27-04-2025, 03:20:02

Autor Tema: 156 1.6TS Turbo  (Posjeta: 6301 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
156 1.6TS Turbo
« u: 11-09-2008, 22:33:26 »
Nemojte mi rec da sam lud da niti ne pokusava...  :wal: :wal:

Malo sam razmišljao i računam da me nebi ispalo skupo dignut svoju na alficu na 160-180ks :ling: :ling: sa turbo punjačem. jeftinije nego nabavka motora te snage. U planu imam neki soft turbo do 0.5bar-a Pa ako ima neko iskustva s time ili neku preporuku neka pise.  Nemam bas iskustva s turbinama... pa ako im ko da se kuži da mi pomogne.

Treba mi naravno grana koju pi sam složio, turbina neka polovna bi se nasla, down pipe koji bi isto sam složio, intercooler(imam doma jedan), blow off ventil, i neka boos cuka. Neznam dali bi trebao stvljat jaču brtvu glave ili cak međuploču sobzirom da je max 0.5 bara.

E sada ono sta me najvise muči šta bi trebalo napravit s elektronikom, dali bi trebalo stavljat chip ili sl???? Svaka pomoc dobrodošla.
 

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #1 u: 11-09-2008, 22:44:44 »
Evo sada sam malo tražio na netu i nasao jedu 1.6TS Turbo 0.4bar-a 176ks
Alfa Romeo

E sada ovdje  nigdje ne pise nista za elektroniku. Sta mislis da nebi islo nez druge elektronike?!
« Zadnja izmjena: 11-09-2008, 22:47:14 od AnixoR »
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #2 u: 11-09-2008, 23:29:33 »
Evo sada sam malo tražio na netu i nasao jedu 1.6TS Turbo 0.4bar-a 176ks
Alfa Romeo

E sada ovdje  nigdje ne pise nista za elektroniku. Sta mislis da nebi islo nez druge elektronike?!
mislim da na standardnu el. ide nadogradnja Uničipom ili nećim sl.
 

Offline Type X

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 212
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • ALFA 155 2.0 ts 16v
    • Rijeka
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #3 u: 12-09-2008, 00:38:44 »
ne treba ti druga elektoljno je samo isprogramirati (napraviti remap) te tvoje, cisto iz razloga da dobiva malo vise goriva da se nebi dogadjale detonacije...  QV
Bolje 6000 sa srcem nego 8000 bez srca  BY: TBird
Autokasko i autoobavezna osiguranja, registracija vozila dolazak po auto.
Sve to a i puno više - obratite se sa povjerenjem 098 930 1211
 

Offline modri

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 719
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 16v,147 1.9 16v, 1000 TCR replica
    • Pula/Medulin
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #4 u: 12-09-2008, 10:54:51 »
ako imaš barem 2000 € onda slaži....samo što ti auto nikad neće raditi savršeno i uvijek ćeš imati problema
i nije to sve samo plug and play, napraviti ću si ovo, napraviti u si ono, treba sve biti proračunato i točno a ne od oka

frend je platio ugradnju turba na NA motor preko 3000 € i opet ima bezbroj sitnih problema...isto tako do 0.5 bara mu puše
ali je sam rekao da više to nebi ponavljao
ako si sam vrhunski mehaničar onda je čak i moguće složiti si tako nešto jer oni koji znaju traže jako puno a ovi koji traže malo uglavnom naprave veliko sr....

nitko ti neće savjetovati da si to ideš raditi sam...pogotovo ako se ne razumiješ kao što i sam kažeš
a za tu lovu, možda malo više možeš složiti 2.0TS kao recimo mauro sa foruma sa divljih skoro 190 ks...i to je pravi posao
ili traži 2.5 V6 pa to ubaci...i to je kemija i ne ide na šaraf ali IMHO puno pametnije od turba
 

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8937
  • Karma: 568
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #5 u: 12-09-2008, 11:10:26 »
ako imaš barem 2000 € onda slaži....samo što ti auto nikad neće raditi savršeno i uvijek ćeš imati problema
i nije to sve samo plug and play, napraviti ću si ovo, napraviti u si ono, treba sve biti proračunato i točno a ne od oka

frend je platio ugradnju turba na NA motor preko 3000 € i opet ima bezbroj sitnih problema...isto tako do 0.5 bara mu puše
ali je sam rekao da više to nebi ponavljao
ako si sam vrhunski mehaničar onda je čak i moguće složiti si tako nešto jer oni koji znaju traže jako puno a ovi koji traže malo uglavnom naprave veliko sr....

nitko ti neće savjetovati da si to ideš raditi sam...pogotovo ako se ne razumiješ kao što i sam kažeš
a za tu lovu, možda malo više možeš složiti 2.0TS kao recimo mauro sa foruma sa divljih skoro 190 ks...i to je pravi posao
ili traži 2.5 V6 pa to ubaci...i to je kemija i ne ide na šaraf ali IMHO puno pametnije od turba

Da, jer ono što složi tvornica, teško da možeš isto napraviti....
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #6 u: 12-09-2008, 14:18:20 »
ako imaš barem 2000 € onda slaži....samo što ti auto nikad neće raditi savršeno i uvijek ćeš imati problema
i nije to sve samo plug and play, napraviti ću si ovo, napraviti u si ono, treba sve biti proračunato i točno a ne od oka

frend je platio ugradnju turba na NA motor preko 3000 € i opet ima bezbroj sitnih problema...isto tako do 0.5 bara mu puše
ali je sam rekao da više to nebi ponavljao
ako si sam vrhunski mehaničar onda je čak i moguće složiti si tako nešto jer oni koji znaju traže jako puno a ovi koji traže malo uglavnom naprave veliko sr....

nitko ti neće savjetovati da si to ideš raditi sam...pogotovo ako se ne razumiješ kao što i sam kažeš
a za tu lovu, možda malo više možeš složiti 2.0TS kao recimo mauro sa foruma sa divljih skoro 190 ks...i to je pravi posao
ili traži 2.5 V6 pa to ubaci...i to je kemija i ne ide na šaraf ali IMHO puno pametnije od turba

Alfawd je složio 2.0ts turbon i vozio SR a onda je nabavio integrale pa to posložio sve se da
ja nebi nikad išo radit to ća Mauro je storil, sve ok al puno para i kad to preračunaš uzmeš jednostavno jači auto
uostalom pročitajte još jednom post ća je Anixor napisao
 

Delta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #7 u: 12-09-2008, 14:45:11 »
Mislim da bi ti trebao SA ECU,jer nevjerujem da bi ovo radilo na STD ECU :?:

Turbinu moras nac neku koja ce ti pasat,da ti nije prevelika turbo rupa,
a opet da se ne gubi na visim okretajima...Pitanje je u kakvom ces je stanju
naci...

Granu nije samo tako praviti,imas Sebov primjer da je granu s down pipeom
platio 1000€...

Isto tako kao sto je i Modri rekao uvijek ce tu bit posla,nece to raditi ko
urica,bez povremenih trzaja i slicno...
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #8 u: 12-09-2008, 15:16:11 »
teoretski bi moglo raditi na serijskom ECU..
pa cak i prakticno isprobano radi na Low pressure turbo...
ali znas kad bih ja to radio  :smijeh  :smijeh
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #9 u: 12-09-2008, 17:33:55 »
ne treba ti druga elektoljno je samo isprogramirati (napraviti remap) te tvoje, cisto iz razloga da dobiva malo vise goriva da se nebi dogadjale detonacije...  QV

Tako nesto sam i ja mislio.


Granu nije samo tako praviti,imas Sebov primjer da je granu s down pipeom
platio 1000€...


Za granu sam planirao uzet s 1.6T sa HF-a i onda samo prepravit da sjeda na cilindar. Nebi radio neki extreme turbo od +100-150ks neko samo +50-tak konja, najviše mi je zbog zvuka jer oduvjek sam želio turbaka nekog. A posto alfa nema nikakav turbo tj ima V6 T iz GTV ali to mi ne ide zbog potrošnje, onda sam ovako nesto mislio. Morat cu se još malo raspitat pa mozda i odustanem  :mad:
 

Delta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #10 u: 12-09-2008, 18:50:34 »
Nece ti niti s ovim biti mala potrosnja nikako...

Sami po sebi TS motori nisu stedljivi kad ih se
tjera i vrti, a sad na to jos ide turbina itd...

Ne znam dali si probao uopce usporediti
grane s svog 1.6 i 1.6HF,kako izgledaju i to...

Ako bi i pasalo s 1.6T onda bi vjerojatno morao
i raditi dosjed(flandu) za svoju turbinu,ukoliko
ne uzmes istu...Naravno ako ti pase....

Uh...prijatelju ima tu posla ko u prici...

Treba smislit poziciju za stavit IC, napraviti nosace
na cemu ce on stajati,sve cijevi za njegovo povezivanje,
blow off,kvalitetna boost cuka...

I ovo stavljanje cuka u A nosac,po meni je cista glupost,
svrhe nema, samo malo looka ali niti to po meni... :metak

Cuke se stavljaju na vidljivo i osvjetljeno mjesto,
tako da vozac moze u svakome trenutku baciti oko
na cuke i provjeriti parametre koje cuka pokazuje...
 

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #11 u: 12-09-2008, 19:23:17 »
Nece ti niti s ovim biti mala potrosnja nikako...

Sami po sebi TS motori nisu stedljivi kad ih se
tjera i vrti, a sad na to jos ide turbina itd...


Ma mislio sam na potrošnju preko 20L koliko minimalno troši V6 Turbo. Nevjerujem  da bi 1.6TS T trošila više od 14-15L
 

Delta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #12 u: 12-09-2008, 19:32:10 »
Ubacis plin... :hap:
 

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #13 u: 12-09-2008, 20:13:40 »
Ubacis plin... :hap:
da stavis tank umjesto rezervne gume od 35L i onda svako 150km na pumpu  :ne: :ne: Sta je previse je previse.



Bi funkcioniralo da je umjasto elektronike stavit vece injektore??? Ono vise goriva... Jer mi se to s mjenjanjm elektronike nikako ne sviđa(financiski naravno)
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #14 u: 12-09-2008, 20:20:54 »
@Fiuman sta nije Darko onom decku s plavom 156 stavio 3.0 v6 u 156-icu  :?:
to si mi ti pricao  :redf:

pa ja mislim da je onda isplativije nazvat covjeka da ti iz italije dovuce dobar motor ( on ce ga prepoznat )
i strpat sestaka unutra  :craz
 

Delta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #15 u: 12-09-2008, 20:21:16 »
Nades polovni VEMS...mislim da nisu tako strasno skupi... :?:

Vece injektore,treba gledat koji pasu,koliko ccm
bi trebali imat...opet ni oni nisu bas jeftini, ako se
nevaram Alfaludak je prodavao oko 500-tinjak kn komad
tj 4 komada su uglavnom kostala oko 2000kn... :?:

Ali opet vece injektore treba mapirati da rade savrseno
i da ne prolijevaju gorivo ili ga opet premalo daju...
 

Zagy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #16 u: 13-09-2008, 00:10:41 »
e prijetelju jednostavno uzmes ovo i nemas problema sa nicim

Autodelta Shop
 

wladex

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #17 u: 13-09-2008, 00:17:23 »
ne treba ti druga elektoljno je samo isprogramirati (napraviti remap) te tvoje, cisto iz razloga da dobiva malo vise goriva da se nebi dogadjale detonacije...  QV
cisti remap nije moguc jer atmo centrala ne podrzava tlak tako da treba ili piggy back ili stand alone centrala
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #18 u: 13-09-2008, 00:33:35 »
@Fiuman sta nije Darko onom decku s plavom 156 stavio 3.0 v6 u 156-icu  :?:
to si mi ti pricao  :redf:

pa ja mislim da je onda isplativije nazvat covjeka da ti iz italije dovuce dobar motor ( on ce ga prepoznat )
i strpat sestaka unutra  :craz
je al ono je bila već 2.5 V6 od Robya el. s Viškova
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #19 u: 13-09-2008, 14:14:30 »
3 stvari cu ti reci:

1.Nisu velike prerade za strpati V6 u TS-a.
2.Sa tolikim pritiskom ti ide i standard ECU.
3.Taj Turboprojekt je promasena investicija.

Eto toliko o tome i to je moje misljenje...
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Delta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #20 u: 13-09-2008, 14:16:57 »
@Wladex daj nam pokazi tu 4x4 Mareu :da:
 

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #21 u: 13-09-2008, 17:18:52 »
Sve mi se manje sviđa ova ideja :mad: :mad: A koliko je komplicirano ubacit 2.0 8V ili 16V Turbo od Dedre. Mislim motor ko motor lako mislim da čak i nosači isti ali, getriba i poluosoovine..... Ima ko kakva iskustva. I dali je to možda isplativije. Ili cu cu ostat na origigi 120ks.

Mora bit neka Turbo :ok:
 

Offline Type X

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 212
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • ALFA 155 2.0 ts 16v
    • Rijeka
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #22 u: 13-09-2008, 17:21:53 »
ima li netko neke linkove za tuning djelove za alfe?

mislim ono, da nisu svi iz GB - engleske i da imaju neku ponudu...
Bolje 6000 sa srcem nego 8000 bez srca  BY: TBird
Autokasko i autoobavezna osiguranja, registracija vozila dolazak po auto.
Sve to a i puno više - obratite se sa povjerenjem 098 930 1211
 

Delta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #23 u: 13-09-2008, 17:26:01 »
Mislim da ni 2.0 16v iz od Delte nije tako lako ubaciti
cak niti nosaci nisu isti,to je isto tako velik posao, to sve
upakirat,spojit da radi i jos uz to dobro radi... :komp:

Getriba bi trebala biti druga(ipak je taj auto 4x4)...

Takvi motori su ti oko 1000-1500€,pa jos ako
treba generalku,pa reparacija turbine...uf cifre
vrtoglavo rastu... :da:

Mislim da ti je najpametnije da ostanes na tih 120ks,
a ukoliko zelis nesto jace slagat onda uzmi neki auto
koji ces samo tome posvetit,koji ces shodno mogucnostima
i financijama privodit kraju i napravit pravu zvjerku... :ok:
 

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #24 u: 13-09-2008, 18:00:09 »
Mislim da ni 2.0 16v iz od Delte nije tako lako ubaciti
cak niti nosaci nisu isti,to je isto tako velik posao, to sve
upakirat,spojit da radi i jos uz to dobro radi... :komp:

Getriba bi trebala biti druga(ipak je taj auto 4x4)...

Takvi motori su ti oko 1000-1500€,pa jos ako
treba generalku,pa reparacija turbine...uf cifre
vrtoglavo rastu... :da:

Mislim da ti je najpametnije da ostanes na tih 120ks,
a ukoliko zelis nesto jace slagat onda uzmi neki auto
koji ces samo tome posvetit,koji ces shodno mogucnostima
i financijama privodit kraju i napravit pravu zvjerku... :ok:


Ma mislio sam dali se može stavit neka druga getriba od 156 ili sl da mi paše na poluosovine moje original. Da ne moram i ovjes mijenjat.

Vidim da od ovo sve više odlazi u neku ludu ideju(skupu)  :ok: Šteta jer obozav zvuk turbine, a pogotovo kada se oglasi blow off ventil stvarno mi je to jebeniza. Ali pre skup sport za moje mogućnosti.
 

Offline Niko

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3471
  • Karma: 239
  • Spol: Muški
    • ŠIBENIK
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #25 u: 13-09-2008, 18:57:37 »
A kompresorče neko...neki eaton, da se naci po ebayu za 1000-2000kn
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16212
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #26 u: 13-09-2008, 19:59:32 »
Nemojte mi rec da sam lud da niti ne pokusava...  :wal: :wal:

Malo sam razmišljao i računam da me nebi ispalo skupo dignut svoju na alficu na 160-180ks :ling: :ling: sa turbo punjačem. jeftinije nego nabavka motora te snage. U planu imam neki soft turbo do 0.5bar-a Pa ako ima neko iskustva s time ili neku preporuku neka pise.  Nemam bas iskustva s turbinama... pa ako im ko da se kuži da mi pomogne.

Treba mi naravno grana koju pi sam složio, turbina neka polovna bi se nasla, down pipe koji bi isto sam složio, intercooler(imam doma jedan), blow off ventil, i neka boos cuka. Neznam dali bi trebao stvljat jaču brtvu glave ili cak međuploču sobzirom da je max 0.5 bara.

E sada ono sta me najvise muči šta bi trebalo napravit s elektronikom, dali bi trebalo stavljat chip ili sl???? Svaka pomoc dobrodošla.

glupo je to radit sa najslabijim ponuđenim motorom...rađe stavi jači i njega složi na turbo
treba ti druga grana,mali turbo sa tlakom do 0,4 bara,jači injektori ili probat sersike dignut preko remapa (ali sumnjam),složit podmazivanje turbine,složit malkice drukčije paljenje,...uh ima toga i sve to na najslabiji motor :rolll:
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #27 u: 14-09-2008, 11:37:10 »
A kompresorče neko...neki eaton, da se naci po ebayu za 1000-2000kn

O tome nisam razmišljao. A ima i onih "električnih turbina" za kupit. Kako se to riješava šta treba sve.....
 

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #28 u: 14-09-2008, 11:40:28 »
glupo je to radit sa najslabijim ponuđenim motorom...rađe stavi jači i njega složi na turbo
treba ti druga grana,mali turbo sa tlakom do 0,4 bara,jači injektori ili probat sersike dignut preko remapa (ali sumnjam),složit podmazivanje turbine,složit malkice drukčije paljenje,...uh ima toga i sve to na najslabiji motor :rolll:

Sada vidim da je glupost da jer sam ja mislio da je to puno jednostavnije složit da dobiš nešto snage, ali ko i sve šta radiš na autu vuče jedno drugo i to nakraju ispadne skuiplje nego sama vrijednost auta.  I vjerojatno kada bi to i složio na nekih 180ks za pola godine bi mi falilo još pa bi se islo na veci turbo, grana bolja..... remap.........
 

wladex

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #29 u: 14-09-2008, 16:46:26 »
@Wladex daj nam pokazi tu 4x4 Mareu :da:
budu slike kad nabavim digitalac da ne slikam mobitelom.
 

Delta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #30 u: 14-09-2008, 16:47:54 »
Ma moze i mobitel...

Glavno da se vidi kako je to slozeno,koliko posla
truda,novaca,kako to ide... :da: :hello:
 

Offline Seb

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 16212
  • Karma: 545
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #31 u: 15-09-2008, 06:50:49 »
Ma moze i mobitel...

Glavno da se vidi kako je to slozeno,koliko posla
truda,novaca,kako to ide... :da: :hello:

puno svega ali iznad svega volje za tak nečim... j....i mu je projekat :ok:
SEBastijan Bertol 091 62 22 223
BERTOL Seb servis - Specijalizirani servis za Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth vozila
 

Offline alfista147

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3288
  • Karma: 108
  • Spol: Muški
  • 147 kombajn edisn
    • Rijeka
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #32 u: 17-09-2008, 15:20:13 »
Covjek pita za pomoc...a ono dobije milijon nacina kako i sta treba....kompa trebo si to pitat Seba jer koliko vidim on se dobro kuzi u to,tako da poslusaj njegov savjet.....a ovo drugo je sve li-la...ja sam mislio stavljati u svoju 147-icu 1.6 twin spark turbo ali nije to to,preslabi motor za turbo....ja ti predlazem da uzmes 2.0 twin spark pa onda turbo u njega...tako cu barem ja napraviti....pozdrav!
trazim plug za kombajna marke alfa ,tip 147 i prikolicu za žito
 

Serfo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #33 u: 18-09-2008, 22:46:05 »
Pa najjednostavnije ti je uzet Fiatov 2.0 turbo i cvrknut ga nutra
 

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #34 u: 19-09-2008, 18:03:32 »
Pa najjednostavnije ti je uzet Fiatov 2.0 turbo i cvrknut ga nutra

Mislis iz cupe-a 20V Turbo ili??
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #35 u: 19-09-2008, 18:27:53 »
recimo iz coupea 16VT
lancie theme, dedre.. 16VT je super motor.
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Offline Type X

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 212
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • ALFA 155 2.0 ts 16v
    • Rijeka
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #36 u: 20-09-2008, 20:09:05 »
^^ i jako dobra baza za daljnji tuning :ok:
Bolje 6000 sa srcem nego 8000 bez srca  BY: TBird
Autokasko i autoobavezna osiguranja, registracija vozila dolazak po auto.
Sve to a i puno više - obratite se sa povjerenjem 098 930 1211
 

Delta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #37 u: 21-09-2008, 11:46:37 »
Mislis iz cupe-a 20V Turbo ili??

16v je daleko bolji motor...

Samo s chipom dolazi se do nekih 240-tak ks,
a kasnije sve serijski osim injektora podnosi
do 300ks... :da:
 

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #38 u: 23-09-2008, 21:57:45 »
S obzirom da je taj motor bio ugrađivan u aute s "tipo"platformom mislim da bi bilo imho muke da bi sjeo u 156 i sve da se posloži da radi
 jer 156 imam sasvim drukčiju platformu koja nije nimalo slična apsolutno ničem u što se taj motor ugrađivao :ne2: :ne2:

Točno to ko još ćeš nosače motora lako riješit ali treba od getribe do glavčine nešto riješit. Jedino da getriba od nekog motora u 156-ici ide na 2.0T motor u šta sumljam.
 

Offline alfista147

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3288
  • Karma: 108
  • Spol: Muški
  • 147 kombajn edisn
    • Rijeka
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #39 u: 23-09-2008, 22:48:42 »
ma stavi ti lijepo turbo u taj svoj motor...po mogucnosti uzmi od autodelte sve sto treba za 1.6 twin spark i evo ti 190 zivcanih konjica.....sta ce ti fiat.....sempre alfa!!!!!!!!
trazim plug za kombajna marke alfa ,tip 147 i prikolicu za žito
 

Serfo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #40 u: 23-09-2008, 23:41:20 »
Ako ide pet cilindara
 

Serfo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #41 u: 23-09-2008, 23:44:39 »
I ako ovo ide u Tipa
 

Delta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #42 u: 24-09-2008, 16:31:57 »
Sve se da spakovat...samo je pitanje novca,muke,znanja i vremena
potrosenog da se to spakuje... :ok:
 

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #43 u: 24-09-2008, 20:13:41 »
Ma niko ne govori da se ne moze stavit nego da je to financiski skupo. Tj treba puno preinaka.. koje nakraju ispadnu pre skupe. A i ja radim auto za svaki dan a ne za vikend vožnju i to samo po suncu. Otvorio sam ovu temu jer sam mislio da bi za male novce složio turbaka, ali  vidim da ne ide.
 

Offline AnixoR

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 864
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • Audi A4 1.8T
    • Rab
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #44 u: 24-09-2008, 21:03:24 »
Jel ja govorim mađarski?????? Tipo/145 su jedno a 156 je nešto sasvim drugo.... Taman i da je blok od neznam čega

Mit će da te se ne čuje u Rijeci  :craz
145,146, tipo, bravo i brava sve isti k..... Isti koš, trap skoro sve šta se tiče motornog prostora. Ali 156 je skroz nešto drugo.
 

Serfo

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 156 1.6TS Turbo
« Odgovori #45 u: 24-09-2008, 23:28:58 »
OK. To je jako tesko napraviti.  :ok:
Lakse je filozofirati na forumu
« Zadnja izmjena: 24-09-2008, 23:33:02 od Serfo »