• TUNIRANA ALFA ROMEO 4C iz 1,95-litrenog motora izvlači 477 KS i do stotke juri za samo 3,6 sekundi!

    Posted on by a.m.alfa

    Pogea Racing se odlučila poigrati s Alfom Romeo 4C koja u serijskom izdanju iz 1,75-litrenog motora razvija 237 KS. To je bilo premalo za ovu tuning kuću koja je odlučila povećati obujam (1.95), ubaciti novi turbopunjač i napraviti čitav niz preinaka na motoru. Rezultat? Impresivnih 477 KS! Naravno, kako bi podnio silnu snagu, napravljene su i preinake na mjenjaču. Ovakva tunirana Alfa do stotke stiže za samo 3,6 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 308 km/h!

     

    Uz tek 895 kg i pogon na stražnje kotače, sigurni smo kako je pravi gušt voziti ovog monstruma. U Pogea Racingu su se pobrinuli da osim snage 4C mami poglede i vanjskim dizajnom. Nudi se aerodinamični “body kit” koji uključuje veće usise za zrak, novu prednju masku i veliki spojler straga. Kupci mogu odabrati 18 ili 19-inčne naplatke. Kao što možete vidjeti sa slika, izgleda impresivno i mnogi ju već nazivaju mini-Ferrarijem, a to potvrđuje i gromoglasan zvuk iz novog ispušnog sustava. U svakom slučaju, palac gore za njemačke tunere…

     

     

    copy: www.jutarnji.hr


  • TRN U PETI BMW-a M4! DOGODINE STIŽE Alfa Giulia Coupe s hibridnim pogonom od 641 KS!

    Posted on by a.m.alfa

    Glasina o Giuliji u coupe izdanju sve je više, a portal Autocar sada navodi kako su im izvori bliski Alfi Romeo potvrdili da će spomenuti model biti predstavljen krajem godine, a u prodaji će se naći dogodine. Vjeruje se kako će nositi oznaku “Sprint” ili “GTV”, a posebno su zanimljive posljednje informacije vezane uz pogon. Uz klasične dizelaše i benzince koje će posuđivati iz Giulije, vrh ponude trebao bi činiti 641 KS snažan hibrid!

    Naime, spominje se kako će poznatom 2,9-litrenom V6 motoru biti dodan i elektro motor, čime bi snaga porasla na spomenutih 641 KS. Spominje se i implementacija tehnologije iz F1- ERS sustav koji smo vidjeli primjerice kod LaFerrarija. Najsnažnija Alfa ikad tako bi predstavljala ozbiljnog konkurenta modelima poput BMW-a M4, Mercedesa C63 AMG Coupe i Audija RS5 (od kojih će, prema ovim informacijama, biti snažnija). Što se tiče samog dizajna zasad nema nikakvih detalja, ali internetom kruže renderi koji vjerno prikazuju kako bi coupe verzija mogla izgledati.

    Prednji dio trebao bi biti identičan kao na Giuliji, a na slikama možete provjeriti kako bi mogao izgledati stražnji dio. Moramo priznati kako izgleda odlično i s nestrpljenjem čekamo daljnje informacije.

     

    copy: www.jutarnji.hr


  • Alfa Romeo 164 (1987. – 1998.)

    Posted on by a.m.alfa

    Polusestra Lancie Theme, Saaba 9000 i Fiat Crome s više individualnosti.

    Premda je predstavljena nekoliko mjeseci nakon što je Fiat preuzeo Alfa Romeo, ova limuzina posljednji je model razvijen za samostalnosti marke. Pininfarinin Enrico Fumia je kreirao najosebujniji dizajn među Tipo 4 modelima, s kojima je dijelila platformu. Samim time imala je i prednji pogon (od 1993. i Q4 izvedbu s integralnim), što i danas izaziva frktanje nosom među Alfistima, mada je 164 dosta zabavan model za vožnju.

    Šteta zbog frktanja, jer je model lijepo ostario, uz jedan redizajn, izdašno galvaniziranje povećalo je izdržljivost, a već je i s najslabijim turbodizelašem mogao potegnuti do 200 km/h. Top model 3.0 V6 24v Quadrifoglio Verde i do 245 km/h! Prava ‘ammiraglia’ (admiralski brod, talijanski naziv za prestižne limuzine.) Do 1998. u Areseu i tajvanskom Taichungu proizvedeno ih je 273.857. Nađete li benzinca od prvog vlasnika, uživat ćete.

    Model je i dizajnerski bio značajan za marku. Klinasti oblik utjecat će na redizajn modela 33, te na 155, GTV i Spider. 1980-e su se u unutrašnjosti, pogotovo na instrumentima, odrazile u punom šarenilu, ali problemi s elektronikom i plastikom zagorčavali su život vlasnicima. Danas su razmjerno rijedak prizor, jer su kod nas uglavnom završavali već ‘ubijeni’ rabljeni dizelaši s talijanskog tržišta.

    copy: www.autoportal.hr

    Tekst: DMJ