• Posjet muzeju Alfa Romea 07.11.2015

    Posted on by a.m.alfa

    5119_n

    Info na :

                    http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=80591.0

                    https://www.facebook.com/alfisti.hr?fref=ts

    Prijava na:

                     http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=80597.0


  • Ljubitelji automobila Alfa Romeo “Alfisti” prodefilirali kroz Viroviticu i Slatinu

    Posted on by Argor

    Vt_1

    Skupina zaljubljenika u marku vozila Alfa Romeo tzv. Alfisti okupili su se u nedjelju popodne u Virovitici. Desetak “Alfi” našlo se tako jedna do druge parkirana na parkingu dok su njihovi vlasnici razmjenjivali iskustva s vožnji i kako će tko svoju više “dotjerati” do idućeg susreta. Potom su se Alfisti provozali po gradu i nastavili put do Slatine gdje su se susreli sa slatinskim ljubiteljima ove svjetski poznate marke automobila.

    Ideja o osnivanju kluba ljubitelja Alfa Romea započela je početkom 2004. godine na jednom hrvatskom auto forumu gdje se upoznala skupina ljubitelja marke Alfa Romeo s ciljem da se osnuje Alfa klub koji je kasnije i osnovan s ciljem predstavljanja i promicanja marke Alfa Romeo u Hrvatskoj kao i s ciljem upoznavanja i međusobnog druženja vlasnika Alfi iz cijele lijepe naše pa i svijeta. (www.icv.hr; foto: Matija R., Dario P.)

    Vt_4
    http://www.icv.hr/2015/10/ljubitelji-automobila-alfa-romeo-alfisti-prodefilirali-kroz-viroviticu-i-slatinu/


  • Ljubitelji Alfa Romeo automobila okupljaju se u Splitu

    Posted on by a.m.alfa

    24b3gn7

    U subotu točno u 12.30 sati u Splitu počinje 40. međunarodni susret “Ljubitelja Alfa Romeo automobila”. Hrvatskih ljubitelja ima 500, a ovom prigodom u Splitu će se okupiti 40-ak vozila iz Italije, Slovenije, BiH i Hrvatske.

    Susret počinje na Poljudu, a svoje limene ljubimce će okupljeni imati priliku provozati središtem grada te Park šumom Marjan. Od 13.30 do 15.30 sati na Gatu sv. Nikole održat će se izložba automobila i prezentacija. Sve će biti okončano večerom u Podstrani, a susret se dan kasnije seli u Zadar.

    copy: www.dalmacijanews.hr


  • Alfa Romeo Giulia u salonima tek na jesen 2016.

    03_alfa_romeo_giulia_reveal-970x647-c

    Početna cijena najsnažnije izvedbe prekrasne limuzine je 72.000 eura

    Svjetsku premijeru Alfa Romeo Giulia imala je na frankfurtskom salonu, no na cestu će izaći tek za 12 mjeseci. Prekrasna limuzina u salone stiže na jesen 2016. U Frankfurtu je predstavljena QV izvedba čija će startna cijena biti 72.000 eura. Koliko će koštati slabije izvedbe još nije poznato. Giulia QV krug u Nürburgringu prošla je za 7:39 minuta, što je 13 sekundi brže od BMW-a M4. Ispod lima krije se 2.9 V6 sa 510 KS i 600 Nm. Do stoke sprinta za 3,9 sekundi…

    04_alfa_romeo_giulia_reveal-1500x1000

    copy: www.autoportal.hr


  • Oborila rekord Nurburgringa i u napadu na M3

    Posted on by a.m.alfa

    !!!!!!!!!!!!!e2

    Alfa Romeo je na autosalonu u Frankfurtu pokazao potpuno novi kompaktni sedan Alfa Romeo Giulia. No, u Alfi su odlučili na autosalonu u Frankfurtu pokazati samo nabrijanu top verziju Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde (QV), dok su druge ‘obične’ verzije Alfa Romeo Giulia odlučili sačuvati i pokazati javnosti tek u ožujku 2016. na Autosalonu u Ženevi.

    Da bi podigla još više prašine povodom premijere na Frankfurtu, objavljena je vijest kako je Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde ostvarila fenomenalno vrijeme od 7 minuta i 39 sekundi na stazi Nurburgring (Zeleni pakao) i posložila iza sebe puno razvikanih sportaša. Mnogi bi rekli – ‘Alfa is back!!’. U Frankfurtu je pokazana i paleta boja u kojoj dolazi nova Giulia Quadrifoglio Verde- Competizione Red, Trofeo White, Vulcano Black, Vesuvio Grey i Montecarlo Blue.

    !!!!!!!!!!!!!!9

    Mnogi smatraju kako ovim modelom u Alfi pucaju na BMW M3, no tek treba vidjeti je li to u realnosti i moguće. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde pokreće 2,9 V6 twin turbo motor koji dolazi direktno iz tehnologije koju koristi Ferrari. Daje najveću snagu 510 KS i najveći okretni moment 600 Nm što je dovoljno za sprint s mjesta do stotke za manje od 3,9 sekunde, dok je top speed čak 307 km/h. Teška je 1524 kg, a ima distribuciju mase na prednje i stražnje kotače 50:50. Navodi se kako će početni model u Italiji koštati od 79.000 eura na više, dok doplatom dodatne opreme cijena vrlo brzo dostiže 95.000 eura i više.

    copy:  www.autostart.hr

     


  • VIĐENI U HRVATSKOJ: Alfa Romeo SZ u Zagrebu

    Posted on by a.m.alfa

    Alfa Romeo SZ

    !!!!!!!!!!!!!!!!ure

    Što je to?
    U fazi dok je bio prototip, Alfa Romeo SZ (Sprint Zagato) nosio je naziv ES-30, što je oznaka koja raščlanjivanjem daje izraz Experimental Sportscar 3,0-litre (eksperimentalni sportski automobil s trolitrenim motorom). Razvijen je krajem 1980-ih godina kao pokušaj izrade vozačkog automobila koji je trebao skrenuti svjetsku pozornost na Alfu Romeo i podići mišljenje javnosti o tvrtci na novu razinu. Pozornost je zasigurno uspio dobiti s obzirom na to da raspolaže izgledom koji je knjiški primjer pojma „polarizirajući“. Ili obožavate njegovu ekscentričnost, ili ju mrzite. Zanimljivo je spomenuti da, unatoč tome što nosi naziv Zagato kao i njegove oznake, za veći dio posla oko dizajna umjesto tog dizajnerskog studija i karoserista zapravo je odgovoran Fiatov centar iza kojeg su stajali Mario Maioli i Robert Opron.

    Zašto je bitan?
    Bitan je zato što se radi o doista rijetkom automobilu. Koliko mi je poznato, primjerak koji sam ulovio jedini je u Hrvatskoj, dok se na cijelom svijetu (najvećim dijelom u Europi) nalazi tek njih 1036. Svi primjerci kupe verzije (postoji još rjeđi Roadster Zagato) bili su crvene boje s tamnosivim krovom, osim jednog jedinog koji je bio kompletno crni, a izrađen je specijalno za Dr. Andreu Zagata.

    Koja verzija točno?
    Jedan od brojeva hrvatske verzije Evo magazina davne je 2007. godine imao priču upravo o ovoj Alfi Romeo, pa sam iz nje uspio otkriti da se radi o 844. proizvedenom primjerku s tek nekoliko dorada u odnosu na serijski model. Od njih valja izdvojiti po dvije ispušne cijevi sa svake strane umjesto jedne na lijevoj strani, veće i šire kopije originalnih naplataka i AP Racing kočne čeljusti. SZ pogoni 3,0-litreni V6 motor od lake aluminijske legure, koji daje 210 KS i 245 Nm okretnog momenta. Automobilu do stotke treba oko sedam sekundi, a najviše može postići brzinu od 245 km/h.

    Gdje je viđen?
    Vjerujem da je automobil garažiran i čuvan pod plahtom, pa je prava sreća da sam ga uspio pronaći u Španskom na otvorenom parkiralištu.

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!e

    Ostatak galerije : http://www.klipmagazin.com/2015/08/videni-u-hrvatskoj-alfa-romeo-sz-u-zagrebu/

    Objavljeno 30.08.2015. u kategoriji : VIĐENI U HRVATSKOJ
    Piše: Dino P.
    Fotografije: Klip Magazin
    copy:  www.klipmagazin.com

  • Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2015 – nova Giulija primjećena i na cesti

    Posted on by a.m.alfa

    Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-2015-01-635x355Iako se službena premijera očekuje tek idući mjesec na Frankfurt Auto Showu, nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je ovih dana viđena na cesti, u pokretu. I uhvaćena je na smartfonu i objavljeno je na Youtubeu.

    Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-2015-02

    Ono što se može primijetiti već na prvu loptu, nogometaškim rječnikom rečeno, je izuzetna ljepota nove Giulije. Istina, i ona stara je bila vrlo lijepa, no nova Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je s jedne strane vrlo elegantna, a s druge strane izgleda vrlo moćno, čak bismo rekli sportski.

    Ako vam se sviđa BMW M3, Cadillac ATS-V ili Mercedes-AMG C63, svidjet će vam se i ovaj automobil. U prodaji će se pojaviti do kraja godine, tako smo saznalli.

    A što je pod haubom? Nećete vjerovati, ali ugrađen je V6 motor koji potpisuje Ferrari i koji razvija 510 konja, a spojen je na mjenjač s dvostrukom spojkom. Zahvaljujući odličnoj aerodinamici i laganim materijalima od karbon-fiberskih vlakana, ovaj ljepotan će od 0-100 km/h ubrzati za samo 3,9 sekundi.

     

     

     

     

     

    copy:  www.automanija.com

     

     

     


  • ALFA ROMEO 75 Istinski predak nove Giulije

    Posted on by a.m.alfa

    alfag_900089S1

     

    Posljednjih godina nijedna nova Alfa nije bolje od nove Giulije označila povratak milanske marke na staze stare slave. I to ne toliko zbog 510 KS, koliko postiže V6 twin-turbo motor u izvedbi QV, koja je pokazana na nedavnoj svjetskoj premijeri u Areseu, kao ni zbog izgleda (jer s velikim scudettom, uskim prednjim i stražnjim svjetlima te klinastom karoserijom djeluje kao suvremena Alfa 156), nego ponajprije zbog povratka Alfe u klasu limuzina na stražnji pogon. Svi Alfisti su odahnuli, ponajprije oni zagriženi, i složili se da je to napokon to. Duhovni predak današnje Giulije kultna je Alfa s oznakom 75, predstavljena 1985., na 75. rođendan marke.

    alfa0_900086S0

    Osim što je imala stražnji pogon, istinski zaljubljenici će istaknuti i da je bila i posljednja prava Alfa projektirana i stvorena u inžinjerskim odjelima Alfa Romea, prije no što je je tvrtku preuzeo Fiat i započelo eru dijeljenja platformi, odnosno prelaska na prednji pogon. S novom Giulijom sad sve kreće iz početka, a prije no što isprobamo novo Alfino čudo, uputili smo se u Požegu da se prisjetimo što je to Alfina 75 nudila vozaču prije 25 do 30 godina i zašto je stekla kultni status. Kultni je status stekla ne zbog izgleda nego zbog onog što krije ispod lima, a to je savršeno uravnotežen sportski sklop. Tehnički temelj Alfe 75 bila je, naime, famozna transaxle platforma preuzeta sa Alfette iz 1972. Motor je postavljen sprijeda uzdužno, novorazvijeni mjenjač straga na stražnju osovinu, a stražnje disk-kočnice uz sam mjenjač. Uz to je i stražnji ovjes tipa de Dion, u kombinaciji s Wattsovim sponama. Za današnje vrijeme to je prilično staromodna, zastarjela konfiguracija, no njezina prednost bio je savršen raspored težine na prednju i stražnju osovinu, gotovo idealnih 50:50.

     

    Ispod prednjeg poklopca u sedam godina, koliko se Alfa 75 zadržala u proizvodnji, ugrađivani su razni motori – benzinci 1.6, 1.8 i 2.0 sa 110, 120 i 128 KS (prvo s rasplinjačem, kasnije s ubrizgavanjem) te turbodizelaš 2.0 sa 95, a kasnije 112 KS. No, ovaj Alfin model u zvijezde je ipak iskovao gornji dom njezine motorne ponude – benzinci 2.5 V6 sa 156 KS, kasnije 3.0 V6 sa 192 KS te, kao kruna svega, 1,8-litreni turbobenzinac sa 155 KS, ugrađen u samo 6536 primjeraka (od sveukupno 375.257 sklopljenih Alfa 75). Dio 1.8 turbobenzinaca pojavio se u Europi u izvedbi 1.8 Turbo America, kojom je tvrtka željela proslaviti lansiranje modela 75 u Sjevernoj Americi, gdje se prodavao pod imenom Alfa Milano (i isporučivao samo s motorima 2.5 V6 i 3.0 V6). Izvedba 1.8 Turbo America u tu je čast preuzela pojedine detalje Milana, poput amerikaniziranih, zbog zadovoljavanja tamošnjih sigurnosnih standarda, izduženih branika. No, zanimljivo je, na američkom se tržištu nikada nije prodavala.

    alfa2_900074S0

    Vlasnik takve rijetke Alfe 75, iz 1989. godine prije deset godina kupio ju je u Istri, u otužnom stanju te je do danas, uz puno truda i odricanja, doveo do gotovo stock stanja. Ni sam ne zna koliko je točno vremena i novca uložio, jer nije vodio evidenciju već je kao pravi entuzijast išao za srcem, malo po malo, koliko su mu to prilike dopuštale. I pritom koristio gotovo isključivo originalne rezervne dijelove. I 1,8-litreni turbobenzinac još uvijek radi besprijekorno. To je osamdesetih bio pravi dragulj s dva bregasta vratila te golemim turbopunjačem Garrett T3 sa 155 KS i performansama koje su respektabilne i za današnje pojmove. Alfa stotku iz stajanja hvata za 7,7 sekundi i vozi do 214 km/h. Sve to obećava istinske užitke za upravljačem auta koji nema servoupravljač.

    No, zato je tu ono bez čega bi vožnja po mokrom bila gotovo nemoguća – mehanički zatvarač diferencijala na 30 posto. Vrlo koristan dodatak, posebice kad kroz zavoje vozite auto sa stražnjim pogonom i samo 1130 kilograma. Jer kad turbo rukne svom snagom na oko 3000 okretaja, upravljač tad treba držati čvrsto, biti oprezan na gasu i brz na 5-stupanjskom ručnom mjenjač te zadržati hladnu glavu. Premda su takvi turbo udari zauvijek ostali u osamdesetima, lijepo se bilo na cesti prisjetiti kako je to nekada izgledalo kod Alfe… Jer, Alfa 75 1.8 Turbo America istinska je Alfa staroga kova od kotača do krova, obiteljska limuzina s četverim vratima koja je istodobno pravi vozački buntovni automobil pun testosterona, koji nevješte lako može iznenaditi. A da sve opet ne završi kukanjem kako se takvi auti danas više ne rade, ipak ćemo prije donošenja konačnog zaključka pričekati još i prvi test nove Alfe Giulije…

    alfa1_900083S0

    1.8 TURBO AMERICA (1985. – 1992.)

    TEHNIČKI PODACI

    Motor turbobenzinski

    Obujam 1779 ccm

    Snaga 155 KS pri 5800/min

    Moment 226 Nm pri 2600/min

    Mjenjač ručni, 5 stupnjeva

    Dimenzije 433 x 165 x 135 cm

    Pogon stražnji

    Masa 1130 kg

    Raspored mase 51,6:48,4 %

    Brzina 217 km/h

    0 do 100 km/h 7,7 sekundi

    Potrošnja (tvornička) 11 l/100 km

    Cijena novog (1986.) 34.900 DEM

     

     

    copy: http://autoklub.jutarnji.hr