Pozdrav, bio malo out, na 159 radim pragove, došlo na red nakon 5 godina.
Auto ima 144000 po ECU, 121000 na satu sada. Set za reparaturu isparivača je 30ak eura a isparivač 250+.
Landi renzo li10 turbo. Plinski injektori su sa plavom kapicom. Jedna fali, pretpostavljam da je to samo oznaka tj. kozmetika da nema veze sa funkcionalnosti.
Uzeo licencu za MES 5.1 i ima više podataka.
Greškicu koju izbacuje za senzor tlaka sad vidim malo detaljnije. P0191-11 Gas rail pressure Short, circuit to ground, intermittent. Izbaci je svakih 100-200 km i pobriše nakon 5 paljenja. Kupim senzor u nekom trenutku. Na talijanskom forumu se spominje 55261763 kao poboljšani PN, očitam ga danas kod sebe.
Snimio podatke u vožnji. Lambda senzor 1 integrator je oko 1 u vožnji, senzor 2 ide u closed loop nakon 10ak sekundi na tempomatu tj stalnim okretajima. Mislim da to sve štima kako bi trebalo. Graf u prilogu. RPM O1 i O2
Imam neke podatke za adaptacije:
Adaptation bank 1 (mul) (Fra Factor - Current load) 0,98 gorivo; 0,92 plin
Adaptation bank 1 (add) (DTV factor 1) -1,03 Gorivo; 0,05 plin
Isto za bank 2
Potrošnju imam kad je na gorivu samo:
2250 - 100kmh - 6L
2900 - 130kmh - 9L
3600 - 160kmh - 14.5L
Vozim 10ak kilometara autoceste na ruti od 30 svaki dan pa me ne čudi prosječna na plinu od 12 litara ako toliko pije na 130kmh.
Muče me podaci za tlakove i turbo aktuator. Turbo druka 1.2 bar-a a željeni tlak je 0,8. Komanda za aktuator je 2% tj zatvoreno pritom i tako je većinu vožnje. To je na tempomatu 2250rpm. Može bit da je zablokiran aktuator od turba, rukom ga ne mogu micati, jeli to radi opruge na wastegate-u ili se mora micati rukom?
Na autu je Bonalume blowoff, tako je došao.. nadam se da on ne zeza, nemam originalni ventil.
Još mi nije jasno zašto na visokim okretajima tlak plina ide na 4.5 bar-a a ispod 3000 okretaja je stabilno 1.4 bar-a. Možda radi višeg tlaka u grani..?
Sličica sa podacima u prilogu.

