bio komplet potrosen, znaèi da je trebalo i klipove mjenjati ali nije mislim saznati pravu kilometra¾u. Imala je mislim manje od 200tkm na satu. Sta se tièe klipova,  za manju lovu imas kovane po narud¾bi tako da me cijena orginala ne bi zamarala. A ¹to se tièe broja unistenih JTS-a, naravno da se rijetko cuje kad ih nema ni u pribliznom broju ugraðenih TS-ova. 


lo¹e gorivo, puno sumpora ili vode. Seb je ovdje pisao o problemima JTS motora op¹irno i nisam se ne¹to uvjerio da je taj motor kvalitetom bolji od TS.

Kod prvih serija nije bila stvar u gorivu nego bas konstrukcijska gre¹ka.  Naknadno su ugradivali drugaciju bregastu i mapu. Ne znam ¹to mislis pod op¹irno,  stavio je dopis od Alfe u kojem je objasnjen problem i slike odcadivanja jedne. To dal je kvalitetniji ili ne te¹ko je suditi jer svako to gleda na svoj naèin.  Po meni je bolje da motor ima jedan skup i oèekivani kvar tipa tog zacadenja svaki drugi veliki servis (160tkm) nego svakih 20tkm da me izmasira nekim mafom, varijatorom, senzorom...

Ali opet, sigurno postoji razlog za¹to nema ni jednog JTS-a sa 250tkm   :craz



Jos da se nestavlja u isti kos Alfin 2.0 Jts koji se ugradivao u 156 i gt i  Holden sa alfinom glavom 1.9 i 2.2 Jts koji je isao u 159,brera,spider  ::)

A trebao bi neki moderator to odvojiti,  jer ce se samo poveæati zabuna kod novijih èlanova

Offline Mate

  • Trade Count: (0)
  • Sa sta¾om
  • ***
  • Postova: 552
  • Karma: 10
  • Spol: Mu¹ki
    • Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #117 u: 14-05-2013, 14:58:58 »
Jos da se nestavlja u isti kos Alfin 2.0 Jts koji se ugradivao u 156 i gt i  Holden sa alfinom glavom 1.9 i 2.2 Jts koji je isao u 159,brera,spider  ::)
a 3.2 JTS jeli to isto holden-alfa kombinacija?
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Po¾ega
Odg: JTS motori
« Odgovori #118 u: 14-05-2013, 20:04:56 »
a 3.2 JTS jeli to isto holden-alfa kombinacija?
:da:
Varijator sekta
 

Offline TOMMY_BOY

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1914
  • Karma: 58
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 1.9 8v GTB2256v
    • Croatia Kri¾evci
Odg: JTS motori
« Odgovori #119 u: 18-05-2013, 09:49:43 »
ovi noviji jts su dosta dobri motori znam jednog koji je u 159ki sa 1.9 jts prevalio 400.000 km za 5 godina



 :o000:

Stvarno lijepa kilometre¾a  :sport: