15-05-2025, 09:29:36

Autor Tema: Tips & Tricks u vo¾nji  (Posjeta: 9628 vremena)

0 Èlanova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Vele

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5371
  • Karma: 839
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 1.9 JTDm 16 V Sportwagon
    • Split
    • www.designquarto.eu
Tips & Tricks u vo¾nji
« u: 17-01-2007, 14:24:53 »
Molimo sve iskusne drajvere da nam u ovoj temi otkriju svoje male tajne dobre i sportske vo¾nje.

Npr. mene zanimaju barem 2 teme  :redf: iako ne tvrdim da ba¹ ne znam, ali... iskustvo je iskustvo...

1. tema: Kako najbolje startati npr. start kod street racea (broj okretaja prije starta, u kojem momentu promijeniti brzinu... )

2. tema: Meðugas? Pravi ili fal¹i? Koristi li ga tko? Ima li ga uopæe smisla koristiti, ako ima kada?

3. ....
Plava s efektom

...i zato pjevam da ne pojede me mrak...
 

Offline Vele

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5371
  • Karma: 839
  • Spol: Mu¹ki
  • 156 1.9 JTDm 16 V Sportwagon
    • Split
    • www.designquarto.eu
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #1 u: 17-01-2007, 18:28:23 »
meðu gas. da je to ono hell&toe?

Pravi oldfashion meðugas (iz vremena kad je rijetko koji mjenjaè imao po¹tene sinhrone),
npr. iz 4. u 3.

1. spojku (kvaèilo/kumplung) pritisnuti
2. iz 4. brzine u PH (prazni hod)
3. spojku otpustiti
4. dodati gas
5. spojku pritisnuti
6. prebaciti iz PH u 3. brzinu
7. otpustiti spojku

Fal¹i meðugas - sve ovo bez koraka 3 i 5.


Ba¹ me zanima jel sam u pravu  :?:

i

 :o000: ....vot a fak is hell & toe  :?:       :)))
Plava s efektom

...i zato pjevam da ne pojede me mrak...
 

sokre

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #2 u: 17-01-2007, 18:35:13 »
1. ovisi od auta do auta
2. glupost, samo pomisli kolko vremena gubi¹ na ubrzanju dok ti napravi¹ ove gore navedene korake ... i bezveze si uni¹tava¹ kuplung. Ima smisla dok ti je sinchron u k...
 

antun_156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #3 u: 17-01-2007, 18:52:39 »
evo pa pogledajte:
YouTube - Heel-toe shifting technique  - da li tko ovo koristi u vo¾nji?

Heel and Toe Downshift

« Zadnja izmjena: 17-01-2007, 19:55:17 od antun_156 »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #4 u: 17-01-2007, 19:16:32 »
Molimo sve iskusne drajvere da nam u ovoj temi otkriju svoje male tajne dobre i sportske vo¾nje.

Npr. mene zanimaju barem 2 teme  :redf: iako ne tvrdim da ba¹ ne znam, ali... iskustvo je iskustvo...

1. tema: Kako najbolje startati npr. start kod street racea (broj okretaja prije starta, u kojem momentu promijeniti brzinu... )

2. tema: Meðugas? Pravi ili fal¹i? Koristi li ga tko? Ima li ga uopæe smisla koristiti, ako ima kada?

3. ....

1. maksimalan start je kada kotaèi proklizavaju 8-10%, sad treba malo vje¾be i ovisi o snazi motora, tako da broj okretaja prije starta nije isti za sve motore. Mijenjati brzinu tisuæinku prije blokade.
2. To vi¹e nitko ne koristi. To je va¾ilo za Fiæu koji nije imao sinhroniziranu 1. brzinu i sa "meðugasom" bi se ¹altalo iz 2. u 1. Onaj stari Fiat Topolino prije 2. svj. rata nije imao sinhronizirane prve 2 brzine.
« Zadnja izmjena: 17-01-2007, 19:21:40 od Viktor »
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #5 u: 17-01-2007, 21:03:43 »
meðu gas. da je to ono hell&toe?

Pravi oldfashion meðugas (iz vremena kad je rijetko koji mjenjaè imao po¹tene sinhrone),
npr. iz 4. u 3.

1. spojku (kvaèilo/kumplung) pritisnuti
2. iz 4. brzine u PH (prazni hod)
3. spojku otpustiti
4. dodati gas
5. spojku pritisnuti
6. prebaciti iz PH u 3. brzinu
7. otpustiti spojku

Fal¹i meðugas - sve ovo bez koraka 3 i 5.


Ba¹ me zanima jel sam u pravu  :?:

i

 :o000: ....vot a fak is hell & toe  :?:       :)))

Ne samo dodati nego nabiti gas skoro do kraja kako bi se otprilike izjednaèila brzina vrtnje motora i zupèanika u mjenjaèu.

Ja polagao na TAM 5000D  iz 62-e, star je bio ko moj tata ali se ¹altao ko munja dok si ga sku¾io.

Druga stvar taj princip se koristi samo kod prebacivanja u vi¹u brzinu i jaèi gs je potreban samo ako ne prikoèite a ako recimo ide¹ èetvrtom i koèi¹  dok motoru ne padnu okretaji i kamion uspori onda je dovoljno samo malo gasa i mjenjaè lagano ide.

Za one koji se nikada nisu uspjeli snaæi je pravilo da mjenjaè dr¾i¹ lagano pritisnut "pred ulazom" u brzinu dok nakon onog pod brojem 4 i nakon ¹to pritisne¹ kuplung jer rezultat toga bude lagano drhtanje ruèice mjenjaèa  i kad mjenjaè uskladi broj okretaja s motorom on sam upadne u bezinu.
Ja sam nakon mjesec dana vo¾nje cijelo vrijeme ¹altao bez kuplunga jer mi je bilo lak¹e i br¾e.

Vozim u 4-oj, izbacim ga iz brzine odmah nabijem gas i dr¾im mjenjaè "pred ulazom" u brzinu kad mu se poklope okretaji on sam upadne. Samo je mana toga ¹to ga nesmije¹ dr¾ati preduboko "pred ulazom u brzinu " jer onda krèiiiiiiiiiiii


Uh hebemu nostalgiju al bi volio imat doma jednog TAM-a 5000DV tamo iz 60 i neke :love: :love: :love: :love:
 

antun_156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #6 u: 17-01-2007, 21:26:09 »
evo pa pogledajte:
YouTube - Heel-toe shifting technique  - da li tko ovo koristi u vo¾nji?

Heel and Toe Downshift



Ovo je ne¹to drugo... igra desnom nogom: koènica-gas...  :o000: Za (dokazane i profesionalne) sporta¹e    :)))

koristim to nekada, na poèetku mi je bilo dosta nezgodno, tj. te¹ko uhvatiti nogom gas i koènicu
 

sokre

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #7 u: 17-01-2007, 21:52:08 »
Èital sam èlanak i jedno mi nije jasno ... u leeru iæi u zavoj ili skretati?????  :?:?:?: Pa tak ni u auto ¹koli nisam vozil ...
 

BigSaint

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #8 u: 15-02-2007, 12:08:22 »
Dio rasprave koji se odnosio na gume prebaèen je u temu Gume u tuning & styling, jer je ova tema postale istovrsna kao i ona!
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #9 u: 19-02-2007, 09:14:01 »
Sad neka ka¾e ¹to god hoæe, ali situacija je sljedeæa: Na Delti su gume 185/65 14", a na Alfi 215/40 16", Alfa je tvornièki spu¹tena, ovjesi i amortizeri su u tip top stanju na obje, sa obje prolazim iste krivine koje poznajem kao svoj d¾ep i prolazim ih sa istom brzinom, dobro mo¾da ima razlike 1-2 km/h ali ja to ne primjeæujem. Iste krivine sam prolazio i sa Unom TD i Prismom TD i nisam uoèio nikakve razlike u brzini prolaska meðusobno ni u odnosu na sada¹nje aute. Nije ba¹ da sam poèetnik, idem do granice proklizavanja, ponekad ima korekcija na volanu tako da se ne mo¾e reæi da nisam i¹ao do kraja.  Normalno da ima razlika kad su stare gume i kad je hladno, ali to uzmem u obzir. I ba¹ bih volio probati to èudo od ovjesa na 156 da se osobno uvjerim.
 

Offline tvatavuk

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 147
  • Karma: 53
  • Spol: Mu¹ki
  • 33 S 16v Permanent4 GMo & 166 V6 3.2
    • Split
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #10 u: 19-02-2007, 17:01:51 »
Razlika ti je sljedeca, malo karikirano ali istinito, kao razlika izmedju auta s novim amortizerima i istrosenim.
Vozio svojedobno iza Alfe GTv i kasnije istu dionicu iza M3 (321ks) i na takodjer jako poznatim cestama vozim iza i unatoc pogonu na sve 4 klizim potpuno bocno po 1-2metra a GTV i M3 jos u pola zavoja pri toj brzini ne da ne klize nego ubrzaju i pobjegnu za koju duzinu auta.

Inace nisam nesto lud za BMWovima ali kad ti se to desi na tvoje oci i vidis ulegnuce ispred i vidis ovoga ispred kako ga proguta kao da je sve ravno i jos ubrzava a ti kliznes u drugu traku pocme covjek cijeniti  neke stvari.
 

antun_156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #11 u: 19-02-2007, 17:16:10 »
Razlika ti je sljedeca, malo karikirano ali istinito, kao razlika izmedju auta s novim amortizerima i istrosenim.
Vozio svojedobno iza Alfe GTv i kasnije istu dionicu iza M3 (321ks) i na takodjer jako poznatim cestama vozim iza i unatoc pogonu na sve 4 klizim potpuno bocno po 1-2metra a GTV i M3 jos u pola zavoja pri toj brzini ne da ne klize nego ubrzaju i pobjegnu za koju duzinu auta.

Inace nisam nesto lud za BMWovima ali kad ti se to desi na tvoje oci i vidis ulegnuce ispred i vidis ovoga ispred kako ga proguta kao da je sve ravno i jos ubrzava a ti kliznes u drugu traku pocme covjek cijeniti  neke stvari.


gume su bitne. mo¾da je bio na slick-u
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #12 u: 19-02-2007, 17:32:48 »
Kao ¹to Antun ka¾e, tko zna na kakvim si ti gumama (stare-nove, vanjska temperatura, ljetnje-zimske, marka guma), a na kojim oni, tako da mi ta prièa ne znaèi ni¹ta bez podataka o gumama i amortizerima. Znaèi tako nastaju mitovi i legende o ovjesima.
 

Offline tvatavuk

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 147
  • Karma: 53
  • Spol: Mu¹ki
  • 33 S 16v Permanent4 GMo & 166 V6 3.2
    • Split
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #13 u: 19-02-2007, 23:53:14 »
Nikakvi slikovi nisu bili u pitanju. Moje gume nove ljetne cca 3k km, ljeto, grubi asfalt postavljen nakon zimskog perioda M3 je ako me sjecanje imalo sluzi imao Dunlop SP9000. GTvjki se ne sjecam.  Ali bile su takodjer cestovne vulgaris. I mozemo mi pricati i o stvarim o kojima ljudi ne vole kao sto su kolika je bila vlaga u zrakim jesu bile zagrijane gume ili sam mozda uspio pregrijati gume nesto s cime se jako malo ljudi sretne s ljetnim performance gumama i jos manje kad im se to desi uopce shvati sto se desilo.

Viktore, Amortizere smatram takodjer dijelom ovijesa.
Ima razloga zasto jedan amortizer kosta 100EU a zasto u drugome kosta oko 1000Eu koji nisu nuzno povezani sa marzom prodavaca. I cisto je nevjerovatno kako ti skuplji mogu biti vrlo mekani u sporoj voznji po gradu, samo da bi se tren kasnije pretvorili u ono sto imamo u Alfama tkz sportski osjecaj.

Van svake pametij je ici usporedjivati jednu krutu/polukrutu zadnju osovinu iz AR33 sa tehnoloskim draguljem iz GTVjke, ali ni 4x4 nije za baciti i daje poprilicno stabilnosti autica i gripa da se moze na takvim dionicama pobjediti i bolje/brze jurilice cak i sa 4x4 (iz VAG koncerna). :) Ali kad se vozis iz zavoja u zavoj iza jedne recimo GTV, mozes primjetiti kako se karoserija ponasa, koliko gume prate podlogu, premjestanje tezine cak i perverzije poput uvijana guma.
To je trenutak kada shvatis razliku medju izmedju gripa i handlinga.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #14 u: 21-02-2007, 18:21:57 »
Normalno da su amortizeri dio ovjesa, ali mogu biti novi ili potro¹eni, pa ima razlika na jednom te istom autu. A stalni pogon na sve kotaèe doprinosi stabilnosti u smislu da je auto manje osjetljivo na preveliki gas ili koèenje motorom u krivini, a na izlasku iz krivine mo¾e¹ ranije stisnuti puni gas nego kod onih sa pogonom na jednu osovinu.
Ovi auti koje ja usporeðujem imaju potpuno isti ovjes (Delta i Alfa 155) tako da mogu prièati samo o razlici u gumama serije 65 i 40, a ja nisam primjetio neku razliku vrijednu spomena. Dodu¹e , za pravu usporedbu morao bih probati razlièite kotaèe na istom autu. Primjetio sam jedino da su potpuno nove zimske gume opasne u krivini jer zbog mekanih i visokih èepova (9.5 mm)  u krivinama (ako se brzo uðe) dolazi do bje¾anja auta. Auto ne proklizava nego jednostavno zbog deformacije èepova "bje¾i".
« Zadnja izmjena: 21-02-2007, 18:38:55 od BigSaint »
 

Lugosi

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #15 u: 13-11-2007, 15:32:52 »
Pravi oldfashion meðugas (iz vremena kad je rijetko koji mjenjaè imao po¹tene sinhrone),
npr. iz 4. u 3.

1. spojku (kvaèilo/kumplung) pritisnuti
2. iz 4. brzine u PH (prazni hod)
3. spojku otpustiti
4. dodati gas
5. spojku pritisnuti
6. prebaciti iz PH u 3. brzinu
7. otpustiti spojku

Fal¹i meðugas - sve ovo bez koraka 3 i 5.


Ba¹ me zanima jel sam u pravu  :?:

i

 :o000: ....vot a fak is hell & toe  :?:       :)))


Ne samo dodati nego nabiti gas skoro do kraja kako bi se otprilike izjednaèila brzina vrtnje motora i zupèanika u mjenjaèu.

Ja polagao na TAM 5000D  iz 62-e, star je bio ko moj tata ali se ¹altao ko munja dok si ga sku¾io.

Druga stvar taj princip se koristi samo kod prebacivanja u vi¹u brzinu i jaèi gs je potreban samo ako ne prikoèite a ako recimo ide¹ èetvrtom i koèi¹  dok motoru ne padnu okretaji i kamion uspori onda je dovoljno samo malo gasa i mjenjaè lagano ide.

Za one koji se nikada nisu uspjeli snaæi je pravilo da mjenjaè dr¾i¹ lagano pritisnut "pred ulazom" u brzinu dok nakon onog pod brojem 4 i nakon ¹to pritisne¹ kuplung jer rezultat toga bude lagano drhtanje ruèice mjenjaèa  i kad mjenjaè uskladi broj okretaja s motorom on sam upadne u bezinu.
Ja sam nakon mjesec dana vo¾nje cijelo vrijeme ¹altao bez kuplunga jer mi je bilo lak¹e i br¾e.

Vozim u 4-oj, izbacim ga iz brzine odmah nabijem gas i dr¾im mjenjaè "pred ulazom" u brzinu kad mu se poklope okretaji on sam upadne. Samo je mana toga ¹to ga nesmije¹ dr¾ati preduboko "pred ulazom u brzinu " jer onda krèiiiiiiiiiiii


Uh hebemu nostalgiju al bi volio imat doma jednog TAM-a 5000DV tamo iz 60 i neke :love: :love: :love: :love:

hehehe, what a feeling   :crazy:  ...polagao ja na Daitzu, no vi¹e vozio 150ku i 130ku, lude pile...ne¹to lak¹e za vozit pod teretom, par puta prazan pa skoro kiss ¹ajbi dao..hehe

imao sam tips dobar dok sam vozio suzukija GTi-a (mixer za frape) i nemilosrdno kurio lamelu...brmm,..start iz druge na semaforu pa do 130 u komadu ...  khm...jo¹ sad miris osjeæam hehe
 

Mirko

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #16 u: 15-11-2007, 20:28:15 »
 :?:
« Zadnja izmjena: 15-11-2007, 20:36:24 od Mirko »
 

Mirko

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #17 u: 15-11-2007, 20:37:09 »
Sad neka ka¾e ¹to god hoæe, ali situacija je sljedeæa: Na Delti su gume 185/65 14", a na Alfi 215/40 16", Alfa je tvornièki spu¹tena, ovjesi i amortizeri su u tip top stanju na obje, sa obje prolazim iste krivine koje poznajem kao svoj d¾ep i prolazim ih sa istom brzinom, dobro mo¾da ima razlike 1-2 km/h ali ja to ne primjeæujem. Iste krivine sam prolazio i sa Unom TD i Prismom TD i nisam uoèio nikakve razlike u brzini prolaska meðusobno ni u odnosu na sada¹nje aute. Nije ba¹ da sam poèetnik, idem do granice proklizavanja, ponekad ima korekcija na volanu tako da se ne mo¾e reæi da nisam i¹ao do kraja.  Normalno da ima razlika kad su stare gume i kad je hladno, ali to uzmem u obzir. I ba¹ bih volio probati to èudo od ovjesa na 156 da se osobno uvjerim.

provaj na mojoj kad se vidimo. Alfa sa nikakvim gumama le¾i bolje od twinga sa super gumama,a sa twingom onu krivinu na zaobilaznici put solina proðem sa 140,sa kombijem 130,a sa alfom oko 150 i tada malo guza bi¾i
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #18 u: 16-11-2007, 00:09:16 »
Ovo ¹to sam ja napisao vi¹e ne va¾i zato ¹to sam na Alfi promijenio amortizere i sad je druga prièa, le¾i odlièno  :ok: .

Za pravilnu usporedbu bi trebalo sa istim autom voziti jedne i druge gume i to da budu fri¹ke, a ne jedne nove , a druge par godina stare. Tako se anulira utjecaj auta i usporeðuju se samo gume.
 

BigSaint

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #19 u: 16-11-2007, 08:52:55 »
Za¹to vlada opæe uvjerenje da auto sa ¹irim gumama mora biti stabilniji? Viktore?
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Mu¹ki
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #20 u: 16-11-2007, 13:44:10 »
pa nepravilno dimenzionirane gume mogu dovesti do fatalnig posljedica...
bolje je i ostati na standardu nego krivo podesiti ovjes ili mijenjati dimenziju i svojstva gume
..
dakle u¾a guma ima manju dodirnu povr¹inu sa cestom i veæi pritisak na istu.Ali sa nepravilno pode¹enim ovjesom, u nekim extremnim situacijama auto æe iæi u boèno potklizavanje, a sa pre¹irokim u prevrtanje
tako da je najbolje odabir guma i pode¹avanje ovjesa prepustiti nekom ko je koliko toliko struèan po tom pitanju.
Dim u kuhinji se razi¹ao u meðuvremenu, no maèka je crna kao
gavran i ka¹lje.
 

Offline Ery

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1142
  • Karma: 206
  • Spol: Mu¹ki
  • 166 2.5 V6
    • Banjaluka, BiH
    • Seljak
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #21 u: 16-11-2007, 13:47:17 »
Ja koristim i medjugas i heel & toe kod ¾ivlje i agresivnije vo¾nje
Heal&toe je sistem vo¾nje kad se prilikom koèenja pred krivinu zadr¾ava broj obrtaja na gasu prstima, a petom se koèi-..
dakle desna noga priti¹æe pedalu gasa i koènice istovremeno
Dim u kuhinji se razi¹ao u meðuvremenu, no maèka je crna kao
gavran i ka¹lje.
 

Mirko

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #22 u: 16-11-2007, 14:29:26 »
Za¹to vlada opæe uvjerenje da auto sa ¹irim gumama mora biti stabilniji? Viktore?

meni se na twingu pokazalo da sa ¹irim gumama le¾i bolje. bile su 155 sad su 185,ali mi sporije ubrzava a ima malo veæu brzinu
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: Tips & Tricks u vo¾nji
« Odgovori #23 u: 16-11-2007, 16:43:07 »
dakle u¾a guma ima manju dodirnu povr¹inu sa cestom i veæi pritisak na istu.Ali sa nepravilno pode¹enim ovjesom, u nekim extremnim situacijama auto æe iæi u boèno potklizavanje, a sa pre¹irokim u prevrtanje

Daj objasni ovo boldano.
 

Tbird

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Kupnja rabljene alfe
« Odgovori #24 u: 22-10-2017, 14:47:07 »
Razlika ti je sljedeca, malo karikirano ali istinito, kao razlika izmedju auta s novim amortizerima i istrosenim.
Vozio svojedobno iza Alfe GTv i kasnije istu dionicu iza M3 (321ks) i na takodjer jako poznatim cestama vozim iza i unatoc pogonu na sve 4 klizim potpuno bocno po 1-2metra a GTV i M3 jos u pola zavoja pri toj brzini ne da ne klize nego ubrzaju i pobjegnu za koju duzinu auta.

Inace nisam nesto lud za BMWovima ali kad ti se to desi na tvoje oci i vidis ulegnuce ispred i vidis ovoga ispred kako ga proguta kao da je sve ravno i jos ubrzava a ti kliznes u drugu traku pocme covjek cijeniti  neke stvari.

Vozio sa bmw tricom, valjda e46, dvije dionice, brza uska cesta i druga jako spora i iznimno zavojita. Po sporoj zavojitoj ga ubijem, pogotovo se razlika vidi na kocenjima, tamo gdje on koci ja vecinom prolazim bez kocenja, nema nikakvog podupravljanja, auto sam tak upada u zavoj. Ali zato po brzoj cesti, sve preko 120 ga jednostavno nemrem pratiti, nemrem proc kroz duge brze zavoje sa 130-140 koje trica prolazi s lakocom niti pod razno. I kak je to tvatavuk rekao, ne samo da ga proguta kao od sale nego i ubrza kroz zavoj, a ja sam pri manjoj prolaznoj brzini jos i na rubu da mi zapliva, tj pobjegne guzica, a na 140 to je  :metak Klasican primjer dvije extremno razlicite koncepcije; s jedne strane auto s dugim medjuosovinskim razmakom, i na istome odlicno izbalansiranim masama, i k tome rwd, idealno za duge i jako brze prolaske kroz zavoj, a s druge strane kratak medjuosovinski razmak sa fantasticno izbalansiranim prednjim krajem (boxer), idealan za spore kratke zavoje.