zašto se dizel injektori ne čiste ultrazučno i sl kao kod benzinaca?
kod njih je 400 k za 4 injektora ultrazvučno čiščenje i rezultati mogu biti odlični.
kod dizela koga got sam pitao u Zagrebu odmah nude reparaciju, po injektoru oko 1200 kuna,
za ultrazvučno ili neko drugo čišenje kažu da nema smisla, rezultata, da se ne isplati.
zvao sam Purića, još nekog u Zaprešić, Pinjušića ,
jedino Pinjušić mi je ponudio reparaciju postoječih injektora, po 400 k komad,
što mu to znaći ne znam ,jer mi je za pravu reparaciju tražio 900 k po injektoru i to sam došao preporukom
pa je možda malo i povoljnije.
uglavnom drugi injektor mi ima malo odstupanja, nemam problema ali sam htio srediti da gorivo što ispravnije sagorijeva i malo počistiti, podesiti. i sad nikakve normalne opcije nema osim da se plati reparacija i to moraš sva 4.
jel itko radio samo određeni injektor, a ne sva četri ili ni to nema smisla?
jel može biti još nešto u pitanju što može utjecati da određeni injektor ima odstupanja a da je ispravan.
neka iskustva sa time?
hvala