31-01-2023, 01:15:25

Autor Tema: AR 159 2.0 JTDm - variranje okretaja na hladno, trokiranje u vožnji  (Posjeta: 586 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2591
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 159 SW 2.0 JTDm | GTV 3.0 V6 | Spider 2.0 TS
Ovako, već više od godinu dana muku mučim sa 159-kom i problemima koje mi stvara i sad me već lagano izluđuje
Radi se o modelu iz 2012. godine sa 2.0 JTDm motorom i 136 KS (uvoz Belgija)

Kod paljenja super upali, ali kad je hladna prvih 2-3 minute variraju okretaji lagano i kao da trokira te se dosta trese motor, a i sam auto.
Ako joj dignem okretaje na recimo 1500 i držim tako konstantno onda variraju okretaji u rasponu 1500-1600
Isto tako, kad je hladna prvih 10-ak minuta ako se vozim u 4. brzini lagano 50-60 onda cijelo vrijeme lagano cuka-trzucka
Ako je pričepim onda poprilično zdimi
Kasnije kad se ugrije svi ti simptomi nestanu, jedino što mi je neka realna prosječna potrošnja 8.5-9l, a board comp pokazuje 6.5-6.7
Ponekad se zna dogoditi da počne onako jače cukati u vožnji kad je tako hladna i onda mi baci grešku motora (lamda sonda), lagano izgubi snagu (onako od oka 30-40 KS) i onda mi se čini da ide kako bi trebala i nema trzanja. Lamdu sam inače promijenio, stavio sam novu original Bosch i bilo je ok možda nekih 2000kn i opet isto.
Kako sam bio stavio novu lamda sondu taman sam išao i na more do Zadra i potrošnja je bila pala, realno je stvarno trošila oko 6.5l jer sam do Zadra i natrag stigao sa jednim tankom goriva i taman pred kućom mi se upalila rezerva (preko 900km), a inače napravim možda 700km. Isto tako, onda nisam primijetio niti da bi cukala hladna i stvarno je bilo užitak se voziti i već sam se ponadao da je jebena lamda kenjala, ali problem se vratio.

Ono što je još rađeno na autu:
- EGR i MAP senzor su skinuti i očišćeni (nisu bili jako prljavi)
- Sve 4 dizne su reparirane (Šantek u VŽ), pa su nakon cca pola godine opet skidane jer sam sumnjao da je u njima problem, ali majstor tvrdi da su ok
- nekoliko prisilnih regeneracija DPF-a (kod Prikratkog)
- Chip iz Čakovca je radio remap na cca 170 KS

Više stvarno nemam ideje što je... Jel loša mapa tj. loše odrađen remap? DPF? EGR? CR pumpa i variranje tlaka na hladno? SWIRL-ovi (iako sam čitao da 2.0 nemaju problema sa njima baš)?
8.5-9l mi se čini kao previsoka potrošnja, više-manje je otvorena cesta
Kako znati kad on sam radi regeneraciju DPF-a? Jer ne pali mi se nikakva lampica

Auto je u nekoliko navrata bio kod Prikratkog, ali oni jednostavno nisu sposobni riješiti problem

Stvarno ću izludjeti više sa tim autom  :kosa:

« Zadnja izmjena: 29-10-2022, 00:24:57 od maXonja »
 

Offline M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2227
  • Karma: 57
  • Spol: Muški
    • Zadar
9l na otvorenoj cesti je puno previše za taj auto, dimi puno pri jačem gasu...auto očito iz nekog razloga dobija previše goriva. A BC na 159 ne laže više od pola litre..Ja bi za start vratio stock mapu pa dalje  :mah:
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 9
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 20679
  • Karma: 349
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Ovako, već više od godinu dana muku mučim sa 159-kom i problemima koje mi stvara i sad me već lagano izluđuje
Radi se o modelu iz 2012. godine sa 2.0 JTDm motorom i 136 KS (uvoz Belgija)

Kod paljenja super upali, ali kad je hladna prvih 2-3 minute variraju okretaji lagano i kao da trokira te se dosta trese motor, a i sam auto.
Ako joj dignem okretaje na recimo 1500 i držim tako konstantno onda variraju okretaji u rasponu 1500-1600
Isto tako, kad je hladna prvih 10-ak minuta ako se vozim u 4. brzini lagano 50-60 onda cijelo vrijeme lagano cuka-trzucka
Ako je pričepim onda poprilično zdimi
Kasnije kad se ugrije svi ti simptomi nestanu, jedino što mi je neka realna prosječna potrošnja 8.5-9l, a board comp pokazuje 6.5-6.7
Ponekad se zna dogoditi da počne onako jače cukati u vožnji kad je tako hladna i onda mi baci grešku motora (lamda sonda), lagano izgubi snagu (onako od oka 30-40 KS) i onda mi se čini da ide kako bi trebala i nema trzanja. Lamdu sam inače promijenio, stavio sam novu original Bosch i bilo je ok možda nekih 2000kn i opet isto.
Kako sam bio stavio novu lamda sondu taman sam išao i na more do Zadra i potrošnja je bila pala, realno je stvarno trošila oko 6.5l jer sam do Zadra i natrag stigao sa jednim tankom goriva i taman pred kućom mi se upalila rezerva (preko 900km), a inače napravim možda 700km. Isto tako, onda nisam primijetio niti da bi cukala hladna i stvarno je bilo užitak se voziti i već sam se ponadao da je jebena lamda kenjala, ali problem se vratio.

Ono što je još rađeno na autu:
- EGR i MAP senzor su skinuti i očišćeni (nisu bili jako prljavi)
- Sve 4 dizne su reparirane (Šantek u VŽ), pa su nakon cca pola godine opet skidane jer sam sumnjao da je u njima problem, ali majstor tvrdi da su ok
- nekoliko prisilnih regeneracija DPF-a (kod Prikratkog)
- Chip iz Čakovca je radio remap na cca 170 KS

Više stvarno nemam ideje što je... Jel loša mapa tj. loše odrađen remap? DPF? EGR? CR pumpa i variranje tlaka na hladno? SWIRL-ovi (iako sam čitao da 2.0 nemaju problema sa njima baš)?
8.5-9l mi se čini kao previsoka potrošnja, više-manje je otvorena cesta
Kako znati kad on sam radi regeneraciju DPF-a? Jer ne pali mi se nikakva lampica

Auto je u nekoliko navrata bio kod Prikratkog, ali oni jednostavno nisu sposobni riješiti problem

Stvarno ću izludjeti više sa tim autom  :kosa:
Ne smije toliko trositi. To je jednostavno previse.

Meni je palila lampicu i davala neki obavijest kad je dpf radio regeneraciju, sta je tocno pisalo ne sjecam se. Uvijek su bili poviseni okretaji tad i tlak turba na 0 te naravno svi drugi parametara.

Bez obzira sto su reparirani injektori ja bi ih odnesao na test drugome. Meni sve zvuci na njih, ako se sjecas da sam ti rekao da zbog muka oko injektora da sam na crvenu kupio bio nove jer mi se nije dalo natezati sa pricama u toleranciji je ili nije.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5726
  • Karma: 133
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Reparaciju prekirizi kod nas.
Ne znam kolko majstora sam nosio dizne i nekad ubode nekd ne.
Što noviji auto to gore.
2.0 Inace drka regulator tlaka goriva, provjeri tlak u leru i konstantnom gasu pa ces vidjet.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline ..miha..

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 397
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
    • okolica N. Marofa
Možeš probat ištekat MAF time si ugasio EGR i eliminirao njega kao krivca..
 

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2591
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 159 SW 2.0 JTDm | GTV 3.0 V6 | Spider 2.0 TS
9l na otvorenoj cesti je puno previše za taj auto, dimi puno pri jačem gasu...auto očito iz nekog razloga dobija previše goriva. A BC na 159 ne laže više od pola litre..Ja bi za start vratio stock mapu pa dalje  :mah:

Jasno, znam da BC ne laže i to sam i ja zaključio da auto dobiva previše goriva
Vraćanje na stock mapu mi je zadnja opcija kada stvarno utvrdim da je problem u mapi

Ne smije toliko trositi. To je jednostavno previse.

Meni je palila lampicu i davala neki obavijest kad je dpf radio regeneraciju, sta je tocno pisalo ne sjecam se. Uvijek su bili poviseni okretaji tad i tlak turba na 0 te naravno svi drugi parametara.

Bez obzira sto su reparirani injektori ja bi ih odnesao na test drugome. Meni sve zvuci na njih, ako se sjecas da sam ti rekao da zbog muka oko injektora da sam na crvenu kupio bio nove jer mi se nije dalo natezati sa pricama u toleranciji je ili nije.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Sjećam se što si pričao za injektore, ali nakon što sam pljunuo preko 5k kn na reparaciju sva 4 i nakon što ih je čovjek opet vadio van i testirao i utvrdio da je sve ok po njemu ne kupuje mi se nova 4 injektora  :metak
Evo, kako je auto kod mene nikad mi se nije dogodilo ovo što ti pričaš za regeneraciju, da bi tlak turba bio na 0 i da bi palila lampicu

Reparaciju prekirizi kod nas.
Ne znam kolko majstora sam nosio dizne i nekad ubode nekd ne.
Što noviji auto to gore.
2.0 Inace drka regulator tlaka goriva, provjeri tlak u leru i konstantnom gasu pa ces vidjet.

Regulator tlaka goriva je na CR pumpi?
Di da vidim te tlakove? Ide to preko OBD2 i AlfaDiaga na mobu?
Možeš probat ištekat MAF time si ugasio EGR i eliminirao njega kao krivca..

Probat ću to napraviti kad uhvatim vremena  :thanks
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3659
  • Karma: 98
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Pretpostavljam da si pogledo banalnu stvar da ne vuče negdje falš zrak i da ne slini,al pretpostavljam da bi osjetio miris nafte
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline Batina

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5726
  • Karma: 133
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Imaš na pumpi i na railu regulatore.
Tlak vidis preko obd bez greške mora ti bit vise manje ravan +-10-20bara sve preko tog nije dobro.
Jel ti auto u fazi.?
Ako ti je malo fulana faza moze drkat slicno.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Ovako, već više od godinu dana muku mučim sa 159-kom i problemima koje mi stvara i sad me već lagano izluđuje
Radi se o modelu iz 2012. godine sa 2.0 JTDm motorom i 136 KS (uvoz Belgija)

Kod paljenja super upali, ali kad je hladna prvih 2-3 minute variraju okretaji lagano i kao da trokira te se dosta trese motor, a i sam auto.
Ako joj dignem okretaje na recimo 1500 i držim tako konstantno onda variraju okretaji u rasponu 1500-1600
Isto tako, kad je hladna prvih 10-ak minuta ako se vozim u 4. brzini lagano 50-60 onda cijelo vrijeme lagano cuka-trzucka
Ako je pričepim onda poprilično zdimi
Kasnije kad se ugrije svi ti simptomi nestanu, jedino što mi je neka realna prosječna potrošnja 8.5-9l, a board comp pokazuje 6.5-6.7
Ponekad se zna dogoditi da počne onako jače cukati u vožnji kad je tako hladna i onda mi baci grešku motora (lamda sonda), lagano izgubi snagu (onako od oka 30-40 KS) i onda mi se čini da ide kako bi trebala i nema trzanja. Lamdu sam inače promijenio, stavio sam novu original Bosch i bilo je ok možda nekih 2000kn i opet isto.
Kako sam bio stavio novu lamda sondu taman sam išao i na more do Zadra i potrošnja je bila pala, realno je stvarno trošila oko 6.5l jer sam do Zadra i natrag stigao sa jednim tankom goriva i taman pred kućom mi se upalila rezerva (preko 900km), a inače napravim možda 700km. Isto tako, onda nisam primijetio niti da bi cukala hladna i stvarno je bilo užitak se voziti i već sam se ponadao da je jebena lamda kenjala, ali problem se vratio.

Ono što je još rađeno na autu:
- EGR i MAP senzor su skinuti i očišćeni (nisu bili jako prljavi)
- Sve 4 dizne su reparirane (Šantek u VŽ), pa su nakon cca pola godine opet skidane jer sam sumnjao da je u njima problem, ali majstor tvrdi da su ok
- nekoliko prisilnih regeneracija DPF-a (kod Prikratkog)
- Chip iz Čakovca je radio remap na cca 170 KS

Više stvarno nemam ideje što je... Jel loša mapa tj. loše odrađen remap? DPF? EGR? CR pumpa i variranje tlaka na hladno? SWIRL-ovi (iako sam čitao da 2.0 nemaju problema sa njima baš)?
8.5-9l mi se čini kao previsoka potrošnja, više-manje je otvorena cesta
Kako znati kad on sam radi regeneraciju DPF-a? Jer ne pali mi se nikakva lampica

Auto je u nekoliko navrata bio kod Prikratkog, ali oni jednostavno nisu sposobni riješiti problem

Stvarno ću izludjeti više sa tim autom  :kosa:

LIVE dijagnostika bi morala nešto pokazati, npr.
-da li varira pritisak goriva (provjeriti da li odgovara vrijednostima na istim okretaijima kao kada auto radi normalno)
-kakve su količine korekcije ubrizgavanja goriva (odnosno padnu li na normalne vrijednosti kada se auto zagrije i radi normalno)

Prema opisu se čini da ECU pokušava kompenzirati neku anomaliju:
-treba isprobati kako na hladno pali bez mikro remena (da eliminiraš zavlačenje alternatora/pumpe volana/...
-a svakako bi trebalo izmjeriti i kompresiju (možda jedan od cilindara ne radi baš najbolje na hladno)

Offline maXonja

  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2591
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
  • 159 SW 2.0 JTDm | GTV 3.0 V6 | Spider 2.0 TS
Eto upravo išao spojiti OBD i na hladno upaliti auto
Prije paljenja imalo je opet zabilježeno 2 greške lamda sonde koje sam odmah poništio iako mi nije bila upaljena check engine (zaboravio opaliti screenshot, da, glup sam)
Upalim auto, lijepo i mirno radi, nema variranja okretaja, trokiranja, trešnje... Ništa
Korekcije injektora oko -0.5 - 0.5, kako se malo ugrijao onda je na prvom cilindru otišla korekcija na cca 1.5
Traženi i izmjereni tlak goriva se poklapa, razlika možda u 2-3 bara (kad je radio hladan vrtio se oko 430-440 bara, nakon par minuta rada je pao na cca 390-400 bara)
Traženi i stvarni položaj EGR ventila se isto poklapaju
Začepljenost DPF-a kaže 42% i kako je auto radio u leru polako je stepeničasto graf išao prema gore tj. rasao je

Ali poklopim mu gas i baci dosta dima iza i tako svaki puta

EDIT:
Sad vidim da u prvom postu nisam napisao
Ovaj problem oko trešnje i variranja okretaja se ne događa uvijek nego ponekad, ali je dosta često
Primijetio sam da kako je vani hladnije tako je taj problem rjeđi, a kad je toplije onda je češći
« Zadnja izmjena: 05-11-2022, 16:36:56 od maXonja »
 

Offline sime

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 94
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Pakostane
Ja imam jedan slican problem. Na 2.0jtdm 170ks imam neki cudan problem. U prvoj kad krecem s mjesta auto krene i na sekundu zastane tj. kao da posrne i onda dalje normalno ubrzava. Nije to toliko izrazeno ali se osjeti. Kad se prebaci u drugu dalje normalno ubrzava. Isto ako se u prvoj naglo doda gas onda isto normalno ubrzava. Kad je kupljen repearirana je turbina pa ne znam da li je prije toga postojao taj problem. Jeli se nekom događa nesto slicno?