Htio sam do meeta napravit sve što sam si zacrtao prije ljetne stanke ali u startu problemi

Distance sam skinuo, te idu na provjeru jer mi je čudan osjećan na volanu isključivo na većim brzinama, nemiran je kao da ponekad trese lagano, naravno prije skidanja distanci sam provjerio od balansiranja guma nadalje, te nakon skidanja se auto vozi kao po tračnicama, pa mi ostaje za zaključit da je nešto s njima...ne znam

Nadalje, ovaj vikend je trebalo biti poliranje i mapiranje, no zbog viših sila iskrsnulih u zdnji čas, ni polirer ni tjuner nisu mogli obaviti posao pa sam bio prisiljen pustiti to za neku drugu priliku.
Ako ništa popravio sam udarac od vepra
Prije

Poslije

To je bilo ravanje bez lakiranja, te je na dodir sve potpuno ravno iako je malo izobličena reflekcija na tom dijelu laka, no obzirom na cijenu usluge sam i više nego zadovoljan.
Također su počupani swirlovi, očišćena usisna, EGR i fizički blindiran, te opran motor.

Stavio sam nove kratke žarulje i mogu reći da sam prezadovoljan, izgladaju kao original xenoni (147 FL ionako nema leću), boja je skroz bijela, a osvijetljenost ceste je u rangu s ostalim vrlo dobrim halogenkama.
Evo jedna usporedba, uzmite u obzir da mob kamera u ovakvim uvjetima žuto pobijeljuje, a bijelo poplavljuje.
Osram Intense (4200k -između između žutog i bijelog) vs Hyper (5000k bijelo)

I tako osim nabrijanih većih stvari koje su na čekanju, spremni smo za meet do najmanjih sitnica

