27-03-2025, 01:17:24

Autor Tema: Brembo  (Posjeta: 73709 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: Brembo
« Odgovori #90 u: 04-06-2012, 20:08:36 »
PLasticirat ču ih, to je več riješeno.
Nego, kako ih pripremit za pjeskarenje.
Onaj donji lajtung čelični koji spaja polutke najbolje ostaviti i jnega popjeskariti isto i splastificirat sve u komadu, ili ga skinuti pa galvanizirat/cinčat pa da se može skinuti dana sutra?

Ili samo bleedere skinut a sve drugo u komadu plstificirat? To mise čini kaj najbolje rešenje.

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Brembo
« Odgovori #91 u: 04-06-2012, 20:28:16 »
OMP katalog i TRW vele da su iste 130×77mm, a sad jel jesu ili ne, neznam ,izmjeri pa da vidimo :ok: a i nebitno jer ta klješta u super setup za 156, a za disk uzmeš koji god, ili 305 ili 310 pa predelaš rupe na 5×98.

za pjeskarenje imam ja svojeg majstora koji bude mi to postaklaril kak isve fine stvari koje mu nosim, pjeskarenjem bi uništio klješta. Blaževič če ih plastificirat u žuto.

od kamenčiča nevjerujem da če dobit oštečenja, ali oče od ključa i prilikom promjene kotača i pločica, ali je puno pristupačnija cijena i lakše održavat.

Ma to sam doma središ za jedno popodne, nije problem, ja ču si prvo napravit adaptere na jednoj glavčini od 156, onda kad sve fino posložim d apaše, onda na plastifikaciju i montaža na auto.

Ne, nežu da piše Alfa na klještima, bit če crna nalja Brembo  :ok:

Nadam se da bude sad kočilo OK.
Lajtunge moram posudit nečije standard da si dam napraviti pletene, i koje ulje treba stavit kad ga več menjam i kolko treba kupit, litru, 2?

ne kužim - pitaš za pjeskarenje, a onda veliš da bu ih pjeskarenje uništilo :?: :?:

zašto misliš da je pristupačnija cijena?
skidanje, šmirglanje, lakiranje i montaža sve 4 čeljusti je oko 600kn

sumnjam da bi ovo bilo puno jeftinije....

ja bi sve 4 čeljusti u crveno i na prednja nalju alfa romeo da bude kak i u dućanu :craz :craz

mene za kraj zanima kak je to tvornički napravljeno?

znači alfe koje imaju 4-klipni brembo u crvenoj boji - da li je to tvornički lakirano ili plastificirano??
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: Brembo
« Odgovori #92 u: 04-06-2012, 20:41:54 »
staklarenje je postupak s jaaako finim pijeskom, tj staklo se mjerto pijeska koristi kak je on to meni objasnil  :ok:
oko 100 kuna bude me ispalo za obje čeljusti komplet gotovo  :ok: meni je pristupačno
neču crvene, a još manje da piše Alfa na njima  :craz :craz :craz

Offline Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 17164
  • Karma: 503
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, GIULIETTA, Z750, BEVERLY 250
    • ZG
Odg: Brembo
« Odgovori #93 u: 04-06-2012, 20:46:02 »
bubni u žuto i gore brembo nalje  :ok:
moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: Brembo
« Odgovori #94 u: 04-06-2012, 20:58:57 »
bubni u žuto i gore brembo nalje  :ok:

odlučeno je več točno tak  :ok:

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Brembo
« Odgovori #95 u: 04-06-2012, 22:22:22 »
staklarenje je postupak s jaaako finim pijeskom, tj staklo se mjerto pijeska koristi kak je on to meni objasnil  :ok:
oko 100 kuna bude me ispalo za obje čeljusti komplet gotovo  :ok: meni je pristupačno
neču crvene, a još manje da piše Alfa na njima  :craz :craz :craz

a zadnje čeljusti?

meni je žuto sa crnim brembo natpisom ok, pogotovo na plavi auto...

i dalje, ak netko zna nek napiše - da li su tvornički ta alfina crvena brembo klješta plastificirana ili polakirana?
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: Brembo
« Odgovori #96 u: 04-06-2012, 22:34:36 »
sa zadnjima neznam što ču, ja auto koristim ama baš svaki dan tako d ami se njih neda skidati i pjeskari i plastificirat i t osve čekat par dnaa, tako d ače ostat kakve su zasad.

ja bi rekao da su OEM farbana, jer imaju zaštitini sloj laka koji se ljušti, neznam, a plastiak se ne lakira.

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Brembo
« Odgovori #97 u: 05-06-2012, 00:32:33 »
305 pločice su male, a ove velike su za 166 310 diskove i 330 nove. A ja imam 166 klješta, zato, drugo ni nemaogu. Koče punom provršinom, još ostane 2,5mm viška pločica  :ok:

Ima tko kakva iskustva s pjeskarenjem i plastificiranjem/farbanjem čeljusti?
boja i dvije ruke laka, obavezno zapeć
.....................
 

Offline automoto

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 248
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Beast V6
    • Zagreb
Odg: Brembo
« Odgovori #98 u: 18-06-2012, 23:30:58 »
pošto sjednu ovako veča klješta i diskovi na auto i kad tome pridodamo da se felge šerafe na distance,
kako ta cijela priča prolazi na tehničkom pregledu ako i kada to primjete na tehničkom? :?:
nisam imao o tome prilike razmišljati. :craz
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Brembo
« Odgovori #99 u: 19-06-2012, 00:09:28 »
sutra ti poslikam kako izgleda ova priča bez distanci bez ičega tehnički prolazi naj normalnije
.....................
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: Brembo
« Odgovori #100 u: 19-06-2012, 17:50:31 »
boja i dvije ruke laka, obavezno zapeć

gumicama neće ništa biti od pečenja?
pretpostavljam d ane kad se i u vožnji žečoj sve to zapeče  :craz

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: Brembo
« Odgovori #101 u: 20-06-2012, 01:03:16 »
pa nećeš peć u pećnici nego u komori
.....................
 

Offline automoto

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 248
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Beast V6
    • Zagreb
Odg: Brembo
« Odgovori #102 u: 20-06-2012, 08:20:04 »
sutra ti poslikam kako izgleda ova priča bez distanci bez ičega tehnički prolazi naj normalnije

???
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Brembo
« Odgovori #103 u: 20-06-2012, 22:01:30 »





kak to da ih prodaješ? ideš na nekaj bolje?
« Zadnja izmjena: 21-06-2012, 15:56:38 od Argor »
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: Brembo
« Odgovori #104 u: 20-06-2012, 22:04:15 »
kak to da ih prodaješ? ideš na nekaj bolje?

Neznam ni sam, sad me u glavu lupil 310mm setup kao must have :craz a za koje i kakve 310 diskove, bumo vidli kroz ljeto.

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: Brembo
« Odgovori #105 u: 21-06-2012, 01:14:09 »
Neznam ni sam, sad me u glavu lupil 310mm setup kao must have :craz a za koje i kakve 310 diskove, bumo vidli kroz ljeto.

mislim da ti tih 5mm razlike neće nešto značiti :craz
 

Offline IvanZg

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 836
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • ACCORD 2.0 sport 2007
    • Sveta Nedelja
Odg: Brembo
« Odgovori #106 u: 21-06-2012, 09:35:29 »
305 ili 310 je razlika koju neces ni skuzit...ak vec ide na vece onda odi na minimalno 330 mm  :ok: :ok:
JEDNOM ALFA UVIJEK ALFA :)
 

Offline bax145Q4

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 106
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • Alfa145Q4,147GTA,159 2.4TI,500 1.2 16v,Yugo 1.6...
    • Zlobin-Rijeka
Odg: Brembo
« Odgovori #107 u: 21-06-2012, 09:55:26 »
310 kocnice imaju puno vece plocice i sigurno ce se razlika vidit
 

Offline industrial

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+91)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 514
  • Karma: 87
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 JTD
    • Rijeka
Odg: Brembo
« Odgovori #108 u: 21-06-2012, 10:29:21 »
310 kocnice imaju puno vece plocice i sigurno ce se razlika vidit
on vec ima vece plocice jer ima od 166 klijesta a ne od gta 305 tako da mu razlike nece bit skoro nikakve.
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Brembo
« Odgovori #109 u: 21-06-2012, 10:41:32 »
mislim da ti tih 5mm razlike neće nešto značiti :craz

 :ok:
a imati će samo dodatne zajebancije za naći pripadajući disk sa odgovarajućim mjerama ili će morati u najmanju ruku bušiti nove rupe za vijke  :?:

Offline Greco

  • Trade Count: (+2)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1040
  • Karma: 99
  • Spol: Muški
  • 156 sp 2.4 m-jet
    • Apsyrtides
Odg: Brembo
« Odgovori #110 u: 21-06-2012, 10:54:04 »
:ok:
a imati će samo dodatne zajebancije za naći pripadajući disk sa odgovarajućim mjerama ili će morati u najmanju ruku bušiti nove rupe za vijke  :?:

Morat će bušit, jer koliko znam ne postoje diskovi 5x98 310mm, a razlike nema jer su kliješta sa 166,
jedino kupit još kvalitetnije 305 diskove.
« Zadnja izmjena: 21-06-2012, 10:54:42 od Greco »
"There's nothing the world needs less and there's, nothing I want more..."
 

Offline goran86

  • Trade Count: (+5)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1236
  • Karma: 20
    • Zabok
Odg: Brembo
« Odgovori #111 u: 21-06-2012, 13:19:39 »
postoje jer ja na kappi 20vt imam 310mm 5x98,a klješta su isto 4-eroklipna brembo
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Brembo
« Odgovori #112 u: 21-06-2012, 13:24:59 »
postoje jer ja na kappi 20vt imam 310mm 5x98,a klješta su isto 4-eroklipna brembo

Kapa nema 5x98 nego rupe kao 166, i to je isti disk kao na 166.

Offline goran86

  • Trade Count: (+5)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1236
  • Karma: 20
    • Zabok
Odg: Brembo
« Odgovori #113 u: 21-06-2012, 13:33:16 »
ne kužim ovo nema 5x98????
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Brembo
« Odgovori #114 u: 21-06-2012, 14:43:58 »
ne kužim ovo nema 5x98????

Svi podaci kažu da ima 5x108 kao Alfa 166

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: Brembo
« Odgovori #115 u: 21-06-2012, 14:59:33 »
Idem na 310mm disk da grize cijela pločica, pogotovo na samom rubu gdje i je najbitnije (klješta Brembo jesu od 310mm od 166 3.2), a i zbog zimskog setupa mi bolje odgovara dubina (offset) 310 diska, rupe 108>98 se izbuše za pol sata.

Kappa ima 5×108 rupe kako i 166, sve je potpuno isto, i klješta i diskovi, samo kaj kappa ima brmebo logo umjesto alfa romeo.
Disk 310 s 5×98 rupama ne postoji, samo 305 od starije GTA.
« Zadnja izmjena: 21-06-2012, 15:23:30 od Marekk »
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Brembo
« Odgovori #116 u: 21-06-2012, 15:06:49 »
Idem na 310mm disk da grize cijela pločica, pogotovo na samom rubu gdje i je najbitnije (klješta Brembo jesu od 310mm od 166 3.2), a i zbog zimskog setupa mi bolje odgovara visina 310 diska, rupe 108>98 se izbuše za pol sata.

Kappa ima 5×108 rupe kako i 166, sve je potpuno isto, i klješta i diskovi, samo kaj kappa ima brmebo logo umjesto alfa romeo.
Disk 310 s 5×98 rupama ne postoji, samo 305 od starije GTA.

Je samo svi ti diskovi imaju 10 rupa i to najčešće velikih. Kako ćeš izbušiti rupe da strukturno ne oslabiš diskove. Ti trebaš prikočiti tonu i pol!

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: Brembo
« Odgovori #117 u: 21-06-2012, 15:20:47 »
Je samo svi ti diskovi imaju 10 rupa i to najčešće velikih. Kako ćeš izbušiti rupe da strukturno ne oslabiš diskove. Ti trebaš prikočiti tonu i pol!

znam da 310mm ima 10 rupa umjesto 5.
Ovih 5 (koje trebam) se samo upuste prema središtu za 5mm i to je to. Neću nikakve nove rupe bušit.
Ako taj disk zaustavlja 3.2 V6 s 240hp i 1550kg, onda bu i 156 s 175 konja i 150 kila manje zaustavilo, a s tih 5mm izfrezanom rupom ga nemožeš oslabiti za 50%, ako opće i 5%, ni tolko, i to u nabezbolnijem dijelu.

A od 330mm diskova ništa, em je 50% teži disk, a pločice iste koriste kao i 310 disk i ista je dodirna površina, samo je krak poluge 10mm duži. Onda bi se isplatilo staviti diskove od 159 koji su 330mm, ali ne 32 nego 28 debeli pa stanu i o ova klješta 166, ali općenito bilo kaj prek 310 otpada jer meni treba auto za zimu, več sam i radi ovoga morao nabaviti 16" felge i gume, i to stane na milimetar.

Ma ak stavljaju V8 mašine umjesto 4 cilindra, slažu TC setup na visokoturažne N/A mašine, i to ne u svjetski poznatim tunerskim kučama, kakav je onda kunst staviti 310 disk umjesto 305, i sve to na najobičniju 156.

Diskovi  i dalje na prodaju :grinning-smiley-039:

Offline boris

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Brembo
« Odgovori #118 u: 21-06-2012, 15:50:52 »
znam da 310mm ima 10 rupa umjesto 5.
Ovih 5 (koje trebam) se samo upuste prema središtu za 5mm i to je to. Neću nikakve nove rupe bušit.
Ako taj disk zaustavlja 3.2 V6 s 240hp i 1550kg, onda bu i 156 s 175 konja i 150 kila manje zaustavilo, a s tih 5mm izfrezanom rupom ga nemožeš oslabiti za 50%, ako opće i 5%, ni tolko, i to u nabezbolnijem dijelu.

Ja sam vidio Brembo i ti imaju 10 kao i tvoji.
Ja to ne bi radio naročito ne za tih par mm razlika da pločica dobro legne.
Izbrusiš malo kliješta i rukavac i opet pločica dobro sjedne.

U svakom slučaju ja mislim da je stavljanje 310 totalno nepotreban posao i nepotrebno kompliciranje...
« Zadnja izmjena: 21-06-2012, 15:57:52 od boris »
 

Offline Marekk

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3028
  • Karma: 189
  • Spol: Muški
  • 200cup & R26
    • Bedekovčina
Odg: Brembo
« Odgovori #119 u: 21-06-2012, 16:10:28 »
Pa ni s 305 diksom nisi riješio problem kompliciranja kad treba opet raditi adapter, pa onda ču ga odmah napraviti za 310 kad s eveč radi pa nek bude kak spada onda. Ja tu ne vidim nikakvo dodatno kompliciranje kad i u jednom i drugom slučaju treba radit adapter za klješta, a na ovim diskovima se riješe rupe za pol sata. A puno mi znači tih 2,5 dublji disk radi zimskih felgi pa onda možda!!! bude dosta 16mm distanca da stane, jer s 20 i 305 ima zračnosti cca 2-3mm, to bi onda ovdje bilo to, a s 20mm ak stavim opet ima više zračnosti i to je prednost. A i rijetki su 156 s 310 kočnicama, pa zake nebi ja imao, treba se po nekim bedastočama  razlikovati. Ko god želi ići na Brembo nek si stavi 305, ja idem na 310  :love-smiley-013: Satisfakcije radi   :grinning-smiley-043:

nisi skužio, ne da klješta i nosači zapinju da ne hvata pločica cijela na 305 disk, nego hvata cijela, ali još je ostaje neiskorištene jer 310 i 330 imaju veču površinu na koju pločica sjeda, i to za tih 3mm.