12-10-2024, 05:33:01

Autor Tema: JTS motori  (Posjeta: 113239 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline buzz11

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4251
  • Karma: 209
  • Spol: Muški
  • This time, next year, will be millionaire
    • Rapperswil, Switzerland
    • Personal web site
Odg: JTS motori
« Odgovori #90 u: 02-05-2013, 21:44:21 »
Upravo tako  :da:  :ok:

@ ostali BMK za dizel i usporedivanje sa traktorima, ja nemislim bacat novce na turbine,egr-ove,zamasnjake itd da se mogu hvalit kako vozim nacipanog traktora  :grinning-smiley-044:

156 2.4 10V 150 KS štok...sada cca 190 li la, koji gore dole, 202000 km, egr iskopčan, zamašnjak oriđiđi, turbina niti taknuta, zapravo na motoru ništa nije niti taknuto, 5 cilindara riču ko bijesni bik u koridi, kad ga načepiš čupa bubrege pod uši...taj moj načipani traktor papa za doručak sve te 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2 jts kad god  :funny: ...a radilica...to ni ne znam šta je...nešto tamo u bloku motora  :song: ...varijator  :?: nikad čuo ... a potrošnja...7,5 po gradu nimalo nježne vožnje  :song: :song: :song:

Za razliku u cijeni i količini potrošenog goriva mi sa čađarama sasvim pristojno možemo održavat naša takataka kolica :hap:

Al jednom kad ću imat brdo para onda ću si priuštit jednog 3.2 da se nađe :song:
« Zadnja izmjena: 02-05-2013, 22:49:35 od buzz11 »
Ex: AR 33 1.7 16V, Fiat Brava 1.4 12V, AR 156 2.4 JTD, AR Giulietta 1.4 TB, A3 2.0 TFSI, AR 147 1.9 JTDm Q2
Trenutno: AR 147 1.9 JTD, Fiat Bravo 1.4TB MultiAir Sport
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #91 u: 02-05-2013, 23:02:18 »
156 2.4 10V 150 KS štok...sada cca 190 li la, koji gore dole, 202000 km, egr iskopčan, zamašnjak oriđiđi, turbina niti taknuta, zapravo na motoru ništa nije niti taknuto, 5 cilindara riču ko bijesni bik u koridi, kad ga načepiš čupa bubrege pod uši...taj moj načipani traktor papa za doručak sve te 1.6, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2 jts kad god  :funny: ...a radilica...to ni ne znam šta je...nešto tamo u bloku motora  :song: ...varijator  :?: nikad čuo ... a potrošnja...7,5 po gradu nimalo nježne vožnje  :song: :song: :song:

Za razliku u cijeni i količini potrošenog goriva mi sa čađarama sasvim pristojno možemo održavat naša takataka kolica :hap:

Al jednom kad ću imat brdo para onda ću si priuštit jednog 3.2 da se nađe :song:

ako imas preko 16 godina zabrini se ozbiljno
 

Offline darkoqv

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3482
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 QV
    • Crna Gora,Sutomore
Odg: JTS motori
« Odgovori #92 u: 02-05-2013, 23:03:04 »
ako imas preko 16 godina zabrini se ozbiljno
::) ::) ::) :kokice: :kokice: :love-smiley-013: :love-smiley-013:
Cuore Sportivo
 

Offline buzz11

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4251
  • Karma: 209
  • Spol: Muški
  • This time, next year, will be millionaire
    • Rapperswil, Switzerland
    • Personal web site
Odg: JTS motori
« Odgovori #93 u: 02-05-2013, 23:10:09 »
ako imas preko 16 godina zabrini se ozbiljno

 :?: a vi sa benzinjarama ne znate za šalu?  :sport:
uopće me ne zamara benzin, diesel, 50 ili 250 KS. Ja uživam u činjenici da vozim alfu i sasvim mi je svejedno koji je motor ispod haube.
Kolega dragi ponekad treba čitat između redova  :mah:

Poanta mog posta je ta da sve alfe pate od ovoga ili onoga, a ponajviše od dubine naših novčanika. Benzinci imaju svoje bolesti i prednosti, čađare svoje. Svaka na svoj način ima svoju draž jer to je Alfa.
Svakako je pretjerivanje pričat o izmjenama zamašnjaka i egr ventila i turbina na dizlima kao što je suvišno pričat o izmjenama radilica, prolupalim motorima i varijatorima na benzincima. Svakome se prije ili kasnije desi nešto od svega navedenoga.
Ako bi na to gledali tako kako se prepucava po forumu onda mi svi zapravo vozimo smeće, a moja frau ustvari vozi najbolji auto na svijetu jer je prešla 190000, a jedino šta je do sada promijenila je motorić ler gasa. Nebi možda bilo toliko čudno kad nebi znali da se priča o Corsi 1.0 iz 99 sa 3 cilindra. Ulje nije promijenila valjda dvije godine, smao doljeva, svjećice možda i pet godina...a auto ide i ne škripi.

Dakle dragi kolega to je sve bila šala i radije bi da maknemo neke ćevape u Banja Luci nego da se tu omalovažavamo. Ako je zeza onda je zeza i NHF.
« Zadnja izmjena: 02-05-2013, 23:22:51 od buzz11 »
Ex: AR 33 1.7 16V, Fiat Brava 1.4 12V, AR 156 2.4 JTD, AR Giulietta 1.4 TB, A3 2.0 TFSI, AR 147 1.9 JTDm Q2
Trenutno: AR 147 1.9 JTD, Fiat Bravo 1.4TB MultiAir Sport
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: JTS motori
« Odgovori #94 u: 03-05-2013, 00:00:13 »
Čitam sad hrvatski EVO, broj 12/2012, ima na kraju popis svih testiranih automobila po klasama, za 3.2 JTS piše, citiram : "Ponajbolji V6 motor na svijetu..."

Za 2.2JTS kažu također jedan od ponajboljih četvercilindraša :ok:
:da: :ok: dosta ljudi mjesa alfin jts sto je isao u 156 i ovaj sto se ugraduje u 159  :da: naravmo da je ovaj drugi za  5 koplja bolji  :grinning-smiley-043:
Varijator sekta
 

Offline buzz11

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4251
  • Karma: 209
  • Spol: Muški
  • This time, next year, will be millionaire
    • Rapperswil, Switzerland
    • Personal web site
Odg: JTS motori
« Odgovori #95 u: 03-05-2013, 00:13:11 »
Što se mene tiče, izvukao si se  :pivo: :craz

 :hap: :pivo:


:da: :ok: dosta ljudi mjesa alfin jts sto je isao u 156 i ovaj sto se ugraduje u 159  :da: naravmo da je ovaj drugi za  5 koplja bolji  :grinning-smiley-043:

Naslušao sam se priča kako je taj holdenov 3.2 smeće i bla, da nije ni do koljena areseu i svašta. Međutim kad sam probao 159 s tim motorom ostao sam iznenađen nemilo. Na kraju krajeva samo je blok GM, sve ostalo je Alfa iako taj stroj odlično odrađuje svoj posao i u Vectri  :redf: :song:
Možda malko više popije, al očekivat da će šestak 3.2 sa 260 KS konzumirat 8 litara po gradu je u najmanju ruku smiješno. Treba ipak napojit ergelu.
O kvaliteti jednog ili drugog nisam kompetentan sudit jer nisam ni jednog ni drugog ima dovoljno dugo, al vozačko zadovoljstvo je vrhunsko.
« Zadnja izmjena: 03-05-2013, 00:15:54 od buzz11 »
Ex: AR 33 1.7 16V, Fiat Brava 1.4 12V, AR 156 2.4 JTD, AR Giulietta 1.4 TB, A3 2.0 TFSI, AR 147 1.9 JTDm Q2
Trenutno: AR 147 1.9 JTD, Fiat Bravo 1.4TB MultiAir Sport
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #96 u: 03-05-2013, 01:42:31 »
ko si moze priustiti 3.2 jts, mislim, velika vecina vozi ili 1.9 jtd ili plinjare...da je gorivo 1 usd ko u USA bilo bi drugacije a da dajem pola plate na tankanje finansirajuci nase propale drzave (u cijeni goriva drzava zahvata 50%) - neka hvala.

sve je to teska prevara.

sad je ljeto, prelazim na  :n065:
 

Offline Antonio

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3877
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: JTS motori
« Odgovori #97 u: 11-05-2013, 13:08:34 »
Da malo opet aktualiziramo temu  :kokice:

Pročitao sam sve navedeno već nekoliko puta, pola je ionako vezano za 1.9/2.2/3.2 JTS, a mene zanima isključivo 2.0 JTS.

Koliko sam vidio, samo nekoliko je ljudi na forumu koji zaista imaju taj motor, većina su rekla/kazala priče. Zanima me, koliko je ustvari to sličan/različit motor od 2.0TS. Kako mu se kreće potrošnja otvorene i mješovite vožnje, kako stoji s potrošnjom ulja.

Da li ima nekih posebnih boljki, kao što su leteći na 1.8/2.0 TS? Pročitao sam da i JTS također ima taj famozni varijator faze, no nisam našao da radi probleme kao kod TS-a.


Naime, čemu sva ova priča. Ima na tržištu u SLO/ITA Alfi GT s tim motorom po stvarno korektnim cijenama, i korektnim kilometražama. A pošto su 1.9JTDm dosta i skuplje i s više km, a i stvarno nemam potrebu za dizelom jer ne radim mnogo kilometara, mislim da bi ovaj motor bio sasvim ok.
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6589
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #98 u: 11-05-2013, 18:00:25 »
Meni je ok, ali nisam nikada vozio TS-a tako da ne mogu usporediti. Prijatelj sta je imao TS-a je rekao da mu se čini da prije pocne vuci ali u trenutku testa vec je bio komprimiran jer je duze vrijeme vec imao 147-icu 1.6 pa je moguće da mu se zato cinilo da ide bolje.  Od kad sam zakrpao karter trosi 3-4 dc ulja na 1000, možda i manje.  Benzin mi je u prosjeku 450 km do dobre rezerve (nekih 55 litara benzina nalijem). Sa varijatorom faze mi je jedini problem to sta mi masti motor na brtvi. Moja ima 140-150 000 km. Jedna od mana sto ima "tanje" karike pa mi je meho rekao da je mjenjao na par primjeraka na oko 160 000km ali da se to manifestira velikom potrosnjom ulja. Mislim da još ni jedan nije protukao na radioici jer bi prije "protukli" na diznama od cca 2000kn komad. Lijevam racing svakih 10 tkm i u ovih 70 000 km sta je kod mene i 5 godina imao sam jednu probijenu bobinu, jedan izgoreni jack na ventilatoru i 2 mrtva akumulatora.  Ok, i karter, ali to nema veze sa motorom

Offline Antonio

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3877
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: JTS motori
« Odgovori #99 u: 11-05-2013, 18:12:50 »
E to te pitam, iskustvo iz prve ruke


Samo, nekako mi se tih 3-4 dcl ulja na 1000km čini previše. Pa to bi bilo 3-4 litre na 10 000. Praktički onda nemoraš ni mjenjati, samo nasolijevaš. Da ne fali jedna nula možda? A potrošnja, to bi bilo 55 lit /450 km = 12 litara. Ako je to gradska vožnja i još po Rijeci, onda je ok, po papirima.

Meni taj podatak i ne znači mnogo, jer ovo kilometraže što radim je CK-RI, i lokalno po CK. Koliko potroši na otvorenome?


Eto recimo već jedno duže vrijeme pratim ovo tu: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7286220&show=1
Trebalo bi vidjeti u živo, ali čini mi se kao korektna ponuda. Doduše, ja imam još pol godine-godinu sigurno prije ikakve kupovine, tako da će se ova vjerovatno i prodati, ali recimo na tako nešto ciljam.

Jesi radio veliki servis? Šta ide sve? Ja računam na cijenu auta još 1000€ za servis motora i ovjesa, mislim da bi to bilo dovoljno
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6589
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #100 u: 11-05-2013, 20:49:11 »
Ovo za potrošnju ulja nisam falio nulu  :craz dosta ovisi o stilu voznje. Recimo kad sam isao u Hercegovinu po autocesti drzao sam je preko 180 gdje sam mogao,  znaci pun gas. Potrosila je 6 dcl. Kad se voziš pomalo onda skoro nista. Ništa je relativan pojam jer to znači 2 dcl. Potrošnja ulja mi je ista od kad sam je kupio sa 78 000 i sada blizu 150 000 sa jednom fazom od 20-tak tisuca kad mi je trosila skoro pa litru ali sam naknadno shvatio da slini po karteru. Samo sta je slinila na zagrijani motor a cim bi je ugasio nebi tako da nikada nije bilo fleke ispod auta. Jedino mi se nakon godinu dvije pojavila crta od ulja na prednjem pocetku praga pa sam skuzio. Sreca da ne perem auto često.  Meni je to potrosnja kombinirana nesto grada a nesto zaobilaznica. Uvijek je vozim koliko može ovisno o uvjetima.  Jednom sam na tempomatu vozio na 80 km/h od Lošinja do rijeke i onda je potrosnja bila cca 7, 5 litara uz prosjek od neki cca 60km/h. Primjećujes vjerojatno da često koristim ovo cca... ne pazim bas previše na to jer sam samo 5 mjeseci godišnje doma pa mi nije toliko bitna dva rezervara vise manje i jedna limenka selenije

Veliki servis sam imao u planu sada odraditi jer prolazi 5-ta godina ali imao sam tu nezgodu da mi je pijani mulac porazbijao oba auta pa sada to rjesavam. Mislim da je veliki servis cca 5000 kuna sa rukama. Svijecice su ti cca 1000 kuna i idu svaki veliki servis. Vilice sam sve promjenio na nekih 130 tisuća,  stavio sam orginal. Cini mi se nekih 3000 kuna ali se ne sjecam više jer sam jos dosta nekih sitnica onda promjenio. Uglavnom me više kostala zbog razno raznih propuha u mojoj glavi tipa gewinde, strongfleks seleni, brembo pa k-sport 305mm kočnice,  razno raznih strut barova, polomljenih felgi/guma i kako to već ide. Redovno održavanje,  plus estetika tipa novih znakova i takvihssitnica nije toliko zahtjevno. Jedino me recimo iznenadila cijena prednjeg ležaja od cca 1000 kn komad

Offline ghostzg

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #101 u: 12-05-2013, 12:18:20 »
Moj je upravo presao 170000. Imam ga 50000 km, potrosnja ulja po gradu cca 5dcl/1000km, na autoputu 8dcl. To se cini puno, medjutim potpuno je isto stanje zadnjih 50000km, otkad ga vozim. Jedini problemi do sad jedna bobina i povremeno bacanje greske na katalizatoru (do dana danasnjeg nije razjasnjeno zasto). Zna malo nemirnije raditi u leru. Ja zadovoljan.
"What you have to remember is that Alfa make their cars to be as good as a car can be...briefly" (Jeremy Clarkson)
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6589
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #102 u: 12-05-2013, 16:41:28 »
To što ti radi nemirno je normalno,  normalno je da nije normalno  :craz.  Meni je bacao greške katalizatora kad mi se fleksibilna cijev od auspuha pukla. Isto mi je jedna bobina prdnula

Offline Antonio

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3877
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: JTS motori
« Odgovori #103 u: 12-05-2013, 18:47:01 »
Hm...dakle, dalo bi se zaključit da je u biti motor solidan, i u principu po kvarovima i uvijetima održavanja u nekom prosjeku.

Samo, nekako mi ta potrošnja ulja nije jasna. Neznam da li gazite auto konstantno, ali 0.5-0.8 dcl na 1000km mi je jednostavno previše. Nije to VW pa da puše priču kako je 1L na 1000km u granicama tolerancije. Meni je to jednostavno puno. Dakako, držim da je bolje da troši ulje nego da ne troši, ali opet, puno mi je to. Trenutno vozim 21 godinu starog Tipa sa 255000km i ne troši više od 0.5 dcl na 10 000km.

Osobno mislim da je to ipak korektan motor, tako da će vjerovatno ući u izbor. Ne vjerujem puno te priče rekla-kazala što se okolo priča, i za Tipa se svašta priča, pa u principu u tih 21 godinu nikakvih ozbiljnijih kvarova.
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #104 u: 12-05-2013, 19:02:26 »
Hm...dakle, dalo bi se zaključit da je u biti motor solidan, i u principu po kvarovima i uvijetima održavanja u nekom prosjeku.

Samo, nekako mi ta potrošnja ulja nije jasna. Neznam da li gazite auto konstantno, ali 0.5-0.8 dcl na 1000km mi je jednostavno previše. Nije to VW pa da puše priču kako je 1L na 1000km u granicama tolerancije. Meni je to jednostavno puno. Dakako, držim da je bolje da troši ulje nego da ne troši, ali opet, puno mi je to. Trenutno vozim 21 godinu starog Tipa sa 255000km i ne troši više od 0.5 dcl na 10 000km.

Osobno mislim da je to ipak korektan motor, tako da će vjerovatno ući u izbor. Ne vjerujem puno te priče rekla-kazala što se okolo priča, i za Tipa se svašta priča, pa u principu u tih 21 godinu nikakvih ozbiljnijih kvarova.

nije valjda da si vozio tipo 21 godinu  :rolll:
 

Offline Antonio

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3877
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: JTS motori
« Odgovori #105 u: 12-05-2013, 19:07:05 »
Ja ga vozim 4 godine, prije toga ga je vozio moj stari koji ga je kupio novog 1992.
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #106 u: 12-05-2013, 19:13:35 »
tipo i takvi su old school auti. alfu sa 2.0 jts motorom uzimaju samo oni koji dobiju posebno dobru cijenu za auto sa tim motorom jer se drugacije ne isplati.
 

Offline Antonio

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3877
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: JTS motori
« Odgovori #107 u: 12-05-2013, 19:32:08 »
Ne kužim što točno želiš reći.

Ja sam samo rekao da mi je 0.5-0.8 dcl na 1000km puno i usporedio to sa potrošnjom ulja svojeg auta. A Tipa vozim zato što mi je ćale s 19 godina dao ključeve i rekao, evo sine, tvoj je. I mogu reći da je fenomenalan auto.

Sada sa 23 sam neki drek od love skupio, nešto bi pomogli starci, nešto nona pa si gledam malo što u zamjenu. Imam nekoliko kandidata na koje ciljam, Alfa je jedna od (i GT i 156).

Zato sam i došao ovdje, da čujem iz prve ruke od vlasnika takvih auta kakav je motor. Jer kažem, po kafanskim pričama ja nebi sa svojim Tipom ni 20km napravio kakve ljudi gluposti pričaju.
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #108 u: 12-05-2013, 19:40:46 »
Ne kužim što točno želiš reći.

Ja sam samo rekao da mi je 0.5-0.8 dcl na 1000km puno i usporedio to sa potrošnjom ulja svojeg auta. A Tipa vozim zato što mi je ćale s 19 godina dao ključeve i rekao, evo sine, tvoj je. I mogu reći da je fenomenalan auto.

Sada sa 23 sam neki drek od love skupio, nešto bi pomogli starci, nešto nona pa si gledam malo što u zamjenu. Imam nekoliko kandidata na koje ciljam, Alfa je jedna od (i GT i 156).

Zato sam i došao ovdje, da čujem iz prve ruke od vlasnika takvih auta kakav je motor. Jer kažem, po kafanskim pričama ja nebi sa svojim Tipom ni 20km napravio kakve ljudi gluposti pričaju.

ako hoces auto koji ces voziti preko 2 godine, 2.0 jts je pogresan izbor. to je najgori motor koji je isao u alfu (mozda ikada). mlad si, natezaces ga, bice problema. onda ce biti price kako alfa ne valja.
eto nemoj reci da nisi bio upozoren
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6589
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #109 u: 12-05-2013, 21:34:49 »
ako hoces auto koji ces voziti preko 2 godine, 2.0 jts je pogresan izbor. to je najgori motor koji je isao u alfu (mozda ikada). mlad si, natezaces ga, bice problema. onda ce biti price kako alfa ne valja.
eto nemoj reci da nisi bio upozoren

a iz svog iskustva u 5 godina se nebi bas slozio. u gt i vanjski redizajn 156-ice je isla revizija tog motora kojem su uklonjeni oni nedostaci sa gubitkom snage. moja i dalje lovi 230 km/h sa 150tkm. ako ce ici na benzinca to mu je skoro i jedini izbor ako zeli noviju Alfu jer redizajn 156-ice sa drugim benzincem ce tesko naci. dizeli vise manje svi su vec preko 200tkm a uglavnom i 300tkm. ja svojem hebem mater kad god stignem. rijetko kad sam mjenjam u visu nego pustim da SS na limitatoru to obavi. tako da ga dosta zivo vozim i nisam imao problema sta se toga tice. jedino ostaje ta potrosnja ulja.. objasnjeno mi je od jednog sigurno boljeg mehanicara za alfe u rijeci da je to zbog toga sta ima tanje karike od klasicnog TS-a radi smanjivanja unutarnjih otpora i samim time potrosnje.

ipak je tu deklarirano i 15 konja vise koje treba uzeti u obzir. po meni je jedini problem sta se tice tog motora sta ima skupe dizne, pa dugorocno gledajuci mozes ocekivati skupi kvar. mislim da mi je seb rekao da je cijena nekih 2000kn komad. ali ponovo, nema varijator koji se mjenja svako toliko pa na neki nacin to anulira. tu je i 4 bobine manje i samim time manja mogucnost da prdne jedna. nisam imao ni problema sa nekakvim motoricima minimuma, senozirima radilice, lambdama ili bilo cemu slicno. znaci u 5 godina, 70tkm, imao sam da ponovim: jednu bobinu, jack na ventilatoru od hladnjaka, 2 akumulatora (spominjem akumulatore zbog mozebitno vecih zahtjeva za strujom zbog visokotlacne pumpe, ali tu je i pumpa od SS-a). potrosnju ulja nebi spominjao u ovoj usporedbi zbog toga sta ima i obicnih TS-ova sta trose dosta ulja. zapravo, neznam ni jedan 2.0 TS ili JTS koji ne trosi ulje.

jos bi samo htjeo dodati da je tu vidljivo dosta i cadenje ulje, koje normalan TS nema, znaci nakon 2-3tkm ulje je vec crno. nije kao na dieselu ali nije bome ni kao na normalnom benzincu. u gt-ejci nema ni izbora, mora uzeti JTS. sad, da li je bolje uzeti 1.9 jtd ili ovo je neka druga rasprava, ali ni taj motor nije bez problema kao sta se vidi po iskustvima onih koji to javno govore.


Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #110 u: 12-05-2013, 22:02:17 »
a iz svog iskustva u 5 godina se nebi bas slozio. u gt i vanjski redizajn 156-ice je isla revizija tog motora kojem su uklonjeni oni nedostaci sa gubitkom snage. moja i dalje lovi 230 km/h sa 150tkm. ako ce ici na benzinca to mu je skoro i jedini izbor ako zeli noviju Alfu jer redizajn 156-ice sa drugim benzincem ce tesko naci. dizeli vise manje svi su vec preko 200tkm a uglavnom i 300tkm. ja svojem hebem mater kad god stignem. rijetko kad sam mjenjam u visu nego pustim da SS na limitatoru to obavi. tako da ga dosta zivo vozim i nisam imao problema sta se toga tice. jedino ostaje ta potrosnja ulja.. objasnjeno mi je od jednog sigurno boljeg mehanicara za alfe u rijeci da je to zbog toga sta ima tanje karike od klasicnog TS-a radi smanjivanja unutarnjih otpora i samim time potrosnje.

ipak je tu deklarirano i 15 konja vise koje treba uzeti u obzir. po meni je jedini problem sta se tice tog motora sta ima skupe dizne, pa dugorocno gledajuci mozes ocekivati skupi kvar. mislim da mi je seb rekao da je cijena nekih 2000kn komad. ali ponovo, nema varijator koji se mjenja svako toliko pa na neki nacin to anulira. tu je i 4 bobine manje i samim time manja mogucnost da prdne jedna. nisam imao ni problema sa nekakvim motoricima minimuma, senozirima radilice, lambdama ili bilo cemu slicno. znaci u 5 godina, 70tkm, imao sam da ponovim: jednu bobinu, jack na ventilatoru od hladnjaka, 2 akumulatora (spominjem akumulatore zbog mozebitno vecih zahtjeva za strujom zbog visokotlacne pumpe, ali tu je i pumpa od SS-a). potrosnju ulja nebi spominjao u ovoj usporedbi zbog toga sta ima i obicnih TS-ova sta trose dosta ulja. zapravo, neznam ni jedan 2.0 TS ili JTS koji ne trosi ulje.

jos bi samo htjeo dodati da je tu vidljivo dosta i cadenje ulje, koje normalan TS nema, znaci nakon 2-3tkm ulje je vec crno. nije kao na dieselu ali nije bome ni kao na normalnom benzincu. u gt-ejci nema ni izbora, mora uzeti JTS. sad, da li je bolje uzeti 1.9 jtd ili ovo je neka druga rasprava, ali ni taj motor nije bez problema kao sta se vidi po iskustvima onih koji to javno govore.

ima i JTS varijator... najveci problem JTS za nase prostore sto ima direktno ubrizgavanje i jos par stvari sto vuce uz to - ugradnja LPG je gotovo onemogucena (moze ali..70:30 + skupa instalacija itd...).

inace u gt je isao i 1.8 ts, ali vrlo ih je malo proizvedeno.
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6589
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #111 u: 13-05-2013, 00:22:52 »
ima i JTS varijator... najveci problem JTS za nase prostore sto ima direktno ubrizgavanje i jos par stvari sto vuce uz to - ugradnja LPG je gotovo onemogucena (moze ali..70:30 + skupa instalacija itd...).

inace u gt je isao i 1.8 ts, ali vrlo ih je malo proizvedeno.

znam da JTS ima varijator, ali iz nekog razloga ne crkava. sta se tice te ugradnje plina, to tu nije toliko bitno jer decko planira kupiti polovni auto. recimo da u cijenama 156-ica TS ili JTD je toliko male razlike da se ne isplati kupovati benzinca i natjerati ga da malo trosi kad vec imas gotovo rjesenje (u obliku dizelasa) u cijeni 156 TS + plin. proizvodila se i 156-ica redizajn sa 2.5 v6 pa sam cuo samo za jednu koja je bila na podrucje rijeke.

ono sta mora znati je to da treba racunati na pola litre ulja svakih 1000km (sta je uslucaju racinga cca 45 kuna), da su mozebitni skupi kvarovi (kao i na svakoj Alfi, neovisno o motoru) i da je samo odrzavanje Alfe mnogostruko vece od odrzavanja fiata. sreca je jedino sada sta je ponuda na otpadima tako velika sada da ga ne treba brinuti ako mu netko razbije retrovizor, pukne podizac stakala, sajba i takve neke stvari jer se sve za parsto kuna nade.

kod Alfe GT, to nije slucaj, na otpadima je jos jako, jako rijetka. ali to vise nema veze sa JTS motorom vjerovatno

Offline ghostzg

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #112 u: 13-05-2013, 20:47:37 »
Ja svoju vozim relativno obazrivo (potrošnja u gradu nikad preko 11.5l, na otvorenoj cesti oko 7.5l), tako da ne znam bi li preživjela gaženje. Znam da je moja iz one prve serije o kojoj se loše priča, ali jedino što sam primjetio je da ne vuče baš spektakularno iznad 5000/min, moguće da je to uzrokovano tim konstrukcijskim greškama koje su kasnije ispravljene. Vuče jako dobro u srednjem području okretaja (često vozim Hondu Accord 2.0 VTEC, mnogo dojmljivije u tom nekom svakodnevnom radnom području). Koliko znam, u odnosu na TS motor je ispravljeno mnogo slabih točaka (pumpa ulja, radilica+ležajevi, varijator). Problem je da bi eventualna generalka bila nemoguće skupa zbog dijelova kojih nema neoriginalnih (npr. klip svaki je 300tinjak eura). Ali s druge strane, nisam čuo da se ga je itko doveo u to stanje, što je česta pojava kod TS motora.
"What you have to remember is that Alfa make their cars to be as good as a car can be...briefly" (Jeremy Clarkson)
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #113 u: 13-05-2013, 20:52:24 »
Ja svoju vozim relativno obazrivo (potrošnja u gradu nikad preko 11.5l, na otvorenoj cesti oko 7.5l), tako da ne znam bi li preživjela gaženje. Znam da je moja iz one prve serije o kojoj se loše priča, ali jedino što sam primjetio je da ne vuče baš spektakularno iznad 5000/min, moguće da je to uzrokovano tim konstrukcijskim greškama koje su kasnije ispravljene. Vuče jako dobro u srednjem području okretaja (često vozim Hondu Accord 2.0 VTEC, mnogo dojmljivije u tom nekom svakodnevnom radnom području). Koliko znam, u odnosu na TS motor je ispravljeno mnogo slabih točaka (pumpa ulja, radilica+ležajevi, varijator). Problem je da bi eventualna generalka bila nemoguće skupa zbog dijelova kojih nema neoriginalnih (npr. klip svaki je 300tinjak eura). Ali s druge strane, nisam čuo da se ga je itko doveo u to stanje, što je česta pojava kod TS motora.

loše gorivo, puno sumpora ili vode. Seb je ovdje pisao o problemima JTS motora opširno i nisam se nešto uvjerio da je taj motor kvalitetom bolji od TS.
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: JTS motori
« Odgovori #114 u: 13-05-2013, 20:58:39 »
Jos da se nestavlja u isti kos Alfin 2.0 Jts koji se ugradivao u 156 i gt i  Holden sa alfinom glavom 1.9 i 2.2 Jts koji je isao u 159,brera,spider  ::)
Varijator sekta
 

Offline alfa166twinspark

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1349
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
    • Ljubljana
Odg: JTS motori
« Odgovori #115 u: 13-05-2013, 22:44:53 »
ovi noviji jts su dosta dobri motori znam jednog koji je u 159ki sa 1.9 jts prevalio 400.000 km za 5 godina
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6589
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #116 u: 14-05-2013, 05:30:50 »
Ja svoju vozim relativno obazrivo (potrošnja u gradu nikad preko 11.5l, na otvorenoj cesti oko 7.5l), tako da ne znam bi li preživjela gaženje. Znam da je moja iz one prve serije o kojoj se loše priča, ali jedino što sam primjetio je da ne vuče baš spektakularno iznad 5000/min, moguće da je to uzrokovano tim konstrukcijskim greškama koje su kasnije ispravljene. Vuče jako dobro u srednjem području okretaja (često vozim Hondu Accord 2.0 VTEC, mnogo dojmljivije u tom nekom svakodnevnom radnom području). Koliko znam, u odnosu na TS motor je ispravljeno mnogo slabih točaka (pumpa ulja, radilica+ležajevi, varijator). Problem je da bi eventualna generalka bila nemoguće skupa zbog dijelova kojih nema neoriginalnih (npr. klip svaki je 300tinjak eura). Ali s druge strane, nisam čuo da se ga je itko doveo u to stanje, što je česta pojava kod TS motora.

A onda ti je zacadena jer moja se vrti sve bolje i bolje kako ideš bliže limitatoru. Pisao je tu netko da je kupio uvoz iz Italije i da je motor bio komplet potrosen, znači da je trebalo i klipove mjenjati ali nije mislim saznati pravu kilometražu. Imala je mislim manje od 200tkm na satu. Sta se tiče klipova,  za manju lovu imas kovane po narudžbi tako da me cijena orginala ne bi zamarala. A što se tiče broja unistenih JTS-a, naravno da se rijetko cuje kad ih nema ni u pribliznom broju ugrađenih TS-ova. 


loše gorivo, puno sumpora ili vode. Seb je ovdje pisao o problemima JTS motora opširno i nisam se nešto uvjerio da je taj motor kvalitetom bolji od TS.

Kod prvih serija nije bila stvar u gorivu nego bas konstrukcijska greška.  Naknadno su ugradivali drugaciju bregastu i mapu. Ne znam što mislis pod opširno,  stavio je dopis od Alfe u kojem je objasnjen problem i slike odcadivanja jedne. To dal je kvalitetniji ili ne teško je suditi jer svako to gleda na svoj način.  Po meni je bolje da motor ima jedan skup i očekivani kvar tipa tog zacadenja svaki drugi veliki servis (160tkm) nego svakih 20tkm da me izmasira nekim mafom, varijatorom, senzorom...

Ali opet, sigurno postoji razlog zašto nema ni jednog JTS-a sa 250tkm   :craz



Jos da se nestavlja u isti kos Alfin 2.0 Jts koji se ugradivao u 156 i gt i  Holden sa alfinom glavom 1.9 i 2.2 Jts koji je isao u 159,brera,spider  ::)

A trebao bi neki moderator to odvojiti,  jer ce se samo povećati zabuna kod novijih članova

Offline Mate

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #117 u: 14-05-2013, 14:58:58 »
Jos da se nestavlja u isti kos Alfin 2.0 Jts koji se ugradivao u 156 i gt i  Holden sa alfinom glavom 1.9 i 2.2 Jts koji je isao u 159,brera,spider  ::)
a 3.2 JTS jeli to isto holden-alfa kombinacija?
 

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: JTS motori
« Odgovori #118 u: 14-05-2013, 20:04:56 »
a 3.2 JTS jeli to isto holden-alfa kombinacija?
:da:
Varijator sekta
 

Offline TOMMY_BOY

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1914
  • Karma: 58
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 8v GTB2256v
    • Croatia Križevci
Odg: JTS motori
« Odgovori #119 u: 18-05-2013, 09:49:43 »
ovi noviji jts su dosta dobri motori znam jednog koji je u 159ki sa 1.9 jts prevalio 400.000 km za 5 godina



 :o000:

Stvarno lijepa kilometreža  :sport: