27-03-2025, 02:11:10

Autor Tema: 145-ica tunning  (Posjeta: 5702 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

P.A.L.A.C

  • Gost
  • Trade Count: (0)
145-ica tunning
« u: 26-08-2008, 23:56:26 »
dakle ako bog da razmisljam si uzet 145-icu, aliiiii pod jednim uvjetom ide odma pod noz.

dakle ja cu vam rec sto sam ja mislio radit, a vi cete meni rec kolko novaca ce mi trebat za to (mislim da cu imat viska 10-tak t eura  :ok: )

krenimo redom:

ogulit ga do kraja, sredit limariju ako ima ostecenja i hrdje i nanovo bojanje auta izvana i iznutra
rollcage bi trpnio unutra, ko to zna napravit kvalitetno i kako se krecu cijene
zatim ovjes, nanovo poslozit stavio bi eibach opruge, koni amortizere i anti roll bar, nove kugle, krajnike, lajtunge, ulje i ostale sitnice zavrsit
onda nabavit brembo klijesta ili uzet eventualno od 156-ice gta klijesta i diskove nabit gore i na sve to neke 17-ice
i na kraju srce (motor) dal nabavit 2.5 v6 ili 2.0turbo od 200ks. za kolko se daju nabavit i za kolko se daju slozit nanovo, dakle klipovi, karike, remenje, tokaranje, ma sve sve sriktat da bude ko ispod cekica. cak bi vise volio nabavit 2.0t iz razloga ako se odlucim jedan dan za malo vecu turbinicu i to.  :hap:

ugruo bi to bilo to, znam da sam zaboravio masu stvari, al ste vi zato tu da mi pomognete i ispravite me.

al sve se ja bojim da mi nece biti dosta 10 t eura za ovako nesto.  :gun:
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5358
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 145 BOX & 156 V6 SW & 159 1.9jtdM
    • Samobor
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #1 u: 27-08-2008, 05:37:42 »
Betreba ti V6 mašina je je velika, najbolje bi ti bilo ako več imać takve planove uzet od Lancie 2.0 16V Turbo sa 4 cilindra te ga još naturpijat, za uzet pilu si nabavi neku jeftinu 145 1.4 T.S za kojih 2500eura i onda moš počet sa igrarijama  :rol: :rol: :rol:

Imaš jedan tako ludi projekt od našeg kolege alfa_vd pa si proćitak kaj je on sve radio jer je služio brutalno jaku 145-icu za Street Race ali samo za to jer nije legalna za cestu.

Od ovih opruga i amortizera odustani ako več ideš u takav projekt, uzmi si kompletme gewinde od bilsteina, kompletan ovjes od poliuretana, dodatno ojačat naprijed mulde kod motora te dolje most te straga mulde pojačat i naravno stavit veče balans štange, roolcage si več somenuo da češ stavit, e sad ti treba samo dobar meštar da ti složi mašinu nanovo te ju ugura pod haubu te ono najbitnije da to sve uspije povezat sa strujom jer tu se uglavnom događaju najveće komplikacije pošto nije ništa kompatibilno od stare instalacije.

Eto sretno ti sa projektom iako čisto sumnjam da če ti i 100,000 kuna bit dosta ako češ sve radit nanovo, jer samo da kupiš alfu,nanovo je polakiraš te izađe več kojih 3500-4000eura, pa nabavka mašine te generalka iste če ti otič  sigurno još kojih 3000 ili više tisuće a da ne velim di su alu felge i gume, gdje su gewinde i kompletan novi ovjes, pa tjuning interijera i exterijera, ima tu toliko tih skupih sitnica da te zaboli glava, pitaj samo kolgu Ery-a koliko ga več do sada košta restauracija njegove 75-ice a kraj se ne nazire tako skoro.  :da: :da: :ok:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #2 u: 27-08-2008, 07:51:49 »
Evo stiv ti je rekao, idejati nije loša, ali realnost malo drugačija.

Nemoj ulazit u napast kupit jftinu boxericu jer ti ne bu niš pasalo ak misliš redni motor staviti nutra. Rollcage d abi bio legalan za cestu mora imati homologaciju, znači kupovni, ili dat ga raditi ali onda mora ić na atest.

Ak misliš ukrućivat ovjes gewinde su ti jedina opcija.

Ja neću gewinde jer mi ne treba i ne namjervam spuštat QV ( ionak zapnem s njom za ležeće i za šahtove).

Balans štagnu možeš za početak stavit duplu, jer je osjetno jeftinije od debele. Mulde straga treba ojačavati no to je zeznuto jer nema strut barova ( zbog kondtukcije ovjesa)
Kockasti auto, najbolji auto.
 

P.A.L.A.C

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #3 u: 27-08-2008, 10:03:39 »
ma i mislio sam gewinde stavljat, al nisam u gabreku vidio da nude komplet ovjes na navoj (znaci opruge i amortizeri).

sto se tice rollcage-a ma on mi i nije tolko bitan, a u vezi love ja bih 10 t eura samo za tunning ostavio. a auto bi kupio od love sastrane.

ajde vidim da se kuzite u to, pa mi bar pomozite sta se uopce da slozit za 10-ak t eura a da ima preko 200ks i naravno da je auto lijepo polakiran sa dobrim ovjesom i felgama.  :?:

hvala  :ok:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #4 u: 27-08-2008, 10:46:15 »
ima boljih ducana od gabreka. Da se svasta srediti. Koni ima komplet, sad ima i opcija da zemis amortizere i das si napravit federe po mjeri. Ima u Zg jedan majstor koji to radi i nije jako skup.

Sad amortizera imas vise opcija. Mozes zet Kayabu ( solidna i ok po cijeni), bilstein, sachs, koni.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline alfavu

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2619
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • Mercedes W123--Alfa 166 2.4 x2 MT09 TRACER
    • VU
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #5 u: 27-08-2008, 10:50:17 »
 :da: :da:!!!moram ja tog palca malo :batin...koji ce ti ku... taj cagebar il kak vec unutra..aj ne kaki covjece..za 2500kupis alfu...+10 000eura..ak neizmisljas ovak previse..slozit ces najbolju 145 u hrvatskoj..skoro :hap:...i ici ce ko bolestina..tak da..ces sve to uspijeti za 10 000eura..i gotovo..nemora sve sad biti novo..nes prek ebay mozes skoro novog kupiti za manje novce i gotovo!!  :drive:

aj sad ..pici na posao,i dojdi na kavu posljepodne :pol:
Music : ON
World: OFF
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #6 u: 27-08-2008, 10:52:19 »
rollvage izgleda zgodno, no isto tako je crvena krpa svsakom drotu i svakom kontorloru na tehnickom. Uz to morat ces raditi atest za to.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline spliff

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1694
  • Karma: 100
  • Spol: Muški
  • 155 2.0 16V
    • Osijek
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #7 u: 27-08-2008, 10:53:48 »
E jesi za zaebo Grby... nije ni svjestan  :craz :mahm
AR 155 2.0 16V

Futbol tejks mi meni plejsiz. Hot plejsiz. Kold plejsiz. Bat a preperfor itol. Bikoz in ma lajf pipl ikspekt onli d best priformns, evn andr ekstrem kondišns.
 

Offline alfavu

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2619
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • Mercedes W123--Alfa 166 2.4 x2 MT09 TRACER
    • VU
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #8 u: 27-08-2008, 10:59:02 »
 :hap: :hap:...to ti je ono..kad se navuces na alfu.neces vise nikada pomisliti ni na jedan drugi auto :hap:
Music : ON
World: OFF
 

P.A.L.A.C

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #9 u: 27-08-2008, 11:01:44 »
2 grby - pazi covijek ti je gore reko kolko me izadje samo nabavak masine i generalka iste, bojanje auta, onda komplet novo podvozje, a di su jos felge, gume, ostale finese, interijer auta (volan, sicevi, mjuza) i jos brdo stvari. neznam nisam pametan.  :?:

jedino vidit sa cupom jel on moze vani nabavit masinu za neku sicu pa da vidi odma kako se krecu cijene djelova vani i tak.
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #10 u: 27-08-2008, 11:34:21 »
1.Kupiš auto -                                                    2500 EUR
2.Kupiš gewinde cca                                           1000EUR
3.Raščupaš auto, i središ limariju i lakiranje cca    1500EUR
4.Kupiš felge neke 17" da  valjaju čemu  cca         1000EUR
5.Gume cca                                                        1000EUR
6.Diskovi    cca                                                    500EUR
7.Pločice, klješta, lajtunzi cca                                750EUR
8.Balans štanka cca                                              200EUR
9.Uniboli za cijelo auto cca                                     500EUR
10.Nabaviš dobar motor (2.0 16T ili V6) i presložiš  2500EUR sto ti sve ukupno dodje cca 11000EUR a nemaš ništa osim raščupane lakirane školjke i punih kutija dijelova

Iznad imaš 10 stavki.
Zaboravio sam još minimalno 15 vrijednih pomena.
Cijene su krajnje, blago rečeno, optimistične.
Podrazumjeva se da sve sam radiš.
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #11 u: 27-08-2008, 11:38:44 »
motor je skup u tri coska. 2.0T 16v su jako rijetki i skupi. A o 1.6T 16V od fiata odmah zaboravi jer su rijeđi od rudnika dijamanta u hrvatskoj a njih ima 0.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #12 u: 27-08-2008, 11:41:13 »
motor je skup u tri coska. 2.0T 16v su jako rijetki i skupi. A o 1.6T 16V od fiata odmah zaboravi jer su rijeđi od rudnika dijamanta u hrvatskoj a njih ima 0.
sve se da nabavit  :hap:
ja san u Udinama , kad si ti trebao s nama , našo dedru 2.0t kompletnu
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #13 u: 27-08-2008, 11:47:02 »
jel jos uz to bila integralka?? Eh vremena kad je Lancia jos smjela imat cudovista. A ne ko sad Delta koja vise zgleda ko monovolumen :(
Kockasti auto, najbolji auto.
 

P.A.L.A.C

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #14 u: 27-08-2008, 12:01:58 »
sta onda predlazete slozit za tu lovu??

mogo bi uzet alfu 145 2.0 150ks i ostalo bi mi jos dosta love pa ga samo prelakiram i sredim ovjes, felge, interijer i ostane mi love.

al se sve bojim da bu to malo ks.  :sado:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #15 u: 27-08-2008, 12:09:03 »
QV ide jako fino. Nisu u pitanu samo konji. QV ti ide od 0-100 za neki 8.3-8.5. Uvijek mžeš motor naturpijat, poliranje usisa, proracunata ispusna, elektonika, druge bregaste, injektori pumpa.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2386
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #16 u: 27-08-2008, 14:18:24 »
sta onda predlazete slozit za tu lovu??

mogo bi uzet alfu 145 2.0 150ks i ostalo bi mi jos dosta love pa ga samo prelakiram i sredim ovjes, felge, interijer i ostane mi love.

al se sve bojim da bu to malo ks.  :sado:


Kompa to kaj si ti nabrojao toliko košta da bi mogao napravit jednu lijepu malu kućicu do pod krov što mislim da bi bio pametniji ulog. Bez ljutnje.
Nađi negdje dobru  QV i vidjet ćeš da ti je 150 ks dosta. Ako je dobra vuče kao zmaj. Ne vjerujem da ćeš se baš svaki dan vozit 200 na sat jer naše ceste baš i nisu cvijeće. Razumijem s druge strane želju za jačim autom i tuniranjem, i da sam sebi neš napraviš i možeš reć to sam ja napravio.
S tim da je Ery zaboravio još gore stavit kovane klipove i klipnjače i radilicu te jače leteće i stojeće ležajeve jer se preinake bez toga ne isplate i nisu dugog vijeka. Pogotovo na turbinu zaboravi ak ne misliš to stavljat. Bolje za tu svu lovu kaj imaš, i još malo pridodaj pa kupi onda 147 GTA i imaš tvornički zdravih 250 ks i auto koji doslovce čupa asfalt, ide ko kuga.
S druge strane ak si već to sve naumio, a vidim da jesi i da te nećemo odgovorit, kupi si  QV sa lošim motorom da te dođe jeftinije, ali prije toga kreni u potragu za motorom iz 155 2.5 V6 i kompletnom centralom, strujom i kablovima, a možda čak i pumpa goriva, to ćeš malo duže tražiti, ubaci ga u  QV i imat ćeš mislim zdravih 167 ks bez preinaka na motoru. Tajni izvor mi reče da paše sve u šaraf, a sad jel istina ne znam, uglavnom me cimnuo ali meni se neda zajebavat s tim za 17 ks a i moj motor je odličan pa nema smisla. Možda jednom nekad.  :craz
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #17 u: 27-08-2008, 14:27:28 »
@ amon..
ovako..
svi alfini V6 motori koji su se ugradjivali u FWD alfe se mogu staviti u koš od TS-a 16V. Nije baš da sve paše na šaraf, ali nije ni strahovita prepravka.
Zašto tražiti 2.5 kad već ideš na V6? ako već svi sanjamo, i razbacujemo se ciframa  :) uzeti brate 3.0 ili 3.2 24V (može i 3.7 kompresor što se mene tiče ali 10 000EUR ti nije dosta ni za sam motor+kompresor+kit  a da ne pričamo o radovima)
16 zdravih konja se najbolje i instant može dobiti nitro sistemom koji se kreće već od 500EUR pa na gore, a V6 je dosta teži od 2.0 TS 16V tako da nećeš ništa puno ni dobiti osim malo momenta (ali zanemarivo) i puno bježanja preko nosa zbog prekomjerne težine.
tako da je najbolji motor za 145icu po meni 2.0TS 16V(zbog odnosa snage i težine) ili boxer 1,7 16V (zbog momenta i niskog težišta)
Boxer se da nasvirati opako, a ako nisi ljubitelj boxera, uvijek ti ostaje 2.0 16VT iz Lancie koji uz male preinake ide mnooogo bolje od bilo kog serijala V6 u bilo čemu..
 :sport:
« Zadnja izmjena: 27-08-2008, 14:29:37 od Ery »
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5358
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 145 BOX & 156 V6 SW & 159 1.9jtdM
    • Samobor
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #18 u: 27-08-2008, 14:43:33 »
Evo jako se slažem sa Ery-jem, najbolja opcija ti je uzet tu Lancijinu 2.0 16V Turbo mašinu, tj najbolje bi bilo nabavit cijeli auto tak da možeš sve preselit od struje i kojekavih senzora na 145-icu, evo sam da ti kažem još jednu stvar, a to je da ako češ kupovat tjuning dijelove u HR češ bankrotirat, najbolja ti je solucija ili ITA ili AUS jer em možeš dobit povrat poreza() a i nemoraš ako nečeš prijavljivat dijelove) i opet češ puno više uštedjet nego da kupuješ u Gabreku, A3M-u ili sličnim shopovima jer su im cijene blago rečeno 3 puta više od realne kakve su vani.

Sama mašina od te Lancie je veoma dobra podloga za daljnji tjuning samo kaj to sve košta kaj svetog petra kajgana iako sam vidio na netu na auti.hr par puta da se prodaje izvrsna Lancia Dedra 2.0 Turbo sa veoma zdravih 250KS za oko 3500Eura a mislim da je to za 145-icu sa FWD pogonom i više nego dovoljno, e sad nisam toliko upućen u Lancie pa neznam dali ima serijski šperu ili nema jer ako nema mora se obavezno stavit jer šta ti znače ti silni konji kad ih nemožeš prenjet na cestu.  :ok:
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2386
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #19 u: 27-08-2008, 14:47:04 »
@ amon..
ovako..
svi alfini V6 motori koji su se ugradjivali u FWD alfe se mogu staviti u koš od TS-a 16V. Nije baš da sve paše na šaraf, ali nije ni strahovita prepravka.
Zašto tražiti 2.5 kad već ideš na V6? ako već svi sanjamo, i razbacujemo se ciframa  :) uzeti brate 3.0 ili 3.2 24V (može i 3.7 kompresor što se mene tiče ali 10 000EUR ti nije dosta ni za sam motor+kompresor+kit  a da ne pričamo o radovima)
16 zdravih konja se najbolje i instant može dobiti nitro sistemom koji se kreće već od 500EUR pa na gore, a V6 je dosta teži od 2.0 TS 16V tako da nećeš ništa puno ni dobiti osim malo momenta (ali zanemarivo) i puno bježanja preko nosa zbog prekomjerne težine.
tako da je najbolji motor za 145icu po meni 2.0TS 16V(zbog odnosa snage i težine) ili boxer 1,7 16V (zbog momenta i niskog težišta)
Boxer se da nasvirati opako, a ako nisi ljubitelj boxera, uvijek ti ostaje 2.0 16VT iz Lancie koji uz male preinake ide mnooogo bolje od bilo kog serijala V6 u bilo čemu..
 :sport:

 :da: :da: Sve je točno. Ma ja sam samo spomenuo taj 2.5 jer je mene jedan cimnuo, ali se meni zbog ovog kaj si naveo neda to radit. Ma ni da je baš 3.0 i 300 ks, jer treba misliti i na druge uvjete a ne samo na konje. Lovu da ni ne spominjem.  :ok:  :mah:
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #20 u: 27-08-2008, 14:52:17 »
pa da..
vidiš ja se petljam oko tuning V6 motora, i meni atmosferski V6<3.0 Lomi Q2 diff..
a tek >3.7 i kompresor....
haha
pa tu ima 10 000 EUR utrpati u mjenjač, diff i poluosovine i da ti nedostaje love  :da:
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Offline vedran_zg

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 161
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #21 u: 31-08-2008, 12:08:00 »
ma i mislio sam gewinde stavljat, al nisam u gabreku vidio da nude komplet ovjes na navoj (znaci opruge i amortizeri).

sto se tice rollcage-a ma on mi i nije tolko bitan, a u vezi love ja bih 10 t eura samo za tunning ostavio. a auto bi kupio od love sastrane.

ajde vidim da se kuzite u to, pa mi bar pomozite sta se uopce da slozit za 10-ak t eura a da ima preko 200ks i naravno da je auto lijepo polakiran sa dobrim ovjesom i felgama.  :?:

hvala  :ok:

okej stvarno volim alfe i trošim vrijeme i novac za sređivanje svoje... ali mislim da utuci 15 k€ u auto tog godišta nije razumno... ako hoćeš 200kS imaš clio sport za cca 20k€ novi. Jedino ako baš sad ono imaš para na bacanje pa si ideš srediti funcar za drugi auto...

BTW, vidio sam negdje izvedeni projekt ugradnje turba na boxer... to mi se čini kao zanimljiv projekt ne preskup a opet dobijaš nešto jedinstveno...
« Zadnja izmjena: 31-08-2008, 12:18:53 od vedran_zg »
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #22 u: 31-08-2008, 12:36:29 »
jedini moguci tunning za alfu 145 je ovaj


 

Offline vedran_zg

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 161
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #23 u: 31-08-2008, 15:39:02 »
Boxer turbo

tu ima par boxer turbo konverzija
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #24 u: 03-09-2008, 12:33:55 »
eh da je meni 10 milja viska....

sve je to super i sredivanje auta i imati pilu koju toooliko zelis...

meni je to iskreno bacanje para...za te pare ipak mozes kupiti jako jako lijep auto...

moras znati da ti to vec nije auto za svaki dan...jer ce ti ga biti zao da ti ga netko ne ogrebe..razletit ce se turbo,puknuti ce kit na palstikama...bit ces lud...

razmisli dali je to sve isplativo...i opet ako krenes u taj projekt nemoj uletiti u prvi ducan i kupiti sve tamo,konzultiraj se s mehanicarima,lakirerima i ostalim mestrima jer ovako preko foruma ce ti svako svoje pisati bas kao i ja....odes sam,raspitas se,saznas cijene po ducanima...napises sve to na forum i onda pitas za misljenje dali je to isplativo...

kako god navijam da krenes u neki pohod :clap:
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #25 u: 03-09-2008, 12:48:29 »
pogledaj 2 posta iznad, i to je rijesenje za sve probleme  :smijeh
antone :) karma  :ok:
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #26 u: 03-09-2008, 13:18:46 »
ery tebi jedan + zbog potpisa  :smijeh
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #27 u: 03-09-2008, 13:27:44 »
antone ne slazem s tvojim tningom. Ja bi rade denuo 2.0 16V Turbo iz Q4 155 nutra. Laksi je motor od stestaka. Joü ak stavis iza oznake 1.3boxer i maknes sve s nje imas uato koji zdere sve zivo na cesti a izgleda ko d ane ide s mjesta.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #28 u: 03-09-2008, 13:29:57 »
i nemaš nikakvog gušta u vožnji što se mene tiče
ja ne volim turbake, radije bi V6 vozio nego bilo kakvog pa i najjačeg turbaka...
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #29 u: 03-09-2008, 13:35:45 »
pa sad ajmo pitat vikotra. Viktore kakva je Q4??

sestak je tezak za 145,dobilo bi se nakj kaj ide brutalno dobro na ravnome a nemre skrenuti a to nije gust. Taj 2.0 16vmotor je originalno jos iz Lanice Delte HF Integrale. Auto koji bi rado imao u svom dvoristu. Sric mi je imao Deltu nazalost ne HF integrale ali oept delta.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #30 u: 03-09-2008, 13:46:14 »
ma znam ja to sve..
jasno mi je i sta je turbak, imao sam priliku voziti svašta i voziti se u svačemu..
i stvarno mi je bezciljno raspravljati šta je bolje, a šta ne...
Po meni je V6 - Game over, a turbo lično ne volim ali se tu nema šta reći tipa ovaj je bolji i li onaj .....
Turbo je turbo, i mislim da su to jako dobri motori, posebno iz Q4 i fiat/lancia 2.0T i tko voli turbo nek' ga kupi i vozi , i ako je njemu dobro i meni je..
ja ću voziti alfin V6 do kraja života, u bilo čemu i eto.. :mah:

EDIT: kad ne budem u stanju više voziti auto , onda ću V6 staviti u kosilicu ili u čamac...
« Zadnja izmjena: 03-09-2008, 13:51:32 od Ery »
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #31 u: 03-09-2008, 13:48:34 »
uf v6 je mrak, sam msilim d aje pretezak u 145. za recimo 156 je taman a da ne govrim o 166. ili o 75 ici. Uparen sa straznjim pognom mraaaaaaaaaak.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Dino

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 168
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Spider 2.0 T.S.
    • Zagreb
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #32 u: 03-09-2008, 19:33:15 »
Nađi urednu  QV (ako uspiješ), zamijeni dotrajalo (selene, amortizere, gume...), stavi friško ulje i NAUČI iskoristiti SVIH 150 konja.
 

P.A.L.A.C

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #33 u: 04-09-2008, 20:22:18 »
ma neznam bez uvrede mozda jesam mlad al ko me zna zna da je za mene sve ispod 200ks malo vozio sam ja i jace aute od 130/140ks pa me ostavilo sve ravnodusno.

za ovu lovu si mogu uzet neneadjbivi m3 e36 i vozit se ko covijek sa cistokrvnih 320ks.  :ling: :ling:
 

Offline Tomislav

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 29
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Grebaštica, Šibenik
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #34 u: 04-09-2008, 21:59:28 »
možeš !ali ALFA je Alfa ili kako je rekao voditelj na street racu prošli tjedan na grobniku ''M3 peru svi pa i corsa, bolje im je da odustanu od street race!! :blabla :blabla :smijeh :smijeh 
 

Offline Tomislav

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 29
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Grebaštica, Šibenik
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #35 u: 04-09-2008, 22:09:35 »
soory ili je ono bila opel Manta!!!
 

Offline alfavu

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2619
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • Mercedes W123--Alfa 166 2.4 x2 MT09 TRACER
    • VU
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #36 u: 05-09-2008, 07:56:11 »
ma neznam bez uvrede mozda jesam mlad al ko me zna zna da je za mene sve ispod 200ks malo vozio sam ja i jace aute od 130/140ks pa me ostavilo sve ravnodusno.

za ovu lovu si mogu uzet neneadjbivi m3 e36 i vozit se ko covijek sa cistokrvnih 320ks.  :ling: :ling:


za neke ljude jednostavno nije alfa,, :hap:.. :metak
Music : ON
World: OFF
 

Offline Dino

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 168
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • Spider 2.0 T.S.
    • Zagreb
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #37 u: 05-09-2008, 08:32:40 »
Moja vizija brze alfe bi onda bila GTV V6 TB za 5 soma ojra i zborat na 2.8 pa imas 300 konja, radili to vec neki stranci. doduše i za to treba jos 10 soma na ovih 5 da auto bude bomboncek
 

Vus

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #38 u: 06-09-2008, 20:36:02 »
ma neznam bez uvrede mozda jesam mlad al ko me zna zna da je za mene sve ispod 200ks malo vozio sam ja i jace aute od 130/140ks pa me ostavilo sve ravnodusno.

za ovu lovu si mogu uzet neneadjbivi m3 e36 i vozit se ko covijek sa cistokrvnih 320ks.  :ling: :ling:

pa budes ko moj buraz.. vozi vec 5 godina.. kupio pocetkom ove godine hondu prelude 2.0i 99 god. novija linija od isto 200ks za 10000€ za 2 mj se zabio u kuću  :o000:
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #39 u: 07-09-2008, 13:03:10 »
ovo je alfa forum tako da drkicu na bmw baci drugdje  :rolll:
 

P.A.L.A.C

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #40 u: 07-09-2008, 14:30:57 »
ovo je alfa forum tako da drkicu na bmw baci drugdje  :rolll:

nisi se valjda naso uvrjedjen??  :smijeh :smijeh
 

Delta

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #41 u: 07-09-2008, 14:52:17 »
1.Kupiš auto -                                                    2500 EUR
2.Kupiš gewinde cca                                           1000EUR
3.Raščupaš auto, i središ limariju i lakiranje cca    1500EUR
4.Kupiš felge neke 17" da  valjaju čemu  cca         1000EUR
5.Gume cca                                                        1000EUR
6.Diskovi    cca                                                    500EUR
7.Pločice, klješta, lajtunzi cca                                750EUR
8.Balans štanka cca                                              200EUR
9.Uniboli za cijelo auto cca                                     500EUR
10.Nabaviš dobar motor (2.0 16T ili V6) i presložiš  2500EUR sto ti sve ukupno dodje cca 11000EUR a nemaš ništa osim raščupane lakirane školjke i punih kutija dijelova

Iznad imaš 10 stavki.
Zaboravio sam još minimalno 15 vrijednih pomena.
Cijene su krajnje, blago rečeno, optimistične.
Podrazumjeva se da sve sam radiš.

Tako je... :ok:

Slazem se i s Dinom,da nades neku dobru Qv(raspitaj se po forumu,Isus ih je dosta pregledao)
i da se vozis snjom,vidis sta mozes,koliko znas i onda kasnije na jace... :hap:
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #42 u: 07-09-2008, 14:53:34 »
QV, Ti ili 1,8TS, razlika je minimalna.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #43 u: 07-09-2008, 14:56:22 »
Meni govoriš :craz: :hap:

Za ozbač 1.8 je racionalniji izbor, ide skoro ko QV, a manje troši. ALI QV je QV.
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2386
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #44 u: 08-09-2008, 19:02:33 »
Meni govoriš :craz: :hap:

Za ozbač 1.8 je racionalniji izbor, ide skoro ko QV, a manje troši. ALI QV je QV.

A koliko to 1.8 troši manje od 2.0 ?
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Isus

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 15289
  • Karma: 497
  • Spol: Muški
  • 156
    • ZG Pešča
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #45 u: 08-09-2008, 19:04:46 »
po papirima skoro litru. 11.6 naprema 12.4
Kockasti auto, najbolji auto.
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #46 u: 08-09-2008, 19:53:06 »
nisi se valjda naso uvrjedjen??  :smijeh :smijeh



jok

da si napisao da je escort pila onda vjerojatno bi  :craz
 

P.A.L.A.C

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #47 u: 08-09-2008, 20:59:06 »

jok

da si napisao da je escort pila onda vjerojatno bi  :craz

lol lako se tei zajebavat, ja se moram telit po fordu, ps mater.

nadam se ne dugo.  :clap:
 

Milan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #48 u: 09-09-2008, 01:23:42 »
ja mislim da ti nemas toliko viska para...jer da ih i imas vec bi poceo nesto konkretno poduzeo... :mah:
 

sira

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #49 u: 09-09-2008, 07:19:20 »
Ma uzmi 33-cu 1.3 i ugradi 3.7 V6 24V turbo motor to ti je najbolja opcija, kad daš gas prednji kraj će otić a zadnji ostat, nenadjebivo  :craz
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #50 u: 09-09-2008, 09:39:54 »
Hm Sira, možda kad bi se ugradio neki roll bar da drži šasiju na okupu  :happ:  :smijeh :smijeh
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

P.A.L.A.C

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #51 u: 09-09-2008, 10:20:41 »
ja mislim da ti nemas toliko viska para...jer da ih i imas vec bi poceo nesto konkretno poduzeo... :mah:

nemam sad, al imat cu.  :ok: trust me.

i to svoje pare ne od mame i tate.  :mahm
 

Storm

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #52 u: 09-09-2008, 11:21:40 »
Eto ako trebaš dobar motor sa svim kablovima i centralinom pitaj RenataQ4,
možda se i dogovorite oko ugradnje.Motor ti je 2.0 16v turbo od Fiat Coupea.
 

Offline Tomislav

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 29
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Grebaštica, Šibenik
Odg: 145-ica tunning
« Odgovori #53 u: 09-09-2008, 19:24:31 »
nemam sad, al imat cu.  :ok: trust me.

i to svoje pare ne od mame i tate.  :mahm
:sado: :smijeh