28-04-2025, 05:31:26

Autor Tema: 166 2.4 Jtd turbina  (Posjeta: 4382 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dejan_1989

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 17
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Osijek
166 2.4 Jtd turbina
« u: 22-02-2015, 20:40:27 »
 problem je ovakav radi se o alfi 166 2.4 jtd 1999 god. 100kw. auto dosta slabo vuce, nesto kao malo pocne ali  to tek preko 2500 okretaja. Dima na auspuh nema nikakvog. Na kontrolnoj se ne pale nikakve lampice, auto normalno pali i sve samo ne vuce. Juce sam pregledo sva crijeva na njoj i sve je ok, jedino sto sam primjetio da na turbini ima onaj ventil sto bi je pretpostavljam trebao otvarat i zatvarat uopce se nista ne pomijera ona osovina u njemu. Skinuo sam crijevo sto ide na ventil sve je isto. nema razlike isto je kad je spojeno crijevo i ne. pretpostavljam da je to uzrok sto auto ne povlaci. Turbina reparirana prije 20 tisuca km..Zanimaju me vasa misljenja? hvala unaprijed svima
 

Offline zoranm

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 655
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • alfa 166,159
    • Nova Gradiška
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #1 u: 22-02-2015, 20:55:14 »
problem je ovakav radi se o alfi 166 2.4 jtd 1999 god. 100kw. auto dosta slabo vuce, nesto kao malo pocne ali  to tek preko 2500 okretaja. Dima na auspuh nema nikakvog. Na kontrolnoj se ne pale nikakve lampice, auto normalno pali i sve samo ne vuce. Juce sam pregledo sva crijeva na njoj i sve je ok, jedino sto sam primjetio da na turbini ima onaj ventil sto bi je pretpostavljam trebao otvarat i zatvarat uopce se nista ne pomijera ona osovina u njemu. Skinuo sam crijevo sto ide na ventil sve je isto. nema razlike isto je kad je spojeno crijevo i ne. pretpostavljam da je to uzrok sto auto ne povlaci. Turbina reparirana prije 20 tisuca km..Zanimaju me vasa misljenja? hvala unaprijed svima
ako sumnjaš na turbinu moguće je da ti je na kompresorskom djelu zablokirala varijabilna krilca,to se dogodi od čađi i to ti ne ulazi ureparaciju turbine,tako je bar meni bilo na istoj turbini,majstor je skinuo,rastavio i našpricao nekakvim jakim sredstvom i satima se to odčađivalo pa miniwoš pa dobro isprati,sad moguće je i da je nešto drugo u pitanju(maf,map senzor)možda da ga prvo spojiš na tester pa da vidiš hoće li što pokazati LP
 

Offline dejan_1989

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 17
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Osijek
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #2 u: 22-02-2015, 23:05:51 »
ovo mi je prvi jtd i mislim da kod mene varijabilna turbina, neka me neko ispravi ako grijesim. Maf kada iskljucim auto u mjestu malo bolje prima gas ali kad se vozi slabije malo ide nego sad... bio sam kod par "majstora" ako ih tako mogu nazvat, jedan vice turbina riknila, drugi senzor radilice, pa maf itd itd. A turbina osjetim da radi ali ne kako treba. Pogotovo kada krecem iz mjesta do 2000 obrtaja ju moram molit da povuce najvise se osijeti 1-2-3 brzina, i danas skinem ovu malu cijevcicu sa slike auto se ponasa potpuno isto.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #3 u: 22-02-2015, 23:09:26 »
Zaštekao vgt ili aktuator ne radi uopće, tj pukla membrana unutra
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline dejan_1989

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 17
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Osijek
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #4 u: 22-02-2015, 23:15:55 »
mislim da ne radi uopce jel kad dajem gas ta polugica u njemu uopce se ne pomjera ni milimetar.
 

Offline dejan_1989

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 17
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Osijek
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #5 u: 22-02-2015, 23:17:28 »
a na cijevcici piri zrak i to uredno..
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #6 u: 22-02-2015, 23:41:05 »
Otpoji tu polugicu od aktuatora sa polugice vgt-a .. Probaj micat polugicu vgta, ona mora ic skrpz lagano...ak ne ide vgt je problem.. Ak je s time sve ok onda ti je aktuator problem..iz njega bi se isto trebala dat izvlacit polugica
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline dejan_1989

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 17
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Osijek
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #7 u: 23-02-2015, 10:49:39 »
probam to danas :D
 

Offline dejan_1989

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 17
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Osijek
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #8 u: 23-02-2015, 12:15:21 »
Otpojio sam polugicu sa aktuatora, i sad ovako na turbini se polugica moze jako lagano mrdat rukom, na aktuatoru ni milimetar je ne mogu pomijerit. Sad me zanima kolko polugica na samoj turbini mora imat hod? jel sve je nabijeno i jako tesko mi doc do svega toga.. meni se sad polugica na turbini mrda nekih pola cm .
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #9 u: 23-02-2015, 14:39:55 »
Otpojio sam polugicu sa aktuatora, i sad ovako na turbini se polugica moze jako lagano mrdat rukom, na aktuatoru ni milimetar je ne mogu pomijerit. Sad me zanima kolko polugica na samoj turbini mora imat hod? jel sve je nabijeno i jako tesko mi doc do svega toga.. meni se sad polugica na turbini mrda nekih pola cm .
a mora se malo vise micat... jedno cm i pol ta na turbini... a jbg najpametnije skinut sve dolje i na stolu probat...bar je na 2.4 lako skinut turbinu
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline sofoiks

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 21
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • slovenija
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #10 u: 24-02-2015, 20:18:36 »
odkad za boga miloga ima 100kw motor variabilnu turbinu  :what:
Ti samo blokiraj EGR pa vidi i onda jos maf pa vidi.
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5819
  • Karma: 137
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #11 u: 24-02-2015, 21:18:57 »
ima varbijalnu al mislim da tu turbo nije problem.

maf ti krepo vjerojatno i lako moguve neko crijevo ili intercoler krepalo.

turbo provjeri na diagnostici kako puni tlak mora punit oko 1 bar.

Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #12 u: 25-02-2015, 03:04:53 »
odkad za boga miloga ima 100kw motor variabilnu turbinu  :what:
Ti samo blokiraj EGR pa vidi i onda jos maf pa vidi.
oduvijek

ima varbijalnu al mislim da tu turbo nije problem.

maf ti krepo vjerojatno i lako moguve neko crijevo ili intercoler krepalo.

turbo provjeri na diagnostici kako puni tlak mora punit oko 1 bar.


nešto malo više, 1,1 ... ali to su nijanse :D
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16212
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #13 u: 25-02-2015, 15:57:47 »
odkad za boga miloga ima 100kw motor variabilnu turbinu  :what:
Ti samo blokiraj EGR pa vidi i onda jos maf pa vidi.
2.4 100kw oduvjek ima VGT turbo samo rad VGTa nije kontroliran preko ECUa
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Hrđa1997

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 2
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • okolica Karlovca
Odg: 166 2.4 Jtd turbina
« Odgovori #14 u: 05-12-2023, 10:42:02 »
Muci me turbo na mojoj staroj dami. Vjerojatno losija reparacija u proslosti, nakon samo 50000 km, normalne voznje, malo ostavim da radi prije kretanja, bar pola minute i uvijek prije gasenja barem 2 minute, curi ulje i puni IC, usisnu granu... Pretjeranog zazora jos nema, ali moram reparirat. Vidim na internetu, za moj auto, 100kW broj 454150. To nije kataloski broj, ali mislim da pise na samom kucistu turbine na plocici. Jel to to? Takoder, bi li pasala koja druga turbina? Ne mislim plug and play, nego na primjer gtb 2056v ili slicna, odnosno svaka sa vakumski upravljanom geometrijom?