Pozdrav svima...
...
Doslo je vrijeme da se malo detaljnije predstavim drustvu...
Mislio sam prvo napraviti temu kao malu kronologiju, ali na zalost, to bi bio poduzi esej, a problem je jos i sto vecinu slika vise nemam jer mi je nedavni riknuo komp...
...
Dakle bilo je tu svakavih primjeraka opjevane Njemacke svete krave...
...
I prosle godine 15.7 je stigla 9-ka...
10 auto po redu i prvi u zivotu koji nije BMW, nije benzinac i nije redni sestak...
...
Bilo je tu 5 kockica:
316i '89 coupe
325ix '88 coupe
320i '90 coupe
325i '87 copue
320i '86 cabrio
2 Ajkule:
315i '83
323i '80
2 e36:
320i coupe
316i sedan
Pa krenimo redom od onoga sto je ostalo...
...
E36 320i copue
Kasnije swapan 2.5 175ks
Ostao prenos (getriba i diferencijal 2.0)
Swap na jednomaseni zamasnjak od kocke 2.0 od 6 kg umjesto originalnog dvomasenog cca 15kg...
Serijske opreme dosta:
Dual zone klima digitalna
ABS
ASC
Siber
Naslon za ruku
Crno nebo
///M paket
Daljinsko centralno
Alarm
Farovi sa lecama
Elektronska nivelacija farova
Kasnije retrofitano
Tempomat
Veliki BC sa ruciom zmigavaca za saltanje po meniju
Zadnja bocna stakla na struju
Ksenon
///M rucica mjenjaca sa osvjetljenjem
Komplet protocni auspuh by Lasta inox
D2 street gevinde
Revidiran cijeli ovjes
Tapeciran volan, koza mjenjaca, rucica rucne i koza rucne sa plavim savovima u boji auta i tako, radilo se svasta...
...
A izgledalo je to ovako:
Kada je kupljen na 17" BBS rc 2pc 8x17 et 20
Pa je uz sve gore dosao na red i najbolji setup na tom autu, BBS rc 8x18 i 9x18
215/35/18 all...
I tako, to mi je bio zadnji projekt, prodan je radi kupnje "obiteljske limuzine" koliko su financije u to vrijeme dozvoljavale radi prinove...
...
Ali to nije jos bila Alfa...
...
A sada auto na koji sam jako bio ponosan...
Imao sam ga oko 5 godina, 2 godine je trajalo slaganje, kostao je kao 159ti u vrhunskim stanju danas, bio je zamisljen kao auto koji ce se coziti jedno vrijeme kao svakodnevno vozilo i onda se premiri u garazu i ganjati ga samo za lijepe vikende itd...
Na zalost, zivot vam pomrsi planove i nije uvijek sve kako ste ispalnirali...
...
Dakle radi se o e21 323i original sasija iz '80-e godine...
Od opreme se tu nema sta puno, to je cisti oldschool...
Kupljen ovakav:
Unutra je bio 2.5 12v iz kocke vec tada 170ks...
Ali nije meni vrag dugo dao mira, takva je ostala cca godinu dana i maltene od prvoga dana je pocelo skupljanje dijelova za projekt...
...
Od opreme siber i servo...
...
U okanu je bilo slaganje 2.7 strokera, sa 288 stupnjeva bregastom i duplim oprugama ventila, ali to se na kraju nije desilo, jer nisam uspio naci radilicu na kraju, pa je slozen "obican" 2.5 sa bregastom, napravljena generalka, obradjena glava na novo, prosireni kanali, pohonan blok na novo i svaki sarafic u motoru je bio nov...
Alpina chip je stavljen u kompjuter, koji je poboljsao odaziv gasa, podigao blokadu na preko 7500 okretaja i malo poboljsao opcenito performanse...
...
Auspuh je opet slozen kod laste u inoxu, pocevsi od pletenih grana napred 2x 3u1 na x-pipe i dalje duple cijevi do otraga na 2 lonca u original dimenziji i po original specifikaciji...
Za drzanje se brinuo g-Power by Billstein na g-Power oprugama 80/60, s tim da su prednji amortizeri bili od kocke, pa su stupovi amortizera bili dodatno skraceni za 2 cm...
Krajnji rezultat je bio cca 6-7 cm visine prednjeg mosta od poda...
...
Neki bi rekli da nije, ali auto je bio vozan i zalijepljen za cestu kao zvaka, nije bio prenizak jer ovjes nije davao lufta...
Kocnice zimmermann buseni i rezani diskovi sva 4 upareni sa Ferodo DS2500, reparirane celjusti, pleteni lajtunzi kocnica, ferodo race ulje za kocnice...
Sve je sjedilo na Schmidt space felgama 9x16 sa 215/40 gumom gore...
Upasani farovi od kocke sa lecama i ugradjenim ksenonima...
Prelakirana u BMW original spphire black metallic sa puno perle i zrnaca, na suncu je lak izgledao kao da mozes uc u njega jedno 3-4 metra...
...
Nakon polomljenih 7 diferencijala i isprobanih raznih omjera sam se na kraju odlucio za 3.91, reparirani dif sa kojim je auto u oni vrijeme imao cca 7 sec do 100 i probijao 250 na sat...
Unutra sam stavio mtech siceve od kocke, pretapecirao ih na novo, slozio se i short shift mjenjac, ugradilo se daljinsko centralno i tako to, cuda su se izvodila, ali zelio sam ostvariti san o slozenom oldiju i mogu reci da sam si taj sam ostvario...
...
Barem na kratko...
Da ne duljim previse, izgledalo je to ovako:
Eto, to su 2 najsredjenija i dio slika koji jos imam...
...
Sent from my iPhone using Tapatalk