0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
Pitanje znalcima: da li postoji mogucnost mapiranja jtdm motora ali da mapa bude na prekidac/tipku nesto kao recimo sport tipka?
da ali to je zezancija sa kojom se malo ko hoče zezat...uzmi si onda neki powerbox sa prekidačem...mada ti to ne treba...ja recimo kad radim naparavim da sve do 50% stisnutog gasa je seriski auto tj mapa...kada stisneš više od pol gasa onda auto radi na modificiranim mapama
da se napraviti, nije problem, više je posla jasno s time da je u D modu auto najjači a u A i N modu je jednaka snaga ali je razlika u osjetljivosti gasa i intervencije sigurnosnih sustava (proklizavanje, ESP, itd.)
ja sam ga razumio da pita za auto bez DNA prekidača
ako imaš DNA onda je kak sam gore napisaoako je neki standard auto... onda po željama
i na aute bez DNA prekidača se da ugradit prekidač da imaš normalni i tuning software pa paljenjem i gašenjem prebacuješ koji SW hočeš
http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=6.24120
cuo se, radi samo serijske aute, ne radi mape ako je veca turbina stavljena..
Da dignemo malo temu Trebo bi mapirat auto, Giulietta 1,4tb 2013god. 88kwNa autu ce ici veca turbina Vl36 ( trenutno gore Vl39 ), plan da se dobije 150-180ks ( ne ganjam 200ks) Zanima me ko radi dobro turbobenzin motore na relaciji Osijek-Zagreb, a da se nespale ventili nakon 10tkm zbog prejake smjesen i topline posto je kod benzinca veca temp svega .
bas cu se raspita , za sad imam 3-4 pa cu vidit kod koga ce ici auto
samo pazi da ideš kod nekog provjerenog koji ima valjke.
Valjci nisu nikakvo mjerilo i neka garancija kvaliteta
Da li je toplinsko ili kakvo vec opterecenje kod mapiranog motora povecano i u normalnom rezimu voznje...npr autoput 120km/h?