• Alfa Romeo Giulia Coupe na tržištu bi se mogla naći već sljedeće godine

    Posted on by a.m.alfa

    TALIJANSKI COUPE KONKURIRAT ĆE NIJEMCIMA: Alfa Romeo Giulia Coupe na tržištu bi se mogla naći već sljedeće godine

    Prema navodima Automotive Newsa direktan konkurent BMW Seriji 4, Audiju A5 i Mercedesovoj C-klasi Coupe trebao bi se na tržištu pojaviti krajem 2018. godine, a ovo su prvi renderi koji prikazuju kako bi Giulia Coupe mogla izgledati

    Već se duže vrijeme špekulira okupe verziji Giulije, a Automotive news navodi kako bi mogla ugledati svjetlo dana već krajem iduće godine. Giulia Coupe bit će direktan konkurent BMW Seriji 4, Audiju A5 i Mercedesovoj C-klasi Coupe. Zahvaljujući različitim renderima koji su se pojavili na internetu možemo vidjeti kako bi otprilike ovaj model mogao izgledati.

    Iako se dosad špekuliralo da će Alfa Romeo na tržište nakon Giulije plasirati veliku poslovnu limuzinu koja bi konkurirala modelima poput BMW Serije 5, proizvodnja Giulije Coupe nameće se kao logičniji potez Alfe budući da će troškovi biti znatno manji u odnosu na predstavljanje potpuno novog modela. Upravo zbog tog bi se Giulija Coupe već od iduće godine mogla nadmetati s njemačkim trojcem, dok bi velika limuzina trebala stići na tržište tek oko 2021. godine. Pretpostavlja se kako će Giulija Coupe biti opremljena istim motorima kao i limuzinska verzija, što znači da će vrh ponude biti 2,9-litreni twin-turbo V6 motor snage 510 KS.

    copy:www.jutarnji.hr


  • Alfa zbog koje će vam srce kucati 33 puta u sekundi!

    Posted on by a.m.alfa

    Pola stoljeća nakon prvog paljenja motora, zvuk ikone automobilske industrije još se nije utišao

    O povijesti Alfe nemoguće je pisati bez osjećaja. Ponajviše zbog toga što je nekoć gotovo svaki njihov model bio materijal za sobni poster, a poneki i za umjetničku galeriju, no poput živog bića, imao je svoje muhe i mušice. Upravo je takvih 18 (pretpostavlja se) dizajnerskih remek djela prije punih 50 godina osmislio legendarni Franco Scaglione, krivac za dizajniranje i brojnih Lancia, Aston Martina i Maseratija tijekom pedesetih, dok je izrada bila prepuštena tvrtci Carrozzeria Marazzi.

    Projekt je temeljen na šasiji trkaćeg modela Tipo 33, koji se nije mogao pohvaliti zavodljivim linijama, što je predivna Alfa Romeo 33 Stradale, kao prvi serijski automobil s leptir vratima, višestruko nadomjestila. Pogonjena 2,0-litrenim V8 proizvodila je 233 KS pri visokih 8.800 o/min, do stotke ubrzavala za 5,5 sekundi i hvatala maksimalnu brzinu od 260 km/h.

    Pritom je ostavljala bez daha svakom novom pojavom, a jednako tako i cijenom. U doba kada je prosječni automobil koštao otprilike 18.000 kuna, Talijani su za 33 Stradale tražili oko 38.000 kn. Međutim, usporedimo li to s današnjom vrijednošću modela koji posjeduje možda i najveću povijesnu težinu za Alfu i vrijedi preko 70 milijuna kuna, ondašnje se cifre ne čine toliko strašnima.

    S obzirom na jubilarni pedeseti rođendan talijanski proizvođač se potrudio napraviti posebnu i vremenski ograničenu izložbu u Museo Storico Alfa Romeo, u Areseu pored Milana. Izložba prikazuje povijest modela 33 Stradale u simbolična 33 koraka, stoga ako se slučajno nađete u blizini muzeja svakako navratite i prisustvujte jednom od najljepših dijelova automobilske baštine.

    copy: www.dnevnik.hr


  • ALFA Romeo 16C Bi-Motore – 1935

    Posted on by a.m.alfa

    -Model : ALFA Romeo 16C Bi-Motore
    -Production : 1935 (only 2 specimens were built)
    -Designer : Luigi Bazzi, Arnaldo Roselli and Enrico Beltracchini
    -Engine : Two straight eight engines (1 Front/ 1 Rear)
    -Displacment : 3165cc for each engine (6330cc in total)
    -Gear box : Three-way manual
    -Layout : Front / Rear longitudinal Engines / AWD
    -Power : 270 bhp @ 5400 rpm (540 Bhp in total)
    -Torque :N / A
    -Weight : 1300 kg
    -Acceleration 0-100 km/h : N / A
    -Top Speed : 364 km/h