• RIJETKI PRIJERATNI ALFA ROMEO Tipo B P3 iz 1934. koji svjedoči sportskim počecima Ferrarija ponuđen za 4,6 milijuna eura

    Posted on by a.m.alfa

    pa17_r113_001

    Prijeratni trkaći model Alfa Romea plod je suranje Alfe sa Scuderijom, a prema mišljenju mnogih riječ je o najljepšem trkaćem modelu svog doba. Bolid bit će ponuđen na aukciji u Parizu, a očekivana cijena iznosi oko 4,6 milijuna eura

    pa17_r113_003

     Mitska talijanska marka Ferrari proizvodi svoje automobile i natječe se na utrkama sada već gotovo 70 godina. Ipak, negdje je i trebalo početi. Scuderia je svoj početak ostvarila upravo zahvaljujući suradnji sa Alfom Romeo koji je dotad već harao trkalištima. Model ponuđen na aukciji upravo je plod te suradnje. Riječ je o Alfi Romeu Tipo B P3 proizvedenom 1934. godine.
    pa17_r113_004
    Ovaj primjerak drugi je od samo devet primjeraka koji ujedno ima i bogatu trkaću povijest. Bio je ujedno i jedan od prvih trkaćih automobila sa jednim sjedištem. Za prekrasan dizajn zaslužan je Vittorio Jano, a mnogi se slažu kako je riječ o najljepšem trkaćem modelu svog doba. Motor je 2,9-litreni sa dva mehanička kompresora.
    pa17_r113_002
    Prošlo je gotovo 10 godina otkad je ovaj model zadnji put bio ponuđen na aukciji, a potencijalni kupci moći će sudjelovati na aukciji koja će se održati u Parizu početkom sljedeće godine. Iz aukcijske kuće RM Soethby’s procjenjuju kako bi se ponude mogle kretati između 3,6 i 4,6 milijuna eura.
    FOTO: RM Soethby’s
    copy: www.jutarnji.hr

  • Alfa Romeo Stelvio predstavljen u Los Angelesu

    Posted on by a.m.alfa

    Dugoočekivani Alfa Romeo Stelvio konačno je predstavljen na salonu u Los Anglelesu, a kao i Giuliu prije njega, upoznali smo ga prvo u najsnažnijoj verziji Quadrifoglio Verde sa 510 KS.

    stelvio-01

    Automobil je ime dobio po slavnom planinskom prijevoju u talijanskim Alpama, a brojna dizajnerska rješenja dijeli s Giulijom. Vanjskim dimenzijama od 4680 mm dužine, 2160 mm širine i 1650 mm visine kompaktni se SUV upušta u žestoku borbu s Porscheom Macanom i Mercedesom GLC. Unutrašnjost je minimalistički uređena i fokusirana na vozača, a u verziji QV kombinira tkaninu, drvo i karbon. Na središnjoj konzoli dominira 8,8-inčni ekran, slično kao i kod Giulije.

    stelvio-06

    Sličnosti s limuzinom protežu se duboko ispod lima jer Stelvio koristi jednako aluminijsko podvozje kao i 2,9-litreni V6 motor od 510 KS. Mjenjač je ZF-ov osmostupanjski automatik za koji Alfa Romeo kaže kako u načinu rada Race može promijeniti stupanj za 150 milisekundi. Kako bi lakše ukrotili toliku snagu, Stelvio ima karbonsko-keramičke kočnice.

    stelvio-04

    Pogon je na sve kotače, a najsnažniji model QV posjeduje i tehnologiju vektoriranja momenta. U normalnim uvjetima vožnje Stelvio 100 posto momenta prenosi na stražnje kotače, ali sustav Q4 stalno prati raspodjelu momenta između prednje i stražnje osovine. Po potrebi, do 50 posto momenta može prenijeti na prednje kotače. Između stražnjih kotača moment se može optimalno rasporediti zahvaljujući dva kvačila na stražnjoj osovini.

    stelvio-02

    Pored 2,9 twin turbo V6 motora Alfa Romeo potvrdio je kako će se u Stelvio ugrađivati i dvolitreni turbo benzinac sa 200 ili 280 KS, kao i dvije verzije 2,2-litrenog turbodizelaša od 150 i 180 KS. Podatak o težini Stelvia nije objavljen, ali Alfa se pohvalila rasporedom mase između osovina od 50:50.

    stelvio-05

     

    copy: www.autoitocka.com


  • Povratak Alfe Romeo u Formulu 1 je moguć

    Posted on by a.m.alfa
    Bruno Giacomelli on Alfa Romeo, French GP, Dijon-Prenois 1979
    Bruno Giacomelli on Alfa Romeo, French GP, Dijon-Prenois 1979

    Prvi čovjek Fiat Chrysler grupe i predsjednik Ferrarija, Sergio Marchionne rekao je kako postoji mogućnost povratka marke Alfa Romeo u Formulu 1. Iako nije naveo vrijeme, uvjeren je kako je marka sposobna samostalno razviti šasiju i motor i ravnopravno konkuruirati timovima, pa tako i bratskom Ferrariju. Tijekom zimskog perioda špekuliralo se o tome da bi Red Bull tim mogao dobiti Ferrarijev motor, ali sa značkom Alfa Romea, no pregovori su propali pa im dobavljač ostaje Renault, no neslužbeno pmotori nose naziv Tag Heuer.

    f1-fantasy-retro-f1-liveries-2013-alfa-romeo-concept-livery

    Alfa Romeo je u Formuli 1 bila aktivna. Osim što su Nino Farina i Juan Manuel Fangio osvojili prva dva naslova u F1, 1950. i 1951., Alfa Romeo je isporučivala motore u 60.-ima i 70.-ima, a vlastiti bolid posljedni su put imali u razdoblju od 1979. do 1985.

    alfa-romeo-159-1951

    Copy: www.tvautomagazin.hr


  • STIGLA ALFA GIULIA: najisčekivaniji auto ove godine u salonima s cijenom od 259.000 kuna

    Posted on by a.m.alfa

    img_3928

     

    Alfa Romeo Giulia napokon je startala i na našem tržištu, a zainteresirani je mogu potražiti kod svih ovlaštenih trgovaca. Dugoočekivana Alfina limuzina srednje klase sa stražnjim pogonom od samog predstavljanja izvedbe QV od 510 KS golica maštu Alfista, ali ne i samo njih jer nova Giulia cilja i na kupce BMW-a serije 3, Mercedesa C-klase i Audija A4, dakle gornji premium dom. Od starta će Giulia biti dostupna s dizelskim 2,2-litrenim potpuno aluminijskim JTDM dizelašem koji postiže tri snage; 150, 180 i 210 KS te 2,9-litrenim V6 twin-turbo benzincem od 510 KS u izvedbi QV. Osim ručnog 6-stupanjskog mjenjača svi će motori biti dostupni i sa 8-stupanjskom automatikom (dizelaš od 210 KS stiže isključivo s automatikom i 4×4 pogonom).

    Ponovimo, osobitosti talijanske ljepotice su izvanredna raspodjela težine, u velikom dijelu ovjes AlfaLink izrađen od aluminija i najizravniji sustav upravljanja u klasi. Općenito, nova Alfa snažne motore iznimnih performansi kombinira s iznimno laganim materijalima korištenim pri izradi auta: karbonskim vlaknima, aluminijem i ostalim lakim kompozitima. Omogućuje to postizanje najboljeg omjera mase i snage (ta je brojka manja od 3 kg/KS za verziju Quadrifoglio). Po pitanju sigurnosti Giulia je sa 5 EuroNCAP zvjezdica najsigurniji auto u klasi, a ništa manje važno – svi motori zadovoljavaju normu o ispušnim plinovima Euro6.

    Giulia se može pohvaliti i kočionim sustavom (IBS) koji značajno smanjuje zaustavni put, od 100 do 0 km/h iznosi 38,5 m za dizelske modele i 32 m za model Quadrifoglio, te sustavom aktivnog ovjesa za iznimnu udobnost. Ekskluzivno za verziju Quadrifoglio, tehnologija Torque Vectoring (prijenos momenta na kotače putem diferencijala) omogućuje izvrsnu raspodjelu momenta na dva kotača na stražnjoj osovini, dok sustav razdjelnika Alfa Active Aero Splitter aktivno upravlja potisnom silom pri velikim brzinama. Atraktivan prepoznatljiv vanjski Alfin dizajn jedan je od najjačih aduta, dok je čist i smiren dizajn unutrašnjosti u potpunosti podređen i posvećen vozaču. Tu je i ovisno o razini opreme 3,5 ili 7 inčni zaslon multimedije u boji gdje se nalaze sve vozaču važne informacije o automobilu.

    Dizelski 2,2-litreni motor prvi je dizelaš u povijesti marke u potpunosti izrađen od aluminija. S četiri cilindra ovaj se motor ističe najnovijim sustavom ubrizgavanja s tehnologijom MultiJet II, sustavom za regulaciju brzine ubrizgavanja Injection Rate Shaping (IRS) te radnim tlakom od 2000 bara. Turbopunjač promjenjive geometrije s električnim upravljanjem osigurava najnapredniju mehaniku i skraćuje vrijeme odaziva, dok istodobno donosi brojne pogodnosti na području učinkovitosti. Najviše razine zadovoljstva i udobnosti u vožnji zajamčene su i primjenom balansirajućeg vratila.

    Od opreme kupci na izbor imaju pakete Giulia, Super i Veloce dok se Super može nadograđivati paketima Sport pack i Business pack. Za kraj, cijene startaju od 259.000 kuna za izvedbu 2.2 JTDM od 150 KS i s ručnim mjenjačem dok snažnija od 180 KS stoji 308.990 kuna do registracije. Tijekom iduće godine biti će dostupne i izvedbe s benzinskim 2.0 turbo motorima od 210 i 280 KS.

    qv

    copy:  www.jutarnji.hr


  • Najsnažnija Alfa Romeo u povijesti opet je rekorder Nurburgringa!

    2015-AlfaRomeoGiuliaQV-04
    Ovakve stvari rijetko se događaju. Nakon što je Alfa Romeo 2015. godine objavio kako njihov najjači model može odraditi Nurburgring u 7:39, tek je ove godine Porsche uspio biti brži sa novom Panamerom Turbo, i to za jednu sekundu. No pravi odgovor iz Alfe stigao je naknadno, i to nakon što je Giulia konačno izašla na stazu. Pokazalo se da je osjetno brža – vrijeme kruga je 7 minuta i 32 sekunde. Brže je to čak i od neprikosnovenih bolida kalibra Pagani Zonde i Koenigsegga CCX od prije desetak godina.
    Do rekorda je Alfa došla u Giuliji opremljenoj osam-stupanjskim automatskim mjenjačem, a za upravljačem je bio talijanski trkač Fabio Francia. Sudeći po snimci ovaj vrsni vozač je doista izvukao maksimum iz automobila. A to nije lako. Podsjetimo, 3.0 V6 biturbo motor začinio je Ferrari, a Giulia na koncu sa potporom više od 500 KS uhvati 100 km/h za 3,9 sekundi.
    https://www.youtube.com/watch?v=5gEdJmIVqLY
    copy:  www.index.hr

  • 42. Međunarodni susret Kluba Ljubitelja Alfa Romea

    Posted on by a.m.alfa

     

    Zadovoljstvo nam je da Vas možemo pozvati na 42. Međunarodni susret Kluba Ljubitelja Alfa Romea koji će se održati 08. i 09. Listopada 2016. godine u Zagrebu i okolici.

    Pripremili smo za vas bogat program, puno zabave te mnoštvo lijepih Alfi. Naravno, tu je i nezaobilazno druženje, razmjena iskustava i dobar provod!

    Detalje o susretu potražite u temi:

    http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=86999.0

    Vidimo se!


  • Alfa Romeo Giulia – Najljepša limuzina godine

    Posted on by a.m.alfa

    2017 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

    NAKON vjerojatno najdulje premijere u povijesti Alfa Romeo Giulia je ugledala svjetlo dana u punom sastavu praćena bogatom video i foto galerijom.
    U prijevodu to znači da je model dostupan za narudžbu na određenim europskim tržištima, a ponudu čini pet motora i tri razine opreme. Kao što je najavljeno ponuda starta 2.2 turbodizelašem Multijet II generacije sa tlakom ubrizgavanja od 2000 bara. Dostupan je u dvije izvedbe snage (150 i 180 KS), a koje se nude u kombinaciji šest-stupanjskog ručnog ili osam-stupanjskog automatskog mjenjača.
    U prvom slučaju ubrzanje do 100 km/h traje 8,4 sekundi (8,2 s sa AT8), a maksimalna brzina je 220 km/h, dok snažniji dizelaš iste stvari rješava za 7,2 sekundi (7,1 s za AT8) uz 230 km/h maksimalca. Prosječna potrošnja je 4,2 l/100 km.
    2tNRVhc

    Na mjestu top izvedbe je beskompromisni 2.9 V6 BiTurbo V6 sa 510 KS i 600 Nm. 3,9 sekundi za sprint do 100 km/h i 307 km/h okviri su kojima vlada Qudrofoglio Verde izvedba i ujedno najsnažnija cestovna Alfa u povijesti.

    Vrhunske performanse osim stražnjeg pogona osigurava idealan raspored masa, ali i napredno Alfa Link podvozje te najdirektnije upravljanje u klasi. Točka na i je primjena naprednih materijala posljedica čega je minimizirana masa vozila. Primjera radi, izvedba sa 180 KS teži svega 1.374 kilograma.

    Alfa-Romeo-Giulia-QV-121

    Pasivna i aktivna sigurnost osigurana je naprednim sustavima. Dovoljno je reći da se QV izvedba sa 100 km/h ukopa nakon samo 32 m, dok je standardnim izvedbama dovoljno 38,5 m.

    Vratimo li se na QV verziju vrijedi spomenuti Torque Vectoring sustav optimalne raspodjele momenta između pogonskih kotača te aktivni prednji spojler koji će optimizirati downforce pri višim brzinama. Potonji funkcionira poput flapsa osiguravajući bolji kontakt s podlogom pri višim brzinama.

    gallery-1435774092-2016-alfa-romeo-giulia-013

    A kad je dizajn u pitanju slika govori više od riječi.Uživajte, a mi ćemo završiti rečenicom kako je vrhunska tehnologija konačno dobila i svoju ljepšu i nadasve emocionalniju stranu.

     

     

    copy: www.index.hr