24-03-2025, 21:10:41

Autor Tema: Brera 2.4 v2.1  (Posjeta: 41018 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #60 u: 29-09-2015, 23:24:45 »
Ja ne znam niti jedan a očito ove loše održavane u svici rikavaju



Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk
:hehe: :hehe:
Varijator sekta
 

Offline buzz11

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4251
  • Karma: 209
  • Spol: Muški
  • This time, next year, will be millionaire
    • Rapperswil, Switzerland
    • Personal web site
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #61 u: 29-09-2015, 23:26:05 »
Kome?Ima li onda i jedan da ne odlazi  :funny:

Ja ne znam niti jedan a očito ove loše održavane u svici rikavaju

Necemo covjeku offtopicarit po temi. 2.4 moze sve sto moze i 1.9, ali obratno ne ide osim ako ne ulozis u njega love za jos jedan auto. Nek puca glava. Ako je to problem onda decki trebali bi preispitati svoj alfisticki svjetonazor molim lijepo :hehe:
Ex: AR 33 1.7 16V, Fiat Brava 1.4 12V, AR 156 2.4 JTD, AR Giulietta 1.4 TB, A3 2.0 TFSI, AR 147 1.9 JTDm Q2
Trenutno: AR 147 1.9 JTD, Fiat Bravo 1.4TB MultiAir Sport
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #62 u: 29-09-2015, 23:26:08 »
Da ne ulaziomo u detalje, nije javni put  ::)
Što se tiče snage, mislim da dalje ne može bez da odustanem od svakodnevnog korišćenja auta, a to ne bih želeo. Razmišljam samo o eventualnoj promeni turbine i stavljanju nekog VKLR-a
2260 sa 350cdi vodom i uljem hlađena bi bila idealna ali sranje je jer ulje dobiva iz bloka

Da bi dobio ulje i vodu iz bloka treba ploča sa prisjedom na granu

To sve pomiče turbo previše naprijed i ne stane osim ako se hladnjak vode dodatno ne pomakne naprijed

Provjereno

Znam gdje ima jedna za 800€ plus moraš je prepraviti na vakum

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #63 u: 29-09-2015, 23:28:56 »
Necemo covjeku offtopicarit po temi. 2.4 moze sve sto moze i 1.9, ali obratno ne ide osim ako ne ulozis u njega love za jos jedan auto. Nek puca glava. Ako je to problem onda decki trebali bi preispitati svoj alfisticki svjetonazor molim lijepo :hehe:
Jedna puknuta glava trošak i bezbrižno možeš nadograditi 1,9 do performansi 2,4

Šteta što ti se to dogodilo egt u tim okolnostima je ogroman meni je u sličnim uvjetima dobio turbo debalans osovine jbg složis i dalje gas

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline BobanR

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 364
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kragujevac
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #64 u: 29-09-2015, 23:33:50 »
1
« Zadnja izmjena: 13-04-2017, 20:08:21 od BobanR »
 

Offline buzz11

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4251
  • Karma: 209
  • Spol: Muški
  • This time, next year, will be millionaire
    • Rapperswil, Switzerland
    • Personal web site
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #65 u: 29-09-2015, 23:34:16 »
Jedna puknuta glava trošak i bezbrižno možeš nadograditi 1,9 do performansi 2,4

Šteta što ti se to dogodilo egt u tim okolnostima je ogroman meni je u sličnim uvjetima dobio turbo debalans osovine jbg složis i dalje gas

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Uporan si sa ne stock 1.9 i stock 2.4. Ja pricam o oba u ne stock varijanti. Neprocjenjivo je iskustvo vozit 2.4. Da mi tri glave puknu opet 2.4  :hehe: Na kraju krajeva ja sa svojom nisam imao problema ispod haube. Nikakvih, a drao sam ju ko da nije moja. 
Ex: AR 33 1.7 16V, Fiat Brava 1.4 12V, AR 156 2.4 JTD, AR Giulietta 1.4 TB, A3 2.0 TFSI, AR 147 1.9 JTDm Q2
Trenutno: AR 147 1.9 JTD, Fiat Bravo 1.4TB MultiAir Sport
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #66 u: 29-09-2015, 23:37:24 »
Apsolutno se slažem da će glava da pukne povremeno...nije do motora, do mene je  :funny:

Turbo kupujem isključivo nov, a teško je naći VKLR za te novce. Uz vakuum konverziju, išao bih i na 65mm, to su već radili kolege u UK sa sličnim set-upom. Voda se uzima iz haldanjaka EGR-a...
Postoje i GTD i GTX turbine, ali još uvek se nisam preterano informisao o njima. Ukoliko neko ima informaciju, predlog...rad sam da saslušam.  :hap:
Oko 1500€ se može rjesiti nova

Billed srce na 2266 je isto skupo u pm I nitko neće garantirati za to

Ja sam dobro proučio taj sistem jer kad uzmem 2,0 budem nju stavljao

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #67 u: 29-09-2015, 23:38:39 »
Uporan si sa ne stock 1.9 i stock 2.4. Ja pricam o oba u ne stock varijanti. Neprocjenjivo je iskustvo vozit 2.4. Da mi tri glave puknu opet 2.4  :hehe: Na kraju krajeva ja sa svojom nisam imao problema ispod haube. Nikakvih, a drao sam ju ko da nije moja.
U redu je ja volim wankel to ti dođe na slično

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline buzz11

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4251
  • Karma: 209
  • Spol: Muški
  • This time, next year, will be millionaire
    • Rapperswil, Switzerland
    • Personal web site
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #68 u: 29-09-2015, 23:41:21 »
U redu je ja volim wankel to ti dođe na slično

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Moze. Drao sam RX-8. Zuji, ali i ide  :hap:
Ex: AR 33 1.7 16V, Fiat Brava 1.4 12V, AR 156 2.4 JTD, AR Giulietta 1.4 TB, A3 2.0 TFSI, AR 147 1.9 JTDm Q2
Trenutno: AR 147 1.9 JTD, Fiat Bravo 1.4TB MultiAir Sport
 

Offline BobanR

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 364
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kragujevac
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #69 u: 29-09-2015, 23:44:58 »
1
« Zadnja izmjena: 13-04-2017, 20:08:34 od BobanR »
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #70 u: 29-09-2015, 23:48:27 »
Apsolutno se slažem da će glava da pukne povremeno...nije do motora, do mene je  :funny:

Turbo kupujem isključivo nov, a teško je naći VKLR za te novce. Uz vakuum konverziju, išao bih i na 65mm, to su već radili kolege u UK sa sličnim set-upom. Voda se uzima iz haldanjaka EGR-a...
Postoje i GTD i GTX turbine, ali još uvek se nisam preterano informisao o njima. Ukoliko neko ima informaciju, predlog...rad sam da saslušam.  :hap:
Gtx su u orginalu billed, samo ja vas ne razumijem s tim pretjeranim strahovima, kupis najvece sto ima, iskemijas i pripases i vozis, tak sam ja 3x radio, i nitko prije nije odradio isto pa da pokupim znanje, zato samo gas... Ja bi sad na ovo tvoje slozio 2271 ak ima mesa za tokarit na kucistu, na 1.9 imam 2262 i zao mi je sto nisam isao na 65/66

Btw na tvrdnju o nedosanjanim snagamo, uskoro vodimo najjaci 16v ovih krajeva na dyno, pa da vidimo kak stvati stoje
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #71 u: 29-09-2015, 23:53:33 »
Iskreno se nadam da ćeš da odustanš od 2.0 i 2266. Nema puno iskustava sa tuniranjem 2.0 JTDM-a, ali ono na šta sam nailazio kaže da ti je bolje sa 1.9.
Sad najozbiljnije...zašto ne 2.4? Obzirom na novac koji si uložio, pretpostavljam da registracija nije problem. Ono što je nedosanjani san motora 1.9 sa svim upgradeovima je sa 2.4 dostižno prostim mapiranjem. Šta god da uradiš na motoru, nesrećni M32 je problem.
Takođe, ubedljivo najbolja opcija za turbo na 1.9 motorima je 2056 sa 159ke/brere od 210 konja. Spool up se  pomera nepunih 100 obrtaja. Uz to sam viđao da koriste i GTB2060vz sa jako dobrim rezultatima.
Da ne trubim ono što trubim već dugo detaljno

Ukratko 2,4 za mene ima nekoliko minusa meni najbitniji je način razvoja snage i vozljivost

2,0 ima sa f40 sa 2,4 tako da to bude rješilo problem getribe

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline BobanR

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 364
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kragujevac
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #72 u: 29-09-2015, 23:54:28 »
1
« Zadnja izmjena: 13-04-2017, 20:08:45 od BobanR »
 

Offline buzz11

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4251
  • Karma: 209
  • Spol: Muški
  • This time, next year, will be millionaire
    • Rapperswil, Switzerland
    • Personal web site
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #73 u: 30-09-2015, 00:04:07 »
Sve je cista fizika. Uzmes flasu od 1.9 i 2.4 l. Napinis 1.9 do cepa. Prelijes u 2.4 i jos ima lufta. Nalijes 2.4 do cepa i prelijes u 1.9...da ga hebes ne stane sve. Tocno tako. No replacement for displacement. Vrlo je jednostavno. Istim ulaganjima, vise kubika, vise zabave. Da nije tako onda bi 1.6 bio vrh ponude kod svih.
2.4 se odlicno vozi. Ne znam sad na sto Danko tocno misli pod vozljivost. 2.4 razvija snagu od do. Sve ovisi kako se auto slozi. Danas barem nije problem nastimat kako ti volja.
« Zadnja izmjena: 30-09-2015, 00:04:46 od buzz11 »
Ex: AR 33 1.7 16V, Fiat Brava 1.4 12V, AR 156 2.4 JTD, AR Giulietta 1.4 TB, A3 2.0 TFSI, AR 147 1.9 JTDm Q2
Trenutno: AR 147 1.9 JTD, Fiat Bravo 1.4TB MultiAir Sport
 

Offline darkoqv

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3500
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 QV
    • Crna Gora,Sutomore
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #74 u: 30-09-2015, 11:16:37 »
Odlicna Brera.Svasta si nesto odradio,svaka cast.Brera sa preko 300ks,pa to je ludilo. :hat: :Rock: :drive:
Cuore Sportivo
 

Offline BobanR

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 364
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kragujevac
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #75 u: 30-09-2015, 11:37:01 »
1
« Zadnja izmjena: 13-04-2017, 20:08:55 od BobanR »
 

Offline BobanR

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 364
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kragujevac
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #76 u: 01-10-2015, 16:22:23 »
Malo smo testirali danas i juče. Dobre vesti su da apsolutno nema dima u visokim obrtajima. Terao sam do 4500, sve čisto.  :clap:
 

Offline BobanR

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 364
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kragujevac
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #77 u: 06-10-2015, 23:42:00 »
1
« Zadnja izmjena: 13-04-2017, 20:09:02 od BobanR »
 

Offline Vendetta

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 591
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Montreal Verde Giulia QV
    • Split
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #78 u: 07-10-2015, 09:09:36 »
Koji HID kit si stavio uz ove projektore? Gledo sam ovaj europski retrofitlab ali čni mi se da ih ovi Ameri pojedu za marendu s ponudom i kvalitetom...

Tražim nešto kvalitetno za svoju jer isto nema xenon...

Offline BobanR

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 364
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kragujevac
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #79 u: 07-10-2015, 09:29:41 »
1
« Zadnja izmjena: 13-04-2017, 20:09:13 od BobanR »
 

Offline Vendetta

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 591
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Montreal Verde Giulia QV
    • Split
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #80 u: 07-10-2015, 10:08:04 »
Hvala ti  :ok:

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #81 u: 07-10-2015, 11:13:47 »
Brera/159 biksenon farovi nisu skupi i lako dobavljivi tako da ne vidim razlog za aftermarket kemijom a kod nas treba i perace imati i nivelaciju da prođe tehnicki

A kako čujem budu i u srbiji uskoro ista stvar

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Vendetta

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 591
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Montreal Verde Giulia QV
    • Split
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #82 u: 07-10-2015, 11:28:33 »
Ne gledaju to na tehničkom na ovako "novim" autima koja imaju tvornički leću. Bar mi tako kažu.
Original xenon farovi se prodaju po 3000kn potrganih kopči i žica, upitnih stanja leća itd... a onda nakon toga kako riješit perače i nivelaciju?
« Zadnja izmjena: 07-10-2015, 11:30:48 od Vendetta »
 

Offline draak

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2514
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • LD 12
    • Bruxelles
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #83 u: 07-10-2015, 11:33:10 »
Ne gledaju to na tehničkom na ovako "novim" autima koja imaju tvornički leću. Bar mi tako kažu.
Original xenon farovi se prodaju po 3000kn potrganih kopči i žica, upitnih stanja leća itd... a onda nakon toga kako riješit perače i nivelaciju?
Za perace probusis branik i montiras ih, ili stavis branik sa auta koji ih je imao. A za autonivelaciju moras ugraditi senzore na osovine. Skupa rabota

Sent from my Samsung Galaxy Note 4 using Tapatalk
:ar:
 

Offline BobanR

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 364
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kragujevac
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #84 u: 07-10-2015, 12:08:12 »
1
« Zadnja izmjena: 13-04-2017, 20:09:32 od BobanR »
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #85 u: 07-10-2015, 21:11:06 »
Ne gledaju to na tehničkom na ovako "novim" autima koja imaju tvornički leću. Bar mi tako kažu.
Original xenon farovi se prodaju po 3000kn potrganih kopči i žica, upitnih stanja leća itd... a onda nakon toga kako riješit perače i nivelaciju?
Ajde drugi put kad te tako nešto zanima pitaj ima po 200€ oba u ok stanju biksenon dolazi često na 2,4 a njih ide puno u djelove jer se traži mehanika

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #86 u: 07-10-2015, 21:13:09 »
Nisi skupi, čak imam jedan fabrički xenon, koji je bio na autu kada sam ga kupio. Razlog ugradnje, kao i svega ostalog...bolje je.
Ne bih da komentarišem tehnički pregled. U UK je sve to na mnogo ozbiljnijem nivou, pa ljudi prolaze MOT sa aftermarket svetlima. Ako mi na Balkanu ne možemo da "izmuvamo" nešto, onda nam se ne piše dobro  :funny:
svima sa naknadno ugrađenim nenivelirajucim farovima bi ja polupao to čekićem jer nije sve u svojoj guzici nego ima nešto u tome da zaljepljujes vozača koji ide u susret

Kome tvornciki biksenon ne svjetli dovoljno nek posjeti opticara

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline BobanR

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 364
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kragujevac
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #87 u: 07-10-2015, 21:18:21 »
1
« Zadnja izmjena: 13-04-2017, 20:09:42 od BobanR »
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21197
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #88 u: 07-10-2015, 21:21:05 »
Onda ovo otvara i temu skidanja DPF-a. Bez obzira što guši motor i skraćuje mu vek trajanja, ipak ima funkciju u očuvanju životne sredine, zar ne? Meni je ovo mnogo veća moralna dilema od aftermarket farova.
Farovi ako su dobro nivelisani, neće zaslepljivati vozače koji dolaze u susret, provereno. Više problema prave oni koji voze svuda sa podignutim svetlima.
Brkas glupost ekologije sa stvari koju srećem svaki dan u prometu a jednom sam bome i polupao liku farove jer sam se osjećao kao u terariju

Ovo je opasno za druge trenutno nije rijetka situacija da me vidiš ništa jer je čiko zaključio da ksenon može biti bolji

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline BobanR

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 364
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Kragujevac
Odg: Brera 2.4 v2.1
« Odgovori #89 u: 07-10-2015, 21:28:15 »
1
« Zadnja izmjena: 13-04-2017, 20:10:19 od BobanR »