21-07-2024, 21:36:13

Autor Tema: Tips & Tricks u vožnji  (Posjeta: 8831 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Vele

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5371
  • Karma: 839
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm 16 V Sportwagon
    • Split
    • www.designquarto.eu
Tips & Tricks u vožnji
« u: 17-01-2007, 14:24:53 »
Molimo sve iskusne drajvere da nam u ovoj temi otkriju svoje male tajne dobre i sportske vožnje.

Npr. mene zanimaju barem 2 teme  :redf: iako ne tvrdim da baš ne znam, ali... iskustvo je iskustvo...

1. tema: Kako najbolje startati npr. start kod street racea (broj okretaja prije starta, u kojem momentu promijeniti brzinu... )

2. tema: Međugas? Pravi ili falši? Koristi li ga tko? Ima li ga uopće smisla koristiti, ako ima kada?

3. ....
Plava s efektom

...i zato pjevam da ne pojede me mrak...
 

Offline Vele

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5371
  • Karma: 839
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm 16 V Sportwagon
    • Split
    • www.designquarto.eu
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #1 u: 17-01-2007, 18:28:23 »
među gas. da je to ono hell&toe?

Pravi oldfashion međugas (iz vremena kad je rijetko koji mjenjač imao poštene sinhrone),
npr. iz 4. u 3.

1. spojku (kvačilo/kumplung) pritisnuti
2. iz 4. brzine u PH (prazni hod)
3. spojku otpustiti
4. dodati gas
5. spojku pritisnuti
6. prebaciti iz PH u 3. brzinu
7. otpustiti spojku

Falši međugas - sve ovo bez koraka 3 i 5.


Baš me zanima jel sam u pravu  :?:

i

 :o000: ....vot a fak is hell & toe  :?:       :)))
Plava s efektom

...i zato pjevam da ne pojede me mrak...
 

sokre

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #2 u: 17-01-2007, 18:35:13 »
1. ovisi od auta do auta
2. glupost, samo pomisli kolko vremena gubiš na ubrzanju dok ti napraviš ove gore navedene korake ... i bezveze si uništavaš kuplung. Ima smisla dok ti je sinchron u k...
 

antun_156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #3 u: 17-01-2007, 18:52:39 »
evo pa pogledajte:
YouTube - Heel-toe shifting technique  - da li tko ovo koristi u vožnji?

Heel and Toe Downshift

« Zadnja izmjena: 17-01-2007, 19:55:17 od antun_156 »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #4 u: 17-01-2007, 19:16:32 »
Molimo sve iskusne drajvere da nam u ovoj temi otkriju svoje male tajne dobre i sportske vožnje.

Npr. mene zanimaju barem 2 teme  :redf: iako ne tvrdim da baš ne znam, ali... iskustvo je iskustvo...

1. tema: Kako najbolje startati npr. start kod street racea (broj okretaja prije starta, u kojem momentu promijeniti brzinu... )

2. tema: Međugas? Pravi ili falši? Koristi li ga tko? Ima li ga uopće smisla koristiti, ako ima kada?

3. ....

1. maksimalan start je kada kotači proklizavaju 8-10%, sad treba malo vježbe i ovisi o snazi motora, tako da broj okretaja prije starta nije isti za sve motore. Mijenjati brzinu tisućinku prije blokade.
2. To više nitko ne koristi. To je važilo za Fiću koji nije imao sinhroniziranu 1. brzinu i sa "međugasom" bi se šaltalo iz 2. u 1. Onaj stari Fiat Topolino prije 2. svj. rata nije imao sinhronizirane prve 2 brzine.
« Zadnja izmjena: 17-01-2007, 19:21:40 od Viktor »
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #5 u: 17-01-2007, 21:03:43 »
među gas. da je to ono hell&toe?

Pravi oldfashion međugas (iz vremena kad je rijetko koji mjenjač imao poštene sinhrone),
npr. iz 4. u 3.

1. spojku (kvačilo/kumplung) pritisnuti
2. iz 4. brzine u PH (prazni hod)
3. spojku otpustiti
4. dodati gas
5. spojku pritisnuti
6. prebaciti iz PH u 3. brzinu
7. otpustiti spojku

Falši međugas - sve ovo bez koraka 3 i 5.


Baš me zanima jel sam u pravu  :?:

i

 :o000: ....vot a fak is hell & toe  :?:       :)))

Ne samo dodati nego nabiti gas skoro do kraja kako bi se otprilike izjednačila brzina vrtnje motora i zupčanika u mjenjaču.

Ja polagao na TAM 5000D  iz 62-e, star je bio ko moj tata ali se šaltao ko munja dok si ga skužio.

Druga stvar taj princip se koristi samo kod prebacivanja u višu brzinu i jači gs je potreban samo ako ne prikočite a ako recimo ideš četvrtom i kočiš  dok motoru ne padnu okretaji i kamion uspori onda je dovoljno samo malo gasa i mjenjač lagano ide.

Za one koji se nikada nisu uspjeli snaći je pravilo da mjenjač držiš lagano pritisnut "pred ulazom" u brzinu dok nakon onog pod brojem 4 i nakon što pritisneš kuplung jer rezultat toga bude lagano drhtanje ručice mjenjača  i kad mjenjač uskladi broj okretaja s motorom on sam upadne u bezinu.
Ja sam nakon mjesec dana vožnje cijelo vrijeme šaltao bez kuplunga jer mi je bilo lakše i brže.

Vozim u 4-oj, izbacim ga iz brzine odmah nabijem gas i držim mjenjač "pred ulazom" u brzinu kad mu se poklope okretaji on sam upadne. Samo je mana toga što ga nesmiješ držati preduboko "pred ulazom u brzinu " jer onda krčiiiiiiiiiiii


Uh hebemu nostalgiju al bi volio imat doma jednog TAM-a 5000DV tamo iz 60 i neke :love: :love: :love: :love:
 

antun_156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #6 u: 17-01-2007, 21:26:09 »
evo pa pogledajte:
YouTube - Heel-toe shifting technique  - da li tko ovo koristi u vožnji?

Heel and Toe Downshift



Ovo je nešto drugo... igra desnom nogom: kočnica-gas...  :o000: Za (dokazane i profesionalne) sportaše    :)))

koristim to nekada, na početku mi je bilo dosta nezgodno, tj. teško uhvatiti nogom gas i kočnicu
 

sokre

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #7 u: 17-01-2007, 21:52:08 »
Čital sam članak i jedno mi nije jasno ... u leeru ići u zavoj ili skretati?????  :?:?:?: Pa tak ni u auto školi nisam vozil ...
 

BigSaint

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #8 u: 15-02-2007, 12:08:22 »
Dio rasprave koji se odnosio na gume prebačen je u temu Gume u tuning & styling, jer je ova tema postale istovrsna kao i ona!
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #9 u: 19-02-2007, 09:14:01 »
Sad neka kaže što god hoće, ali situacija je sljedeća: Na Delti su gume 185/65 14", a na Alfi 215/40 16", Alfa je tvornički spuštena, ovjesi i amortizeri su u tip top stanju na obje, sa obje prolazim iste krivine koje poznajem kao svoj džep i prolazim ih sa istom brzinom, dobro možda ima razlike 1-2 km/h ali ja to ne primjećujem. Iste krivine sam prolazio i sa Unom TD i Prismom TD i nisam uočio nikakve razlike u brzini prolaska međusobno ni u odnosu na sadašnje aute. Nije baš da sam početnik, idem do granice proklizavanja, ponekad ima korekcija na volanu tako da se ne može reći da nisam išao do kraja.  Normalno da ima razlika kad su stare gume i kad je hladno, ali to uzmem u obzir. I baš bih volio probati to čudo od ovjesa na 156 da se osobno uvjerim.
 

Offline tvatavuk

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 147
  • Karma: 53
  • Spol: Muški
  • 33 S 16v Permanent4 GMo & 166 V6 3.2
    • Split
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #10 u: 19-02-2007, 17:01:51 »
Razlika ti je sljedeca, malo karikirano ali istinito, kao razlika izmedju auta s novim amortizerima i istrosenim.
Vozio svojedobno iza Alfe GTv i kasnije istu dionicu iza M3 (321ks) i na takodjer jako poznatim cestama vozim iza i unatoc pogonu na sve 4 klizim potpuno bocno po 1-2metra a GTV i M3 jos u pola zavoja pri toj brzini ne da ne klize nego ubrzaju i pobjegnu za koju duzinu auta.

Inace nisam nesto lud za BMWovima ali kad ti se to desi na tvoje oci i vidis ulegnuce ispred i vidis ovoga ispred kako ga proguta kao da je sve ravno i jos ubrzava a ti kliznes u drugu traku pocme covjek cijeniti  neke stvari.
 

antun_156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #11 u: 19-02-2007, 17:16:10 »
Razlika ti je sljedeca, malo karikirano ali istinito, kao razlika izmedju auta s novim amortizerima i istrosenim.
Vozio svojedobno iza Alfe GTv i kasnije istu dionicu iza M3 (321ks) i na takodjer jako poznatim cestama vozim iza i unatoc pogonu na sve 4 klizim potpuno bocno po 1-2metra a GTV i M3 jos u pola zavoja pri toj brzini ne da ne klize nego ubrzaju i pobjegnu za koju duzinu auta.

Inace nisam nesto lud za BMWovima ali kad ti se to desi na tvoje oci i vidis ulegnuce ispred i vidis ovoga ispred kako ga proguta kao da je sve ravno i jos ubrzava a ti kliznes u drugu traku pocme covjek cijeniti  neke stvari.


gume su bitne. možda je bio na slick-u
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #12 u: 19-02-2007, 17:32:48 »
Kao što Antun kaže, tko zna na kakvim si ti gumama (stare-nove, vanjska temperatura, ljetnje-zimske, marka guma), a na kojim oni, tako da mi ta priča ne znači ništa bez podataka o gumama i amortizerima. Znači tako nastaju mitovi i legende o ovjesima.
 

Offline tvatavuk

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 147
  • Karma: 53
  • Spol: Muški
  • 33 S 16v Permanent4 GMo & 166 V6 3.2
    • Split
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #13 u: 19-02-2007, 23:53:14 »
Nikakvi slikovi nisu bili u pitanju. Moje gume nove ljetne cca 3k km, ljeto, grubi asfalt postavljen nakon zimskog perioda M3 je ako me sjecanje imalo sluzi imao Dunlop SP9000. GTvjki se ne sjecam.  Ali bile su takodjer cestovne vulgaris. I mozemo mi pricati i o stvarim o kojima ljudi ne vole kao sto su kolika je bila vlaga u zrakim jesu bile zagrijane gume ili sam mozda uspio pregrijati gume nesto s cime se jako malo ljudi sretne s ljetnim performance gumama i jos manje kad im se to desi uopce shvati sto se desilo.

Viktore, Amortizere smatram takodjer dijelom ovijesa.
Ima razloga zasto jedan amortizer kosta 100EU a zasto u drugome kosta oko 1000Eu koji nisu nuzno povezani sa marzom prodavaca. I cisto je nevjerovatno kako ti skuplji mogu biti vrlo mekani u sporoj voznji po gradu, samo da bi se tren kasnije pretvorili u ono sto imamo u Alfama tkz sportski osjecaj.

Van svake pametij je ici usporedjivati jednu krutu/polukrutu zadnju osovinu iz AR33 sa tehnoloskim draguljem iz GTVjke, ali ni 4x4 nije za baciti i daje poprilicno stabilnosti autica i gripa da se moze na takvim dionicama pobjediti i bolje/brze jurilice cak i sa 4x4 (iz VAG koncerna). :) Ali kad se vozis iz zavoja u zavoj iza jedne recimo GTV, mozes primjetiti kako se karoserija ponasa, koliko gume prate podlogu, premjestanje tezine cak i perverzije poput uvijana guma.
To je trenutak kada shvatis razliku medju izmedju gripa i handlinga.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #14 u: 21-02-2007, 18:21:57 »
Normalno da su amortizeri dio ovjesa, ali mogu biti novi ili potrošeni, pa ima razlika na jednom te istom autu. A stalni pogon na sve kotače doprinosi stabilnosti u smislu da je auto manje osjetljivo na preveliki gas ili kočenje motorom u krivini, a na izlasku iz krivine možeš ranije stisnuti puni gas nego kod onih sa pogonom na jednu osovinu.
Ovi auti koje ja uspoređujem imaju potpuno isti ovjes (Delta i Alfa 155) tako da mogu pričati samo o razlici u gumama serije 65 i 40, a ja nisam primjetio neku razliku vrijednu spomena. Doduše , za pravu usporedbu morao bih probati različite kotače na istom autu. Primjetio sam jedino da su potpuno nove zimske gume opasne u krivini jer zbog mekanih i visokih čepova (9.5 mm)  u krivinama (ako se brzo uđe) dolazi do bježanja auta. Auto ne proklizava nego jednostavno zbog deformacije čepova "bježi".
« Zadnja izmjena: 21-02-2007, 18:38:55 od BigSaint »
 

Lugosi

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #15 u: 13-11-2007, 15:32:52 »
Pravi oldfashion međugas (iz vremena kad je rijetko koji mjenjač imao poštene sinhrone),
npr. iz 4. u 3.

1. spojku (kvačilo/kumplung) pritisnuti
2. iz 4. brzine u PH (prazni hod)
3. spojku otpustiti
4. dodati gas
5. spojku pritisnuti
6. prebaciti iz PH u 3. brzinu
7. otpustiti spojku

Falši međugas - sve ovo bez koraka 3 i 5.


Baš me zanima jel sam u pravu  :?:

i

 :o000: ....vot a fak is hell & toe  :?:       :)))


Ne samo dodati nego nabiti gas skoro do kraja kako bi se otprilike izjednačila brzina vrtnje motora i zupčanika u mjenjaču.

Ja polagao na TAM 5000D  iz 62-e, star je bio ko moj tata ali se šaltao ko munja dok si ga skužio.

Druga stvar taj princip se koristi samo kod prebacivanja u višu brzinu i jači gs je potreban samo ako ne prikočite a ako recimo ideš četvrtom i kočiš  dok motoru ne padnu okretaji i kamion uspori onda je dovoljno samo malo gasa i mjenjač lagano ide.

Za one koji se nikada nisu uspjeli snaći je pravilo da mjenjač držiš lagano pritisnut "pred ulazom" u brzinu dok nakon onog pod brojem 4 i nakon što pritisneš kuplung jer rezultat toga bude lagano drhtanje ručice mjenjača  i kad mjenjač uskladi broj okretaja s motorom on sam upadne u bezinu.
Ja sam nakon mjesec dana vožnje cijelo vrijeme šaltao bez kuplunga jer mi je bilo lakše i brže.

Vozim u 4-oj, izbacim ga iz brzine odmah nabijem gas i držim mjenjač "pred ulazom" u brzinu kad mu se poklope okretaji on sam upadne. Samo je mana toga što ga nesmiješ držati preduboko "pred ulazom u brzinu " jer onda krčiiiiiiiiiiii


Uh hebemu nostalgiju al bi volio imat doma jednog TAM-a 5000DV tamo iz 60 i neke :love: :love: :love: :love:

hehehe, what a feeling   :crazy:  ...polagao ja na Daitzu, no više vozio 150ku i 130ku, lude pile...nešto lakše za vozit pod teretom, par puta prazan pa skoro kiss šajbi dao..hehe

imao sam tips dobar dok sam vozio suzukija GTi-a (mixer za frape) i nemilosrdno kurio lamelu...brmm,..start iz druge na semaforu pa do 130 u komadu ...  khm...još sad miris osjećam hehe
 

Mirko

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #16 u: 15-11-2007, 20:28:15 »
 :?:
« Zadnja izmjena: 15-11-2007, 20:36:24 od Mirko »
 

Mirko

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #17 u: 15-11-2007, 20:37:09 »
Sad neka kaže što god hoće, ali situacija je sljedeća: Na Delti su gume 185/65 14", a na Alfi 215/40 16", Alfa je tvornički spuštena, ovjesi i amortizeri su u tip top stanju na obje, sa obje prolazim iste krivine koje poznajem kao svoj džep i prolazim ih sa istom brzinom, dobro možda ima razlike 1-2 km/h ali ja to ne primjećujem. Iste krivine sam prolazio i sa Unom TD i Prismom TD i nisam uočio nikakve razlike u brzini prolaska međusobno ni u odnosu na sadašnje aute. Nije baš da sam početnik, idem do granice proklizavanja, ponekad ima korekcija na volanu tako da se ne može reći da nisam išao do kraja.  Normalno da ima razlika kad su stare gume i kad je hladno, ali to uzmem u obzir. I baš bih volio probati to čudo od ovjesa na 156 da se osobno uvjerim.

provaj na mojoj kad se vidimo. Alfa sa nikakvim gumama leži bolje od twinga sa super gumama,a sa twingom onu krivinu na zaobilaznici put solina prođem sa 140,sa kombijem 130,a sa alfom oko 150 i tada malo guza biži
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #18 u: 16-11-2007, 00:09:16 »
Ovo što sam ja napisao više ne važi zato što sam na Alfi promijenio amortizere i sad je druga priča, leži odlično  :ok: .

Za pravilnu usporedbu bi trebalo sa istim autom voziti jedne i druge gume i to da budu friške, a ne jedne nove , a druge par godina stare. Tako se anulira utjecaj auta i uspoređuju se samo gume.
 

BigSaint

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #19 u: 16-11-2007, 08:52:55 »
Zašto vlada opće uvjerenje da auto sa širim gumama mora biti stabilniji? Viktore?
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #20 u: 16-11-2007, 13:44:10 »
pa nepravilno dimenzionirane gume mogu dovesti do fatalnig posljedica...
bolje je i ostati na standardu nego krivo podesiti ovjes ili mijenjati dimenziju i svojstva gume
..
dakle uža guma ima manju dodirnu površinu sa cestom i veći pritisak na istu.Ali sa nepravilno podešenim ovjesom, u nekim extremnim situacijama auto će ići u bočno potklizavanje, a sa preširokim u prevrtanje
tako da je najbolje odabir guma i podešavanje ovjesa prepustiti nekom ko je koliko toliko stručan po tom pitanju.
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Muški
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #21 u: 16-11-2007, 13:47:17 »
Ja koristim i medjugas i heel & toe kod življe i agresivnije vožnje
Heal&toe je sistem vožnje kad se prilikom kočenja pred krivinu zadržava broj obrtaja na gasu prstima, a petom se koči-..
dakle desna noga pritišće pedalu gasa i kočnice istovremeno
Dim u kuhinji se razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao
gavran i kašlje.
 

Mirko

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #22 u: 16-11-2007, 14:29:26 »
Zašto vlada opće uvjerenje da auto sa širim gumama mora biti stabilniji? Viktore?

meni se na twingu pokazalo da sa širim gumama leži bolje. bile su 155 sad su 185,ali mi sporije ubrzava a ima malo veću brzinu
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Tips & Tricks u vožnji
« Odgovori #23 u: 16-11-2007, 16:43:07 »
dakle uža guma ima manju dodirnu površinu sa cestom i veći pritisak na istu.Ali sa nepravilno podešenim ovjesom, u nekim extremnim situacijama auto će ići u bočno potklizavanje, a sa preširokim u prevrtanje

Daj objasni ovo boldano.
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #24 u: 22-10-2017, 14:47:07 »
Razlika ti je sljedeca, malo karikirano ali istinito, kao razlika izmedju auta s novim amortizerima i istrosenim.
Vozio svojedobno iza Alfe GTv i kasnije istu dionicu iza M3 (321ks) i na takodjer jako poznatim cestama vozim iza i unatoc pogonu na sve 4 klizim potpuno bocno po 1-2metra a GTV i M3 jos u pola zavoja pri toj brzini ne da ne klize nego ubrzaju i pobjegnu za koju duzinu auta.

Inace nisam nesto lud za BMWovima ali kad ti se to desi na tvoje oci i vidis ulegnuce ispred i vidis ovoga ispred kako ga proguta kao da je sve ravno i jos ubrzava a ti kliznes u drugu traku pocme covjek cijeniti  neke stvari.

Vozio sa bmw tricom, valjda e46, dvije dionice, brza uska cesta i druga jako spora i iznimno zavojita. Po sporoj zavojitoj ga ubijem, pogotovo se razlika vidi na kocenjima, tamo gdje on koci ja vecinom prolazim bez kocenja, nema nikakvog podupravljanja, auto sam tak upada u zavoj. Ali zato po brzoj cesti, sve preko 120 ga jednostavno nemrem pratiti, nemrem proc kroz duge brze zavoje sa 130-140 koje trica prolazi s lakocom niti pod razno. I kak je to tvatavuk rekao, ne samo da ga proguta kao od sale nego i ubrza kroz zavoj, a ja sam pri manjoj prolaznoj brzini jos i na rubu da mi zapliva, tj pobjegne guzica, a na 140 to je  :metak Klasican primjer dvije extremno razlicite koncepcije; s jedne strane auto s dugim medjuosovinskim razmakom, i na istome odlicno izbalansiranim masama, i k tome rwd, idealno za duge i jako brze prolaske kroz zavoj, a s druge strane kratak medjuosovinski razmak sa fantasticno izbalansiranim prednjim krajem (boxer), idealan za spore kratke zavoje.