12-02-2025, 19:04:48

Autor Tema: DPF 2.2 JTDm  (Posjeta: 1918 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline alfaQ

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 60
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 156 2.5 V6
    • Zadar
DPF 2.2 JTDm
« u: 15-01-2023, 15:11:21 »
Imaju li Giulia i Stelvio (2017-2018 god, bez adblue) problema s DPF-om sad kad vec ima primjeraka s dosta kilometara?
Da li kod njih funkcionira kao na npr. VW TDI motorima, da se nakon 200-250 km gradske voznje pali regeneracija koja zavrsi tek nakon malo dulje voznje otvorenom cestom?
Vidim da se na ovim motorima moze napraviti EGR off i remap, a je li moguce izbaciti DPF ako postane problematican?
 

Online danko0013

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 21160
  • Karma: 366
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: DPF 2.2 JTDm
« Odgovori #1 u: 15-01-2023, 19:02:30 »


Imaju li Giulia i Stelvio (2017-2018 god, bez adblue) problema s DPF-om sad kad vec ima primjeraka s dosta kilometara?
Da li kod njih funkcionira kao na npr. VW TDI motorima, da se nakon 200-250 km gradske voznje pali regeneracija koja zavrsi tek nakon malo dulje voznje otvorenom cestom?
Vidim da se na ovim motorima moze napraviti EGR off i remap, a je li moguce izbaciti DPF ako postane problematican?

Koliko znam (mozda sam u krivu) svaki stelvio ima adblue.

Svaki E6 dizel ima problem sa kratkim relacijama po gradu nebitno na proizvodaca.



Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Šiljo

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 254
  • Karma: 38
  • Spol: Muški
  • AR Giulia 2.2 180 AT
    • Zagreb-Karlovac
Odg: DPF 2.2 JTDm
« Odgovori #2 u: 16-01-2023, 14:32:27 »
Moja Giulia  (2,2 180 KS) je 2017. godište. Trenutno sam na cca 57000 km. Prije cca pol godine mi se upalila regeneracija i vozio sam se cca pol sata dok se nije lampica ugasila. 
 

Online Nino T

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 52
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • AR Giulia 2.2 180
    • Zagreb
Odg: DPF 2.2 JTDm
« Odgovori #3 u: 16-01-2023, 17:50:55 »
Jesi napravio veliki servis na njoj? Zanima me jel je moja isto godište i isti km…
 

Offline Božen

  • Koordinator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5969
  • Karma: 291
  • Spol: Muški
  • Giulia 2.2 2017. Giulietta 1.6 1982.
    • Split
Odg: DPF 2.2 JTDm
« Odgovori #4 u: 16-01-2023, 21:09:07 »
Moja je sada na 62.000 km. Prvih nekoliko mjeseci sam je vozio i po gradu (dok je bila nova igračka) i znala bi upaliti upozorenje da je u tijeku čišćenje DPF-a. Nakon kraće vožnje bi se upozorenje ugasilo. Skoro je 5 godina kod mene, vozim je samo kad idem na put. Za grad i okolicu imam druga vozila.
Veliki servis sam radio prošlo ljeto zbog 5 godina starosti.


"Some cars take your breath away"
 

Offline Šiljo

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 254
  • Karma: 38
  • Spol: Muški
  • AR Giulia 2.2 180 AT
    • Zagreb-Karlovac
Odg: DPF 2.2 JTDm
« Odgovori #5 u: 16-01-2023, 21:12:35 »
Jesi napravio veliki servis na njoj? Zanima me jel je moja isto godište i isti km…
Nisam još. Ove godine namjeravam.

Poslano sa mog 21061119DG koristeći Tapatalk

 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4238
  • Karma: 91
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: DPF 2.2 JTDm
« Odgovori #6 u: 17-01-2023, 12:19:39 »

Koliko znam (mozda sam u krivu) svaki stelvio ima adblue.

Svaki E6 dizel ima problem sa kratkim relacijama po gradu nebitno na proizvodaca.



Sent from my SM-N986B using Tapatalk

burazova npr. nema



a nemaju nekih problema sa DPF-om

iako kod nas mislim da ni nema primjeraka preko 150, 200 tkm da ti netko i može dati odgovor
 

Offline hanszg

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 65
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: DPF 2.2 JTDm
« Odgovori #7 u: 18-01-2023, 17:09:58 »
Do nedavno sam imao Giuliu s 253.000km, nisam imao problema s dpf filterom, ali mislim da nisam relevantna osoba, obzirom da je Giulia bila u pokretu iskljucivo na duze ture, nista grad. 2 puta je odradjen veliki servis, jedini problem su bili 3 senzora rucne kocnice i jednom je sajla pukla od rucne, ovo sve ostalo je bilo toci vozi. Nije imala ad blue.
 

Offline alfaKT

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 54
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Kutina
Odg: DPF 2.2 JTDm
« Odgovori #8 u: 28-02-2023, 15:09:55 »
Imaju li Giulia i Stelvio (2017-2018 god, bez adblue) problema s DPF-om sad kad vec ima primjeraka s dosta kilometara?
Da li kod njih funkcionira kao na npr. VW TDI motorima, da se nakon 200-250 km gradske voznje pali regeneracija koja zavrsi tek nakon malo dulje voznje otvorenom cestom?
Vidim da se na ovim motorima moze napraviti EGR off i remap, a je li moguce izbaciti DPF ako postane problematican?

do 168000 zasad nikakvih problema sa DPFom nije bilo, regeneracija mi se upalila samo 2 puta u 5 godina, auto vozis na 2500okretaja dok se ne ugasi, obicno nekih 10-15 minuta
 

Offline Toya

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 906
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • 156 2.5 V6 BLU TANDER, GIULIA 2.2 JTD Q4
    • Senj / Zadar
Odg: DPF 2.2 JTDm
« Odgovori #9 u: 01-03-2023, 07:47:59 »
Imaju li Giulia i Stelvio (2017-2018 god, bez adblue) problema s DPF-om sad kad vec ima primjeraka s dosta kilometara?
Da li kod njih funkcionira kao na npr. VW TDI motorima, da se nakon 200-250 km gradske voznje pali regeneracija koja zavrsi tek nakon malo dulje voznje otvorenom cestom?
Vidim da se na ovim motorima moze napraviti EGR off i remap, a je li moguce izbaciti DPF ako postane problematican?
Tako je, kada se upali lampica odradiš regeneraciju tj. voziš kroz 10-15 min na 2.500 okretaja i to je to.
Što se tiče ekologije na off mislim da se sve može danas napraviti.