30-05-2023, 08:59:51

Autor Tema: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!  (Posjeta: 2959 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Dream

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« u: 29-02-2008, 17:53:50 »
Ljudi molim Vas za pomoć

Dakle stavio sam u svoju 145-icu 1.4 blok od motora 1.7 , ostavio sam svoje glave i elektroniku.
Auto je iz 1. upalio bez problema, ali ima slab odaziv na gas kao da se guši (prebogata smjesa)  i radi dosta nemirno.
Primjetio sam da mi je malo napuknuto kučište za zrak, pa je vukao malo falš zraka sa strane,
da li bi to mogao biti problem? Ili mi je preslaba pumpa goriva, ili možda regulator tlaka, što opet
nebi smio biti problem jer i na plin ne radi nešto previše bolje.

Ili samo treba malo vremena da si komp posloži parametre za novi motor ?

Unaprijed hvala na odgovorima i pomoći
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #1 u: 01-03-2008, 13:58:36 »
prvo sredi zrak, pa onda čekaj i vidi dalje...
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #2 u: 01-03-2008, 14:59:19 »
Hoćeš reći da je blok zajedno sa klipovima od 1.7 , a glave od 1.4? Ako je to tako trebao bi ti stupanj kompresije biti veći za oko 20%. Recimo umjesto 10 će biti 12 i onda budi sretan da ti ne radi kako treba jer bi ga u vožnji uništio zbog detonativnog izgaranja. Jedino ako ima neka razlika u obliku klipova, tj da su od 1.7 nešto niži (to ne znam).

Možda je problem sa slabim odzivom što je elektronika od 1.4 , a ovdje se radi o 20% većoj količini zraka (jer je 1.7) za isti položaj MAP ili MAF senzora (ne znam koji je kod tebe). u tom slučaju smjesa ti nije bogata nego 20% siromašnija od potrebne.

Veliki stupanj kompoesije u kombinaciji sa siromašnom smjesom je sigurni recept za uništiti motor.
Trebaš staviti glave od 1.7 i elektroniku od 1.7 i trebalo bi biti sve O.K.
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #3 u: 01-03-2008, 19:07:17 »
nisam mehanicar ali ECU od 1.4 ti nikako nemoze valjat ne 1.7......

neznam kako je uopce upalio..... :?:
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #4 u: 01-03-2008, 19:16:17 »
Hm, na 8v boxer motoru j bez obzira koje glave staviš jer su apsolutno sve IE glave potpuno iste i među njima nema razlike, svi 8v ventili su isti, sve bregaste su iste i tak dalje.

Takve stvari su ljudi već radili i nije nikad bilo problema a ovdje ja mislim nije problem u ecu-u nego u nečem drugom. Ja sam slagao umjesto 1.5 1.7 motor na istu elektroniku i sve je radilo ko mina :ok:
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #5 u: 01-03-2008, 19:45:24 »
ma kako..... :?:

daj mi objasni jel imaju ti auti kodirani kljuc?

mi kada smo iz civica coupea vadili 1.6 sa 125 ks i stavili 1.6 vti sa 160 ks probali smo upaliti sa istim ecu i origigi kljucem i blokada paljenja se aktivirala....
znaci orginalni kljuc i orginalni comp.... doduse mi smo samo htijeli vidjeti dal auto dobija gorivo a ne se voziti tako..... :redf:
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #6 u: 01-03-2008, 19:56:21 »
Kakve veze ima kod s promjenom bloka, radilice i klipova :?: :?: :?:  Ovo je sve ostalo isto :da: :da:

 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #7 u: 01-03-2008, 20:00:28 »
Kakve veze ima kod s promjenom bloka, radilice i klipova :?: :?: :?:  Ovo je sve ostalo isto :da: :da:



ma offtopic al te pitam  :off
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #8 u: 01-03-2008, 22:01:09 »
Hm, na 8v boxer motoru j bez obzira koje glave staviš jer su apsolutno sve IE glave potpuno iste i među njima nema razlike, svi 8v ventili su isti, sve bregaste su iste i tak dalje.

Takve stvari su ljudi već radili i nije nikad bilo problema a ovdje ja mislim nije problem u ecu-u nego u nečem drugom. Ja sam slagao umjesto 1.5 1.7 motor na istu elektroniku i sve je radilo ko mina :ok:
Ako je to tako, znači da im se visine klipova razlikuju i tako anuliraju razlike u kubikaži i kompresioni omjer se ne mijenja. Znači taj dio otpada.
Malo sam razmišljao, ako ima MAF senzor, ne bi trebao imati problema da krivim mjerenjem protoka. Protok bi se povećao, to bi MAF registrirao i sve štima. Jedino ako ima MAP onda bi imao problema sa detekcijom količine zraka.
Pitanje: Taj motor ima li MAP ili MAF senzor?
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8255
  • Karma: 555
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #9 u: 01-03-2008, 22:55:10 »
MAF nema, jer MAF su imali samo 16V Boxeri!
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Dream

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #10 u: 01-03-2008, 23:28:55 »
MAF nema, jer MAF su imali samo 16V Boxeri!

Ima onaj mali senzor iz kojeg idu 2 žice, točno na sredini one gumene cijevi između filtera i usisne grane.
Moguće je zbog polomljenog kučišta davao krive rezultate ECU pa smjesa nije bila o.k.
Nadam se. A i brtva na desnoj strani kod bregaste je propuštala pa možda nisu radile svječice na toj strani.
Uglavnom kučište za filter zraka  mi stiže u utorak pa ćemo vidjet.
 

Offline Raziel

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8255
  • Karma: 555
  • Spol: Muški
  • 01' Mazda MX-5 (NB) 1.6 16V 94' AR 146 1.7 16V
    • Sv. Klara, Kutina
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #11 u: 01-03-2008, 23:46:16 »
Ima onaj mali senzor iz kojeg idu 2 žice, točno na sredini one gumene cijevi između filtera i usisne grane.

Mislima da je to senzor temperature usisnog zraka...
    "...if in doubt, flat out..."   
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #12 u: 02-03-2008, 09:30:10 »
Mislima da je to senzor temperature usisnog zraka...


Da, to je senzor temperature usisanog zraka i nemože biti problem u njemu jer ecu čim registrira da nekaj nije u redu baca neku defaultnu temperaturu i obično je to nekih13-15 stupnjeva i onda se zna desit recimo zimi ako taj senzor ne radi da se ne upali čok i auto krepa na leru dok je hladan, do tog senzora nije sigurno.
Taj auto ima MAP senzor i mjeri pritisak zraka u usisnoj grani i na temelju toga daje ecu-u podatke za smjesu goriva. Ponavljam,po meni nije problem ecu ni senzori, vjerojatno je nešto s strujom, kablovi, svijećice, možda injektori i slično. Treba auto na tester stavit i vidit kaj se dešava ali ne samo na leru nego u raznim režimima rada i onda vidit kako se ponaša motor odnosno kako radi elektronika i ako nije ona onda tražit dalje :da: :da: Da je elektronika auto bi bar na plin radio kako treba a to nije slučaj koliko vidim :da:
 

Dream

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #13 u: 02-03-2008, 10:32:32 »
Da je elektronika auto bi bar na plin radio kako treba a to nije slučaj koliko vidim :da:

Jest da na plin radi mirnije, ali i plin je povezan sa lambda sondom pa možda ona radi probleme. Recimo u vožnji auto ide do 4000o dalje ne vuče, sve mi smrdi na smjesu goriva.
Uglavnom budem sredio usis, pa ga onda stavimo na tester da vidimo kaj ne štima. Injektori jesu malo začepljeni pa ću počistit i to. Uglavnom nadam se da ćemo riješit.
I nadam se da bi morala elektronika od 1.4 radit normalno na 1.7. Možda treba zamijenit ECU, jer kolko sam vidio svio ostali senzori su identični kao i na 1.6 BOXER-u.
I da, zadnji put kad se mi to dešavalo bio je kriv regulator tlaka goriva.
Ma neko rješenje mora postojati.  :da:

 :mah:

EDIT 03.03.

Ma neda mi sve to skupa mira... Sve je radilo savršeno prije nego smo zamijenili motor. Možda su promješani kablove na sviječicama ili injektorima (slučajno)  :?:. Jer ECU nije sigurno, da je onda bi na plin radio dobro. Neš je sa strujom i paljenjem smjese 100%. Nadam se da će se to vidjet na dijagnostici...
Kvragu opet sam u problemima, a sve je bilo o.k. :(  :rolll:
« Zadnja izmjena: 03-03-2008, 09:36:48 od Dream »
 

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 268
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Vinodol
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #14 u: 16-03-2008, 18:01:41 »
Ja bi rekao da ti fali goriva. Ne kuzim zasto bi ECU za 1.4 motor radio jednako ispravno na 1.7 motoru? Nema logike.
Zasto ti auto ne vuce preko 4k okretaja? Pa valjda zato jer ne moze dat vise benzina. Mozda grijesim...al mislim da je problem u ECU. Stavi od 1.7. Ili stavi karburatore.
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Nemiran rad motora nakon promjene mašine!
« Odgovori #15 u: 16-03-2008, 18:37:59 »
Ma ti problemi su riješeni i radilos e o falšem zraku na više mjesta i zaštopanim injektorima :da: