Inventura obavljena, trebat će malo limarenja, veliki servis, motor nikad nije opran, hladnjak klime je umro, hladnjak vode je nov, zadnji kotači su se ukosili, treba zamjeniti ležajeve na stražnjim vilicama, pušta malo šiber s suvozačeve strane pa kapa na sjedalo i namače stropnu oblogu, pod je bio zaštićen pa s tim nema brige, oboja zadnja vrata su stradala u donjem dijelu, lijeva više, desna manje, probat ću naći druga da se ne lakiraju jer auto nikad nije bio farban i razbijan pa mislim da će se to dati riješiti. Vulkanizeri su s godinama uništili TI/QV pragove pa su stavljeni obični, to moram nabaviti, vozački sic je umro odnosno platno je propalo, to ćemo riješiti...auto je full originalan, nikad nije spuštan, diran, ništa i takav će i ostati, ostat će i na originalnim felgama uz malu distancu i to je to. U gepeku (koji se nije dao otvoriti) me dočekalo dosta dijelova koje treba zamjeniti u kutijama tako da ćemo to u hodu, od zadnjih osovina, hladnjaka klime pa na dalje. Auto ide dobro, ima 217tkm, servisnu i notez od prvog dana, cijelo je vrijeme bio do zadnjeg servisa održavan u ovlaštenom u Varaždinu, ulje mjenjano svakih 7500-8000km. Ne čuje se varijator, motor nije mastan apsolutno nigdje, nakon godine i pol stajanja auto je upalio na prvi zub. Motor i sve ostalo neću ni otvarati ni dirati, kvačilo je bilo zamjenjeno tako da nema nikakve potrebe za time, sve oprati, vratiti u stanje u kakvom mora biti i to je to. Svaka plastika, svaki poklopac, svaka sitnica je na mjestu. Vrlo dobra osnova da si napravim top auto. Sretan čovjek, uglavnom.