Ne znam od kuda da pocnem...Alfa 156 1.8twin spark 1997. godina prvi model. Znaci imam problem sa lerom i to vec traje preko godinu dana i sad je postalo jako lose.
Svaki put kad usporavam i idem iz 2. brzine u totalno stajanje (za lezeci npr.) okretaji padnu jako brzo i dodju do mozda 500-700 ovisi kako je raspoložena
. Znaci auto se skoro ugasi ali se sama onda vrati na "normalno". Prvo me je to malo zivciralo ali naucio sam se na to pa ajde nije tolki problem, ali sto je jos gore nekada je isla ko blesava a nekad kao da joj je falilo 50konja i to je bilo tako nasumicno. Nekada radi par dana ko zmaj i onda od nikud se sve sjebe i nema uopce snage i tako pada na leru i jos trosi ko tenk. Nekada je to sve bilo povezano nekad nije...
Prvo sto sam zamijenio je bio maf senzor. Usput sam ocistio klapnu gasa i resetiro ecu. Odem ju probat provozat auto kida ide ko blesava. Navecer ju opet idem vozit i opet isto auto nema snage. Ona je meni trosila isto bila u punom gasu ili je vozio na 2k okretaja znaci 12.5 litara stalno ako ne i vise.
Sljedece sto sam gledo je bio motoric ler gasa(ili motoric minimuma mislim da je isto) uglavnom senzor koji stoji na klapni gasa. Problem je sto se to nema nigdje kupit novo ili ako ima to je neka cudna stranica strana i dodju po 200-300e za malo sranje od senzora. Trazio sam po oglasima i jedva nekako naso polovnu klapnu gasa cijelu na kojoj je senzor taj. Stavio sam tu klapnu cijelu na svoju i auto nece upalit, baca kod kljuca. Nisam znao da na klapni ima taj kod za kljuc i uglavnom nemoze se upalit, prepoznaje da je klapna sa drugog auta. Na kraju sam probao stavit samo taj motoric sa polovne klapne na svoju klapnu. Auto se skoro razletio. Znaci na leru je odma radila na 2k okretaja i polako se dizalo prema 3k. Jos baca gresku u obliku injektora( crvena brizgaljka u gornjem desnom kutu obrtomjera) Nekad su se okretaji htjeli i do 5k popest i nebi se stali penjat. To je sve bilo na mjestu odma sam ugasio auto dok se to pocelo desavat. Nista stavio sam stari senzor i onda je radila kao i prije. Cuo sam se sa mehanicarom kaze da bi se to trebalo sa dijagnostikom resetirat i probat stavit taj drugi senzor. Reko je da probam nazvat Bertola mozda da on moze.
Zvao sam u servis od Bertola javio mi se covjek, sasluso me je i dao odgovor. Kaze da sam bezveze radio to sa klapnom i da nije problem u tome i da bi on prvo gledo jeli motor u fazi. Nedavno sam radio veliki servis i to me jos vise onda zabrinulo, kaze da mehanicari znaju to sfusat i da bude problem. Meni nije bilo jasno imam povjerenja u mehanicara nebi on zeznuo to. Pitao sam ga onda za stavljanje tog motorica i resetiranja sa dijagnostikom reko je da cu tesko nac nekog da ce mi to napravit za taj stari model.... Bio je full pristojan, zahvalio sam mu se za informacije i nista idem probat dalje.
Stavio sam drugu lamda sondu i isto sve nema pomaka...U medjuvremenu mi je propiso dihtung poklopca ventila pa sam to morao zamijenit. Mehanicar je reko da su mi svjecice bile potrosene, one manje su bile zrele za zamjenu. Usput je provjerio jeli motor u fazi i bio je. Dobro stavim i svjecice nove i opet isto nema pomaka...Jos sam promjenio kablove od svjecica, na prvom cilidnru je bilo masno i moguce da je tu gubila kontakt. Nakon toga opet kida ide super mislio sam to je to nema vise problema. Nakon par dana opet sve po starom
.
Usput mi se poceo desavati jos jedan problem. Okretaji se znaju zablokirat. Znaci vozis se na neznam 3k okretaja i dok pustis gas oni ne padnu nego ostanu na 3k zablokirani. Jos nisam sam sebi vjerovo da se to desava gledam jel sam lud a osjetim da mi je nesto cudno.Tako je nakada to znala se zablokirat ali dok stisnem kvacilo i malo drmnem po gasu odblokira se i vrati na normalno.Nekad ako su bas jako zablokirali okretaji zna bacit onu gresku brizgaljke i trepnut par puta. Dobro vozim se tako i sa tim jos problemom uz to sto oce crknut svaki put dok stanem i sto nema snage i trosi ko tenk.
I sad je konstanto mi ler na 1-1.1k bez obzira jeli se ugrijala, a nekad zna bit na 1.5k dok je cold start. Par puta sam joj jos resetiro ecu i znalo je pomoc. Najgore od svega je sto nekad sama od sebe radi normalno i znaci ide ko blesava( sad sve rijedje) i onda od nikud opet koda joj je netko ukro 50konja.
Nekad mi je znao bit cudan antifriz, napuni posudu preko maximuma od nikud se stvori voda. Kaze mehanicar da je mozda brtva glave... Idem kod njega i napravi onaj test za to i glava je oke ne pusta nigdje...super... Jos ju je stavio na dijagnostiku i pise nema gresaka
. Resetiro ju je bas sa dijagnostikom i okretaji pali na 840 na leru. Mozda je rijesen problem???. Idem prema doma i na naplatnim kuciama zablokiraju okretaji ali sada popravo. Znaci sama si daje gas i nemozes ju smirit i to se sve divljacki desava. Izbacim ju iz brzine u ler okretaju odu u 3pm i ne misle stat. Presla je 6k okretaja vristi hoce klipnjace kroz haubu van. Ugasim ju skroz, upalim i sama se resetira i onda sve normalno opet. Tako mi se jos par puta desilo do doma...
Probam stavit drugi motoric ler gasa po neznam koji put i ovaj put se drugacije ponasa. Nije da se okretaji dizu u nebo nego ovaj put osciliraju od 1.5k do 500 i tako radi izmedju tih okretaja na leru gore dole. Do sad nijednom nije tako radila sa tim drugim senzorom. Idem opet probat se dopeljat do mehanicara tako da ga resetira sa dijagnostikom mozda bude ovaj put dobro. Znaci sad nisu blokirali okretaji gore nego se gasila, morao sam joj davat gasa dok sam stajo da se ne ugasi. Spoji ju na dijagnostiku pise nema gresaka
. Resetira ju skroz okretaji se kao smire kaze mehanicar sad pun gas probaj kako ide. Cim sam sjeo znao sam da to nije to opet se onako gasila na leru malo. Dobro idem ju provozat stisnem ju ona ko krepani konj. Snage nema nikakve muci se doc do 4k okretaja dere se samo. Drzim gas do poda, pustim papucicu al ona i dalje dodaje gas, klapna je full otvorena.I tako opet ista stvar, okretaji blokirali moram ju izbacit iz brzine da mogu kocit. Stavim ju ler okretaji u pm oce blokadu lupat skoro. Stanem nasred ceste sa sva 4 zmigavca moram ju ugasit... Ugasim je i vrate se na normalno. Probam opet ju stisnut i okretaji se opet zaglave. Znaci ista se stvar dogadja ali drugaciji je senzor nego prije, nisu valjda oba sjebana? Uglavnom uzasan osjecaj sva sreca da nije dizel pa da se ne razleti od okretaja.
To se dogodilo prije par dana i stvarno neznam sta da radim... U cem je problem? Mislim da mora bit taj senzor ili mi jedino jos dovod goriva pada na pamet kad tako se zablokira. Nije mi jasno zasto klapna ostane otvorena tako, na sajlu je mehanicka, osjetio bi na papucici da se zaglavila, a nije. Vozio sam ju par puta od tog i skuzio da nesmijem joj davat gasa da se ne zaglavi. Vozim ju na centimetar gasa jedva i tako se moze "normalno" vozit. Ler i dalje pada svaki put kad stanem.
Eto to je to od mene nadam se da mi netko moze dat savjet nekakav