23-05-2024, 23:59:24

Autor Tema: Maserati Quattroporte  (Posjeta: 22201 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1952
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #270 u: 20-11-2023, 13:26:58 »
Ne mislim na brzinu nego kod starijeg se osjeti u vožnji da je to zapravo klasični mjenjač robotiziran za razliku od automata. Vozi se kao selespeed kod alfe i to mi je super. A kvarljivost je koliko sam skužio podjednaka jerbo zf jebe snaga, navodno je na limitu ta serija mjenjača i taj pogon. Popričao s vlasnicima detaljno oko toga, to je još gora sekta od zagriženih alfista :) Ovaj jedan se valjda 3x dnevno tušira, čekali smo da se do kraja osuši cesta pa da možemo na probu i takve šeme. Novijeg vozi neki poslovnjak, dobiješ dojam da ga nešto i ne dira previše kakav je auto. Uglavnom malo ću još razmisliti pa onda vidjeti sve skupa.
« Zadnja izmjena: 20-11-2023, 13:27:32 od Boxer »
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21016
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #271 u: 20-11-2023, 14:24:07 »
Ne mislim na brzinu nego kod starijeg se osjeti u vožnji da je to zapravo klasični mjenjač robotiziran za razliku od automata. Vozi se kao selespeed kod alfe i to mi je super. A kvarljivost je koliko sam skužio podjednaka jerbo zf jebe snaga, navodno je na limitu ta serija mjenjača i taj pogon. Popričao s vlasnicima detaljno oko toga, to je još gora sekta od zagriženih alfista :) Ovaj jedan se valjda 3x dnevno tušira, čekali smo da se do kraja osuši cesta pa da možemo na probu i takve šeme. Novijeg vozi neki poslovnjak, dobiješ dojam da ga nešto i ne dira previše kakav je auto. Uglavnom malo ću još razmisliti pa onda vidjeti sve skupa.
Nemoguće da je na limitu jer isti mjenjač je u hrpi auta sa puno okretnog momenta i snage. Ja mislim da je glavni problem softver. Ja sam vozio jednog sa XHP mapom i to radi fantastično. Doduše ja sam navikao na ZF jer isti je u mom X5.

Duoselect je doslovno selespeed iliti robotizirani ručni mjenjač zato i je isti osjećaj. Meni nije stimao u ni jednom autu kojeg sam probao, Maserati Fiat Alfa Abarth

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2446
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Audi A3
    • Zagreb centar
Maserati Quattroporte
« Odgovori #272 u: 20-11-2023, 14:35:43 »
Zf hp8 mjenjaca ima 7 verzija

Od ZF HP8 45 do 75

A to znaci da idu do 450/500/510/700 i 750NM, dakle mada su isti, nisu svi isti…

Dok ZF 6hp ima 3 verzije

19/26/32
350/600/700 NM

Koja je varijanta ZF-a u Maseru ne znam, vjerojatno 19 ako kazu da je na limitu…

Sent from my iPhone using Tapatalk
« Zadnja izmjena: 20-11-2023, 15:06:59 od Cobra »
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21016
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #273 u: 20-11-2023, 14:40:14 »
Zf hp8 mjenjaca ima 7 verzija

Od ZF HP8 45 do 75

A to znaci da idu do 450/500/510/700 i 750NM, dakle mada su isti, nisu svi isti…


Sent from my iPhone using Tapatalk
Najslabija 45ica je dovoljna jer je 450nm deklarirano za nju a toliko ima i Maserati 5gen u najjačoj varijanti, slabiji imaju 340. Ako je getriba pravilno odrzavana ne bi trebalo biti problema. I opet je 2000€ remont dok na duoselect je to sve x2.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Big D

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3367
  • Karma: 102
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0 TS Grigio Chiaro
    • Čakovec
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #274 u: 20-11-2023, 16:42:20 »
Kakve su im unutrašnjosti? Za kožu vjerujem da je top, a kakve su tipke, plastike? Postanu li ljepljive kao na npr. 166?

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21016
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #275 u: 20-11-2023, 16:46:28 »
Kakve su im unutrašnjosti? Za kožu vjerujem da je top, a kakve su tipke, plastike? Postanu li ljepljive kao na npr. 166?
Da. Svi talijani tih godina koj imaju tu finu gumiranu plastiku koja ne za K prolaze isto. Mada vjerujem da se da rjesiti isto kao i kod Alfi čišćenjem.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1952
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #276 u: 20-11-2023, 17:43:50 »
Najslabija 45ica je dovoljna jer je 450nm deklarirano za nju a toliko ima i Maserati 5gen u najjačoj varijanti, slabiji imaju 340. Ako je getriba pravilno odrzavana ne bi trebalo biti problema. I opet je 2000€ remont dok na duoselect je to sve x2.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Remont duoselecta navodno nije toliko strašan sve dok elektronika radi kako treba nema brige a koliko znam jebe ih mehanika odnosno sjebe ga vlaga u ulju. Navodno je isti mehanizam na 360 Ferrariju, to su riječi ovlaštenog Ferrari/Maserati servisa. Prema riječima jednog od vlasnika auta koje sam probao najbolje je mjenjati ulje robotike najkasnije svake 2 godine i onda to radi bez greške. Pogledao sam 5 auta u zadnjih 3-4 tjedna, jedan je imao najmanje km, 66000, nikakvih grešaka i problema, najviše km je imao jedan iz 2011, 234 000, također bez greške a od starijih sa DS mjenjačem najviše koliko sam našao je bilo 180 tkm i taj mi je čovjek rekao da je na 150 000 servisirana robotika u vidu zamjene nekih gumica, semeringa, kalibracije i od onda i dalje bez ikakvih problema. Znam da su i za SS mjenjače u alfama svi pisali da ne valjaju ali ima ih dan danas koji rade i voze a bili su održavani. Više bih rekao da je to bila fama jer je to bilo novo i onda naravno nitko nema pojma o tome pa priča puta pi na kvadrat i eto ti problema.

Sva saznanja koja sam dobio su da je auto relativno jednostavan za održavanje i da nema nekih problema s njima, generalno su to auti koji se ne voze svaki dan i ne rade kilometre po gradu i gužvama a iskreno i oni koji su ih kupovali su valjda imali i za održavanje.
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21016
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #277 u: 20-11-2023, 17:47:57 »

Remont duoselecta navodno nije toliko strašan sve dok elektronika radi kako treba nema brige a koliko znam jebe ih mehanika odnosno sjebe ga vlaga u ulju. Navodno je isti mehanizam na 360 Ferrariju, to su riječi ovlaštenog Ferrari/Maserati servisa. Prema riječima jednog od vlasnika auta koje sam probao najbolje je mjenjati ulje robotike najkasnije svake 2 godine i onda to radi bez greške. Pogledao sam 5 auta u zadnjih 3-4 tjedna, jedan je imao najmanje km, 66000, nikakvih grešaka i problema, najviše km je imao jedan iz 2011, 234 000, također bez greške a od starijih sa DS mjenjačem najviše koliko sam našao je bilo 180 tkm i taj mi je čovjek rekao da je na 150 000 servisirana robotika u vidu zamjene nekih gumica, semeringa, kalibracije i od onda i dalje bez ikakvih problema. Znam da su i za SS mjenjače u alfama svi pisali da ne valjaju ali ima ih dan danas koji rade i voze a bili su održavani. Više bih rekao da je to bila fama jer je to bilo novo i onda naravno nitko nema pojma o tome pa priča puta pi na kvadrat i eto ti problema.

Sva saznanja koja sam dobio su da je auto relativno jednostavan za održavanje i da nema nekih problema s njima, generalno su to auti koji se ne voze svaki dan i ne rade kilometre po gradu i gužvama a iskreno i oni koji su ih kupovali su valjda imali i za održavanje.
Sve 5 ali znam par Abartha koji imaju problema sa svojim automatik mjenjačima koji su u osnovi isti. Znam stila koji je kupljen nov i dečko koji ga je kupio je radio u ovlastenom pa je ispit ispizdio sa selespeedom. Vjerojatno i faktor sreće tu igra svoje. Naravno vecina vlasnika pogotovo prvih ne radi dramu od par tisuća eura remonta jer to nije punto novci.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1952
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #278 u: 20-11-2023, 17:49:07 »
Kakve su im unutrašnjosti? Za kožu vjerujem da je top, a kakve su tipke, plastike? Postanu li ljepljive kao na npr. 166?


Moje iskustvo je ok, od 5 ili 6 voženih samo se jednom gulila plastika ali je čovjek odmah napomenuo da je to zajebao on odnosno praonica i da se počelo guliti nakon upotrebe određenih sprejeva ili čega već kao za njegu i sjaj i ta sranja. To je auto od masu para kad je bio nov, nije napravljen loše, upravo suprotno, puno bolje nego sam pročitao na forumima i po netu i generalno je to pojava od auta meni osobno dan danas. Jednostavno razmišljam o nečem novijem, ne prenovom, ne preplastičnom jer ova plastična govna me ne zanimaju, ne treba mi kao auto za svaki dan nego auto za 2-3, možda 4 vožnje mjesečno, više kao nešto poput uloga u budućnost a mislim da je to to i radije bih kupio njega i čuvao ga nego neku Giuliu s 4 cilindra jer ona s 6 je nedostupna za 99,9% publike pa tako i meni a o vožnji između Quattroportea i Giulie s 4 cilindra bilo koje suvišno je trošiti riječi. Giulia je super auto, u usporedbi s konkurencijom fantastičan auto ali Maser je strava kako god okrenem a recimo da gledam isti financijski razred s time da na Maseru više puno ne mogu izgubiti a onda će mu cijena rasti a s Giuliom gubim kako god okrenem.
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1952
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #279 u: 20-11-2023, 17:50:20 »
Sve 5 ali znam par Abartha koji imaju problema sa svojim automatik mjenjačima koji su u osnovi isti. Znam stila koji je kupljen nov i dečko koji ga je kupio je radio u ovlastenom pa je ispit ispizdio sa selespeedom. Vjerojatno i faktor sreće tu igra svoje. Naravno vecina vlasnika pogotovo prvih ne radi dramu od par tisuća eura remonta jer to nije punto novci.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Kad su oni te aute nakupovali nove 90% servisera je znalo zamjeniti svijećice na Twinsparku i bili su ponosni što imaju alat za blokadu bregastih. Ja na to tako gledam, to je bilo novo, kao takvo je imalo vjerojatno i mane ali je malo tko znao doskočiti tim manama kad nisu imali pojma o tome.
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline Big D

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3367
  • Karma: 102
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0 TS Grigio Chiaro
    • Čakovec
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #280 u: 20-11-2023, 17:52:42 »
Podupirem, 4porte je fakat auto snova.

Offline filip00

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 195
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Slovenija
    • ride epic drive epic
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #281 u: 20-11-2023, 19:33:22 »
Sva saznanja koja sam dobio su da je auto relativno jednostavan za održavanje i da nema nekih problema s njima, generalno su to auti koji se ne voze svaki dan i ne rade kilometre po gradu i gužvama a iskreno i oni koji su ih kupovali su valjda imali i za održavanje.

Koji ti motor gledaš i za koliko novaca?

Pitam čisto zbog ovog gore što si napisao....ako se stavim u kožu vlasnika tog auta, kupim ga za 80k eura novog, održavam ga kak spada i vozim ga malo....i ako ga nakon X godina hoću prodat, auto ima manje od 100k km, održavam na ovlaštenom, pa sigurno ga neću prodavati za 20k eura. Zato me čisto zanima, kakvu računicu imaš da si odlučio da je to pametna kupovina?
Održavanje kao takvo ne znam baš da je "jednostavno" ili jeftino. Takvi auti dolaze krcati opremom, a zakon kaže - što više opreme imaš, to je potencijalno više stvari koje se mogu pokvariti.
Osim toga, govorimo o luksuznom autu više klase, a to je sve samo ne jeftino za održavanje. Pogotovo ne maserati, koji je "jeftina ferrari limuzina"...

Offline PeSti0018

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1047
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Benkovac
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #282 u: 20-11-2023, 19:38:50 »
Bez uvrede,ali vjerojatno kako ste i Vi sami odlucili da je dobra/pametna/ili kakva vec kupovina 370z. Vjerojatno si covik zeli ispunit neki san koji mu nece previse opteretit novcanik.
Ready To Race
 

Offline filip00

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 195
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Slovenija
    • ride epic drive epic
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #283 u: 20-11-2023, 19:47:30 »
Ne moraš meni govorit vi....

Ne pitam zato da ulazim u tuđe financije, ali ako me baš povlačiš za jezik - generalno najriskantnija i najlošija kupovina rabljenog auta je upravo kupovina ovakvih luksuznih krstarica koje je skoro nemoguće prodati osim u bescijenje (dokaz je njihova amortizacija), a održavanje takvog auta je toliko skupo da ga je praktički nemoguće financirati osim ako si neki direktorček koji ga ima na firmu i koji baš sve troškove servisa i održavanja baca u trošak firme pa niti ne opaziš te troškove.

I ako te zanima, moj Z za mene ne predstavlja nikakav trošak, dapače, gledam da kupimo još jedan neupotrebljivi besmisleni dvosjed za bacanje novaca  :cofe2:
« Zadnja izmjena: 20-11-2023, 19:49:00 od filip00 »
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21016
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #284 u: 20-11-2023, 19:48:46 »


Koji ti motor gledaš i za koliko novaca?

Pitam čisto zbog ovog gore što si napisao....ako se stavim u kožu vlasnika tog auta, kupim ga za 80k eura novog, održavam ga kak spada i vozim ga malo....i ako ga nakon X godina hoću prodat, auto ima manje od 100k km, održavam na ovlaštenom, pa sigurno ga neću prodavati za 20k eura. Zato me čisto zanima, kakvu računicu imaš da si odlučio da je to pametna kupovina?
Održavanje kao takvo ne znam baš da je "jednostavno" ili jeftino. Takvi auti dolaze krcati opremom, a zakon kaže - što više opreme imaš, to je potencijalno više stvari koje se mogu pokvariti.
Osim toga, govorimo o luksuznom autu više klase, a to je sve samo ne jeftino za održavanje. Pogotovo ne maserati, koji je "jeftina ferrari limuzina"...

Maserati 5gen je V8 ferrari nema drugih motora samo kroz godine se mjenjao ovjes i mjenjač.

Auto bez obzira na količinu opreme je poprilicno analogan uz vecinu mana poznatih i rješivih.

A ti auti se prodaju u bescjenje jer su većinom višak.to je rijetko tko kupio za zadnjim novcima. Zadnjeg kojeg sam gledao je lik prodavao jer ga nije vozio 2g sa tim da je odradio servis svake. To mu je jedan od 6 auta.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: filip00

Offline filip00

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 195
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Slovenija
    • ride epic drive epic
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #285 u: 20-11-2023, 19:51:46 »

Maserati 5gen je V8 ferrari nema drugih motora samo kroz godine se mjenjao ovjes i mjenjač.

Auto bez obzira na količinu opreme je poprilicno analogan uz vecinu mana poznatih i rješivih.

A ti auti se prodaju u bescjenje jer su većinom višak.to je rijetko tko kupio za zadnjim novcima. Zadnjeg kojeg sam gledao je lik prodavao jer ga nije vozio 2g sa tim da je odradio servis svake. To mu je jedan od 6 auta.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

To je onda isti motor kao i u GranSportu? Ufff, tiha patnja....ali strah bi me bilo to kupiti. To nekak dajem u isti koš kao i m5e60 - san snova od motora i zvuka, ali istovremeno tempirana bomba i schrödingerova mačka od servisa  :)

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21016
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #286 u: 20-11-2023, 20:08:37 »
To je onda isti motor kao i u GranSportu? Ufff, tiha patnja....ali strah bi me bilo to kupiti. To nekak dajem u isti koš kao i m5e60 - san snova od motora i zvuka, ali istovremeno tempirana bomba i schrödingerova mačka od servisa  :)
Sve ima vijek trajanja. Kvaka je da je to mehanika koja se nalazi u hrpi modela i koja je razvijena godinama. Uostalom Ferrari kako ga većina zamislja je v8 stroj dok bmw je samo tad jednom ubacio v10 na osnovu nekih F1 iskustava.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1952
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #287 u: 20-11-2023, 21:23:43 »
Koji ti motor gledaš i za koliko novaca?

Pitam čisto zbog ovog gore što si napisao....ako se stavim u kožu vlasnika tog auta, kupim ga za 80k eura novog, održavam ga kak spada i vozim ga malo....i ako ga nakon X godina hoću prodat, auto ima manje od 100k km, održavam na ovlaštenom, pa sigurno ga neću prodavati za 20k eura. Zato me čisto zanima, kakvu računicu imaš da si odlučio da je to pametna kupovina?
Održavanje kao takvo ne znam baš da je "jednostavno" ili jeftino. Takvi auti dolaze krcati opremom, a zakon kaže - što više opreme imaš, to je potencijalno više stvari koje se mogu pokvariti.
Osim toga, govorimo o luksuznom autu više klase, a to je sve samo ne jeftino za održavanje. Pogotovo ne maserati, koji je "jeftina ferrari limuzina"...


Jedan jedini motor, 4.2 V8, isti kakav je u 8C alfi. Cca 18-2400€


Na žalost ima puno ekskluzivnih auta koji se daju u bescjenje, neki zbog kompliciranog ili nedostupnog održavanja, neki zbog problematike koja ih je pratila, neki jer su jednostavno odbojni a mnogi jer ih je nemoguće prodati za realne novce. Opreme i svega ostalog se uopće ne bojim, kad bi svi gledali tako onda bi još vozili doboš kočnice i fergazere, stakla bi dizali na kurble a motori bi imali bregaste u bloku.


Smatram to kao dobrom kupovinom jer bih auto imao minimalno 10 godina, dobio bih auto koji malo tko ima, dan danas je fantastičnog dizajna a još koju godinu i oni pune 20, polako nestaju iz garaža i dno svoje vrijednosti je dostigao.
« Zadnja izmjena: 20-11-2023, 22:27:11 od Boxer »
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline PeSti0018

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1047
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Benkovac
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #288 u: 20-11-2023, 21:48:38 »
Ne moraš meni govorit vi....

Ne pitam zato da ulazim u tuđe financije, ali ako me baš povlačiš za jezik - generalno najriskantnija i najlošija kupovina rabljenog auta je upravo kupovina ovakvih luksuznih krstarica koje je skoro nemoguće prodati osim u bescijenje (dokaz je njihova amortizacija), a održavanje takvog auta je toliko skupo da ga je praktički nemoguće financirati osim ako si neki direktorček koji ga ima na firmu i koji baš sve troškove servisa i održavanja baca u trošak firme pa niti ne opaziš te troškove.

I ako te zanima, moj Z za mene ne predstavlja nikakav trošak, dapače, gledam da kupimo još jedan neupotrebljivi besmisleni dvosjed za bacanje novaca  :cofe2:
Pa tako vjerojatno i kolega. S obzirom na broj alfi koje ima,vjerojatno mi ni ovaj maser nece predstavljat neki trosak s obzirom koliko ce mu zadovoljstva pruzit.
Ali da,besmisleno je da i ja komentiram zasto netko nesto kupuje,samo onako to me uvik nekako lupi po mozgu kad i mene netko pita “a sto ce ti to ,samo zrosak” a sam ima nesto sto zahtjeva puno vise love..al ono,valjda misli da ima vise para ili pameti nego ja
Ready To Race
 

Offline filip00

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 195
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Slovenija
    • ride epic drive epic
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #289 u: 20-11-2023, 23:13:13 »

Jedan jedini motor, 4.2 V8, isti kakav je u 8C alfi. Cca 18-2400€


Na žalost ima puno ekskluzivnih auta koji se daju u bescjenje, neki zbog kompliciranog ili nedostupnog održavanja, neki zbog problematike koja ih je pratila, neki jer su jednostavno odbojni a mnogi jer ih je nemoguće prodati za realne novce. Opreme i svega ostalog se uopće ne bojim, kad bi svi gledali tako onda bi još vozili doboš kočnice i fergazere, stakla bi dizali na kurble a motori bi imali bregaste u bloku.


Smatram to kao dobrom kupovinom jer bih auto imao minimalno 10 godina, dobio bih auto koji malo tko ima, dan danas je fantastičnog dizajna a još koju godinu i oni pune 20, polako nestaju iz garaža i dno svoje vrijednosti je dostigao.

Baš zato pitam, i meni se čini smisleno ak ideš u tak nešto, da računaš na duže vlasništvo, jer ti auti se ne prodaju brzo. Ovo što kažeš za rast vrijednosti u budućnosti - moguće. Teško je predvidjeti što će postati popularno i čemu će cijena rasti, ali svakako je činjenica da se pravi V8 motori više neće nikad proizvoditi, što automatski čini takve automobile posebnima...

Inače, koliko vidim, postoje 4.2 i 4.7 V8 F136 motori, u Alfu je išao 4.7.
« Zadnja izmjena: 20-11-2023, 23:19:31 od filip00 »
 

Offline filip00

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 195
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Slovenija
    • ride epic drive epic
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #290 u: 20-11-2023, 23:16:58 »
Pa tako vjerojatno i kolega. S obzirom na broj alfi koje ima,vjerojatno mi ni ovaj maser nece predstavljat neki trosak s obzirom koliko ce mu zadovoljstva pruzit.
Ali da,besmisleno je da i ja komentiram zasto netko nesto kupuje,samo onako to me uvik nekako lupi po mozgu kad i mene netko pita “a sto ce ti to ,samo zrosak” a sam ima nesto sto zahtjeva puno vise love..al ono,valjda misli da ima vise para ili pameti nego ja

Shvaćam, ali nisam pitao s namjerom da poserem čovjeka nego samo iz znatiželje je li doista promislio kaj takva kupovina potegne za sobom. Uopće ne ulazim u to što je kome gušt - shvaćam da je nekome zabavno vozit tenk od 2T, nekoga veseli stara kanta s dobrim zvukom, nekoga nova jurilica.... Svaki od tako ljubiteljski kupljenih auta pruža svojevrsno zadovoljstvo i nema smisla tražiti neku logiku u tome. Mene je više zanimala računica.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Boxer

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21016
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #291 u: 21-11-2023, 00:55:38 »


Baš zato pitam, i meni se čini smisleno ak ideš u tak nešto, da računaš na duže vlasništvo, jer ti auti se ne prodaju brzo. Ovo što kažeš za rast vrijednosti u budućnosti - moguće. Teško je predvidjeti što će postati popularno i čemu će cijena rasti, ali svakako je činjenica da se pravi V8 motori više neće nikad proizvoditi, što automatski čini takve automobile posebnima...

Inače, koliko vidim, postoje 4.2 i 4.7 V8 F136 motori, u Alfu je išao 4.7.

4.7 je isao u gts varijantu 2010+ sa ZF ako sam dobro informiran. I on je 430ks ovi od 400ks su svi 4.2

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21016
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #292 u: 21-11-2023, 01:03:02 »
Shvaćam, ali nisam pitao s namjerom da poserem čovjeka nego samo iz znatiželje je li doista promislio kaj takva kupovina potegne za sobom. Uopće ne ulazim u to što je kome gušt - shvaćam da je nekome zabavno vozit tenk od 2T, nekoga veseli stara kanta s dobrim zvukom, nekoga nova jurilica.... Svaki od tako ljubiteljski kupljenih auta pruža svojevrsno zadovoljstvo i nema smisla tražiti neku logiku u tome. Mene je više zanimala računica.
Ima on kg ali se ne osjete. Kuzi se tek na kočenju da ima kila. I odlično se vozi. Kad uz to sve zbrojis da je NA V8 i da mozes potrpati obitelj i ići nekud udobno onda mu vrijednost raste još više.

A to je da potreban to vjerojatno nije nikome ali mislim da to nije ni auto koji kupujes iz potrebe.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21016
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #293 u: 21-11-2023, 01:05:17 »
Pa tako vjerojatno i kolega. S obzirom na broj alfi koje ima,vjerojatno mi ni ovaj maser nece predstavljat neki trosak s obzirom koliko ce mu zadovoljstva pruzit.
Ali da,besmisleno je da i ja komentiram zasto netko nesto kupuje,samo onako to me uvik nekako lupi po mozgu kad i mene netko pita “a sto ce ti to ,samo zrosak” a sam ima nesto sto zahtjeva puno vise love..al ono,valjda misli da ima vise para ili pameti nego ja
Nema tu logike. Meni svakako ne treba takav auto i realno nema svrhe ali jednom se živi.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline PeSti0018

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1047
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Benkovac
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #294 u: 21-11-2023, 07:52:18 »
Nikome ne triba ni takav ni slican polovan auto,ali jbg zato smo tu valjda ..da se voze “bespotrebni” auti koji svima nama kao vlasnicima pricinjavaju neki gust
Ready To Race
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1952
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #295 u: 21-11-2023, 08:07:23 »
Shvaćam, ali nisam pitao s namjerom da poserem čovjeka nego samo iz znatiželje je li doista promislio kaj takva kupovina potegne za sobom. Uopće ne ulazim u to što je kome gušt - shvaćam da je nekome zabavno vozit tenk od 2T, nekoga veseli stara kanta s dobrim zvukom, nekoga nova jurilica.... Svaki od tako ljubiteljski kupljenih auta pruža svojevrsno zadovoljstvo i nema smisla tražiti neku logiku u tome. Mene je više zanimala računica.


5.2 do 100, V8 motor, 275km/h max brzine nije stara kanta sa dobrim zvukom,  ispod 20s do 200, to je dan danas jako brz i konkurentan auto, u biti je to auto koji je u svoje vrijeme postavio smjernice pa su ostali krenuli za njma, tak je uvijek s talijanima.
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1952
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #296 u: 21-11-2023, 13:29:27 »
Nikome ne triba ni takav ni slican polovan auto,ali jbg zato smo tu valjda ..da se voze “bespotrebni” auti koji svima nama kao vlasnicima pricinjavaju neki gust (Image removed from quote.)


Ne postoji bespotreban auto kao ni prejak, isto tako ne postoji preveliki televizor. Razlika je samo gledišta i potreba te načina korištenja istog. Ja bih radije uvijek vozio nešto vremešno a da je top model, top oprema, neki top motor, neki dobar mjenjač, neki dobar ovjes, neke dobre kočnice ili nešto u tom stilu nego nekakvu novu socijalu od snage, izgleda, opreme i čega već. Evo gledam nedavno novi Tonale i kožu u njemu, u Alfe čija koža je uz minimalnu njegu trajala 200+tkm bez problema su oni stavili onu PSA usranu kožu, pa to liči na nekakav izrod a ne kožu ali naplaćuju ju kao da je neki dan s krave skinuta i obrađena. :bup:  Mene takve stvari smetaju i bok, nikad se neću pomiriti s time da sam u nečem starijem imao ili imam bolji materijal ili bilo što od onog što se radi danas.
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1952
  • Karma: 46
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #297 u: 21-11-2023, 13:32:12 »
Sve ima vijek trajanja. Kvaka je da je to mehanika koja se nalazi u hrpi modela i koja je razvijena godinama. Uostalom Ferrari kako ga većina zamislja je v8 stroj dok bmw je samo tad jednom ubacio v10 na osnovu nekih F1 iskustava.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Kad smo kod toga u 4porte sam sjeo iz BMW-a 650i koji ima kolega, kao da sam napustio tribine neke nogometne i ušao u dvoranu gdje se daju najbolje opere, budu najbolja sjedala, najbolji razglas i tako dalje a namjena auta je podjednaka kao i godine :)
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline PeSti0018

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1047
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Benkovac
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #298 u: 21-11-2023, 13:44:52 »

Ne postoji bespotreban auto kao ni prejak, isto tako ne postoji preveliki televizor. Razlika je samo gledišta i potreba te načina korištenja istog. Ja bih radije uvijek vozio nešto vremešno a da je top model, top oprema, neki top motor, neki dobar mjenjač, neki dobar ovjes, neke dobre kočnice ili nešto u tom stilu nego nekakvu novu socijalu od snage, izgleda, opreme i čega već. Evo gledam nedavno novi Tonale i kožu u njemu, u Alfe čija koža je uz minimalnu njegu trajala 200+tkm bez problema su oni stavili onu PSA usranu kožu, pa to liči na nekakav izrod a ne kožu ali naplaćuju ju kao da je neki dan s krave skinuta i obrađena. :bup:  Mene takve stvari smetaju i bok, nikad se neću pomiriti s time da sam u nečem starijem imao ili imam bolji materijal ili bilo što od onog što se radi danas.
To i je bila poanta mojih postova

Nesto sto si kupim,bez obzira na starost isplativot i sve drugo,sam kupio jer mi triba i zelim to imati

Tako da,go for it..i meni su zanimljivi al jbg moram mislit i na bolju polovicu..ne mogu, nazalost, imati toliko auta koliko bih htio
Ready To Race
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21016
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Maserati Quattroporte
« Odgovori #299 u: 21-11-2023, 13:47:45 »

Kad smo kod toga u 4porte sam sjeo iz BMW-a 650i koji ima kolega, kao da sam napustio tribine neke nogometne i ušao u dvoranu gdje se daju najbolje opere, budu najbolja sjedala, najbolji razglas i tako dalje a namjena auta je podjednaka kao i godine :)
Ma to nisu auti za usporedbu, taj V8 uz sve ostalo je nesto posebno a to koliko je brz ili nije je manje bitno.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Nije bolest sve što boli