07-12-2021, 16:08:04

Autor Tema: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF  (Posjeta: 5351 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online IgoRR

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3857
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #80 u: 07-10-2021, 13:32:00 »
bravo, uživam u ovakvim postovima  :love: :pivo:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Busso

Offline Busso

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 124
  • Karma: 29
  • Spol: Muški
  • 156 SW JTD16V, 156 2.5V6 24V
    • Pazin
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #81 u: 07-10-2021, 16:03:06 »
A mene i ovaj Totem interesira…
Moze malo vise info o tome…?…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uradili smo kompletan detailing na autu prije nego je otišla na tour po USA sajmovima.
Cijela galerija je tu: https://www.facebook.com/media/set/?vanity=1393604457599168&set=a.2526871207605815
Više info o autu: https://www.totemautomobili.com/

Video detailinga:


« Zadnja izmjena: 07-10-2021, 17:13:47 od Busso »
 

Offline Busso

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 124
  • Karma: 29
  • Spol: Muški
  • 156 SW JTD16V, 156 2.5V6 24V
    • Pazin
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #82 u: 07-10-2021, 16:20:03 »
Kad smo već kod druženja s bijesnim alfama, evo još jedne.








 

Offline Busso

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 124
  • Karma: 29
  • Spol: Muški
  • 156 SW JTD16V, 156 2.5V6 24V
    • Pazin
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #83 u: 07-10-2021, 16:55:34 »
Još jedan race report, Formula driver Učka.

Poznata cesta, prošao sam je valjda nekoliko stotina puta dok smo aktivno vozili downhill i spuštali se s Učke. Logično, uvijek sam ja vozio uzbrdo. Kad se po stazi posije nekoliko šikana, postane još zanimljivije.










Za razliku od Buzeta, nema baš puno branika a cesta je nešto uža. Moje ideje kako ću malo brže kroz šikane se nisu baš pokazale izvedivima. Treninge sam odradio s puno rezerve i tek sam zadnjih par šikana prošao koliko toliko brzo.
Utrke smo vozili po kiši. Neki su imali više sreće pa je bilo samo mokro a nekima je bio opći potop. Divim se momcima koji su imali marginalno lošije vrijeme nego po suhom, ja ću još puno para ostavit Michelinu i Nankangu dok dođem do tog levela. Drugu utrku sam vozio po jakoj kiši i vozio sam iznimno oprezno, šaltao višu 1-2k rpm ranije. Pokazalo se to i na vremenu :D
Kad smo već kod guma, sve utrke do sad su vožene na Pilot Sport Cup2.

Sve pohvale organizatorima. Veprinac nema baš nekih opcija za parking ali svejedno smo se uspjeli stisnuti, unaprijed znali gdje ćemo biti parkirani, na vrijeme smo pozvani na start, nismo bespotrebno čekali pola sata u predstartu.

Svakako dolazim i sljedeće godine.

Jedna fotka s imenjakom, već spomenutim vozačem Clia. Vozač velikog srca i tankog novčanika, ali bez obzira na to radi odlična vremena i konkurentan je u svojoj kategoriji među puno bolje pripremljenim autima.



Imam i onboard snimku ove i prošle utrke, uploadat ću i njih s vremenom.


 

Offline Busso

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 124
  • Karma: 29
  • Spol: Muški
  • 156 SW JTD16V, 156 2.5V6 24V
    • Pazin
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #84 u: 07-10-2021, 22:12:46 »
Nakon Učke stvari su krenule nizbrdo.
Tjedan-dva nakon utrke je uletio neki trackday. Logično, vozio sam. Cijeni dan sve bez greške, padala su lipa vremena iako je bilo toplo. Pola sata prije kraja na ravnici iza riječkog ostao sam bez kvačila. Uspio sam se izvuć van po inerciji i izvidit di je zapelo.

Izgubili smo nešto na stazi...



Dubravka je na stazi našla skoro sve što fali...



Uzeo sam plastičnu piksnu i seger s jednog rezervnog JTD mjenjača koji imam doma, spakovao sve natrag i alfetina se uspješno vratila kući.

Par dana nakon toga, opet ista priča. Na šaltanju je izbilo seger i ovu malu polugicu.

Drugi put na vučnoj ove godine.



Ukratko, potisni ležaj se iščupao iz korpe a ovo je bila samo posljedica. Zanimljivo je da nije bilo nikakvih vibracija na pedali niti ikakvih znakova da nešto nije u redu. Od Grobnika do doma imam 70-ak km i puno šaltanja, primijetio bih da nešto nije bilo uobičajeno.

Novo kvačilo i gas dalje.

Sljedeća stanica je Formula Driver u Ogulinu.

Krenuli smo u petak popodne s namjerom da odvozimo stazu ležernih 40ak puta i popamtimo sve. Ima sto vrsta asfalta, rupa, grba, svih vragova...

Clio na vučnoj, alfetina iza.
Nakon Grobnika neki vrag je počeo tuckat lagano. Nakon par km to tuckanje je prešlo u nabijanje, cijeli prednji kraj se tresao. Stali smo sa strane, digli alfetinu krokodilkom i izvidili situaciju. Sve djeluje ok, poluosovine nemaju značajnog lufta, sve izgleda uredno. Bili smo na 30ak km do Ogulina pa sam probao nastavit dalje. U početku sve ok, a nakon par km opet isto.
Stali smo, odveli Clia u Ogulin i vratili se po Alfu.

Treća vučna ove godine, nije da brojim...



Moje skromno znanje upućivalo je na unutarnji homokinetički. Nakon konzultacija sa mudrijim glavama zaključili smo da nema što drugo bit. Naručio sam novi homokinetički kod Morisa i naručio se kod Nedima odmah ujutro.
Dijelovi su stigli na vrijeme, Nedim je spremno čekao.





Stari homokinetički je bio suh. Mast je bila sasušena i izgorena. Kad se sve to ugrijalo počeo je zapinjat i lupat.
Zanimljivo, kod izmjene kvačila zamijenjena je manžeta na drugom homokinetičkom koji je bio u ok stanju i s urednom masti. Istovremeno su stavljeni, zajedno s vanjskim homokinetičkim, novim ležajevima i GTA rukavcima u prosincu prošle godine. Kako je ovaj umro a drugi je bio ok, nemam pojma.
Ponovno stavljen isti, GSP. Jedini koji je mogao doći od petka uvečer do subote ujutro.
Imenjak Clio rejser, Moris i Nedim spasili dan. Bilo je već prošlo 13 sati, malo smo spavali i htio sam odvest V6 doma, vratit se s JTD i gledat utrku. Nakon cirkusa s kvačilom i tim homokinetičkim bila mi je puna kapa alfe i utrka. Srećom, Nedim i Dubravka su dovoljno oštro zaprijetili pa smo se vratili u Ogulin, uspjeli na vrijeme odradit prijave i par puta odvozit stazu da je bar malo zapamtimo.
Kako je Dubravkin mobitel pun mačaka i alfe, evo i jedna fotka mačora koji nam se uvalio u krilo dok smo ručali...



Pripreme...











Utrka je prošla dobro. I dalje presporo, prerano kočenje, preširoko oko šikana, ali bolje nego inače.

Idemo dalje, pratimo Clio u traci za spora vozila, gdje i pripada...



Lijepo je imat prijatelje koje možeš nazvat u petak u 22:30, posavjetovat se oko kvara, naručit dijelove i dobit termin odmah sljedeći dan ujutro. U subotu. Alfisti su jako draga familija. :Hugs: Hvala svima, da vas ne nabrajam poimence.

Sljedeća stanica Grobnik Trackday....
« Zadnja izmjena: 07-10-2021, 22:16:33 od Busso »
 

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13982
  • Karma: 782
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #85 u: 07-10-2021, 22:26:25 »
Svaka cast na volji, zivcima i svemu ostalom sto je potrebno kad s alfom vozis utrke :hap:
:cigara: :cigara:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Busso

Offline Busso

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 124
  • Karma: 29
  • Spol: Muški
  • 156 SW JTD16V, 156 2.5V6 24V
    • Pazin
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #86 u: 07-10-2021, 22:41:37 »
Nije toliko strašno, samo su se ova dva kvara dogodila u par dana pa mi je to malo poljuljalo povjerenje u auto.
Prvi kvar sa cijevi serva je moja greška.
Potisni se na istu foru iščupao na bratovom JTD (na 290tkm, kvačilo je prošlo 100tkm od izmjene, Valeo, u oba slučaja) a za homokinetički ne znam što bi rekao, pogotovo zato što je desni u ok stanju, mast je ista ko i prvog dana, a istovremeno su montirani.
Kad uzmem u obzir uvjete u kojima se auto vozi i koliko vozi, čudno je da i trpi toliko toga. Istina je da sam ga u Ogulinu htio zapalit  :tooth Ovo nisu kvarovi koji su nastali zbog neredovitog održavanja ili kretena za volanom, ne znam kako sam ih mogao predvidjeti ili izbjeći. Ni jedan ni drugi nisu imali nikakve naznake da će se dogodit.
Danas s odmakom mi je to sve zabavno i lijepa uspomena. Alfetina napada jako i dalje  :Horse:
 

Offline Busso

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 124
  • Karma: 29
  • Spol: Muški
  • 156 SW JTD16V, 156 2.5V6 24V
    • Pazin
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #87 u: 07-10-2021, 23:24:27 »
Godina loših financijskih odluka se nastavlja.
5.9. opet trackday. 8.9 opet. 9.9 isto. Sve smo vozili.

























Alfa sve odradila bez greške.

Evo i jedan onboard od 8.9. Jedan od zadnjih krugova.


 

Offline Busso

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 124
  • Karma: 29
  • Spol: Muški
  • 156 SW JTD16V, 156 2.5V6 24V
    • Pazin
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #88 u: 07-10-2021, 23:33:49 »
9.9. sam okinuo personal best. Nadam se spustit još malo kad malo zahladi. Auto može, samo ja moram popravit par sitnica u vožnji.




 

Online M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2159
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
  • Fiat 500
    • Zadar
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #89 u: 07-10-2021, 23:51:05 »
Kakva tema  :love:

Potrajalo je dok sam pregledao slike i sve pročitao  :D  :respect:
 

Offline Toni23

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 238
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
    • Šibenik
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #90 u: 08-10-2021, 06:08:45 »
Robi svaka čast


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline PeSti0018

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 817
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
    • Benkovac
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #91 u: 08-10-2021, 06:11:09 »
Vrhunska tema a i alfa...samo naprid,zelim vam lipu budicnost
Ready To Race
 

Online IgoRR

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3857
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: 156 2.5 V6 Rosso Competizione 'RajžaKrF
« Odgovori #92 u: 08-10-2021, 08:25:23 »
odlično, fino se gušta  :love:


a po pitanju potisnog ležaja, on se da pojačat da ne izleti  :mah: