Apsolutno se slažem da će glava da pukne povremeno...nije do motora, do mene je
:
Turbo kupujem isključivo nov, a teško je naći VKLR za te novce. Uz vakuum konverziju, išao bih i na 65mm, to su već radili kolege u UK sa sličnim set-upom. Voda se uzima iz haldanjaka EGR-a...
Postoje i GTD i GTX turbine, ali još uvek se nisam preterano informisao o njima. Ukoliko neko ima informaciju, predlog...rad sam da saslušam. 
Gtx su u orginalu billed, samo ja vas ne razumijem s tim pretjeranim strahovima, kupis najvece sto ima, iskemijas i pripases i vozis, tak sam ja 3x radio, i nitko prije nije odradio isto pa da pokupim znanje, zato samo gas... Ja bi sad na ovo tvoje slozio 2271 ak ima mesa za tokarit na kucistu, na 1.9 imam 2262 i zao mi je sto nisam isao na 65/66
Btw na tvrdnju o nedosanjanim snagamo, uskoro vodimo najjaci 16v ovih krajeva na dyno, pa da vidimo kak stvati stoje