Nakon nedelju dana druzenja sa Alfom 159, te predjenih cca 1000 km

, pokusacu da iznesem neke impresije o mom novom ljubimcu!

Vracam se u mladost

, polozio sam vozacki 2000. godine, 29. februara, znaci, na dan koji "pada" jednom u cetiri godine i u prvo sam vozio auta od starog, bila je to Croma, pa onda Vectra 2.0, oba benzinca.
Moje prvo auto bila je azzurna Alfa Romeo 156 2.0, sa 150-ak konjskih snaga. Jao, kako je to auto jurilo (ili sam ja bio mladji

), no, sjecam se, uvijek sam se pitao zasto nema sestu brzinu, jer je i preko 150-160 km/h kao lud primao gas. Sa tom Alfom sam presao cca 100 000 km, bez vecih problema i poteskoca, a u to vrijeme, ta Alfa je izgledala fantasticno. Iako o tom modelu, posebno o trapu, ima puno losih rijeci, za taj model, ja imam samo rijeci hvale. Doobro se sjecam kako je auto lezalo na cesti i misljenja sam da je to osjecaj koji svaki vozac mora osjetiti, ako je bar na kratko vozio neki Alfin model. Potrosnja je relativna stvar i meni bar, nista ne znaci sto je ta Alfa mogla da proguta koji litar vise, realno, par litara razlike u potrosnji nije nista strasno, na 100 km predjenih razlika je u kutiji cigara ili u danasnjem baksisu ostavljenom po kaficima, kafanama i restoranima. No, kod nas ljudi uglavnom, medju prvim pitanjima o bilo kojem modelu auta, potegnu pitanje o potrosnji, te predimenzioniraju vrijednost 2-3 l goriva i na osnovu tog podatka, samo kod nas, auto se deklarise kao dobro/lose.
Nakon sto sam prodao Alfu, vozio sam par city auta poput Peugeota 207, Fabie, ali o njima nemam sta pisati, samo bih naveo da nikad nisam vozio auto sa dizel motorom!
Ipak, za sve postoji prvi put, te sam odnedavno vlasnik 159-ke, 2.0 JTDM!
Moja prva voznja, bila je voznja kuci u Banja Luku, iz Ljubuskog, gdje sam kupio auto. Prvih 50-ak km sam gledao po njoj, cackao dugmice

, navikavao nogu na odziv sa papucice gasa, a kad sam je osjetio

, taman su naisle dionice na kojima se moze voziti skoro kao i na autoputu (Kupres, nema murije

) Alfa mi je pokazala dio svoje moci, a opet sam osjetio ono lezanje na cesti, te igranje u krivinama, a sjajne performanse motor veoma lako obezbijedi cim se nadje u blizini 2000 rpm. Misljenja sam da je auto "kao rodjen" za otvorene ceste, gdje bi lako dominirala, kako lezanjem, tako i nekim osjecajem bezbjednosti, koji daje sama masa auta. Za razliku od 156 modela, bar po mojim sjecanjima

159 model djeluje mnoooogo cvrsce, masivnije (sto i jeste), a pri vecim brzinama 159-ku nosi velika masa, pa imam osjecaj da joj inercija daje konstantno ubrzanje.
Pun rezervoar sam nasuo u Ljubuskom, presao oko 930 km, kad mi se upalila lampica za rezervu, pri cemu je predvidjeno da ima goriva za 150-ak km! Za mene to je nevjerovatno niska potrosnja, jer od predjenih 930 km, par 60% je iskljucivo gradska voznja. Po boardu, to je 6,8 l / 100km uz prosjecnu brzinu od cca 40km/h! Za ovoliko auto, sa ovom masom, to je u najmanju ruku fantastican podatak.
Od opreme, dobio sam mnogo, jer u oglasu, prodavac, ocigledno slabo edukavan, nije znao da navede visibility paket, sa senzorima za svjetlo, maglu, kisu, kvalitet zraka...a bilo mi je jasno kad mi je decko, koji je i vlasnik, procitao ime dizajnera Giugiaro doslovno kako pise

:

Za uredjaj pored unutrasnjeg retrovizora je rekao da je kamera, ali da je nije uspio ukljuciti!

: Covjek prodaje odlicne Alfe, imao je jednu bijelu, sa fenomenalnom opremom, no, bio je model sa 120 ks, ali sam ja mislio da je preteska za tu snagu, pa trazio jaci motor, no, na kraju mi je moj mehanicar rekao da i taj model od 120 ks ide i to veoma dobro. Ostavicu link jos dvije Alfe 159 koje ima u prodaji, ne da reklamiram prodavaca (cak mi treba pomoc oko skidanja naljepnica prodavaca sa auta), nego mozda neko od ljubitelja nadje auto za sebe!
Takodje, auto posjeduje blue&me, navigaciju sa sd karticom (probana, funkcionise), opcije poput follow me home, a iz dana u dan mi se ova Grigio Stromboli svidja sve vise. Mozda tripam, ali dnevna svjetlost baaas utice na boju, te nikad ne znam kakav ce me auto docekati!

Gume, koje su dosle na autu su bile ocajne, te sam kupio set ljetnih guma Dunlop Bluresponse! No, kako nisam dobio rezervnu gumu, a kako to hoce, iskrsla mi je ponuda po odlicnoj cijeni za set 4 felne + gume Michelin Alpin u odlicnom stanju, kupio sam i taj set (kao na slici tocka u gepeku), te imam pitanje, mogu li "uvaliti" tu gumu kao rezervnu, jer, poznavajuci sebe, ono sa onim kitom za popravljanje gume i kompresorom, nece ici lako

Pomalo zalim sto na autu koje ima dosta opreme nisu dosla elektronska sjedista sa grijacima, xenoni, a posebno felne R17. No, sad imam dva seta R16 felni, ko zna, mozda napravim neku zamjenu u buducnosti!
Juce sam vidio da na prednjoj sajbi ima rupica (koju nisam uocio pri kupovini auta), no, to je lako rjeseno ubrizgavanjem injekcije po simbolicnoj cijeni!
P.S. Sorry za duzi post, pisao sam svasta, preskocio garant stosta, no, eto bar nekih prvih utisaka u druzenju sa novom Alfom.
