Evo me sa vijestima. Poslušao sam Viktora i Damu. Ispraznio jedan WD u usis.Malo je to dimilo,al ništa strašno.Ispraznio dozu sredstva za čišćenje zaboravio sam kako se zove.
Otišao na Solinsku obilaznicu i cigla na gas. 100 km/h u drugoj brzini pa malo treća. Vrtio je na 6500 okretaja nekih 10 minuta. Mislima da se sve to skupa junački zagrijalo i izgorilo ako je imalo šta izgorit.
Stanem na semaforu i gledam vitalne znakove. Temperatura motora 95 celzija, pritisak ulja u leru 0,7 bara. Inače je pritisak u leru na vruć motor 1,5 bara. Vjerovatno se od gaženja ulje junački ugrijalo.
Dobro je, ništa nisam polomio.
Na žalost nema razlike. Osim šta je motor sad 2% življi auto i dalje pali loše i vruć i hladan.
Izgleda da se tu sa kompresijom ništa nije promijenilo nabolje.
Viktore, nazvat ću te da to izmjerimo danas,sutra.
Kad auto upali radi ko da pali cilindre jedan po jedan prvih 15 sekundi. Ono kao : 22222 33333 44444
Brlja, trese i onda se smiri i poslije toga relativno mirno radi,ali puuuuuno lošije od drugih 2.0 8 v twin spark koje sam čuo. Da nije taj motor lagano prešao 400 000 a ne 115 000 km. Drugim riječima ko će te prevarit nego prijatelj koji je prodao jer bi isti čas mjerio kompresiju,a ne bi vjerovao na riječ da je sve u najboljem redu.
Lomit ruke, noge, zube....
Ima li kakve pomoći ako se stavi CERAMIC POWER LIQUID. Viktore znaš li šta o tome?
Bolje i to ako će pomoć bar neko vrijeme nego otvarat motor pa rupa bez dna.