malo više momenta...možda glupo zvuči ali iz mog iskustva obično kad su auti imali problema oko ZAČEPLJENJA ispuha,tada su puno bolje vukli na nižim okr a li su zato gore bili slabiji (začepljenje naravno ne mislim veliko) a kad sam got otvaro ispuhe auto je gubio na momentu na nižim okr a dobivo gore
Drugim rjecima, oces rec da ne mozes imat i ovce i novce. Well, mozda i nije neka usporedba, ali evo nesto iz mojeg iskustva sa bivsim (jos uvijek je u krugu obitelji) autom (jugom)...
Stavljanjem duze 2 u 1 grane (od 128-ice) dobio sam znacajno na momentu; tamo gdje sam prije moral saltat prvu, sad mi je druga vukla bez problema. Nakon stavljanja malo naturpijanog motora, za par godina mi je otisao originalni prvi lonac (progorile pregrade pa je na kraju progorila i vanjska oplata). Stavio sam novi, isto kao original, i sad je bilo osjetno kako teze dise. Naravno ovo je najvjerovatnije i zbog toga sto je lonac projektiran za 1100 / 1300 a unutra je bila 1500 mashina...
Uglavnom, auto je bolje isal i imal vise momenta sa starim loncem.
Citao sam malo i stare teme na forumu, a i po netu, i vidim da ljudi jako hvale supersprint ispuh, i da sa njim dosta bolje auto ide. Vidim da on nema onaj srednji lonac pa me u biti najvise zanima sto bi dobio kad bi na originalnom ispuhu umjesto tog lonca zavario cijev (ionako cu ubrzo morat nesto mjenjat jer se vec pocela pojavljivat rupa, a cujem da ga se ne moze posebno nabavit, vec samo u kompletu sa svim loncima). Rijec je o 145-ici.