Jbg - naravno da nijedan zaljubljenik u čistokrvne automobile, a pogotovo italijanske ne može ovakve stvari olako da prihvati... ali tržište se drastično mijenja, a da bi se preživjelo, mora se i čučnuti malo - iako mi žao što bi se Maserati "prodao" za sitne novce kao Porsche (praveći onaj abortus Cayenne, još s dizelom, i to farbajući fauveov SUV), opet mogu razumjeti da je to cijena opstavka - na kraju krajeva, Porsche i dalje radi svoje 911-ice, u svih milion i po varijanti, a s druge strane je finansijski stabilan. Ako će Maserati (čitaj i Alfa, Lancia i ekipa) da obezbijedi sebi prodaju ovakvim izletima, pa nek prodaje fudbalerima ovo, a nek i dalje nama radi makine kao Quattroporte i GT. To je, valjda, cijena svega. Bolje i ovo nego nikako.
A motorizacija, sa aspekta tržišta i "normalne" klijentele, ne nas paćenika za oktanima, i nije loša. U osnovnoj varijanti ubaciš američki V6 - jednostavan, jeftin (kao VW VR6 u Cayenne-u), onda jedan V8 - opet američki, a za vrh ponude ostaviš punokrvni Ferrari V8 ili V12. Jedino ne bih u vrh ponude ovaj HEMI, to je
A VM Motori diesel - ne znam, nisam baš nešto fasciniran njihovim dizelima, bolje da su "razvukli" JTD na 6 cilindara i 2,9 litara - ili uparili dva 1.9