Napokon sam uspio napravit 500tinjak km s kolima.
Svakako me razveselila, izmamila vise puta smjesak na lice, ubrzanje sa 140 na 180 na autoputu je extra, autoput joj je prirodni okolis 2470 okretaja na 140kmh, cruising speed a pretičem sve. tu i tam se nađe netko tko bombardira pa me prođe. anyway nije to moj đir nikad bio (visoke brzine na autoputu) pa me ne loži to toliko. iako fkt pojednostavljuje putovanje kad mozes tak stisnut i preletit cestu do mora. gospodski auto
S druge strane, ovo je moj prvi dizlo.. krivulja distribucije snage mi se ne sviđa, zvuk kad ju upalim i vozim na niskim okretajima - gradska vožnja - je očajan. traktor traktor.
Zaista nije agilna. mislim sve sam to čitao i znao, al eto mislio sam da će tih 200ks nadoknaditi, i oće ona poletit ali nekako je sve to tromo i teško. MOžda se varam, trebam ju odfurat na staru cestu (bez djece da ne prijeti riganje) pa vidjet kak ćemo se slagat. možda sam u krivu. to još treba ispitat
ono što mi sad pada na pamet - kakva je vožnja brere u odnosu na 159? jel upravljivija/agilnija?
i kolko je lakša 159 TBI, odnosno upravljivija?
ono najproblematičnije. ne može mi bit primarni auto. mali nam je. kolica, djeca, baš smo se nagužvali ova 3 dana.
mislim meni je sve to ok, jer filing vožnje alfe sve nadoknađuje, ali vidim da se svi zajedno mučimo kao obitelj, samo da bi ja sad tu vozio 159 umjesto 308SW koji je toliko praktičniji i prostraniji i svjetliji pa mi djeluje dosta sebično gnjavit ih na taj način (kćeri ne stanu tenisice pa je skidala da ne piga noge - sjedila iza mene a nisam ja sad nesto visok - 182..
(napravljen mali veliki servis prošli mj, prednje donje vilice, spone, sajla ručne.. ima 173tkm)
vidjet ćemo još, vozim ju dalje, ali nekako mi pari nakon ljeta možda prodati i tražit nazad neku 156 benzin rađe opet. ono kak sam ganjao 156 2.0 jts prošlo ljeto po starim cestama to je baš bilo divno.