09-10-2024, 05:29:25

Autor Tema: LPG  (Posjeta: 277470 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4510
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2910 u: 23-02-2019, 12:04:51 »
Sve bi to bilo u redu da je mogu upaliti, zadnji put kada je eksplodiralo sastavio sam drugi usis i ne mogu je upaliti, svejcice sam ocistio i sad ne znam vise sta raditi tako da ce u ponedjeljak na slepu i kod majstora

Jel riješen problem?
 

Offline dario145

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2962
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Alfa 166 2.0ts i Alfa 156 1.8ts
    • osijek
Odg: LPG
« Odgovori #2911 u: 23-02-2019, 18:26:00 »
Jel riješen problem?
Rijeseno je, dizne od benzina pustale, sa plinom je sve u redu  :mah:
135           
••„    
24R
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4510
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2912 u: 23-02-2019, 19:13:49 »
Odlično, bitno da je detektiran kvar
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: dario145

Offline n0mad

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 6
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Knin
Odg: LPG
« Odgovori #2913 u: 27-02-2019, 11:26:52 »
Pooz ekipa! Imam mali problem sa plinom (Tomasetto). Naime, kad je hladan motor tesko ili uopce ne prima gas u voznji, dok je na leru uredan, a cim se malo zagrije nema nikakvih problema. Slicna stvar je i na benzinu, samo puno manja. Jel se susrecao itko sa ovakvim problemcicima?
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2660
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • 159 SW 2.0 JTDm | GTV 3.0 V6 | Spider 2.0 TS
Odg: LPG
« Odgovori #2914 u: 27-02-2019, 12:10:35 »
MAF
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4510
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2915 u: 27-02-2019, 14:14:18 »
Fali plina dok je hladan. ECU motora to korigira pa to utječe i na benzinsku mapu, tj. poremeti ju.
Vidi kakvi su ti STFT dok se to događa, ako su jako u plusu, to je to.
Vidi dal' možda ima i upisanu kakvu grešku u memoriji vezano uz smjesu goriva.
Prije zahvata, vozi se samo na benzin 100-200km, potroši stari benzin i ulijte novi, isključi plin.

 Ako na benzinu bude sve ok, bez tih simptoma, onda moraš provjeriti plinske komponente.

Ako nebu bolje na benzinu, provjeri benzinski dio
 

Offline mikela

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2221
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • - fiat 500 abarth- alfa giulietta 2.0jtdm
    • dugopolje-hvar-split
Odg: LPG
« Odgovori #2916 u: 27-02-2019, 23:05:45 »
Fali plina dok je hladan. ECU motora to korigira pa to utječe i na benzinsku mapu, tj. poremeti ju.
Vidi kakvi su ti STFT dok se to događa, ako su jako u plusu, to je to.
Vidi dal' možda ima i upisanu kakvu grešku u memoriji vezano uz smjesu goriva.
Prije zahvata, vozi se samo na benzin 100-200km, potroši stari benzin i ulijte novi, isključi plin.

 Ako na benzinu bude sve ok, bez tih simptoma, onda moraš provjeriti plinske komponente.

Ako nebu bolje na benzinu, provjeri benzinski dio
ovo je istina ,ja bi nadovezao da ga ugasiš plin na par dana poništiš greške i vozaš , i znat ćeš dali je problem plin , ako bude ok na benzinu znači plin zajebaje i pravac meštru jel kako je kolega reka buca ti plin i njegovu mapu od benzina imam sličan problem i ako ne rješim baciću novu plinsku istalaciju u tri pm
jopet će bit alfa pa di puklo da puklo
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4510
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2917 u: 28-02-2019, 05:35:14 »
Zašto bi bacao plin?
Sve se da složiti, ako su komponente dobro dimenzionirane.

Ja sam mjesecima imao problem da mi auto teško pali na plin, sastavi od 3.-4. put, trokira par sekundi.
Benzin sam točio onako po PS-u za plinaša, uvijek preko pola rezervoara, pa jednom mjesečno dotočio 100kn.

Mislio sam na svašta, od pumpe benzina, injektora itd.
Onda dobim savjet da probam potrošiti sav taj benzin do kraja, natočiti 200kn svježega i dotakati samo kad postojeći potrošim do nule.
Tak sam i napravio-nikad više ni najmanjeg problema kod paljenja.
 

Offline draak

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2514
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • LD 12
    • Bruxelles
Odg: LPG
« Odgovori #2918 u: 28-02-2019, 09:06:11 »
Cak i ako nisi blizu Zg, isplati ti se otici do Tidale da ti to rijesi. Ili do Boyskog u Rijeku

Sent from my Samsung Note 9 using Tapatalk

:ar:
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4510
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2919 u: 28-02-2019, 11:33:19 »
Tako je. Možda je u pitanju nekakva glupost, nešto podesiti, prespojiti itd.
 

Offline n0mad

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 6
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Knin
Odg: LPG
« Odgovori #2920 u: 01-03-2019, 12:36:29 »
Tnx na savjetima. Mogao bi do Tidale kad malo zatopli, sad mi se neda osim sta moram (posa, kuca, birtija), a do tad mi nije tesko pricekati koji minut da se malo zagrije.
 

Offline mikela

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2221
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • - fiat 500 abarth- alfa giulietta 2.0jtdm
    • dugopolje-hvar-split
Odg: LPG
« Odgovori #2921 u: 20-03-2019, 10:20:33 »
Inace moj slučaj plin u t_jet i nije slavno prosao stalno mu neki k.... Već mi dosadija najradje bi ga bacio van,al kad vidim cijene benzina to me sprijecava
jopet će bit alfa pa di puklo da puklo
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1198
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: LPG
« Odgovori #2922 u: 20-03-2019, 11:23:38 »
Zato kaj nemaš pravog majstora za plin
 

Offline Nikola_159_ST

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 396
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • AR159 1.9JTS LPG
    • SPLIT
Odg: LPG
« Odgovori #2923 u: 20-03-2019, 14:11:20 »
Inace moj slučaj plin u t_jet i nije slavno prosao stalno mu neki k.... Već mi dosadija najradje bi ga bacio van,al kad vidim cijene benzina to me sprijecava

Koji ti je sistem unutra,  ko ti ga je ugradio?
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4510
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2924 u: 20-03-2019, 14:32:18 »
Znam napamet, vjerojatno jeftin sustav čiji komp (i spore dizne) nije dorastao kratkim vremenima ubrizgavanja koja stalno kasne po ciklusu, i plinska mapa totalno poremeti benzinsku
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1198
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: LPG
« Odgovori #2925 u: 20-03-2019, 16:10:13 »
Nazalost takvi fuseri zgade covijeku vlastiti auto i sve vrste plina na ovom svijetu
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5798
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #2926 u: 20-03-2019, 16:31:46 »
Stara narodna kaze, ko ne plati kurvu plati doktora.
Makar ima i jeftinijih sistema koji rade uredno.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline mikela

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2221
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • - fiat 500 abarth- alfa giulietta 2.0jtdm
    • dugopolje-hvar-split
Odg: LPG
« Odgovori #2927 u: 21-03-2019, 21:25:04 »
Koji ti je sistem unutra,  ko ti ga je ugradio?
tartariini je unutra u bistona je ugradjen u bastu prije makarske
« Zadnja izmjena: 21-03-2019, 21:26:51 od mikela »
jopet će bit alfa pa di puklo da puklo
 

Offline mikela

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2221
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • - fiat 500 abarth- alfa giulietta 2.0jtdm
    • dugopolje-hvar-split
Odg: LPG
« Odgovori #2928 u: 21-03-2019, 21:38:16 »
Stara narodna kaze, ko ne plati kurvu plati doktora.
Makar ima i jeftinijih sistema koji rade uredno.
nije stvar ni kurve ni likara nego servisa i ljudi koji to rade ja nisamtrazio najeftiniju instalaciju ni no name instalaciju valjda zato postoji serviser koji predloži sta bi bilo ok a ne ugradi pa se svi skupa j....o
jopet će bit alfa pa di puklo da puklo
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5798
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #2929 u: 21-03-2019, 21:48:37 »
nije stvar ni kurve ni likara nego servisa i ljudi koji to rade ja nisamtrazio najeftiniju instalaciju ni no name instalaciju valjda zato postoji serviser koji predloži sta bi bilo ok a ne ugradi pa se svi skupa j....o
u plinskom svijetu je jako puno onih sto love u mutnom, makar i oni sto slove za majstore znaju sfusarit i kasnije te vuku za nos dok je jamstva.
Plin nije nauka, samo treba odabrati odgovarajući sistem za auto te iz mog iskustva uzet malo "predimenzionirani" sistem.
Imao sam do sad nekoliko auta na plin, ponajvise alfi  i sve se sredilo uvijek te radilo savršeno.. Uvijek glasam za Lpg kod talijana.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4510
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2930 u: 22-03-2019, 05:47:37 »

Plin nije nauka, samo treba odabrati odgovarajući sistem za auto te iz mog iskustva uzet malo "predimenzionirani" sistem.


Upravo tako.
Npr nemožeš na turbo benzinca od 150KS staviti plinskih sustav s isparivačem koji drži 160ks
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4510
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2931 u: 20-05-2019, 11:16:43 »
Nada za nenadmašivu potrošnju TBi motora
C/P g. Mišić, inače dugogodišnji zastupnik Vialle sustava



Vialle je nakon svog LPdi sistema koji smo ugrađivali zadnjih 5 godina, patentirao novi sistem koji se predstavio na ovogodišnjem Gas showu u Waršavi. http://www.gasshow.pl/en/about/.The DirectBlue system is specifically developed for direct injection petrol engines. Vialle is the first company who has succeeded in developing a reliable technology that injects the autogas in liquid phase directly into the cylinders, similar to petrol. Therefore the engine performance and drivability is completely maintained.

Za razliku od LPdi sistema koji je bio ograničen uglavnom na motore sa 4 cilindra i to većinom VW grupe, Direct blue radi na sasvim drugom principu. Vrlo jednostavnom i logičnom, na razlici tlakova benzina i tekućeg plina. Dvije pumpe drukaju u jednu ili drugu stranu pa ona koja je jača ubrizga svoje gorivo u pumpu visokog tlaka koja ga ubrizgava kroz benzinske injektore u cilindre. Problem s jutarnjim paljenjem koji je postojao kod LPdi sustava je riješen vrlo jednostavno. Uz FSU (fuel switch unit) su uparili mali buffer sa benzinom koji služi samo za paljenje. Nakon 10 minuta ako ne bi došlo do paljenja motora, kompjuter bi na kratko uključio pumpu plina i oslobodio pritisak u komorama čime se izbjeglo propuštanje plina kroz injektore u cilindre. Paljenje je opet na benzin i auto radi na benzin sve dok pumpa plina ne nadruka veći pritisak nego što je pritisak benzina u FSU i pomakne klip na drugu stranu i zatvori benzin. Jednostavno i efikasno.
S ovim sistemom je riješeno pitanje svih motora bez obzira na broj cilindara i zapreminu motora.
Sistem je trenutno u fazi dobivanja homologacije R115 jer je Njemačka najveće tržište za Vialle sisteme. Nama zastupnicima je obećano da će do ljeta sve biti gotovo. A onda nastupa borba sa hrvatskom birokracijom........

 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5798
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #2932 u: 20-05-2019, 11:30:05 »
Zanimljivo.
Koriste iste dizne i sve od benzina samo imaju ugrađen tlacni razdjelnik.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4510
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2933 u: 20-05-2019, 11:54:25 »
Tak je. Neka mana su te LPG pumpe u spremniku, al da su sve bolje, 2 godine su im garancije i da se daju reparirati za neku normalnu lovu
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21067
  • Karma: 362
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: LPG
« Odgovori #2934 u: 20-05-2019, 13:21:41 »
Nada za nenadmašivu potrošnju TBi motora
C/P g. Mišić, inače dugogodišnji zastupnik Vialle sustava



Vialle je nakon svog LPdi sistema koji smo ugrađivali zadnjih 5 godina, patentirao novi sistem koji se predstavio na ovogodišnjem Gas showu u Waršavi. http://www.gasshow.pl/en/about/.The DirectBlue system is specifically developed for direct injection petrol engines. Vialle is the first company who has succeeded in developing a reliable technology that injects the autogas in liquid phase directly into the cylinders, similar to petrol. Therefore the engine performance and drivability is completely maintained.

Za razliku od LPdi sistema koji je bio ograničen uglavnom na motore sa 4 cilindra i to većinom VW grupe, Direct blue radi na sasvim drugom principu. Vrlo jednostavnom i logičnom, na razlici tlakova benzina i tekućeg plina. Dvije pumpe drukaju u jednu ili drugu stranu pa ona koja je jača ubrizga svoje gorivo u pumpu visokog tlaka koja ga ubrizgava kroz benzinske injektore u cilindre. Problem s jutarnjim paljenjem koji je postojao kod LPdi sustava je riješen vrlo jednostavno. Uz FSU (fuel switch unit) su uparili mali buffer sa benzinom koji služi samo za paljenje. Nakon 10 minuta ako ne bi došlo do paljenja motora, kompjuter bi na kratko uključio pumpu plina i oslobodio pritisak u komorama čime se izbjeglo propuštanje plina kroz injektore u cilindre. Paljenje je opet na benzin i auto radi na benzin sve dok pumpa plina ne nadruka veći pritisak nego što je pritisak benzina u FSU i pomakne klip na drugu stranu i zatvori benzin. Jednostavno i efikasno.
S ovim sistemom je riješeno pitanje svih motora bez obzira na broj cilindara i zapreminu motora.
Sistem je trenutno u fazi dobivanja homologacije R115 jer je Njemačka najveće tržište za Vialle sisteme. Nama zastupnicima je obećano da će do ljeta sve biti gotovo. A onda nastupa borba sa hrvatskom birokracijom........
Baš sam bio na servisu kod njega i kaze da ga ubija birokracija za te sve nove sisteme

Poslano sa mog Mate10 pro koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4510
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2935 u: 20-05-2019, 15:24:13 »
I to NAŠA birokracija. Vani se ti sustavi testiraju prije nego dobe sve dozvole i to kod nas ne vrijedi, nego neke dodatne nepotrebne stvari
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5798
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #2936 u: 20-05-2019, 17:17:18 »
Jel se zna cca cijena za auto karikiram 280ks 4 cilindra.?
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4510
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: LPG
« Odgovori #2937 u: 20-05-2019, 18:55:56 »
Trenutno LPDi sustav za 4 cilindra je 13500kn, za 6 cilindara 14500kn, garancija 2 godine ili 100 000km.
S time da su ti navedeni sustavi rađeni specifično za svaki pojedini motor po njegovom broju šasije, kao što i piše uglavnom za VAG-ove TSI/TFSI/FSI te Kia/Hyundai/Ford GDI motore

E sad, taj novi DIrekt blue ili bude skuplji jer ide na sve vrste (više auta, veća zarada) ili možda čak i jeftiniji jer nije specifičan za pojedini auto, već univerzalan.

Spominje se 5 godina garancije, nema nikakvih mapiranja, bez održavanja (vjerojatno kao i LPDi-nema filtera za zamjenu ni mijenjanja parametara) što znači da je još bolji od trenutnih LPDi sustava

To budemo vidli tek kad i ako se riješe hrvatske birokratke zavrzlame

Koga zanimaju detalji

https://www.vialle.nl/en/directblue
« Zadnja izmjena: 20-05-2019, 19:11:34 od Mike20 »
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5798
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: LPG
« Odgovori #2938 u: 20-05-2019, 20:57:28 »
Ako ide 5g/100000km jamstva to je extra.
U 50000km se vecinom sistem isplati.

Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Darkside

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1198
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Nemam alfu
    • Varaždin
Odg: LPG
« Odgovori #2939 u: 20-05-2019, 21:36:14 »
Kod nas je plin prljav. Pitanje kako su to rijesili jer dizne se budu stopale.