17-01-2025, 11:25:14

Autor Tema: Chip tuning  (Posjeta: 427355 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Chip tuning
« u: 04-11-2006, 19:20:24 »
Kutak za chip tunere..........
« Zadnja izmjena: 29-01-2007, 16:44:45 od Shoei »
 

Offline Lepi

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2156
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • BMW F30, MINI COOPER
    • Zagreb, Šestine
Odg: Chip tuning
« Odgovori #1 u: 06-11-2006, 10:26:47 »
Kutak za chip tunere..........

da probijem led....bio kod Seba na chipanju i mogu dat samo pohvale... radi se o 1.8 TS motoru... blokada je dignuta na 7500 okretaja pa sad girri nikad ne padaju ispod 5000 okretaja sto je bitno jer se na twin spark motorima na iza 5000 girri pali VIS sustav,,,tj. sustav koji zatvara dio usisne grane da bi zrak brze dolazio do motora...sve u svemu isplati se svaka kuna  :ok:
 

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 271
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Vinodol
Odg: Chip tuning
« Odgovori #2 u: 06-11-2006, 18:24:12 »
Da li se i sta dobije chipanjem 1.4TS motora (ima li to uopce smisla, posto je to najslabiji motor u ponudi duplosvjecicasa)?

Koliko to  kosta?
 

Offline joso

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 40
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
    • ZD
Odg: Chip tuning
« Odgovori #3 u: 07-11-2006, 14:00:55 »
zanima me cijena tuninga za motor 2.0 T.S???
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16049
  • Karma: 543
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Chip tuning
« Odgovori #4 u: 07-11-2006, 15:17:46 »
1.4 ovisi koja elektronika...stara 250 nova 200 eura....samo čip se baš ne osjeti ali u kombinaciji sa filterom i aspuhom če bit sigurno bolje od serije...
2.0 200 eura i isto vrijedi za dobra efekat navedena kombinacija...
 

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 271
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Vinodol
Odg: Chip tuning
« Odgovori #5 u: 07-11-2006, 18:43:52 »
1.4 TS, elektronika je M2.10.4. Koliko se dobije povecanje momenta i snage i kako se odrazava to na potrosnju? Da li se i dalje moze tocit ES 95 ili treba 98-ica (za sqadra chip kazu da treba 97/98)?

Sto se tice usisa, maknuo sam silencer i sa onom cijevi za nape (alu folija flexi cijev) doveo friski zrak iz proreza u braniku pored maglenke - sad zrak pri voznji direkt tuce u ulaz te cijevi pa pretpostavljam da je olaksan ulaz zraka. Ne bih micao originalnu kutiju sa filterom, ali pretpostavljam da postoji zamjenski filter sa boljom protocnoscu. Koji i gdje ga kupit (koliko dodje)?

Isao bih na eliminiranje jednog lonca jer mi je ionako onaj predzadnji pred raspadom (vjerovatno bih njega izbacio). Komentari, sugestije?
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16049
  • Karma: 543
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Chip tuning
« Odgovori #6 u: 08-11-2006, 11:42:47 »
1.4 TS, elektronika je M2.10.4. Koliko se dobije povecanje momenta i snage i kako se odrazava to na potrosnju? Da li se i dalje moze tocit ES 95 ili treba 98-ica (za sqadra chip kazu da treba 97/98)?

Sto se tice usisa, maknuo sam silencer i sa onom cijevi za nape (alu folija flexi cijev) doveo friski zrak iz proreza u braniku pored maglenke - sad zrak pri voznji direkt tuce u ulaz te cijevi pa pretpostavljam da je olaksan ulaz zraka. Ne bih micao originalnu kutiju sa filterom, ali pretpostavljam da postoji zamjenski filter sa boljom protocnoscu. Koji i gdje ga kupit (koliko dodje)?

Isao bih na eliminiranje jednog lonca jer mi je ionako onaj predzadnji pred raspadom (vjerovatno bih njega izbacio). Komentari, sugestije?

to je stara elektronika i moram mjenjat chip...250 eura...dobiješ sa auspuhom,filterom i chipom oko 7-8%...filter možeš stavit ovaj...dobro radi i košta 550 kn
 

sokre

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Chip tuning
« Odgovori #7 u: 08-11-2006, 11:53:14 »
Kutak za chip tunere..........

da probijem led....bio kod Seba na chipanju i mogu dat samo pohvale... radi se o 1.8 TS motoru... blokada je dignuta na 7500 okretaja pa sad girri nikad ne padaju ispod 5000 okretaja sto je bitno jer se na twin spark motorima na iza 5000 girri pali VIS sustav,,,tj. sustav koji zatvara dio usisne grane da bi zrak brze dolazio do motora...sve u svemu isplati se svaka kuna  :ok:
Kak to misliš? Kad ne pada ispod 5000? Dok mjenaš brzine?
 

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 271
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Vinodol
Odg: Chip tuning
« Odgovori #8 u: 08-11-2006, 13:34:46 »
to je stara elektronika i moram mjenjat chip...250 eura...dobiješ sa auspuhom,filterom i chipom oko 7-8%...filter možeš stavit ovaj...dobro radi i košta 550 kn


OK, tnx.
 

Offline Dama 166

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3780
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: Chip tuning
« Odgovori #9 u: 08-11-2006, 20:11:08 »
Kutak za chip tunere..........

da probijem led....bio kod Seba na chipanju i mogu dat samo pohvale... radi se o 1.8 TS motoru... blokada je dignuta na 7500 okretaja pa sad girri nikad ne padaju ispod 5000 okretaja sto je bitno jer se na twin spark motorima na iza 5000 girri pali VIS sustav,,,tj. sustav koji zatvara dio usisne grane da bi zrak brze dolazio do motora...sve u svemu isplati se svaka kuna  :ok:

a kako je sa trajnosti motora? jel ista trajnost??, imas kaku garanciju?
« Zadnja izmjena: 08-11-2006, 20:12:01 od Dama 166 »
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16049
  • Karma: 543
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Chip tuning
« Odgovori #10 u: 09-11-2006, 07:29:00 »
Kutak za chip tunere..........

da probijem led....bio kod Seba na chipanju i mogu dat samo pohvale... radi se o 1.8 TS motoru... blokada je dignuta na 7500 okretaja pa sad girri nikad ne padaju ispod 5000 okretaja sto je bitno jer se na twin spark motorima na iza 5000 girri pali VIS sustav,,,tj. sustav koji zatvara dio usisne grane da bi zrak brze dolazio do motora...sve u svemu isplati se svaka kuna  :ok:

a kako je sa trajnosti motora? jel ista trajnost??, imas kaku garanciju?
trajnost ovisi o načinu vožnje i održavanjau...imaš garanciju na sw...da če radit kak spada,neče palit lampicu kvara,prolazi eco test,....
 

Offline Vele

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5371
  • Karma: 839
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm 16 V Sportwagon
    • Split
    • www.designquarto.eu
Odg: Chip tuning
« Odgovori #11 u: 09-11-2006, 12:22:52 »
1.4 TS, elektronika je M2.10.4. Koliko se dobije povecanje momenta i snage i kako se odrazava to na potrosnju? Da li se i dalje moze tocit ES 95 ili treba 98-ica (za sqadra chip kazu da treba 97/98)?

Sto se tice usisa, maknuo sam silencer i sa onom cijevi za nape (alu folija flexi cijev) doveo friski zrak iz proreza u braniku pored maglenke - sad zrak pri voznji direkt tuce u ulaz te cijevi pa pretpostavljam da je olaksan ulaz zraka. Ne bih micao originalnu kutiju sa filterom, ali pretpostavljam da postoji zamjenski filter sa boljom protocnoscu. Koji i gdje ga kupit (koliko dodje)?

Isao bih na eliminiranje jednog lonca jer mi je ionako onaj predzadnji pred raspadom (vjerovatno bih njega izbacio). Komentari, sugestije?

I vode! Pripazi malo na veće lokve i bare  :rolll:
Plava s efektom

...i zato pjevam da ne pojede me mrak...
 

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 271
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Vinodol
Odg: Chip tuning
« Odgovori #12 u: 09-11-2006, 14:16:24 »
1.4 TS, elektronika je M2.10.4. Koliko se dobije povecanje momenta i snage i kako se odrazava to na potrosnju? Da li se i dalje moze tocit ES 95 ili treba 98-ica (za sqadra chip kazu da treba 97/98)?

Sto se tice usisa, maknuo sam silencer i sa onom cijevi za nape (alu folija flexi cijev) doveo friski zrak iz proreza u braniku pored maglenke - sad zrak pri voznji direkt tuce u ulaz te cijevi pa pretpostavljam da je olaksan ulaz zraka. Ne bih micao originalnu kutiju sa filterom, ali pretpostavljam da postoji zamjenski filter sa boljom protocnoscu. Koji i gdje ga kupit (koliko dodje)?

Isao bih na eliminiranje jednog lonca jer mi je ionako onaj predzadnji pred raspadom (vjerovatno bih njega izbacio). Komentari, sugestije?

I vode! Pripazi malo na veće lokve i bare  :rolll:

Da,i o tome sam razmisljao....ali posto sam ostavil originalni filter i kuciste filtera, a on na dnu ima rupicu za istjecanje vode, nadam se da bas i nije moguce da onda voda prodje kroz filter i zavrsi u cilindrima. Ako se koja kap i probije...nis strasno...bit ce malo veca kompresija i malo vise snage  :)))

Ustvari, dal je bilo kakvih slucajeva da na taj nacin voda unisti motor? Osim ako ne uletim u baru mislim da ne bi trebalo bit problema.
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16049
  • Karma: 543
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Chip tuning
« Odgovori #13 u: 09-11-2006, 14:48:10 »

to je stara elektronika i moram mjenjat chip...250 eura...dobiješ sa auspuhom,filterom i chipom oko 7-8%...filter možeš stavit ovaj...dobro radi i košta 550 kn


Seb koliko takav jedan filter skrati vijek trajanja debimetra? Ja sam imao, sjecas se, na JTS onu BMC patronu kaj izgleda kao orginalni filter i predpostavljam da ono vise manje ne steti debimetru, ali ovo ili BMC CDA (sta bi ja osobno staljao) brijem da da  :rolll:
Iskustva?


najbitnije je da filter nije nauljen...sigurno mu skračuje vjek a sad ovisi po kavim se putevima voziš i kolko ga često čistiš...mogu slobodno reć za jedno 20-30% prije ode nego sa sersikim koji se isto mora redovito mjenjat inače debimetar isto ode brzo
« Zadnja izmjena: 09-11-2006, 14:50:08 od Seb »
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16049
  • Karma: 543
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Chip tuning
« Odgovori #14 u: 09-11-2006, 14:49:35 »
1.4 TS, elektronika je M2.10.4. Koliko se dobije povecanje momenta i snage i kako se odrazava to na potrosnju? Da li se i dalje moze tocit ES 95 ili treba 98-ica (za sqadra chip kazu da treba 97/98)?

Sto se tice usisa, maknuo sam silencer i sa onom cijevi za nape (alu folija flexi cijev) doveo friski zrak iz proreza u braniku pored maglenke - sad zrak pri voznji direkt tuce u ulaz te cijevi pa pretpostavljam da je olaksan ulaz zraka. Ne bih micao originalnu kutiju sa filterom, ali pretpostavljam da postoji zamjenski filter sa boljom protocnoscu. Koji i gdje ga kupit (koliko dodje)?

Isao bih na eliminiranje jednog lonca jer mi je ionako onaj predzadnji pred raspadom (vjerovatno bih njega izbacio). Komentari, sugestije?

I vode! Pripazi malo na veće lokve i bare  :rolll:

Da,i o tome sam razmisljao....ali posto sam ostavil originalni filter i kuciste filtera, a on na dnu ima rupicu za istjecanje vode, nadam se da bas i nije moguce da onda voda prodje kroz filter i zavrsi u cilindrima. Ako se koja kap i probije...nis strasno...bit ce malo veca kompresija i malo vise snage  :)))

Ustvari, dal je bilo kakvih slucajeva da na taj nacin voda unisti motor? Osim ako ne uletim u baru mislim da ne bi trebalo bit problema.

u sitnom obliku nema neke poseben bojazni ali nesmije bit konstantno
 

Offline Igor-jts

  • Trade Count: (+3)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 185
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Chip tuning
« Odgovori #15 u: 09-11-2006, 18:18:20 »
Najbolje je ništa ne stavljat osim auspuha od grane bez katalizatora!Ništa ne prčkat oko motora jer mu skraćuje vjek trajanja i velika su ulaganja kada se to dogodi nekakav kvar zbog chip tuninga ili filtera zraka!!! :hehe:
« Zadnja izmjena: 09-11-2006, 18:20:11 od Igor-jts »
 

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 271
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Vinodol
Odg: Chip tuning
« Odgovori #16 u: 09-11-2006, 22:04:17 »
Najbolje je ništa ne stavljat osim auspuha od grane bez katalizatora!Ništa ne prčkat oko motora jer mu skraćuje vjek trajanja i velika su ulaganja kada se to dogodi nekakav kvar zbog chip tuninga ili filtera zraka!!! :hehe:

Ako je zrak koji ulazi u motor dobro filtriran i ne sadrzi cestice koje ce ispisati stjenke cilindara i karike, te ako je ispravna kolicina ustrcanog goriva (ne presiromasna da dolazi do detonacija i pregrijavanja i ne prebogata da ispire ulje sa karika i cilindara), te ako nema zacepljenja auspuha gdje bi opet dolazilo do pregrijavanja, nikakvi chip tuninzi niti zahvati na usisu/ispuhu ne mogu unistit motor. Motor se najcesce unisti od strane vlasnika koji ne zna vozit (narocito "na hladno").

Preradom usisa/ispuha moze se samo dobiti/izgubiti na performansama motora (obicno ce se izgubit ako se stvar ne napravi kako treba).

Zato se je uvijek bolje dobro informirat prije bilokakvih prerada. Glede toga, nisam nigdje dobio odgovor sto napravit sa serijskim ispuhom da se dobije malcice na performansama. Znaci malo vise momenta na nizim okretajima. Krajnji konji i nisu tako bitni.
 

Offline Seb

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16049
  • Karma: 543
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Chip tuning
« Odgovori #17 u: 10-11-2006, 06:40:16 »
Zato se je uvijek bolje dobro informirat prije bilokakvih prerada. Glede toga, nisam nigdje dobio odgovor sto napravit sa serijskim ispuhom da se dobije malcice na performansama. Znaci malo vise momenta na nizim okretajima. Krajnji konji i nisu tako bitni.
Citat:

malo više momenta...možda glupo zvuči ali iz mog iskustva obično kad su auti imali problema oko ZAČEPLJENJA ispuha,tada su puno bolje vukli na nižim okr a li su zato gore bili slabiji (začepljenje naravno ne mislim veliko) a kad sam got otvaro ispuhe auto je gubio na momentu na nižim okr a dobivo gore
 

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 271
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Vinodol
Odg: Chip tuning
« Odgovori #18 u: 10-11-2006, 11:46:54 »
malo više momenta...možda glupo zvuči ali iz mog iskustva obično kad su auti imali problema oko ZAČEPLJENJA ispuha,tada su puno bolje vukli na nižim okr a li su zato gore bili slabiji (začepljenje naravno ne mislim veliko) a kad sam got otvaro ispuhe auto je gubio na momentu na nižim okr a dobivo gore

Drugim rjecima, oces rec da ne mozes imat i ovce i novce. Well, mozda i nije neka usporedba, ali evo nesto iz mojeg iskustva sa bivsim (jos uvijek je u krugu obitelji) autom (jugom)...

Stavljanjem duze 2 u 1 grane (od 128-ice) dobio sam znacajno na momentu; tamo gdje sam prije moral saltat prvu, sad mi je druga vukla bez problema. Nakon stavljanja malo naturpijanog motora, za par godina mi je otisao originalni prvi lonac (progorile pregrade pa je na kraju progorila i vanjska oplata). Stavio sam novi, isto kao original, i sad je bilo osjetno kako teze dise. Naravno ovo je najvjerovatnije i zbog toga sto je lonac projektiran za 1100 / 1300 a unutra je bila 1500 mashina...

Uglavnom, auto je bolje isal i imal vise momenta sa starim loncem.

Citao sam malo i stare teme na forumu, a i po netu, i vidim da ljudi jako hvale supersprint ispuh, i da sa njim dosta bolje auto ide. Vidim da on nema onaj srednji lonac pa me u biti najvise zanima sto bi dobio kad bi na originalnom ispuhu umjesto tog lonca zavario cijev (ionako cu ubrzo morat nesto mjenjat jer se vec pocela pojavljivat rupa, a cujem da ga se ne moze posebno nabavit, vec samo u kompletu sa svim loncima). Rijec je o 145-ici.
 

Offline Lepi

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2156
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • BMW F30, MINI COOPER
    • Zagreb, Šestine
Odg: Chip tuning
« Odgovori #19 u: 10-11-2006, 12:16:50 »
Kutak za chip tunere..........

da probijem led....bio kod Seba na chipanju i mogu dat samo pohvale... radi se o 1.8 TS motoru... blokada je dignuta na 7500 okretaja pa sad girri nikad ne padaju ispod 5000 okretaja sto je bitno jer se na twin spark motorima na iza 5000 girri pali VIS sustav,,,tj. sustav koji zatvara dio usisne grane da bi zrak brze dolazio do motora...sve u svemu isplati se svaka kuna  :ok:
Kak to misliš? Kad ne pada ispod 5000? Dok mjenaš brzine?


kada ga razvucem recimo u drugoj  na 7500 okretaja i promjenim u 3. brzinu okretaji padnu na oko 5300 okretaja u trecoj
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7939
  • Karma: 269
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Zagreb
Odg: Chip tuning
« Odgovori #20 u: 10-11-2006, 12:33:16 »
sporo mjenjaš brzine :)))
GTA
 

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 271
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Vinodol
Odg: Chip tuning
« Odgovori #21 u: 10-11-2006, 12:51:42 »
kada ga razvucem recimo u drugoj  na 7500 okretaja i promjenim u 3. brzinu okretaji padnu na oko 5300 okretaja u trecoj

Zasto ga koljes do 7500  :?:

Ako je stavljen chip koji je slican ko sqadra onda imas najveci moment na 4500-5000 a snagu na 6500.
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7939
  • Karma: 269
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Zagreb
Odg: Chip tuning
« Odgovori #22 u: 10-11-2006, 12:54:41 »
ja sam svoju jučer prvi put stero u blokadu (u godinu i nešto):o000:
« Zadnja izmjena: 10-11-2006, 12:55:13 od Pero156TS »
GTA
 

Offline Tomek

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4056
  • Karma: 586
  • Spol: Muški
  • Fiat Punto mk2a
    • Velika Gorica
Odg: Chip tuning
« Odgovori #23 u: 10-11-2006, 13:11:22 »
ja sam svoju jučer prvi put stero u blokadu (u godinu i nešto):o000:

i do kolko se vrti :?:
Nikada ne vozi brže nego što tvoj anđeo čuvar može letjeti

Dok zivot juri, ja cu lagano...
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7939
  • Karma: 269
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Zagreb
Odg: Chip tuning
« Odgovori #24 u: 10-11-2006, 14:04:35 »
ja sam svoju jučer prvi put stero u blokadu (u godinu i nešto):o000:

i do kolko se vrti :?:

7300 okr/min :)))
GTA
 

Offline Lepi

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2156
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • BMW F30, MINI COOPER
    • Zagreb, Šestine
Odg: Chip tuning
« Odgovori #25 u: 10-11-2006, 15:01:09 »
kada ga razvucem recimo u drugoj  na 7500 okretaja i promjenim u 3. brzinu okretaji padnu na oko 5300 okretaja u trecoj

Zasto ga koljes do 7500  :?:

Ako je stavljen chip koji je slican ko sqadra onda imas najveci moment na 4500-5000 a snagu na 6500.


ja sam ti dao primjer jer nisi bi kuzio kaj sam ti govorio. nikad ga ne saltam preko 7200-7300 jer nema potrebe,,,to nije klanje,,,klanje je kad ga vozis na 2000 okretaja i ako ga redovito odrzavas, pazis da je zagrijan na radnu temperaturu autu ne moze bit nista osim ako se ne vozis na 7300 okretaja 500km u komadu  :ok:
 

sokre

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Chip tuning
« Odgovori #26 u: 10-11-2006, 15:54:42 »
Kutak za chip tunere..........

da probijem led....bio kod Seba na chipanju i mogu dat samo pohvale... radi se o 1.8 TS motoru... blokada je dignuta na 7500 okretaja pa sad girri nikad ne padaju ispod 5000 okretaja sto je bitno jer se na twin spark motorima na iza 5000 girri pali VIS sustav,,,tj. sustav koji zatvara dio usisne grane da bi zrak brze dolazio do motora...sve u svemu isplati se svaka kuna  :ok:
Kak to misli¹? Kad ne pada ispod 5000? Dok mjena¹ brzine?


kada ga razvucem recimo u drugoj  na 7500 okretaja i promjenim u 3. brzinu okretaji padnu na oko 5300 okretaja u trecoj
Al moj nije čipiran, pa kad mjenjam iz 2. u 3. ili 3. u 4. okretaji mi sa 7100 padnu na 5500 u 3. tj. 4. brzini.
 

sokre

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Chip tuning
« Odgovori #27 u: 10-11-2006, 16:03:53 »

Citao sam malo i stare teme na forumu, a i po netu, i vidim da ljudi jako hvale supersprint ispuh, i da sa njim dosta bolje auto ide. Vidim da on nema onaj srednji lonac pa me u biti najvise zanima sto bi dobio kad bi na originalnom ispuhu umjesto tog lonca zavario cijev (ionako cu ubrzo morat nesto mjenjat jer se vec pocela pojavljivat rupa, a cujem da ga se ne moze posebno nabavit, vec samo u kompletu sa svim loncima). Rijec je o 145-ici.
Al je jako skup. Moj zadnji supersprint lonac je 400 eura novi.
Imao sam sebring, a sad imam supersprint i bez srednjeg lonca  i mogu reći da je bolje sad. To jest, temp ispuha je veća nego prije, a to pridonsi većoj snazi motora. Frend mi studira strojarstvo i rekel je da je radil seminar iz toga,(ispušni sustavi ili tak nekaj slično) i u teoriji ako imaš optimalni promjer cijevi i zadržiš temperaturu ispušnih plinova od motora do kraja sustava istu dobiješ oko 15 posto snage.
 

Offline Igor-jts

  • Trade Count: (+3)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 185
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: Chip tuning
« Odgovori #28 u: 10-11-2006, 17:13:28 »
Najbolje je niąta ne stavljat osim auspuha od grane bez katalizatora!Niąta ne prčkat oko motora jer mu skraćuje vjek trajanja i velika su ulaganja kada se to dogodi nekakav kvar zbog chip tuninga ili filtera zraka!!! :hehe:

Ako je zrak koji ulazi u motor dobro filtriran i ne sadrzi cestice koje ce ispisati stjenke cilindara i karike, te ako je ispravna kolicina ustrcanog goriva (ne presiromasna da dolazi do detonacija i pregrijavanja i ne prebogata da ispire ulje sa karika i cilindara), te ako nema zacepljenja auspuha gdje bi opet dolazilo do pregrijavanja, nikakvi chip tuninzi niti zahvati na usisu/ispuhu ne mogu unistit motor. Motor se najcesce unisti od strane vlasnika koji ne zna vozit (narocito "na hladno").

Preradom usisa/ispuha moze se samo dobiti/izgubiti na performansama motora (obicno ce se izgubit ako se stvar ne napravi kako treba).

Zato se je uvijek bolje dobro informirat prije bilokakvih prerada. Glede toga, nisam nigdje dobio odgovor sto napravit sa serijskim ispuhom da se dobije malcice na performansama. Znaci malo vise momenta na nizim okretajima. Krajnji konji i nisu tako bitni.


Da ali to treba jako dobro složit da do toga ne dođe!!! :hehe:
« Zadnja izmjena: 10-11-2006, 17:14:36 od Igor-jts »
 

Offline tom147

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 759
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
  • 147 JTD
    • Strmec Samoborski
Odg: Chip tuning
« Odgovori #29 u: 10-11-2006, 23:32:54 »
ja sam svoju jučer prvi put stero u blokadu (u godinu i nešto):o000:

to ono kad si onu malu sa škodom oprao :drive: