Sve više razmišljam da slijedeće godine ponovim vozni park, ali pošto sam imao par nedoumica morao sam otići istestirati sve pa sada imam već neki konkretniji okvir . Nedoumice su bile:
1. Stelvio ili Gilulia
2. Manualni ili automatski mjenjač
3. Benzin ili dizel
Prošli tjedan sam bio puno na putu pa sam prvo u VŽ provozao Giluliu dizel 180ks s automatikom. Već sam ranije vozio jednu s ručnim mjenjačem i nisam baš bio sklon automaticima. Nakon vožnje ove koja je još imala i polugice na volanu, definitivno prednost ide automatiku. Brzo šalta, a na 140kmh je na samo 2000 okretaja (500 manje nego 159 u 6.brzini). Prvi puta sam vozio i probao šatati s polugicama i brzo bih se privikao na to.
Onda sam u Autokomercu dogovorio testnu vožnju Stelvia. Napomenuo bih da sam sve dogovorio s Gogom koja je bila vrlo profesionalna i zaista barata informacijama oko puno detalja, te sam bio vrlo zadovoljan pristupom.
Stelvio je bio dizel 180ks, kao na slici. Dojmovi su: unutrašnjist i motor kao u Giulii, malo je povišen i za SUV-a se odlično vozi. Ali ni govora nema da se vozi kao Giulia, bez obzira na novinske tekstove koji to tvrde. Supruga je sjedila otraga i nakon par minuta rekla da joj se više ljulja nego u 159. Inače nemam nikakve zamjerke, auto je vrhunski i bit će dobar za nekoga tko voli veliku i visoku pojavu na cesti koja se za SUV-a odlično vozi. Prednost ide Giulii za moje preferencije.
Dvije dileme bile su riješene . I ostala je još dilema oko motora. Tu me Goga najviše iznenadila, ponudivši mi test ovakve ljepotice kao sa slike, ali Veloce 2.0 sa 280 ks. Prvo, auto je bomba sam po sebi, a ova Misano boja je perfektna. Veloce oprema ima sve što treba, a posebno su me oduševila sjedala. Kao u 159 TI, možda još i mrvicu bolje. A vožnja je nešto neopisivo. Motor fin i uglađen , postaje taman fino reski na višim okretajima. Vozio sam samo u N modu, jer je bila jaka kiša. Kada se poklopi gas auto lijepi za sjedalo i za čas smo bili na 180kmh. Na potpuno mokroj cesti i takvoj brzini imao sam potpuno siguran osjećaj držanja. Auto je kao izliven iz jednog komada, drži cestu kao na šinama, a kočnice reagiraju odmah i proporcionalno stisku papučice. Izvrsno se vozi.
Kada novci ne bi bili prioritet, ovo bi bila dobitna kombinacija.
Ali obzirom da je i dizel zaista odličan, racionalno-emotivni izbor bio bi : Giulia Veloce 2.2. 210ks
E sada još da se poklope zvijezde (ili bolje rečeno pare)........