Alfisti dragi, shvatite da ste 5% kupaca Alfa Romea (ma ni toliko jer biste radije rabljeni Stelvio nego novi Tonale) i da ste vi ti koji brijete na motore ostale "gluposti"..automobilska industrija ne živi od Alfista, BMW i inih fanova već od mass potrošača koji automobil kupuju po potpuno različitim princima (mnogi su već nabrojani u posovima poviše)..
Također, velika ponuda opreme i motora samo smanjuje profitabilnost proizvoda i u pravilu se 80% kupaca odlučuje za osnovne motore, 15% za snažnije tipa Veloce i 5% za Q verzije, a da pri tome niti Veloce niti Q ne opravdavaju svoje postojanje tj. nisu profitabilni (dopridonose brand vrijednosti ali to je veoma teško izračunati, posebice nama koji smo vanjski promatrači, ništa više od toga)..
Osobno sam velik fan branda Alfa Romeo ali u pondi tog branda već godinama nema modela kojeg želim: niti Mito, niti Giulietta, niti Gulia, niti Stelvio niti Tonale nisu automobili koje želim..sanjam nekakav novi coupe koji ću si moći kupiti ali to su snovi, a realnost je potpuno drugačija..svijet je poludio za SUV-ovima..
Da, Alfa Romeo ima problem s manjkom modela ali najveći problem imaju sa nedostatkom financija pa tu možemo pričati što ide prije koka ili jaje..dakle dali je potrebno imati modele koji će se prodati i zaraditi novce ili su tu potrebni veliki novci koji će pomoći razviti modele, itd. (nitko tu nije doktro ekonomije, a još manje specijalist za auto industriju da sa sigurnošću odgovori na ovo pitanje..
Potpuno sam iznenađen prozivkama da bi Alfa Romeo trebao biti jedftiniji

Od koga jeftiniji, od BMW-a koji usporedivi model proda u 500k primjeraka, a Alfa Romeo može biti sretan ako u životnom ciklusu modela ostvari prodaju od 50K?
Alfa Romeo ima dvije opcije, ili biti znatno skuplja ili dijeliti što više tehnologije sa drugim brandovima iz Stelantis grupacije..
Osobno se bavim marketingom pa iz prve ruke mogu kazati da je jedan od Alfa Romeo problema upravo marketing..
Ne na način da rade loš posao jer bivši kolega s kojim sam radio u Coca Coli je prije nekoliko godina preuzeo Head of Marketing poziciju baš u Alfa Romeu i znam za što je čovjek sposoban, problem je u novcima..
Još jedna informacija čisto da vam zagolica maštu..
Generacija Z obuhvača 33% globalne populacije i najsnažnija su potrošačka skupina na svijetu.
Mislite da oni znaju što brand Alfą Romeo predstavlja?
Pa oni se niti ne sjećaju Alfe 156, a gdje bi išli dalje od toga i to je uz uvijek prisutne financije, također jedan od ogromnih problema za Alfa Romeo, ali to se isto riješi novcima, pa smo se opet vratili novcima kao glavno problemu

Za kraj, osobno mislim da će Alfa Romeo Tonale ostvariti više nego zadovoljavajući uspjeh..
Zašto? Jer nudi ono što tržište traži..
Nedavno sam se vratio s poslovnog puta Los Angeles, Huston, Miami i mogu vam reći da su Alfa Romeo Giulia i Stelvio toliko čest primjer da sam se pozitivno iznenadio..doslovno sam svaki dan viđao po 10ak Alfa Romeo modela što je WOW za razliku od prije par godina kad ih nije bilo niti u snovima..
Još nešto za kraj mog dugačkog posta..
Alfa Romeo Tonale je prvi automobil s ugrađenom NFT tehnologijom..
I dok je to za mnoge članove tu na forumu ali i mnoge car youtubere, to potpuna glupost, NFT zajednica je potpuno odljepila na Alfa Romeo i vjerujte mi da će mnogi kupiti baš Tonale i to upravo zbog te "glupe" NFT integracije..
Svijestan sam da je NFT kao tehnologija u mainstream populaciji okarakterizirana kao špekulativna ili čak kao prevara, ali to su riječi pojedinaca koji pojma nemaju o čemu pričaju..
NFT je tehnologija budućnosti, a NFT zajednica je upravo dominantno Generacija Z koja trenutno uživa u Lamborghinijima, a na bankovnim računima imaju milijune..
Sad zamislite kad ti klinci pređu na Alfe, a za njima svi ostali koji žele biti cool kao oni..
Dodajte tu prvog kineskog vozača u F1 koji vozi upravo Alfa Romeo i odjednom nije sve tako sivo..
Promjena se neće dogoditi preko noći ali velike stvari se ionako događaju postepeno..
Sorry na dug postu i do sljedećeg tipkanja
