https://alfizam.com/alfa-gtv-conrero-challenge/ -> Forum ugašen
ALFA ROMEO GTV Conrero Challenge predstavljena na sajmu Automechanika u Frankfurtu 1998. Conrero je osnažio motor i tehnički poboljšao GTV, a Carlo Gaino vizualno osnažio. Dostupno pet boja karoserije: Giallo Conrero, Rosso Alfa, Grigio Chiaro Alfa, Grigio Titanio Alfa i Azzurro Nuvola. Ukupno je napravljeno pet originalnih GTV Cornero Challenge, jedna siva karoserija i četiri žute karoserije.
Legendarni Busso 3.0 V6 24v je osnažen, sada ima 205 kW pri 7000 okretaja u minuti, okretni moment 306 Nm, najveća brzina iznosi 248 km/h. Ugrađeno novo bregasto vratilo, obavljeno remapiranje elektroničke upravljačke jedinice i ugrađen novi ispuh. Unaprijeđene zadnje kočnice, ugrađene AP Racing (rezani diskovi 280 mm), 17″ felge s Pirelli P Zero gumama (215/45), unaprijeđen ovjes s podesivim amortizerima Koni i Eibach oprugama. Ugrađeno puno novih dijelova: Conrero povezivač muldi, ručica mjenjača, aluminijske papučice, stražnji spojler, pragovi, odbojnici i slično.
Conrero1951. Virgilio Conrero osniva Conrero radionicu i počinje tunirati Alfa Romeo motore i modele. Conrero postaje vrlo uspješan jer do 1969.
Alfa Conrero modeli postižu preko 1 000 pobjeda u raznim natjecanjima. 1961. Conrero ulazi u Formulu 1, De Tomaso - Conrero F1.
1998. tuniraju GTV, 156-icu za ETCC (European Tourism Championship) i 147-icu za ESPC (European Super Production Championship).
Vrlo iskusna radionica u tuniranju, rijetko spomenuta u ALFA ROMEO “svijetu”, ali zato služi Portal ALFIZAM
https://alfizam.com.Carlo GainoALFA ROMEO GTV Conrero Challenge dizajnirao je Carlo Gaino (rođen 1957. u Torinu), diplomirao na Sveučilištu u Torinu (Politecnico di Torino). Od 1980. do 1987. radio u poznatoj dizajnerskoj kući Italdesign Giugiaro, četiri mjeseca radio u uspješnom I.D.E.A. Institutu. 1988. osniva vlastitu tvrtku Synthesis Design koju i dalje vodi.
Njegovi najvažniji projekti: Alfa Romeo Gtv Conrero Challenge (dizajnirao pragove, stražnji spojler, prednji i stražnji odbojnik), De Tomaso Guarà, Maserati Barchetta i Lancia ECV 2.
Slika: automotivedesignconference
Slika: bozhdynsky