13-01-2025, 17:48:24

Autor Tema: kompresija kod 164 2.0 T.Spark  (Posjeta: 5800 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« u: 16-11-2006, 14:57:49 »
Ljudi, nešto me buni.  :?:
164 twin spark. Palila odlično, metak. Nakon 9 000 km sve lošije i lošije.  :sad: :sad: :sad:
Pregledali sve što se pregledati može i kad ne lezi vraže mjerimo kompresiju:
10-8-5-9.  :o000:
Viču meštri uglas da je nemoguće da stari dobri 2.0 TS izgubi kompresiju.
Dijelovi za njega se skoro pa ne prodaju.Nitko ne otvara taj motor.Navodno je stvarno jedan od najboljih. Zašto je pala kompresija ovako čudno? Jel u pitanju trošenje karika, cilindara ili je problem u ventilima jer se auro vozi na plin cijeli radni vijek.
Recite mi nešto pametno. Ne gine mi skidanje glave motora. :mad: :mad: :wal: :wal:
« Zadnja izmjena: 17-11-2006, 13:49:56 od Neven »
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline Neven

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5044
  • Karma: 1430
  • Spol: Muški
  • 147 JTDm
    • Varaždin
    • Naljepnice - dizajn, izrada i prodaja
Odg: kompresija
« Odgovori #1 u: 16-11-2006, 19:06:09 »
Kako mislis da se djelovi za njega skoro pa ne prodaju?
To je jedan od najčešćih Alfinih motora. Istina je da je ovaj bio 8v u 164, ali ima jos i dosta 164, a najviše ih je prodano 2.0 T.S.

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: kompresija
« Odgovori #2 u: 17-11-2006, 00:44:17 »
U Splitu za sve dijelove treba čekati.Ništa nemaju na lageru.Kažu da majstori rijetko rade reparature tih motora jer su iznimno trajni.Eto ja imam sreću da mog treba otvoriti na 115 000 km.
A kupio baš 164 s tim motorom 8v zbog preporuke o pouzdanosti i dugotrajnosti.Varijator faze koji nikad ne krepa, snaga motora,robustnost,niska potrošnja s obzirom na kubikažu,relativno jeftino održavanje.Sve super i eto,Ko nema sreće,nema sreće.  :wal: :wal: :wal:
A imam pred kućom i 33 TD sa VM.om koji je skoro u tvorničkom stanju nakon 190 000 km,a taj je poznat po osjetljivosti na grijanje i kvarljivosti.Pa ti budi pametan što kupit...  :?:
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline Dama 166

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3780
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: kompresija
« Odgovori #3 u: 17-11-2006, 11:45:33 »
probaj sprasiti 1/4 dose WD40 unutra, moze biti da su ti ventili zastopani. Tako smo mi zaradjivali novce dok sam bio u zanatu. Moras dici motor na nekih 3500 1/min u leru, i na usisnu granu sprejati WD40. i nakon toga jos jednom izmjeriti Kompresiju. Ako budes to radio onda gledaj da odes negdje gdje nikoga ne smeta jer jako dimi. Poslje normalno sve sastaviti i probaj opet. Za motor se netrebas bbrinuti nece mu biti nista. Cesto puta pomogne. To sam iskustvo barem imao ja.
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: kompresija
« Odgovori #4 u: 17-11-2006, 12:45:50 »
To sa WD-om nisam nikad čuo. Malo je vjerovatno da su ventili zaštopani kod samo 115 000 km koji su pretežno napravljeni na plin.Prije će biti da su ventili oštećeni ako je do ventila. U svakom slučaju ću probat što reče.Nemam što izgubit.Može jedino bit bolje.
Hvala na savjetu. Javit ću ima li promjena.
Hvata me nervoza, nervoza me hvata....  :mad: :mad: :mad:
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: kompresija
« Odgovori #5 u: 17-11-2006, 13:03:01 »
Moram ić, samo na brzinu. Ja se bavim mjerenjem kompresije i meni te sirove brojke ništa ne znače. Dva razloga:
1. Ljudi mjere sa nebaždarenim instrumentima
2. Ako se vozi lagano nakuplja se garež na ventilima koja može spustiti kompresiju i 5-6 bara i budu nejednolike brojke.
Ventil ti nije nijedan izgorio jer bi onda ima čistu nulu na tom cilindru.
Propušeš motor junački na zaobilaznici i onda se mjeri.
Javi se meni, imaš moj mob. imaš gratis mjerenje.
 

Offline Dama 166

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3780
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #6 u: 18-11-2006, 15:34:59 »
To sa WD-om nisam nikad čuo. Malo je vjerovatno da su ventili zaštopani kod samo 115 000 km koji su pretežno napravljeni na plin.Prije će biti da su ventili oštećeni ako je do ventila. U svakom slučaju ću probat što reče.Nemam što izgubit.Može jedino bit bolje.
Hvala na savjetu. Javit ću ima li promjena.
Hvata me nervoza, nervoza me hvata....  :mad: :mad: :mad:


na ventilima se napravi talog kod svakog sagorjevanja, tosto je na plin manji to stoji. A i to sto ti je Viktor izisao u susret je lijepo, takodjer sa propuhivanjem motoraisto je tocka, ali na Benzin ne na Plin, jer je temp vecapri sagorjevanju plinova u Zylindru.!!
Kad budes to radio, radi po noci i vidi da odes u neki sumarak da nebi platio kaznu.
trebate biti u dvoje tako da neko drzi gas a drugi ubrizgiva wd.
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #7 u: 20-11-2006, 11:21:29 »
Evo me sa vijestima. Poslušao sam Viktora i Damu. Ispraznio jedan WD u usis.Malo je to dimilo,al ništa strašno.Ispraznio dozu sredstva za čišćenje zaboravio sam kako se zove.
Otišao na Solinsku obilaznicu i cigla na gas. 100 km/h u drugoj brzini pa malo treća. Vrtio je na 6500 okretaja nekih 10 minuta. Mislima da se sve to skupa junački zagrijalo i izgorilo ako je imalo šta izgorit.
Stanem na semaforu i gledam vitalne znakove. Temperatura motora 95 celzija, pritisak ulja u leru 0,7 bara. Inače je pritisak u leru na vruć motor 1,5 bara. Vjerovatno se od gaženja ulje junački ugrijalo.
Dobro je, ništa nisam polomio.   :clap:
Na žalost nema razlike. Osim šta je motor sad 2% življi auto i dalje pali loše i vruć i hladan.
Izgleda da se tu sa kompresijom ništa nije promijenilo nabolje.
Viktore, nazvat ću te da to izmjerimo danas,sutra.
Kad auto upali radi ko da pali cilindre jedan po jedan prvih 15 sekundi. Ono kao : 22222 33333 44444
Brlja, trese i onda se smiri i poslije toga relativno mirno radi,ali puuuuuno lošije od drugih 2.0 8 v twin spark koje sam čuo. Da nije taj motor lagano prešao 400 000 a ne 115 000 km. Drugim riječima ko će te prevarit nego prijatelj koji je prodao jer bi isti čas mjerio kompresiju,a ne bi vjerovao na riječ da je sve u najboljem redu.
 :mad: :mad: :mad:
Lomit ruke, noge, zube....
Ima li kakve pomoći ako se stavi CERAMIC POWER LIQUID. Viktore znaš li šta o tome?
Bolje i to ako će pomoć bar neko vrijeme nego otvarat motor pa rupa bez dna.
 :wal: :wal: :wal:
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline Dama 166

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3780
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #8 u: 20-11-2006, 16:15:19 »
Ajme sta si mu radio, nisi trebao tako, mislim da je Viktor mislio kad je rekao propuhati polazio od toga da se predje nekih 250-300 km, a ne na tako kratke relacije. Steta i nije mi bas pravo sto nisi nista uspio. Ja osobno bi ga dao napraviti kako treba jel ovo sa Ceramikom je u mojim ocima bacanje novaca. Mislim da jako puno sa tim neces dobiti. Sve zavisi kolko je taj aditiv para. Bolje po mom jos malo ussparati love i dati napraviti kako treba. Pretpostavljam da su ili Klipovi ili Kompresijski prsten na Klipu.
Za tocnije pitaj Seba on ti je za takve stvari Mestar. Mozda ti otprilike moze odmah reci sa kojom lovom moras racunati. Sretno ti bilo i malo kostalo
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #9 u: 20-11-2006, 21:47:36 »
Ja sam baš mislio na takvo propuhivanje (ne baš na 6500 rpm), dovoljno je 4-5 km sa "ciglom" na gasu. A ti aditivi su po meni bacanje novaca. Jednom sam testirao jednu Ford Sieru prije i 1000 km nakon tretmana sa tim, pa je digla  1 bar na jednom cilindru, a ostala 3 su bila bez promjene. Čovjeku sam isto mjerio gratis jer je i mene zanimalo pomaže li to što.
Ništa, javi se pa ćemo vidit da li je kompresija u pitanju.  :mah:
« Zadnja izmjena: 20-11-2006, 21:50:48 od Viktor »
 

alfetta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #10 u: 20-11-2006, 23:11:16 »
Svaki motor može otići i svaki može izgubiti kompresiju. Ne znam tko priča da se ti motori ne otvaraju.

Treba ponoviti mjerenje kompresije, kako Viktor reče, i ako ista bude opet slaba s prethodno ubrizganim svježim uljem u cilindrima onda su se pohabali cilindri, ako se ista digne prsteni su out.

Što je s uljem??? Koliki je tlak???
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #11 u: 21-11-2006, 00:41:33 »
Svaki motor može otići i svaki može izgubiti kompresiju. Ne znam tko priča da se ti motori ne otvaraju.

Treba ponoviti mjerenje kompresije, kako Viktor reče, i ako ista bude opet slaba s prethodno ubrizganim svježim uljem u cilindrima onda su se pohabali cilindri, ako se ista digne prsteni su out.

Što je s uljem??? Koliki je tlak???

Ma napričali mi priče kako je to najbolji alfin motor ikad napravljen.Nema veze. Motor ko motor, svaki je dobar ako nije odvalio pola milje kilometara.
Mjerit ćemo ponovno kompresiju.Zamolit ću Viktora ovaj tjedan. Inače pritisak ulja varira ovako nekako :
Hladan motor u leru - 5 bara
Hladan motor pod gasom - oko 6,2 bara
Vruć motor u leru - 1,5 do 1,7 bara
Vruć motor pod gasom - oko 4 bara
Jedino ovaj put kad sam je išao propuhat tj. počupat ventile tlak je u leru bio 0,7 bara dok se motor nije došao k sebi od stiskanja pa se opet vratio preko 1 bar na 850 rpm.
Više ne znam šta je tu potrošeni i šta nije. Znam samo da auto jedva upali i hladan i vruć i znam također da je greška što sam je kupio. Što ću sad kad je tako.Skupit ću koju kunu za otvorit vražji motor. :mad: :mad: :mad: :wal: :wal: :wal:
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #12 u: 21-11-2006, 00:45:50 »
Svaki motor može otići i svaki može izgubiti kompresiju. Ne znam tko priča da se ti motori ne otvaraju.

Treba ponoviti mjerenje kompresije, kako Viktor reče, i ako ista bude opet slaba s prethodno ubrizganim svježim uljem u cilindrima onda su se pohabali cilindri, ako se ista digne prsteni su out.

Što je s uljem??? Koliki je tlak???

Ma napričali mi priče kako je to najbolji alfin motor ikad napravljen.Nema veze. Motor ko motor, svaki je dobar ako nije odvalio pola milje kilometara.
Mjerit ćemo ponovno kompresiju.Zamolit ću Viktora ovaj tjedan. Inače pritisak ulja varira ovako nekako :
Hladan motor u leru - 5 bara
Hladan motor pod gasom - oko 6,2 bara
Vruć motor u leru - 1,5 do 1,7 bara
Vruć motor pod gasom - oko 4 bara
Jedino ovaj put kad sam je išao propuhat tj. počupat ventile tlak je u leru bio 0,7 bara dok se motor nije došao k sebi od stiskanja pa se opet vratio preko 1 bar na 850 rpm.
Više ne znam šta je tu potrošeni i šta nije. Znam samo da auto jedva upali i hladan i vruć i znam također da je greška što sam je kupio. Što ću sad kad je tako.Skupit ću koju kunu za otvorit vražji motor. :mad: :mad: :mad: :wal: :wal: :wal:

pritisak ulja mi djeluje ok
meni je na V6 Turbo bio

hladan motor ler- oko 4
hladan motor vožnja  - do 6
zagrijan motor ler - 0.5-1
zagrian motor vožnja - do 4
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #13 u: 21-11-2006, 12:17:54 »
Da, tlak ulja je,čini se, u potpunosti ok. Dalo bi se naslutiti da je donji dio motora u dobrom stanju.
Vjerovatno su prstenovi potrošeni.Znat ćemo sve kad Viktor izmjeri pa ako se bude otvarao motor (a hoće  :wal:) onda će bit vidljiva kompletna situacija.
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline Dama 166

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3780
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #14 u: 21-11-2006, 14:55:18 »
aj smiri se ima i gorih stvari, to nije nista drugo nego peh, i kad nemas sa necim srece nemas. Ako ti majstor sa najvecom savjescu napravi viditi ces da je to, to sto si ocekivao. Bit ce sve ok. Da si ljut i nikaki na tu stvar razumljivo je, ali zasto imamo "Alfiste.hr"  :?:
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #15 u: 21-11-2006, 17:56:16 »
Ma dobro ti Dama i govoriš. Briga me.Nek vozi ovako još 20 dana pa ću skupit koju kunu i napravit.
Nema smisla više razbijat glavu. Al šta ću. Kad mi moje Alfe nešto boli onda mene boli želudac.
Stara navika... Cujemo se mi sa boljim vijestima uskoro i zato...  :pivo: :pivo: :pivo:
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #16 u: 21-11-2006, 19:40:43 »
Da, tlak ulja je,čini se, u potpunosti ok. Dalo bi se naslutiti da je donji dio motora u dobrom stanju.
Vjerovatno su prstenovi potrošeni.Znat ćemo sve kad Viktor izmjeri pa ako se bude otvarao motor (a hoće  :wal:) onda će bit vidljiva kompletna situacija.

Ima i metoda za provjeru koliko propušta kompresije kroz prstenove. Ne moraš razbijati glavu unaprid, provjerit ćemo sve, pa onda razbijaj glavu ako bude potrebno.
 

alfetta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #17 u: 21-11-2006, 20:43:04 »
Ne moraš razbijati glavu unaprid, provjerit ćemo sve, pa onda razbijaj glavu ako bude potrebno.

Ova je dobra!!!!
 

Offline Dama 166

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3780
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #18 u: 22-11-2006, 16:33:22 »
Ma dobro ti Dama i govoriš. Briga me.Nek vozi ovako još 20 dana pa ću skupit koju kunu i napravit.
Nema smisla više razbijat glavu. Al šta ću. Kad mi moje Alfe nešto boli onda mene boli želudac.
Stara navika... Cujemo se mi sa boljim vijestima uskoro i zato...  :pivo: :pivo: :pivo:

 :hehe: :hehe: sta mislis da je nama drugacije
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #19 u: 23-11-2006, 09:45:59 »
Ma znam da nije. Svima nam je isto. Bolesnici...  :hello: :rol: :rolll:
Postoje alfisti, a sve drugo su ljudi.  :)))
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #20 u: 08-12-2006, 10:59:08 »
Evo me ljudi nakon male pauze. Alfica se radila i napokon je sve sređeno.
Viktore, odustao sam od mjerenja jer mi je više bila puna kapa i otvorio sam motor.
G.Zekan u Splitu je odlično obavio posao. Problem je bio u ventilima. Puštali su kompresiju. Nisu oštećeni i izgledaju kao novi tako da je čišćenje ventila i ležišta riješilo problem. Kompresija je sad u redu i auto pali bez greške.
Triba malo češće stiskat gas izgleda... nije to golf...   :hehe:  :mah: :mah: :mah:
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #21 u: 08-12-2006, 13:30:15 »
Jesi faca i gotovo. Da si doša do mene mogli smo tu garež sa ventila rješit za 5 minuta bez otvaranja motora. Nema tih naslaga na ventilima koje ja ne mogu spržit na zaobilaznici.   :drive: :cigara:
« Zadnja izmjena: 08-12-2006, 13:30:40 od Viktor »
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #22 u: 11-12-2006, 11:07:35 »
Baš si neki, sad me namjerno žalostiš...  :ne: Kad se opet začepe, aneće tako brzo jer ima gasa..ima..  :da: onda ćemo na tvoj način.
Do tada ja plaćam  :pivo:.
U Solinu u Jaguara jel može?  :da:
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: kompresija kod 164 2.0 T.Spark
« Odgovori #23 u: 12-12-2006, 08:42:14 »
Može.  :pivo: