Ne znam koja je prava galerija za ovo otvorit, pa ako admin ima bolju ideju, neka pomakne.
Znači ovak, da još drugi dio mojeg posla predstavim (uz online trgovinu sa avtodijelovima Alfa R). Obnova motora V6 i Nord za Alfe
Početak moj posla sa obnovama je bio moj motor za 164 3.0 V6 12V. To ima previše slika za sve kopirat, pa ko hoče, ima na linku dole cijela obnova vrlo detajlno u slikama. Link na slo forum, jer su mu samo tamo uspijeli riješit sve slike prije nekdo je krepala stranica za slike kot nas
https://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=31208&start=240 Prva naruđba obnove, bila je za našeg slo predsjednika Alfa Kluba.
Motor 3.2 V6 24V "GTA".
Moja "radiona" je bila garaža davne godine 2017
Odmah na početku bilo jasno, da su radili šalabajzeri oko motora. Krive matice izpušnih šarafa, rezani, pojedeni navoji u glavi, itd.
I odmah isto surprise. Puknot karter i samo tekoči metal na izvana i to je to
Zezala jedna remenica bregaste, ostalo išlo ok
Unutra super motor. Imao nekih 90k km
Skinute glave. Baš super, da treba izdavid bregaste, da dođes do matica
Dihtungi kao uvijek, uništeni zbog starosti
Košuljice izgledaju super
Mmm brozga
Dihtungi malo manje lijepi haha
Motor skoro do kraja razkopan
Dobro puknot karter i puno aluminijskih opilka
Glavni ležaji več dosta bogi
Ojnični svi top, jer niso problematični kod V6
Original pumpa vode, plastična..
Sve označeno
Klipnjače ko nove, klipovi super stanje
Radilica izgleda ok
Zamazanija za očistit
4 košuljice se upiraju
Na brzino pregledano ok
Košuljice išle na honovanje
Razstavljanje klipnjača i klipa
Pumpa olja izgleda ok
Poklopac če se izravnat
Došle košuljice iz honovanja. Nakon honovanja, uvijek se više pokaže i vidi realno stanje
Nabavile se sportske bregaste od Jim K. it grčke
Čiščenje bloka
Glave razstavljene i otišle u obradu
Glave i radilica stigli iz obrade
Radilica bi trebala biti samo ispolirana ali su krivo zapisali i napravili gratis još čiščenje i promjenu čepova
Blok če bit sutra očiščen do kraja i košuljice očiščene izvana
I namazane sa uljem
Čiščenje bloka. Jako je oksidiran, vidi se da je stajal sa zamazanijom i vodom par godina..
Ovo izgleda grozno, a ne osjeti se ništa..
Ozvana očiščen kolko je išlo
Vodni kanali nemoguče očistit
Donji dio je bio ionak jako čisti
Radilica izmjerjena. Sve super
I zmontirana u blok
Također košuljice
Klipovi očiščeni
Sve izvagano
I bio problem sa karikama. Isti kataloški broj i sve, a potpuno drugačiji. Jedni imamju 21g, drugi 24g i također izgledaju drugačiji
Kanali karika bilo je još zapaljenog ulja, ali sam uspio sve očistit sa starom karikom onda
Sutra idu u blok
I jedan time laps slaganja karika
Konačno svi dijelovi
Sutra još pumpa ulja i blok gotov
Pumpa ulja izmjerjeno sve i izravnano
Novi oringi
Sjedište pumpe je bilo jakoo oksidirano, pa sam ga malo poravnal i izbrusil
Pumpa vode montirana
Nekom srečom našo NOVO remenicu za 1/3 cijene na odprodaji
Remenicu vodne pumpe treba još očistit
Pronašo top zaščitet remena i kučište termostata
Staro i nakon pjeskarjenja na brzinu, još uvijek nije izgledalo ok
Kot čiščenja ventila, iznenađenje
Sjedišta u glavi super
Usisni ventili isto super nakon brušenja s pastom
Izpušna sjedišta super
A izpušni ventili...
Imam na sumu da je to zbog toga, jer je netko uzel iz motora 3.2 bregaste i stavil unutra obične 2.5/3.0
Svih 12 ventila očiščenih i sa pastom par puta izbrušeni. Sutra trebam još ponovit, da vidim, dal če bit izpušni ok ili treba vozit na obradu ventile
Ovo su bili usisni ventili...
Nakon par brušenja sa finom pastom, vidi se malo bolji rezultati. Sutra dolazi još gruba pasta
Usisne još jedno pošlajfal, da su još bolji
Izpušni isto več puno olje
Očiščeni kanali u glavi
Stigli dročniki 24 komada i termostat
Stigla gruba pasta. 99% riješena sjedišta i ventili
Poklopci jako oksidirani
I jedna glava gotova
12V vs 24V
Još druga glava. Ventili za početak u ultazvučnoj oprani
Izpušni ventili sjedišta opet uništena
Nakon prvog brušenja još uvijek užas
Nako 6-7 brušenja, 8 komada ok, 4 još uvijek slabi
Očiščn i montiran karter
I još neke druge stvari očiščene
Sve više izgleda kao motor
Nov dihtung payen (drugog nije bilo)
I glava gore
Remenice također očiščene
Riješio još preostale 4 ventile. Slaganje glave do kraja danas
Stanje izpušnih vijaka. Sve uništeno
Složena druga glava, provjerio sve dihtanje sa bencinom u komori i puhanje zraka u kanale ventila
Stegnute glave 25 Nm + 230°
Oznaka se poklapa i sa uricom za fazu
3.2 blokade
Skoro sve skupa več
Još malo
Par krugova, faza i sve ok, motor se zatvara
Termostat i novi oringi
Mikro remen rolice i napenjač
Injektori okupani u ultrazvuku
Nove silikon gumice (ako jih ko treba, imam za 12V i 24V, unutra kao original)
Nove cinšpule sve original
Zalijepljen zadnji most radilice
Lijepljenje kartera
Svi novi vijaki za izpušne grane
Kablovi na motoru
Semering radilice kot mjenjača
Injektori isprobani preko testera. Lijepo rade i prše
I to je to
Veseli vlastnik