da...sw u centrali je sigurno drukèiji za asr i vdc...ja tra¾im soluciju da iskopèam abs,asr i vdc a da centrala ubrizgavanja i instrument tabla i ostale kontrolne jedinice koje trebaju primaju podatak o brzini...to sam imo na 156 gr.N na trkama
inaèe mislim da je 35% ¹pera...mora to radit dobro i na gta...gta ima 300 Nm moment a jtd 305 Nm...nisu tu bitni konji nego moment a
ovo nije istina - ako se benzinac vrti do 7000rpm, a dizelas do, recimo 4000, nakon mjenjaca i onog zupcanika na diferencijalu (prije diferencijala), posto su okretaji kotaca jednaki u oba slucaja, benzinac ce imati momenta efektivno kao i dizelas od oko 450Nm
glupo mi je proturjeciti mehanicaru koji beskonacno puno vise zna o autima i mehanici od mene, te kvariti mu prodaju, ali, ono, daj provjeri to radje prije da ne bi bilo pizdarija po cestama (koliko vidim, ljudi navalili na tu speru kao muhe bez glave, a do jucer su sasvim normalno vozili i bez nje). ne bi bilo dobro da netko zagine kad mu se u zavoju raspadne prijenos
plus, ako iskljucis VDC, vjerojatno iskljucujes i EBD. kod iskljucenog EBDa, 156ica koci u omjeru 50:50, dok je sa ukljucenim, u normalnom rezimu koci sa 75:25. posto straznje kocnice nemaju veliku ulogu na silu kocenja, vjerojatno bi to morao podesiti ako se budes igrao s elektronikom
nemoj nista zamjeriti
