Je samo svi ti diskovi imaju 10 rupa i to najčešće velikih. Kako ćeš izbušiti rupe da strukturno ne oslabiš diskove. Ti trebaš prikočiti tonu i pol!
znam da 310mm ima 10 rupa umjesto 5.
Ovih 5 (koje trebam) se samo upuste prema središtu za 5mm i to je to. Neću nikakve nove rupe bušit.
Ako taj disk zaustavlja 3.2 V6 s 240hp i 1550kg, onda bu i 156 s 175 konja i 150 kila manje zaustavilo, a s tih 5mm izfrezanom rupom ga nemožeš oslabiti za 50%, ako opće i 5%, ni tolko, i to u nabezbolnijem dijelu.
A od 330mm diskova ništa, em je 50% teži disk, a pločice iste koriste kao i 310 disk i ista je dodirna površina, samo je krak poluge 10mm duži. Onda bi se isplatilo staviti diskove od 159 koji su 330mm, ali ne 32 nego 28 debeli pa stanu i o ova klješta 166, ali općenito bilo kaj prek 310 otpada jer meni treba auto za zimu, več sam i radi ovoga morao nabaviti 16" felge i gume, i to stane na milimetar.
Ma ak stavljaju V8 mašine umjesto 4 cilindra, slažu TC setup na visokoturažne N/A mašine, i to ne u svjetski poznatim tunerskim kučama, kakav je onda kunst staviti 310 disk umjesto 305, i sve to na najobičniju 156.
Diskovi i dalje na prodaju
