13-06-2025, 19:18:46

Autor Tema: Q2 ¹pera  (Posjeta: 60043 vremena)

0 Èlanova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Shoei

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2015
  • Karma: 219
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 GTA
    • Velika Gorica
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #30 u: 18-01-2007, 12:05:59 »
nedavno slagajuèi mjenjaè od gta kojem se razletio diferencijal (zbog nedostataka ¹pere)imo sam prilku vidjet glavu diferencijala...usporeðujuèi je sa glavom dif-a od moje gt 1.9 16v m-jet ustanovio sam da su diferencijali potpuno isti ¹to znaèi...

DA SE ©PERA MO®E NAMONTIRAT I NA NAVEDENE MODELE....

cjena 5000 kn sa ugradnjom...



 :hap: vidi vraga :))) doæi æu na konzultacije :)))
With my attitude, I could be by myself and still enjoy company...
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16267
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #31 u: 18-01-2007, 13:32:04 »
da...sw u centrali je sigurno drukèiji za asr i vdc...ja tra¾im soluciju da iskopèam abs,asr i vdc a da centrala ubrizgavanja i instrument tabla i ostale kontrolne jedinice koje trebaju primaju podatak o brzini...to sam imo na 156 gr.N na trkama
inaèe mislim da je 35% ¹pera...mora to radit dobro i na gta...gta ima 300 Nm moment a jtd 305 Nm...nisu tu bitni konji nego moment a ¹to se tièe trganja volana jebi ga...dr¾ ga...rad ¹pere se u normalnim uvjetima vo¾nje opèe ne osjeti nego kad auto dotera¹ do krajnjeg limita a tada kume dr¾i volan...bolje da èupa nego da bje¾i na nos...a i ne èupa ni¹ stra¹no...probo sam ga juèer postartat na asvaltu i odmah zajahat malo sa kotaèem desnim na ¹oder...mrak...potegne ko lud
« Zadnja izmjena: 18-01-2007, 13:35:29 od Seb »
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline boris

  • Èlan Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #32 u: 18-01-2007, 14:03:29 »
da...sw u centrali je sigurno drukèiji za asr i vdc...ja tra¾im soluciju da iskopèam abs,asr i vdc a da centrala ubrizgavanja i instrument tabla i ostale kontrolne jedinice koje trebaju primaju podatak o brzini...to sam imo na 156 gr.N na trkama
inaèe mislim da je 35% ¹pera...mora to radit dobro i na gta...gta ima 300 Nm moment a jtd 305 Nm...nisu tu bitni konji nego moment a ¹to se tièe trganja volana jebi ga...dr¾ ga...rad ¹pere se u normalnim uvjetima vo¾nje opèe ne osjeti nego kad auto dotera¹ do krajnjeg limita a tada kume dr¾i volan...bolje da èupa nego da bje¾i na nos...a i ne èupa ni¹ stra¹no...probo sam ga juèer postartat na asvaltu i odmah zajahat malo sa kotaèem desnim na ¹oder...mrak...potegne ko lud

Ti to sebi mozes iskljuciti, ti si ipak bivsi profesionalni vozac, ja to bas i ne bi iskljucivao svima... i tako se ne ukljucuje samo tako nego u stvarno ekstremnim situacijama.

A sto se spere tice, ocito ima razloga zasto je nisu odmah stavili na benzince, torsen na prednjoj osovini ima problema kad se ide na losiju cestu i ako jedan kotac ostane na trenutak bez podloge, zavrti se na prazno, a tada se torsen ponasa kao otvoreni dif, i kad taj kotac dodje na podlogu, to nije bas najzgodniji dogaðaj...

U svakom slucaju, Torsena od Quaifa je dosta ljudi stavljalo na 2.5 i 3.2 156 i 147 i jako su zadovoljni, ali ipak da ja biram ja bih radije pricekao da vidim sta ce u Alfi sluzbeno napraviti....

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16267
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #33 u: 18-01-2007, 14:17:03 »
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16267
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #34 u: 18-01-2007, 14:19:21 »
da...sw u centrali je sigurno drukèiji za asr i vdc...ja tra¾im soluciju da iskopèam abs,asr i vdc a da centrala ubrizgavanja i instrument tabla i ostale kontrolne jedinice koje trebaju primaju podatak o brzini...to sam imo na 156 gr.N na trkama
inaèe mislim da je 35% ¹pera...mora to radit dobro i na gta...gta ima 300 Nm moment a jtd 305 Nm...nisu tu bitni konji nego moment a ¹to se tièe trganja volana jebi ga...dr¾ ga...rad ¹pere se u normalnim uvjetima vo¾nje opèe ne osjeti nego kad auto dotera¹ do krajnjeg limita a tada kume dr¾i volan...bolje da èupa nego da bje¾i na nos...a i ne èupa ni¹ stra¹no...probo sam ga juèer postartat na asvaltu i odmah zajahat malo sa kotaèem desnim na ¹oder...mrak...potegne ko lud

Ti to sebi mozes iskljuciti, ti si ipak bivsi profesionalni vozac, ja to bas i ne bi iskljucivao svima... i tako se ne ukljucuje samo tako nego u stvarno ekstremnim situacijama.

A sto se spere tice, ocito ima razloga zasto je nisu odmah stavili na benzince, torsen na prednjoj osovini ima problema kad se ide na losiju cestu i ako jedan kotac ostane na trenutak bez podloge, zavrti se na prazno, a tada se torsen ponasa kao otvoreni dif, i kad taj kotac dodje na podlogu, to nije bas najzgodniji dogaðaj...

U svakom slucaju, Torsena od Quaifa je dosta ljudi stavljalo na 2.5 i 3.2 156 i 147 i jako su zadovoljni, ali ipak da ja biram ja bih radije pricekao da vidim sta ce u Alfi sluzbeno napraviti....

jebi ga ak meèe¹ ¹peru,meèe¹ da se vozi¹...vjeruj probo sam auto stvarno do limita ni u jednom trenu nije napravio ne¹to nenormalno ¹to bi nekog spla¹ilo i zeznulo ga...ak mu se kaj dogodi dogodilo bi mu se i bez ¹pere...mo¾e bit samo ljudski faktor pogre¹ke
« Zadnja izmjena: 18-01-2007, 14:19:44 od Seb »
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6067
  • Karma: 855
  • Spol: Mu¹ki
  • SYM
    • Zagreb
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #35 u: 18-01-2007, 15:03:52 »
i? :sport:

pa¹e :ok:


super.
ali ja bi bez iskljuèivanja elektronike. da li mo¾e kombinacija samo da se podesi da se asr kasnije ukljuèuje kao na tvornièkoj Q2???
ako ima ja uzimam. :ok:
MiTo
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16267
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #36 u: 18-01-2007, 15:10:09 »
pa asr se neèe upalit ako kotaè ne klizi...sa ¹perom neèe klizit i ona èe radit..nema za sad ¹eme reprogramiranja centrale abs-a....ja èekam iz italije odgovor ako bi mi ko znao reè kak da slo¾im na gumb da sve ugasim
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16267
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #37 u: 18-01-2007, 15:10:37 »
inaèe pa¹e i na 156 2.5 v6 :ok:
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6067
  • Karma: 855
  • Spol: Mu¹ki
  • SYM
    • Zagreb
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #38 u: 18-01-2007, 15:23:18 »
pa asr se neèe upalit ako kotaè ne klizi...sa ¹perom neèe klizit i ona èe radit..nema za sad ¹eme reprogramiranja centrale abs-a....ja èekam iz italije odgovor ako bi mi ko znao reè kak da slo¾im na gumb da sve ugasim

a hebiga....a zakaj su onda rekli da je na Q2 preprogramirana elektronika da kasnije reagira??
MiTo
 

Offline gmit

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 183
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
  • Mazda 3 MPS
    • Zagreb
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #39 u: 18-01-2007, 15:24:05 »
da...sw u centrali je sigurno drukèiji za asr i vdc...ja tra¾im soluciju da iskopèam abs,asr i vdc a da centrala ubrizgavanja i instrument tabla i ostale kontrolne jedinice koje trebaju primaju podatak o brzini...to sam imo na 156 gr.N na trkama
inaèe mislim da je 35% ¹pera...mora to radit dobro i na gta...gta ima 300 Nm moment a jtd 305 Nm...nisu tu bitni konji nego moment a

ovo nije istina - ako se benzinac vrti do 7000rpm, a dizelas do, recimo 4000, nakon mjenjaca i onog zupcanika na diferencijalu (prije diferencijala), posto su okretaji kotaca jednaki u oba slucaja, benzinac ce imati momenta efektivno kao i dizelas od oko 450Nm

glupo mi je proturjeciti mehanicaru koji beskonacno puno vise zna o autima i mehanici od mene, te kvariti mu prodaju, ali, ono, daj provjeri to radje prije da ne bi bilo pizdarija po cestama (koliko vidim, ljudi navalili na tu speru kao muhe bez glave, a do jucer su sasvim normalno vozili i bez nje). ne bi bilo dobro da netko zagine kad mu se u zavoju raspadne prijenos


plus, ako iskljucis VDC, vjerojatno iskljucujes i EBD. kod iskljucenog EBDa, 156ica koci u omjeru 50:50, dok je sa ukljucenim, u normalnom rezimu koci sa 75:25. posto straznje kocnice nemaju veliku ulogu na silu kocenja, vjerojatno bi to morao podesiti ako se budes igrao s elektronikom


nemoj nista zamjeriti  :mah:
« Zadnja izmjena: 18-01-2007, 15:25:35 od gmit »
alfinist
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16267
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #40 u: 18-01-2007, 16:33:59 »
da...sw u centrali je sigurno drukèiji za asr i vdc...ja tra¾im soluciju da iskopèam abs,asr i vdc a da centrala ubrizgavanja i instrument tabla i ostale kontrolne jedinice koje trebaju primaju podatak o brzini...to sam imo na 156 gr.N na trkama
inaèe mislim da je 35% ¹pera...mora to radit dobro i na gta...gta ima 300 Nm moment a jtd 305 Nm...nisu tu bitni konji nego moment a

ovo nije istina - ako se benzinac vrti do 7000rpm, a dizelas do, recimo 4000, nakon mjenjaca i onog zupcanika na diferencijalu (prije diferencijala), posto su okretaji kotaca jednaki u oba slucaja, benzinac ce imati momenta efektivno kao i dizelas od oko 450Nm

glupo mi je proturjeciti mehanicaru koji beskonacno puno vise zna o autima i mehanici od mene, te kvariti mu prodaju, ali, ono, daj provjeri to radje prije da ne bi bilo pizdarija po cestama (koliko vidim, ljudi navalili na tu speru kao muhe bez glave, a do jucer su sasvim normalno vozili i bez nje). ne bi bilo dobro da netko zagine kad mu se u zavoju raspadne prijenos


plus, ako iskljucis VDC, vjerojatno iskljucujes i EBD. kod iskljucenog EBDa, 156ica koci u omjeru 50:50, dok je sa ukljucenim, u normalnom rezimu koci sa 75:25. posto straznje kocnice nemaju veliku ulogu na silu kocenja, vjerojatno bi to morao podesiti ako se budes igrao s elektronikom


nemoj nista zamjeriti  :mah:


ne zamjeram..uvjek prihavaèam kritiku jer nisam svezanlac i na kontu njih se dalje usavr¹avam...
po meni neèe bit nikavih problema...ko se boji ¹pere nek si ne ugraðuje...ja je jesam i zadvoljan sam jako...ona nema nikavog smisla ako se vozite normalno ali isto tako nije nikakav bauk kad poène¹ pretjerivat i kad ona poène radit...ko ne vjeruje nek doðe i nek proba...¹to se tièe abs-a meni  on sa vdc-om jako smeta...asr mogu ugasit...kad on ne radi vjerojatno neèe ni ebd ali ni to mi ne smeta jer meni odgovara raspored sile koèenja 50:50...nekad sam si sam tako otvaro korektor koèenja na yugu,unu,...naravno za veæinu ljudi to nije...mada na mojoj 156 trkaèoj nije radio samo abs a ebd je...vdc i asr auto nije imo...na Q2 je drukèiji sw u centrali abs-a vjeroajtno za rad vdc-a koji ti omoguèuje neke stvari da radi¹ vi¹e sa autom dok ovaj sw to vjerojatno ranije ukapèa ali to opet prièamo o extremnim uvjetima vo¾nje do koje sigurno niko od nas neèe doæ...mo¾da i hoèe ali jebi ga onda...pazite malo

ovo nisam razumio:
ovo nije istina - ako se benzinac vrti do 7000rpm, a dizelas do, recimo 4000, nakon mjenjaca i onog zupcanika na diferencijalu (prije diferencijala), posto su okretaji kotaca jednaki u oba slucaja, benzinac ce imati momenta efektivno kao i dizelas od oko 450Nm









SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #41 u: 18-01-2007, 16:35:42 »
gmit, nema mjesta strahu. Najveæi moment na kotaèu je u 1. brzini. Formula za snagu je P=M*omega ( P= snaga, M= moment, omega = kutna brzina). GTA ima veæu snagu od JTD motora ali i prijenosni omjer u 1. brzini prilagoðen tome (tj. "du¾i"). Recimo da obje Alfe startaju sa proklizavanjem u 1. brzini na suhom asfaltu (najveæe optereæenje za diferencijal), GTA se razlikuje po tome ¹to æe zbog du¾eg prijenosa u 1. brzini nastaviti voziti u 1. kada JTD pre¹alta u 2. Na kraju optereæenje kotaèa ovisi samo o kvaliteti guma i te¾ini na pogonskoj osovini, a ona je slièna kod oba modela. Nema nikakve prepreke da se ugradi u GTA ako vijci odgovaraju.

Osim toga dijelovi mjenjaèa (i èitavi mjenjaèi) i koènica se rade tako da zadovolje neki raspon od-do, pa isti diferencijal mo¾e biti u mjenjaèima razlièite snage.
 

Offline piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6067
  • Karma: 855
  • Spol: Mu¹ki
  • SYM
    • Zagreb
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #42 u: 18-01-2007, 16:37:40 »
ja bi do¹ao probati i stavio bi ¹peru.
koji je rok isporuke. monza je blizu! :mah:
MiTo
 

Offline gmit

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 183
  • Karma: 7
  • Spol: Mu¹ki
  • Mazda 3 MPS
    • Zagreb
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #43 u: 18-01-2007, 16:42:31 »
eto, sve je razjasnjeno i sve stima  :mah:  :drive:
alfinist
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16267
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #44 u: 18-01-2007, 17:25:41 »
naruèio sam jo¹ jednu...ova je moja do¹la za 7 dana...inaèe tvornièki proraèuni...hm :rolll:...ba¹ im i nisu ne¹to...gta sve i jedna kojo si ugasio asr i malo ¾e¹eèe postarto desilo se ovo:


prva serija sa 305 mm diskovima...isto malo pu¹iona...tako da...
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Niko

  • Predsjedni¹tvo
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3471
  • Karma: 239
  • Spol: Mu¹ki
    • ©IBENIK
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #45 u: 18-01-2007, 20:37:04 »
inaèe pa¹e i na 156 2.5 v6 :ok:

E jesi doktor..... :ok: :ok: :ok: Poljubio bi te sada  :)))
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Mu¹ki
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #46 u: 18-01-2007, 23:05:59 »
nedavno slagajuèi mjenjaè od gta kojem se razletio diferencijal (zbog nedostataka ¹pere)imo sam prilku vidjet glavu diferencijala...usporeðujuèi je sa glavom dif-a od moje gt 1.9 16v m-jet ustanovio sam da su diferencijali potpuno isti ¹to znaèi...

DA SE ©PERA MO®E NAMONTIRAT I NA NAVEDENE MODELE....

cjena 5000 kn sa ugradnjom...



Samo tu ima jedan drugi problem (tj. vise problema), moze se montirati, ali da li bi dobro radio u praksi to je druga prica.
Sjetite se Focusa RS koji je imao takvu istu speru pa je trgao volan iz ruke svaki put kad se sa dobre ceste ode na losu, i to je razlog zasto su Alfini inzenjeri prvo montirali to speru na dizel modele, i prilagodili postotak blokiranja za JTD model (kod ovog Torsen difa to je kut zupcanika - ovako napamet mi se cini da je pisalo da je 25 ili 30%, sad mi se ne da traziti po netu tocan postotak), a pitanje je kakav postotak blokiranja ce biti za benzince, a kakav za benzinca V6 sa 250 KS.

Isto tako ostaje i pitanje reprogramiranja VDC-a da drukcije radi i kasnije hvata, a sto je napravljeno na Q2 modelima.

Ja to ne bi montirao na benzinca koji se vozi po normalnoj cesti, dok ne izadje spera samo za njega.



147 GTA 3.7 Autodelta ima ¹peru 30%
 

Offline Niko

  • Predsjedni¹tvo
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3471
  • Karma: 239
  • Spol: Mu¹ki
    • ©IBENIK
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #47 u: 18-01-2007, 23:24:06 »

147 GTA 3.7 Autodelta ima ¹peru 30%

Mozes samo u kratko objasniti tih 30% ....o cemu se radi 30% cega od cega? thnx  :ok:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #48 u: 19-01-2007, 08:48:35 »
Npr. ¹pera od 100% je kada je zavaren diferencijal (kao na kartingu oba kotaèa direktno spojena na jednu osovinu). A 30% je kada se kotaè koji je manje optereæen prenosi 30% momenta od onoga koji ima bolji grip. ©pera sa 100% bi u praktiènoj vo¾nji puno tro¹ila gume u krivinama je unutra¹nji i vanjski kotaè opisuju kru¾nice razlièitih radijusa, pa se unutra¹nji kotaè vrti sporije, a vanjski br¾e. Iz toga razloga se koristi ¹pera sa nekim postocima, a nikad sa 100%. Mo¾e 100% kod terenaca kada ukljuèe blokadu diferencijala.
 

Offline boris

  • Èlan Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #49 u: 19-01-2007, 09:20:08 »
nedavno slagajuèi mjenjaè od gta kojem se razletio diferencijal (zbog nedostataka ¹pere)imo sam prilku vidjet glavu diferencijala...usporeðujuèi je sa glavom dif-a od moje gt 1.9 16v m-jet ustanovio sam da su diferencijali potpuno isti ¹to znaèi...

DA SE ©PERA MO®E NAMONTIRAT I NA NAVEDENE MODELE....

cjena 5000 kn sa ugradnjom...



Samo tu ima jedan drugi problem (tj. vise problema), moze se montirati, ali da li bi dobro radio u praksi to je druga prica.
Sjetite se Focusa RS koji je imao takvu istu speru pa je trgao volan iz ruke svaki put kad se sa dobre ceste ode na losu, i to je razlog zasto su Alfini inzenjeri prvo montirali to speru na dizel modele, i prilagodili postotak blokiranja za JTD model (kod ovog Torsen difa to je kut zupcanika - ovako napamet mi se cini da je pisalo da je 25 ili 30%, sad mi se ne da traziti po netu tocan postotak), a pitanje je kakav postotak blokiranja ce biti za benzince, a kakav za benzinca V6 sa 250 KS.

Isto tako ostaje i pitanje reprogramiranja VDC-a da drukcije radi i kasnije hvata, a sto je napravljeno na Q2 modelima.

Ja to ne bi montirao na benzinca koji se vozi po normalnoj cesti, dok ne izadje spera samo za njega.



147 GTA 3.7 Autodelta ima ¹peru 30%

Ali ne Torsen nego lamelnu koja ne radi kao otvoren diferencijal kad jedan kotac nema opterecenja.

Offline boris

  • Èlan Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #50 u: 19-01-2007, 09:32:12 »
Malo tehnikalija:

Q2
T-2

Quaife diff
Detailed description on how the Quaife Automatic Torque Biasing Differential functions
-ovakav ljudi dosta montiraju na V6 alfe

i on bi odgovarao ovome
T-2R (RaceMaster)

Moja prepostavka je da ce na benzince ici T-2R

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16267
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #51 u: 19-01-2007, 15:56:23 »
Malo tehnikalija:

Q2
T-2

Quaife diff
Detailed description on how the Quaife Automatic Torque Biasing Differential functions
-ovakav ljudi dosta montiraju na V6 alfe

i on bi odgovarao ovome
T-2R (RaceMaster)

Moja prepostavka je da ce na benzince ici T-2R


tvoje mi¹ljenje za¹to ova ¹pera nebi radila dobro na benzincima???
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline boris

  • Èlan Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #52 u: 19-01-2007, 16:18:27 »
Malo tehnikalija:

Q2
T-2

Quaife diff
Detailed description on how the Quaife Automatic Torque Biasing Differential functions
-ovakav ljudi dosta montiraju na V6 alfe

i on bi odgovarao ovome
T-2R (RaceMaster)

Moja prepostavka je da ce na benzince ici T-2R


tvoje mi¹ljenje za¹to ova ¹pera nebi radila dobro na benzincima???

Laièki, kod T-2 koji se ponasa kao full otvoren dif kada ostane jedan kotac bez ikakve trakcije, na benzincu se taj kotac puno vise zavrti nego na dizelu i veci je sok kad ponovo dobije trakciju.
Mozda grijesim, mozda je sad u Q2 vec T-2R sto bi bilo logicnije, digni jedan kotac u zrak pa testiraj :-)
Trebalo bi iskopati kojeg od njih je imao Focus RS sa prednjim pogonom??

I da me se ne shvati krivo, ne kazem da se nece dobro ponasati, nego da bi bilo ipak bolje pricekati i vidjeti sta ce napraviti za benzince.
« Zadnja izmjena: 19-01-2007, 18:56:23 od boris »
 

Offline Shoei

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2015
  • Karma: 219
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 GTA
    • Velika Gorica
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #53 u: 19-01-2007, 17:10:18 »
a da mi to probamo na konkretnom autu, evo mo¾e na mom :))) sponzori javite se :hap:
With my attitude, I could be by myself and still enjoy company...
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16267
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #54 u: 20-01-2007, 08:36:31 »
Malo tehnikalija:

Q2
T-2

Quaife diff
Detailed description on how the Quaife Automatic Torque Biasing Differential functions
-ovakav ljudi dosta montiraju na V6 alfe

i on bi odgovarao ovome
T-2R (RaceMaster)

Moja prepostavka je da ce na benzince ici T-2R


tvoje mi¹ljenje za¹to ova ¹pera nebi radila dobro na benzincima???

Laièki, kod T-2 koji se ponasa kao full otvoren dif kada ostane jedan kotac bez ikakve trakcije, na benzincu se taj kotac puno vise zavrti nego na dizelu i veci je sok kad ponovo dobije trakciju.
Mozda grijesim, mozda je sad u Q2 vec T-2R sto bi bilo logicnije, digni jedan kotac u zrak pa testiraj :-)
Trebalo bi iskopati kojeg od njih je imao Focus RS sa prednjim pogonom??

I da me se ne shvati krivo, ne kazem da se nece dobro ponasati, nego da bi bilo ipak bolje pricekati i vidjeti sta ce napraviti za benzince.


mislim da nebudu ni¹ jer nema nikakve najave a ova ¹pera bu sigurno bolja nego org dif koji puca ko staklo
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16267
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #55 u: 20-01-2007, 08:37:02 »
a da mi to probamo na konkretnom autu, evo mo¾e na mom :))) sponzori javite se :hap:

naruèio sam ju...ak hoèe¹ dojdi
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline Niko

  • Predsjedni¹tvo
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3471
  • Karma: 239
  • Spol: Mu¹ki
    • ©IBENIK
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #56 u: 20-01-2007, 13:28:58 »
Npr. ¹pera od 100% je kada je zavaren diferencijal (kao na kartingu oba kotaèa direktno spojena na jednu osovinu). A 30% je kada se kotaè koji je manje optereæen prenosi 30% momenta od onoga koji ima bolji grip. ©pera sa 100% bi u praktiènoj vo¾nji puno tro¹ila gume u krivinama je unutra¹nji i vanjski kotaè opisuju kru¾nice razlièitih radijusa, pa se unutra¹nji kotaè vrti sporije, a vanjski br¾e. Iz toga razloga se koristi ¹pera sa nekim postocima, a nikad sa 100%. Mo¾e 100% kod terenaca kada ukljuèe blokadu diferencijala.

Tako sam nekako i mislio, thnx na objasnjenju  :ok: :ok:
 

Offline boris

  • Èlan Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #57 u: 22-01-2007, 09:20:22 »
mislim da nebudu ni¹ jer nema nikakve najave a ova ¹pera bu sigurno bolja nego org dif koji puca ko staklo

Kako nema najave, sjecam se da su rekli da ce biti?

Offline Seb

  • Èlan Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16267
  • Karma: 545
  • Spol: Mu¹ki
    • Velika Mlaka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #58 u: 22-01-2007, 11:57:38 »
mislim da nebudu ni¹ jer nema nikakve najave a ova ¹pera bu sigurno bolja nego org dif koji puca ko staklo

Kako nema najave, sjecam se da su rekli da ce biti?

ðe ba? :?:
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline boris

  • Èlan Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Mu¹ki
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Q2 ¹pera
« Odgovori #59 u: 22-01-2007, 12:24:05 »
mislim da nebudu ni¹ jer nema nikakve najave a ova ¹pera bu sigurno bolja nego org dif koji puca ko staklo

Kako nema najave, sjecam se da su rekli da ce biti?

ðe ba? :?:

Pa i na nekim reviewima i na Alfinim prezentacijama